Мінфін - Курси валют України

Встановити

Кастро хами

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Марія Іскрицька 31 жовтня 2020, 12:09
Відділення за адресою: Київ, Столичне шосе, 90
Я клієнт відділення, столичне шосе 103, Звати мене Марія Миколаївна! ваши хамки касири! Косенко Олена та Валентина Таардович! Хочу вам виразити незадоволення ваших робітників касирів робітників, вони завжди незадоволені, завжди нехтують своїми посадовими обов'язками!!! Відділення закривається на 10 хв раніше, мотивуючи тими що їм треба до дому. І взагалі Косенко Олена ніколи не допомагає клієнтам,і часто матюкається, я працюю на організації поруч, і мені неодноразово приходилося чути, як вона покривала матами клієнтів, які хотіли здійснити послуги. І ще! Їхній співробітник (не пам'ятаю як звати), ніколи не відмовляється допомогти, хоча і сидять дівчата одна красива чорнява Юля бо я її знаю горда сильно і занадто, але завжди йде допомогу та Катерина дуже ввічлива та привітна дівчина, найкраща в даному відділені. Прийміть міри до свого відділення! Я людина у віці, і мені не байдуже, бо я тут живу, і ваше відділенні мене влаштовує! Але ваші касири — це люди нахабні і злі! Дякую!
Ощадбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2020, 16:24
Доброго дня! Вдячні вам за зворотній зв'язок і просимо вибачення за неякісно наданий сервіс. Ситуацію у відділенні обов'язково перевіримо задля уникнення подібних випадків надалі.

Коментарі - 4

+
+21
Anon2019
Anon2019
31 жовтня 2020, 14:26
#
Доброго дня. Я теж працюю  поруч в бизнес центрі і дуже часто сплачую компослугі і відправляю перекази в данном відділенні. І завжди дівчата касири доброзичліво ставляться до мене і до іншіх кліентів. Наш відділ майже весь сплачуе  комунальні послуги в даном відділенні. Тому що дівчата гарно і швидко обслуговуют кліентів. І майже ніколи немае черг.  Дівчата не звертайте увагу. тому що завжди найдеться хтось невдоволений життям .хто схоче свій негатив вивернути на інших.  Бажаю Вам побільше гарних і  адекватних кліентів.
+
+13
Arden26
Arden26
31 жовтня 2020, 15:46
#
Больше похоже на «заказ».
+
+28
19036256
19036256
31 жовтня 2020, 17:50
#
123456Masha, отзыв не понятный, без конкретики, то хамки и не помогают, то очень вежливые? Обрайщайтесь к хорошим и вежливым сотрудникам.Каждому не угодишь.Я пенсионерка, уже шесть лет, и не хожу в отделения, а оплачиваю коммуналку сидя дома, онлайн.Вы сюда зашли, что б пожаловаться, так почему бы Вам не разобраться как платить онлайн.Все просят-СИДИТЕ ДОМА, НЕ ХОДИТЕ НИКУДА, ПЛАТИТЕ ОНЛАЙН,
+
0
StarFighter27
StarFighter27
14 листопада 2020, 12:04
#
Мария, а чем суть вашей жалобы? То хамки сидят, то вежливые не так смотрят. Обращайтесь тогда к компетентным и вежливым сотрудникам. Вместо того чтобы строчить кляузы, лучше перешли на главную страницу и оплатили все онлайн. Тем более платежи доходят вовремя и без комиссий. Как будто 1990 год ей-богу
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися