Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 3-А
Адреса:
Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 3-А
Телефон:
+38 (033) 278-28-18, +38 (033) 278-28-01
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб: 09:00-13:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
KROSHKALOVE20
8 лютого 2023, 13:50
Звернулась до відділення банку, за адресою: м.Луцьк, вул.Б.Хмельницького,3а, забрати свою картку, менеджер взяла мої документи, дала мені розписку га отримання цієї карти і відправила в касу 3 за карткою, я простояла хвилин 20 в черзі передімною було 2 людини, я дала розписку, нащо касир поставила перерву, сказала що в неї обід хамовитим тоном, ніхто не попередив, що вона не видасть картку, я з обурення повернулась до менеджера, вона пішла і забрала мою картку з каси, нащо дуже їй вдячна, начальник каси коментувала в цей момент, що в менеджерів є обід, а в них не має, але я звертаюсь до даного відділення не вперше, постійно касири хамлять і в голос коментують свої обурення, особливо їх начальник, Антоніна Леонідівна, якщо не помиляюсь, на скільки розумію керівництво банку не реагує на це, адже це вперше, одного разу навіть чула, що менеджер має менший оклад касира, а касир щей премію за виконання менеджерів, склалось враження, що в даному відділенні, платять більше тим, хто більше хамить, а дівчата, які, допомагають та гарно обслуговують маю не високі оклади та більше роботи.Робота каси це гірше гіршого!!!
Коментарі (1)
Прийшов у відділенні забрати карту, а мені не хотіли віддати іза того що в мене прострочений паспорт але я звонив на гарячу лінію і сказали що я маю право забрати не знаю що робити, а паспорт аж десь через 2 місяці буде
Написати коментар
Ответ банка
4 серпня 2022, 15:58
Добрий день. В умовах воєнного стану ми справді обслуговуємо клієнтів і з простроченим паспортом. Могли б ви уточнити в яке саме відділення ви зверталися?
Цю історію можна назвати епопеєю, яка ще не закінчилась.
В жовтні 2021 р. в мене закінчилась валютна карта. А по паспорту валюту в них зняти не можна.
Відважний ощадний банк взявся її переоформляти.
Та не пройшло навіть півроку як мені прийшла смс, що карта приїхала, це сталося 14 січня 2022 р.
І ось я їду до банку отримати карту та зняти гроші.
Але Ощадбанк знову відмовив. Чому? Бо треба замовляти ці гроші (що-ж це за банк???)
Але замовляти не просто, а після 25 січня, А чому так. Касирка сказала, що є така вказівка банку.
Питаюся в неї, а скільки можна зняти не замовляючи? Вона — а яку суму Ви хочте? Я-одну тис.
Ні каже не можна, а яку можна, питаю я? Каже тільки після замовлення
До слова буде сказано, що поки я стояв в черзі, то якась жіночка у сусідній касі купила 1000 дол.
Тобто мною зафіксовано:
1. Ощадний банк не видає гроші клієнтам.
2. Брехня касирки клієнту.
Коментарі (2)
В жовтні 2021 р. в мене закінчилась валютна карта. А по паспорту валюту в них зняти не можна.
Відважний ощадний банк взявся її переоформляти.
Та не пройшло навіть півроку як мені прийшла смс, що карта приїхала, це сталося 14 січня 2022 р.
І ось я їду до банку отримати карту та зняти гроші.
Але Ощадбанк знову відмовив. Чому? Бо треба замовляти ці гроші (що-ж це за банк???)
Але замовляти не просто, а після 25 січня, А чому так. Касирка сказала, що є така вказівка банку.
Питаюся в неї, а скільки можна зняти не замовляючи? Вона — а яку суму Ви хочте? Я-одну тис.
Ні каже не можна, а яку можна, питаю я? Каже тільки після замовлення
До слова буде сказано, що поки я стояв в черзі, то якась жіночка у сусідній касі купила 1000 дол.
Тобто мною зафіксовано:
1. Ощадний банк не видає гроші клієнтам.
2. Брехня касирки клієнту.
Ответ банка
18 січня 2022, 17:46
Доброго дня! Працівники можуть видати суму готівки в межах залишку в касі. Тому якщо потрібна велика сума, просимо повідомити заздалегідь.
10.12.2021 року було заблоковано зарплатну картку, згідно неправомірним зверненням про відкриття виконавчого впровадження приватного виконавця, котрий порушуючи постанову Верховного Суду від 17 січня 2020 року у справі 340/1018/19, від 29.01.2020 у справі 820/5422/17, від 27 червня 2019 916/73/19.
Рахунки, котрі передбаченні для виплат заробітної плати та сплати податків, зборів і обов‘язкових платежів до Державного Бюджету України, є рахунками зі спеціальним режимом, на які відповідно до вимог законодавства арешт не накладається!!!
ОЩАД БАНК ТАКОЖ ПЕРЕСТУПИВ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ ТА ЗАБЛОКУВАВ РАХУНОК!!!
Отже, висновок-банк є ненадійним, в будь який час Ваші кошти можуть перейти до рук аферистів, котрі нехтують законом!
Не рекомендую працювати з даним банком!
Коментарі (4)
Рахунки, котрі передбаченні для виплат заробітної плати та сплати податків, зборів і обов‘язкових платежів до Державного Бюджету України, є рахунками зі спеціальним режимом, на які відповідно до вимог законодавства арешт не накладається!!!
ОЩАД БАНК ТАКОЖ ПЕРЕСТУПИВ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ ТА ЗАБЛОКУВАВ РАХУНОК!!!
Отже, висновок-банк є ненадійним, в будь який час Ваші кошти можуть перейти до рук аферистів, котрі нехтують законом!
Не рекомендую працювати з даним банком!
Ответ банка
16 грудня 2021, 9:31
Доброго дня! Банк діє в межах існуючого законодавства України та має право накласти арешт на рахунок за вимогою виконавчої служби. Зазначимо, що в АТ «Ощадбанк» відсутні спеціальні рахунки, призначені виключно для виплати зарахувань заробітної плати/соціальних коштів тощо. Всі рахунки в банку є поточними і допускають зарахування як цільових коштів, так і особистих.
Роз'яснення щодо цього раніше вже надавав НБУ: https://bank.gov.ua/ua/news/all/pitannya-dnya-bank-areshtuvav-koshti-na-rahunku-na-yakiy-ya-otrimuyu-zarplatu-pensiyu-abo-inshi-sotsialni-viplati-chi-maye-pravo
Роз'яснення щодо цього раніше вже надавав НБУ: https://bank.gov.ua/ua/news/all/pitannya-dnya-bank-areshtuvav-koshti-na-rahunku-na-yakiy-ya-otrimuyu-zarplatu-pensiyu-abo-inshi-sotsialni-viplati-chi-maye-pravo
Супруга заказала в кассе деньги, её предупредили, что она сможет снять их через 4 дня. В назначенный день денег в банке не оеазалось в связи с чем сорвалась сделка по покупке недвижимости. На следующей день деньги в отдали не предупредив, что комиссия за снятие составляет один процент, ы нашем случае это 750$, поскольку снятие происходит третий раз за месяц. Это ока2 прописано у них в «хитром договоре«мелкими буквамт и по словам администратопв это „политика банка“ и предупреждать они об этом не должны. Считаю такую политику откровенным машейничеством и никогда никому не рекомендую иметь дело с Ощадбанком-это жулики чистой воды. Желаю им отзыва лицензии и банкротства! Они не умеют работать, а умеют»грамотно разводить»
Коментарі (2)
Ответ банка
15 вересня 2021, 17:42
Доброго дня! Хотіли б перевірити ситуацію більш детально. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ вашої дружини та номер телефону. Наперед вдячні.
Добрий день.
Зазвичай я знімаю готівку в банкоматах.
але сьгодні вкрай було необхідно зняти кошти!!! підійшов у центральне відділення відділення.
У касу яка зі 6 касс працювала одна і та для людей з обмеженням.
попросив зняти з Зарплатної карти необхідну суму. на що отримав відповідь -а ви замовляли.
кажу ні.
касир побігла консультуватися.
за 5 хв повернулася
зверхньо зі словами що знімуть половину з необхідних мені коштів. якщо ні то допобачення!!!
Підійшов до адміністратора.
попросив керуючого. відповідь не вразила…
керуючий на лікарняному.
заступник у відряджені.
а менеджер по роботі з віп клієнтами виїхав.
на останок
вибачте ми нічим не можем допомогти.!!!
все.
питання: чому я маю замовляти не значні суми щоб їх зняти!!!
