Через абсолютну неуважність, брак організованості та байдужість до своїх безпосередніх обов’язків п. Тетяни Іваночко, працівниці відділення Ощадбанку (вона ще й, виявляється, провідний економіст!), що знаходиться у м. Львів, пр. Свободи, 24. Нею було загублено й відтак вчасно не передано до Пенсійного Фонду важливого документу. Це стало причиною подальших непорозумінь, через які постраждала літня жінка — пенсіонерка, пенсію якої не перевели вчасно на банківську карту Ощадбанку! Хто тепер відшкодує погіршення стану її здоров’я?!
Це неприпустимо для фінансової структури, яка передовсім заявляє, що «цінує свою репутацію надійної фінансової установи» й «в своїй роботі керуються трьома корпоративними цінностями» перша з яких є Людина!
Прошу звернути увагу на неприпустимо погану роботу вашої працівниці — може хоча б це зупинить погіршення загальної репутації Ощадбанку України та його відділень у Львові?!
Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Львів, пр-т Свободи, 24
Адреса:
Львів, пр-т Свободи, 24
Телефон:
+38 (032) 235-89-01, +38 (032) 235-41-37
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 17:30, Сб: 09:00- 15:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
20 жовтня 2022, 11:59
Добрий день. Нам дуже прикро що сталася така ситуація. Ми цінуємо кожного клієнта, тому обов'язково проведемо роботу зі співробітниками задля унеможливлення виникнення таких ситуацій в майбутньому та щоб не виникало різних непорозумінь в обслуговуванні. Перепрошуємо за незручності.
Банк відмовляється віддавати валютні кошти, які знаходять на картковому рахунку мотивуючи це тим шо їм не завозять долари.
Другий день намагаюся зняти гроші, замовляв у двох відділеннях. Сказали дзвонити їм кожен день поки не завезуть гроші, а конкретно коли це буде невідомо.
Хороший підхід в банку — «Радо візьмем ваші гроші, але віддавати не збираємось, робіть що хочете»
Коментарі (3)
Другий день намагаюся зняти гроші, замовляв у двох відділеннях. Сказали дзвонити їм кожен день поки не завезуть гроші, а конкретно коли це буде невідомо.
Хороший підхід в банку — «Радо візьмем ваші гроші, але віддавати не збираємось, робіть що хочете»
Ответ банка
15 лютого 2022, 17:13
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Видати готівку можливо в сумі, що наявна в касі. Рекомендуємо тримати зв'язок із працівниками, вони зорієнтують, коли зняття валюти стане можливим.
Сумою на картковому рахунку ви можете користуватися. За необхідності, її можна переказати без комісії на інший рахунок (наприклад, гривневий) або здійснити оплату.
Сумою на картковому рахунку ви можете користуватися. За необхідності, її можна переказати без комісії на інший рахунок (наприклад, гривневий) або здійснити оплату.
4 долара пропало. при проханні показати договір з моїм підписом в банку сказали що вони входять в тарифи. А ГРОШІ ВКРАЛИ. ПРОШУ ПОВЕРНУТИ ГРОШ???
Коментарі (1)
Ответ банка
25 січня 2022, 13:08
Доброго дня! Списання всіх комісій передбачено діючими тарифами банку: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf, які регламентують ваше обслуговування в банку.
Прийшов на днях в це відділення поповнити валютну карту через касу. То мало того, що чекав півгодини, бо працівники без черги спершу «своїх» пускали всередину, а оскільки карантин, то більше аніж двом людям заходити не можна. Так ще й на касі працівниця сказала, що одні $100 не прийме, бо на ній є «плями», аргументуючи це тим, що вона такої купюри людям не зможе дати. Я звичайно все розумію, але коли державний банк не може прийняти іноземну валюту, яка ані трохи не пошарпана, ані порвана, то це вже в голову не вкладається. Мусив йти в обмін валют і міняти на іншу.
Написати коментар
Ответ банка
6 серпня 2020, 14:35
Доброго дня! Перепрошуємо за можливі незручності. Перед прийомом валюти касир зобов'язан проаналізувати купюру. Якщо купюра має ознаки зношеності, її відправляють на експертизу. Дана процедура може зайняти близько шести місяців. Тому касир запропонувала Вам зробити обмін в іншому місці, без очікування.
