Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.6 | 42.15 |
EUR | 43.25 | 44.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Львів, вул. Валова, 9
Адреса:
Львів, вул. Валова, 9
Телефон:
+38 (032) 294-85-02, +38 (032) 294-85-01
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-18:30, перерва: 13:00-14:00, Сб: 09:00-15:30, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Elena2022K
7 червня 2024, 9:15
Мною у квітні через Дію були куплені військові облігації. При купівлі вказується картка Є-підтримки, куди повертаєються гроші після погашення облігацій. Картка Є-підтримки це обов’язкова умова, інші карти не дозволяються. Дата погашення військових облігацій «Залізний порт» -05.06.2024р. В цей день гроші мені не повернулись. Зранку 06.06.2024 я звертаюсь до банку і мені кажуть, що вони прийняли у себе якусь постанову 04.06.2024, що не можна робити ніякі перекази на картку Є-підтримки у їх банку!!! Тепер виходить така ситуація: в Дії вже цих облігацій немає, торговці цінними паперами (банк Sense) вже перерахував гроші на рахунки карток Є-підтримка, а Ощадбанк нікуди їх не переводить і не повертає. Ну і що людям тепер робити? Ми вкладали гроші у перемогу нашої держави, а Ощадбанк просто робить деверсію, підриває національному довіру, тому що гарантом виступає сама держава. Тобто виходить, що сама держава через Ощадбанк обкрадає своїх громадян, які допомагають військовим??? ГАНЬБА
Коментарі (3)
Відповідь адміністратора
20 липня 2024, 9:31
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/
Считаю, что сотрудник банка, при обращении моего доверенного лица с моей доверенностью оформленной через посольство Украины в Канаде, проявила мягко сказать некомпентентность и отказала в приеме данной доверенности. Мне очень жаль, что вопрос перезапуска пенсионной карточки с сентября 2020 года невозможно разрешить. Вследствие этого я не могу получать пенсию, а так как моя пенсионная карточка неактивна ПФУ прекратил ее начисление. Хотелось бы посмотреть в глаза равнодушным и некоторой степени некомпентентным сотрудникам ощадбанка, лишившим меня на склоне лет (мне 75 лет) средств существования.
Написати коментар
Ответ банка
27 жовтня 2022, 9:42
Добрий день. Працівниками Ощадбанку які розглядають довіреності були надані роз'яснення вашій довіреній особі, чому ми не можемо прийняти до виконання довіреність. Зверніться, будь ласка, до вашої довіреної особи для уточнення детальних роз'яснень.
На звернення про придбання «безготівкової валюти» відповіли, що ця послуга в банку ще не працює.
Просто придбати готівкову валюту — також неможливо, жодну суму.
— було бажання придбати за гривні із депозиту, що закінчився, валюту та одразу оформити депозит строком на понад 3 місяці, як це повідомлялося в новинах НБУ
Написати коментар
Просто придбати готівкову валюту — також неможливо, жодну суму.
— було бажання придбати за гривні із депозиту, що закінчився, валюту та одразу оформити депозит строком на понад 3 місяці, як це повідомлялося в новинах НБУ
Ответ банка
2 серпня 2022, 14:58
Доброго дня. На даний момент придбати валюту можна готівково, за наявності іноземної валюти в касі банку.
Доброго часу доби. Я, як і моя дружина — люди з інвалідністю і виживаєм на свої пенсії. Більше двох тижнів назад я звернувся у відділення (Львів, вул.Валова), щоб забрати свій доларовий депозит (який закінчився). Мені сказали, що зараз $ немає, але як будуть, мені подзвонять(через день-два), чого і не сталось! Прочекавши 3 дні, 26 березня близько 16.00, я повторно пішов у відділення. Підійшовши до 6-ї (валютної) каси, я побачив, що там перераховують $. Побачивши мене, віконце каси зразу зашторили, а до мене вибігла зав.касою Ольга, і дивлячись мені в очі, сказала, що $ немає, а перераховують вони гривні!!! Вона на папірчику написала мені стац. телефон: 295-85-14 і сказала, що мені вже ніхто не буде дзвонити і щоб я сам дзвонив! Я був шокований такою брехливою і нахабною поведінкою! І це за свої ж гроші! Близько 16.30 я подзвонив на гар.лінію (оператор Шульга Аліна) і озвучив 3 претензії:
1) Неповернення $-го депозиту;
2) Нахабна брехня;
3) Провокація порушення режиму карантину, так як мені дзвонити відмовились і дали стац. ном. телеф., щоб я сам дзвонив! А стац. телефону у мене немає! І тепер мені треба до них ходити! Я сказав, що не дай Бог, якщо я із-за цього захворію на короновірус, нехай готуються до суду і оплачувати моє лікування!