Р.S
приїхавши до відділення на червоного хреста.
все навпаки, дуже ввічливо і телерантно отримав всю суму.
Коментарі (5)
Зазвичай я знімаю готівку в банкоматах.
але сьгодні вкрай було необхідно зняти кошти!!! підійшов у центральне відділення відділення.
У касу яка зі 6 касс працювала одна і та для людей з обмеженням.
попросив зняти з Зарплатної карти необхідну суму. на що отримав відповідь -а ви замовляли.
кажу ні.
касир побігла консультуватися.
за 5 хв повернулася
зверхньо зі словами що знімуть половину з необхідних мені коштів. якщо ні то допобачення!!!
Підійшов до адміністратора.
попросив керуючого. відповідь не вразила…
керуючий на лікарняному.
заступник у відряджені.
а менеджер по роботі з віп клієнтами виїхав.
на останок
вибачте ми нічим не можем допомогти.!!!
все.
питання: чому я маю замовляти не значні суми щоб їх зняти!!!
Р.S
приїхавши до відділення на червоного хреста.
все навпаки, дуже ввічливо і телерантно отримав всю суму.
Ответ банка
5 лютого 2021, 15:54
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. У відділенні банку можуть видати кошти в межах суми, наявної в касі. Якщо потрібно зняти значну суму, рекомендуємо повідомити про це наперед.
20.10.2020 звернувся в Ощадбанк про закриття рахунку, працівник Кузьма І.М. сказала зняти залишок з рахунку 14.80 грн, я зняв лишилося чомусь 0.05 грн, підписав заяву, карточку забрали і перерізали, через пару днів заходжу в онлайн банкінг там мінус 6.95 грн парадокс!!! Довідки про відсутність заборгованості не видали, я з іншої області так вийшло по роботі і кататися до Вас у відділення не вигідно за кожною вашою помилкою, телефоную ігнорять, оцінюю поведінку даного відділення як шахрайство, оскільки через рік неактивного рахунку буде стягуватися по 100 грн в місяць, це мені на гарячій лінії повідомили а в банку всі мовчали
Коментарі (6)
Ответ банка
24 жовтня 2020, 15:11
Доброго дня! Хотіли б зазначити, що комісія за обслуговування неактивного рахунку стягується лише в межах існуючого балансу, тобто не виставляється «в мінус». В ситуації, що склалася, дозвольте розібратись детальніше. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Будемо дуже вдячні.
Як назвати схему роботи Ощад-24?
Я закрив в Ощадбанку всі свої картки. На момент закриття карток банк не зміг повернути кошти з Мобільних заощаджень (в доларах) оскільки термін дії доларової картки закінчився. Для цього менеджер запропонувала виготовити нову картку, щоб повернути гроші з Мобільних заощаджень. Виготовляли картку місяць. Про готовність картки поінформували «смс» (через додаток вайбера). Далі проінформували через вайбер, що картку підключили до мобільного банкінгу. Оплата за цю послугу стягується 7 грн в місяць. Дивним є те, що картку я ще не отримав на руки, а банк мене поставив на «лічильник», підключивши мобільний банкінг для стягування плати 7 грн за користування додатком Ощад-24 і смс інформувань. Причому, дане смс інформування відключити неможливо в цілях моєї безпеки, — так повідомив Ощадбанк при спробі відключити смс інформування через Ощад-24. Виникають наступні логічні запитання до банку. 1) Для чого мені ваш смс-банкінг, якщо я ще не отримав картку? 2) Для чого мені смс-банкінг, якщо всі виписки я можу побачити в додатку Ощад-24? Чому смс інформування є не смс інформуванням, а повідомленнями у вайбер? Чому за попередні 4 роки користування смс банкінгом не було жодного смс інформування про списання власне 7 грн за користування послугою (плату 7 грн знімали, але про це не присилали інформувань ні в смс, ні у вайбер).
Менеджер банку проінформувала, що користування Ощад-24 є безкоштовним, але щоб ним користуватись, то треба щоб була хоча б 1 картка, до якої автоматично підключається смс інформування і стягується 7 грн. Дивний Ощадбанк. 2020 рік. Є банки, які працюють виключно в додатках і за це не стягують жодної копійки плати (Монобанк, ІЗІбанк). А Ощадбанк — це жлобство і шахрайство щодо стягування 7 грн за послугу вайбер інформування, яку називають смс інформування?