Відповідь адміністратора
7 серпня 2020, 15:00
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.08.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Доброго дня. Згідно нового закону про монетизацію змушений був звернутись у ваш банк, для отримання субсидії. Як виявилось, приємного у візиті мало. Подавав документи на субсидію з паспортом взірця 94 року, а отримувати до вас звернувся уже з ID картою. У видачі відмовли, так, як дані паспорту не співпадають(номер та серія паспорту). Аргументували тим, що субсидія може бути на мого однофамільця. Сказали звертатись знову туди, де подавав документи на отримання субсидії. Що в державних структурах, що в державному банку, одна некомпетентність. Яке відношення серія та номер паспорта має до субсидії? Невже не достатньо паспорту який є дійсний на момент отримання коштів для ідентифікації.
До слова, мені б цікаво було подивитись на мого однафамільця, який має такий же ІПН, як у мене. Поясніть будь ласка вашим співробітникам що таке ідентифікаційний номер платника податків.
Аж цікаво стало, що роблять власники рахунку у вас, у випадку заміни паспорту, і в які органи потрібно звертатись.
Написати коментар
До слова, мені б цікаво було подивитись на мого однафамільця, який має такий же ІПН, як у мене. Поясніть будь ласка вашим співробітникам що таке ідентифікаційний номер платника податків.
Аж цікаво стало, що роблять власники рахунку у вас, у випадку заміни паспорту, і в які органи потрібно звертатись.
Ответ банка
25 квітня 2019, 9:50
Дброго дня!
Згідно законодавства, документом, який засвідчує особу є паспорт.
Процедура виплати монетизації: управління соц захисту надає в банк реєстр, де вказано серію та номер паспорті. Згідно цих даних відбувається виплата.
Не актуальна інформація в УПСЗН не є проблемою банку. Рекомендуємо актуалізувати ваші дані в установах, які приймають участь у виплаті субсидії.
Згідно законодавства, документом, який засвідчує особу є паспорт.
Процедура виплати монетизації: управління соц захисту надає в банк реєстр, де вказано серію та номер паспорті. Згідно цих даних відбувається виплата.
Не актуальна інформація в УПСЗН не є проблемою банку. Рекомендуємо актуалізувати ваші дані в установах, які приймають участь у виплаті субсидії.
В Львові в відділенні Ощадбанку що на Проспекті Свободи ( номер відділення не знаю). Касир (жіночка років 40) відмовилась видавати грошовий переказ в розмірі 600 Євро без купівлі страхівки. Аргументувала що в них тільки 1000 евро і вона може видати такі кошти тільки під страхівку яка коштує 50 гривень.
Зауважу що це не перший випадок. В кінці робочого дня, минулого тиждня вони також мені відмовились видавати кошти — сказали що залишкову суму вони видають тільки під страхівку.
Я так розумію в них є план і премії. Але покупка страхівки має бути на добровільній основі, а тут тебе ставлять перед вибором або купляєш страхівку або йди в другий банк.
Прошу звернути на це увагу і прийняти якісь міри
Коментарі (1)
Зауважу що це не перший випадок. В кінці робочого дня, минулого тиждня вони також мені відмовились видавати кошти — сказали що залишкову суму вони видають тільки під страхівку.
Я так розумію в них є план і премії. Але покупка страхівки має бути на добровільній основі, а тут тебе ставлять перед вибором або купляєш страхівку або йди в другий банк.
Прошу звернути на це увагу і прийняти якісь міри
Ответ банка
14 грудня 2017, 9:55
Доброго дня. Приносимо вибачення за цю ситуацію. Справді, купівля страхового полісу є виключно добровільною і отримання будь-якої послуги можливо без цього. Просимо написати в особисті дату та приблизний час звернення до відділення.
Через певний час, я змінила місце роботи і рахунок в Ощад мені був більше не потрібен. Я хотіла закрити рахунок, зробити це онлайн неможливо. Для закриття рахунку спершу треба закрити кредитку (яка у мене була заблокована і я жодного разу нею не скористалась). Працівниця банку зазначила, що кредитку можна закрити лише у тому відділенні, де відкривали, адже необхідно спершу знизити кредитний ліміт до 0 грн. На інформаційній лінії сказали, що закрити кредитку можна у будь-якому відділенні. Після донесення цієї інформації працівниця банку все ж погодилась знизити кредитний ліміт, але щоб закрити кредитку і рахунок треба ще раз прийти в банк. Також вона зазначила, що буде змушена писати пояснення на керівника, чому саме вона закривала кредитку.
Це неприйнятний досвід для сучасного банку! Ощадбанк має бути орієнтованим на клієнта, а не створювати штучні перешкоди для закриття рахунків та кредитних карток.