Коли 30 березня мені знову сказали, що $ немає, я пішов до нач.відділення(Бурлака Віталій). Він зафіксував мої данні і сказав, що буде тримати на особистому контролі і подзвонить, як тільки $ з«являться. Не дочекавшись дзвінка, 7 квітня я знову завітав до цього діяча. Близько 13.15 я почув за його закритими дверима голосні емоційні розмови. Аж тут вийшла якась дівчина і спитала, з яким я питанням, а я, знову постукавши в двері Бурлаки, зайшов у кабінет… І тут я знову був шокований: у нього в кабінеті якась „делегація“, всі в білих сорочках, і на столі БАТАРЕЯ ЛІТРОВИХ ПЛЯШОК РОЗЛИВНОГО ПИВА!!! Всі були без масок, чим порушили вимоги Постанови КМУ від 02.04.20 №255. Я так зрозумів, що у нього обід. Я прийшов в 14.30. Постукав, але двері знову були зачинені. Через деякий час він вийшов, закривши за собою двері (весь червоний, очі блистять і з перегаром). Коли я сказав, що чекаю свої гроші і коли я зможу їх отримати, а він хамовито і агресивно відповів: „То чекайте“, це було останньою краплею.
В 14.50 я зателефонував на гар.лінію (оператор Чернишенко Ірина) і виклав ситуацію.
Клієнтом Ощадбанку я є давно. Крім депозитних і кредитної карток у мене є і пенсійна. Але такого нахабства і вседозволеності я ще не спостерігав.
ПРОШУ:
1)Терміново повернути мій доларовий депозит;
2)Від вищевказаних посадових осіб чекаю пояснення і вибачення.
Якщо цього не відбудеться, буду змушений звертатись у вищі органи за підпорядкованістю.
Коментарі (10)
1) Неповернення $-го депозиту;
2) Нахабна брехня;
3) Провокація порушення режиму карантину, так як мені дзвонити відмовились і дали стац. ном. телеф., щоб я сам дзвонив! А стац. телефону у мене немає! І тепер мені треба до них ходити! Я сказав, що не дай Бог, якщо я із-за цього захворію на короновірус, нехай готуються до суду і оплачувати моє лікування!
Коли 30 березня мені знову сказали, що $ немає, я пішов до нач.відділення(Бурлака Віталій). Він зафіксував мої данні і сказав, що буде тримати на особистому контролі і подзвонить, як тільки $ з«являться. Не дочекавшись дзвінка, 7 квітня я знову завітав до цього діяча. Близько 13.15 я почув за його закритими дверима голосні емоційні розмови. Аж тут вийшла якась дівчина і спитала, з яким я питанням, а я, знову постукавши в двері Бурлаки, зайшов у кабінет… І тут я знову був шокований: у нього в кабінеті якась „делегація“, всі в білих сорочках, і на столі БАТАРЕЯ ЛІТРОВИХ ПЛЯШОК РОЗЛИВНОГО ПИВА!!! Всі були без масок, чим порушили вимоги Постанови КМУ від 02.04.20 №255. Я так зрозумів, що у нього обід. Я прийшов в 14.30. Постукав, але двері знову були зачинені. Через деякий час він вийшов, закривши за собою двері (весь червоний, очі блистять і з перегаром). Коли я сказав, що чекаю свої гроші і коли я зможу їх отримати, а він хамовито і агресивно відповів: „То чекайте“, це було останньою краплею.
В 14.50 я зателефонував на гар.лінію (оператор Чернишенко Ірина) і виклав ситуацію.
Клієнтом Ощадбанку я є давно. Крім депозитних і кредитної карток у мене є і пенсійна. Але такого нахабства і вседозволеності я ще не спостерігав.
ПРОШУ:
1)Терміново повернути мій доларовий депозит;
2)Від вищевказаних посадових осіб чекаю пояснення і вибачення.
Якщо цього не відбудеться, буду змушений звертатись у вищі органи за підпорядкованістю.
Ответ банка
10 квітня 2020, 11:57
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Ситуацію перевіримо та з вами зв'яжемось.
