Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Ощадбанк: Столичне шосе, 90, Київ

Адреса:
Київ, Столичне шосе, 90
Телефон:
-
Час роботи:
Пн-Пт: 10:00-18:00, каса: 10:00-18:00, Сб: 10:00-15:00, каса: 10:00-15:00, Нд: 10:00-14:00, каса: 10:00-14:00, без перерви
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3 не зарахована
17 квітня 2022, 12:15
У мене у Дії з’явилося повідомлення, що кошти 6500грн єПідтримки зараховано, але на карті Ощадбанку, що була оформлена для цього коштів немає. Служба підтримки Ощадбанку направляє до служби підтримки Дії. Куди були перераховані ці кошти? Як їх отримати?
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
17 квітня 2022, 12:38
Доброго дня. Банк перераховує кошти одразу ж після фінансування. Спробуйте, будь ласка, звернутися до служби підтримки порталу Дія для перевірки заявки.
3
31 жовтня 2020, 12:09
Я клієнт відділення, столичне шосе 103, Звати мене Марія Миколаївна! ваши хамки касири! Косенко Олена та Валентина Таардович! Хочу вам виразити незадоволення ваших робітників касирів робітників, вони завжди незадоволені, завжди нехтують своїми посадовими обов'язками!!! Відділення закривається на 10 хв раніше, мотивуючи тими що їм треба до дому. І взагалі Косенко Олена ніколи не допомагає клієнтам,і часто матюкається, я працюю на організації поруч, і мені неодноразово приходилося чути, як вона покривала матами клієнтів, які хотіли здійснити послуги. І ще! Їхній співробітник (не пам'ятаю як звати), ніколи не відмовляється допомогти, хоча і сидять дівчата одна красива чорнява Юля бо я її знаю горда сильно і занадто, але завжди йде допомогу та Катерина дуже ввічлива та привітна дівчина, найкраща в даному відділені. Прийміть міри до свого відділення! Я людина у віці, і мені не байдуже, бо я тут живу, і ваше відділенні мене влаштовує! Але ваші касири — це люди нахабні і злі! Дякую!
Коментарі (4)
Ответ банка
Ощадбанк
31 жовтня 2020, 16:24
Доброго дня! Вдячні вам за зворотній зв'язок і просимо вибачення за неякісно наданий сервіс. Ситуацію у відділенні обов'язково перевіримо задля уникнення подібних випадків надалі.