Коментарі (12)
Я закрив в Ощадбанку всі свої картки. На момент закриття карток банк не зміг повернути кошти з Мобільних заощаджень (в доларах) оскільки термін дії доларової картки закінчився. Для цього менеджер запропонувала виготовити нову картку, щоб повернути гроші з Мобільних заощаджень. Виготовляли картку місяць. Про готовність картки поінформували «смс» (через додаток вайбера). Далі проінформували через вайбер, що картку підключили до мобільного банкінгу. Оплата за цю послугу стягується 7 грн в місяць. Дивним є те, що картку я ще не отримав на руки, а банк мене поставив на «лічильник», підключивши мобільний банкінг для стягування плати 7 грн за користування додатком Ощад-24 і смс інформувань. Причому, дане смс інформування відключити неможливо в цілях моєї безпеки, — так повідомив Ощадбанк при спробі відключити смс інформування через Ощад-24. Виникають наступні логічні запитання до банку. 1) Для чого мені ваш смс-банкінг, якщо я ще не отримав картку? 2) Для чого мені смс-банкінг, якщо всі виписки я можу побачити в додатку Ощад-24? Чому смс інформування є не смс інформуванням, а повідомленнями у вайбер? Чому за попередні 4 роки користування смс банкінгом не було жодного смс інформування про списання власне 7 грн за користування послугою (плату 7 грн знімали, але про це не присилали інформувань ні в смс, ні у вайбер).
Менеджер банку проінформувала, що користування Ощад-24 є безкоштовним, але щоб ним користуватись, то треба щоб була хоча б 1 картка, до якої автоматично підключається смс інформування і стягується 7 грн. Дивний Ощадбанк. 2020 рік. Є банки, які працюють виключно в додатках і за це не стягують жодної копійки плати (Монобанк, ІЗІбанк). А Ощадбанк — це жлобство і шахрайство щодо стягування 7 грн за послугу вайбер інформування, яку називають смс інформування?
Ответ банка
20 жовтня 2020, 12:51
Доброго дня. Послуга смс-банкінгу справді є обов'язковою для користування Ощад 24/7. В першу чергу це пов'язано з забезпеченням безпеки коштів клієнта. Сам Ощад 24/7 є безкоштовним і, відповідно, якщо за умовами тарифного пакету не передбачена плата за користування смс-банкінгом, то жодних комісій з клієнта списано не буде. Повідомлення можуть надходити як у Viber, так і у вигляді звичайного смс. Це відбувається тоді, коли в клієнта немає доступу до інтернету, або ж якщо він відключив отримання повідомлень від банку безпосередньо у Viber. Про списання комісій по картковому рахунку не передбачено окремих повідомлень.
Добрий день скажіть будь ласка кому після суду порозблоковували рахунки всі і скільки часу пройшло.
Написати коментар
Ответ банка
8 вересня 2020, 16:54
Доброго дня! Деталізуйте, будь ласка, ваше питання нам в особисті повідомлення. Дякуємо!
В поддержку обращения Дмитрия, уважаемые представители Ощадбанка, я тоже военный пенсионер и настолько «доволен» уровнем вашего сервиса и предоставляемых услуг, что хочу получать пенсию в другом государственном банке Украины.
Пользуюсь услугами приват банка. Все познается в сравнении. Небо и земля.
Прошу Вас не тратить время на красивые песни о достоинствах Ощадбанка, так как я очень хорошо с ними знаком,
а конструктивно разъяснить заинтересованным военным пенсионерам как можно самостоятельно выбрать банк, который сможет достойно обслуживать указанную выше категорию граждан Украины. Заранее спасибо.
Написати коментар
Пользуюсь услугами приват банка. Все познается в сравнении. Небо и земля.
Прошу Вас не тратить время на красивые песни о достоинствах Ощадбанка, так как я очень хорошо с ними знаком,
а конструктивно разъяснить заинтересованным военным пенсионерам как можно самостоятельно выбрать банк, который сможет достойно обслуживать указанную выше категорию граждан Украины. Заранее спасибо.
Ответ банка
24 червня 2020, 14:31
Добрый день! Приносим извинения за причиненные неудобства. Банк активно работает над улучшением своих сервисов и качества обслуживания. Надеемся, что уже в скором времени, вы сможете увидеть позитивные изменения.