Три дні телефоную, потрібно замовити кошти. Телефон не віповідає
Написати коментар
Ответ банка
2 квітня 2020, 16:33
Доброго дня.
Якщо відділення не відповідає на телефонні дзвінки рекомендуємо звернутися особисто.
Якщо відділення не відповідає на телефонні дзвінки рекомендуємо звернутися особисто.
Хочу подякувати за розуміння і фахову допомогу Наталії Миколаївні, заступник відділення, так би всі працювали, не було би черг і непорозуміння, Дякую Вам!
Написати коментар
Ответ банка
16 березня 2020, 18:14
Дякуємо за відгук! Ваша команда Ощадбанку.
Відповідь адміністратора
19 березня 2020, 16:49
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 19.03.2020).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коли вже розгонять шарашкіну контору під назвою «Ощадбанк».Кожне відділення живе окремим життям. На гарячу лінію дозвонитися проблема.У відділення взагалі нереально. Жодного питання неможливо вирішити по телефону.Совок повний! Жесть!
Написати коментар
Ответ банка
14 січня 2020, 17:41
Доброго дня! Ви маєте можливість замовити колл-бек на нашому сайті, та ми самі вам передзвонимо. https://www.oschadbank.ua/ua/callback
Зіткнулась із некомпетентністю працівників Ощадбанку у м. Львові, вул. Валова, 9. В минулому році у зв'язку із одруженням і зміною прізвища звернулась сюди для зміни даних у валютному депозитному рахунку. В системі прізвище змінили, а щодо картки, на яку нараховуються відсотки, то сказали, що міняти її не потрібно, бо вона ще дійсна. В цьому році звернулася в касу цього ж відділення, щоб зняти відсотки і одержала відмову, оскільки прізвище на картці і в паспорті не збігалося. Довелось подавати заявку на переоформлення картки, що можна було зробити завчасно, якби мене попередили. Нову картку запропонували забрати у відділенні за адресою вул. Личаківська, 62, де колись оформляла сам депозит. У зв'язку з ремонтом відділення переїхало на Личаківську, 183, де мою картку довго шукали, пропонували прийти по неї за кілька днів аж доки не з'ясувалося, що нова картка була оформлена знов на дівоче прізвище. Працівниця видала картку і відправила мене з'ясовувати ситуацію назад на Валову, 9. Там же запропонували ще раз перевидати картку, за що з мене вирахують 30 грн комісії, і забрати її на Личаківській, 183, оскільки за пересилання на вул. Валову, 9 буде додаткова комісія у розмірі 30 грн. На мою заяву, що комісію з мене вираховувати не правильно, оскільки перевидача картки пов'язана із помилкою працівників банку, одержала відповідь, що це комісія — це політика банку. З'ясувати питання з начальником відділення не вдалось, оскільки, за словами працівниці, він був у відпустці. Нову картку одержала вже без проблем, проте залишився гіркий осад від некомпетентності працівників. У відділенні на Валовій, 9 постійно відсутня людина, яка має пояснювати як користуватись апаратом для електронної черги, працівники відмовляються допомагати старшим людям із терміналом самообслуговування, хоча інтерфейс його досить складний. Відділення у центрі міста має бути представницьким, а натомість працівники роблять так, що співпрацювати з банком не хочеться.
Написати коментар
Ответ банка
13 серпня 2019, 15:51
Доброго дня!
Приносимо вибачення за ситуацію.
Раді, що проблему вирішено.
Зі співробітниками буде проведено роботу щодо коректного обслуговування клієнті та роботи в ПЗ.
Приносимо вибачення за ситуацію.
Раді, що проблему вирішено.
Зі співробітниками буде проведено роботу щодо коректного обслуговування клієнті та роботи в ПЗ.
Сьогодні 30 липня з 12 до 13 години планувала провести обмін валюти та провести грошовий платіж в зазначеному відділенні. Зустріли добре. Допомогли взяти електроний талон. Але після довготривалого очікування лише в касі я узнала що операції з валютою вже не проводяться. Крім того, за час очікування курс долара помінявся з 25.10 грн до 24.90 грн за долар США. Хоча на сайті Ощадбанку досі вказаний курс 25.10 грн. Прийшлось терміново бігти в інший банк. Чергі, довготривале очікування, втрачений час і гіркий осад- ніщо не змінилось в цьому відділенні. Можливо потрібно поміняти керівництво?
Написати коментар
Ответ банка
30 липня 2019, 15:27
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію. Проведемо роботу зі співробітниками.