Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 43.9 | 44.9 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Вінниця, вул. Замостянська, 12
Адреса:
Вінниця, вул. Замостянська, 12
Телефон:
+38 (0432) 612-852, +38 (0432) 612-851
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
NikolayS95
24 лютого 2021, 19:31
Я військовослувець ЗСУ, Ощадбанк щомісячно нараховує відсотки за користування кредитом, штрафи за прострочку, заблокували мої платіжні картки. Тим самим порушуючи закон «про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» ч.15 ст. 14 Закону України.
Написати коментар
Ответ банка
25 лютого 2021, 10:27
Доброго дня! Рекомендуємо ознайомитись із умовами кредитування військовослужбовців, інформація доступна за посиланням:
https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/moya-creditka
З повагою, команда Ощадбанку.
https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/moya-creditka
З повагою, команда Ощадбанку.
10.11.20 була здійснена транзакція на картку монобанк на суму 6000грн. Але кошти досі в підвішеному стані, що за бардак і чому я не можу відмінити данний переказ, чому згідно правил банку після 3 днів кошти негайно не повертаються ?!?!
Де знаходяться мої кошти, можливо вони мені негайно потрібні, чому я маю незрозуміло скільки чекати їх поверненнят !!?? В мене закраїлись негативні відгуки про ваш банк!!!
Є взагалі хтось відповідальний в цьому банку ???
Коментарі (1)
Де знаходяться мої кошти, можливо вони мені негайно потрібні, чому я маю незрозуміло скільки чекати їх поверненнят !!?? В мене закраїлись негативні відгуки про ваш банк!!!
Є взагалі хтось відповідальний в цьому банку ???
Ответ банка
16 листопада 2020, 14:26
Доброго дня! Григорій, для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.
Доброго дня.
19.11.2019р. відвідала відділення №186 у м.Вінниці, що по вулиці Замостянській, 12, щоб забрати картку. Прийшла у відділення в 13:35, сказали, що картка знаходится в касі, яка в той час була на обідній перерві (дуже не зручно, що ваші відділення працюють у такому режимі, адже з 13 до 14 — це єдиний час, коли багато хто з працюючих має можливість до вас завітати). Ну, гаразд зачекала. Та коли в 14:05 запитала чому каса не відкривається, отримала відповідь, касир пішла на 15 хвилин на обід пізніше, то і каса відкриється на 15 хвилин пізніше! Це у вас десь прописано в регламенті? На сайті взагалі написано, що відділення працює без обіду!
В той час перед віконцем каси почали збиратися люди. І вже в 14:10 черга вишикувалася з 12 чоловік. І тут з’являється касир. Всі подумали, нарешті! А ні! Вона просто щось забула в касі…. Зайшла, взяла і вийшла з перекошеним обличчям кинувши через плече «буду з 14:15!»
Я вважаю це неприйнятним в наш час. Інші банки йдуть назустріч клієнтам, а ваші співробітники відштовхують! Прошу розібратися в ситуації та надати відповідь чи є перенос обіду за власним розсудом нормальна практика в вашому банку. Дякую!
Коментарі (2)
19.11.2019р. відвідала відділення №186 у м.Вінниці, що по вулиці Замостянській, 12, щоб забрати картку. Прийшла у відділення в 13:35, сказали, що картка знаходится в касі, яка в той час була на обідній перерві (дуже не зручно, що ваші відділення працюють у такому режимі, адже з 13 до 14 — це єдиний час, коли багато хто з працюючих має можливість до вас завітати). Ну, гаразд зачекала. Та коли в 14:05 запитала чому каса не відкривається, отримала відповідь, касир пішла на 15 хвилин на обід пізніше, то і каса відкриється на 15 хвилин пізніше! Це у вас десь прописано в регламенті? На сайті взагалі написано, що відділення працює без обіду!
В той час перед віконцем каси почали збиратися люди. І вже в 14:10 черга вишикувалася з 12 чоловік. І тут з’являється касир. Всі подумали, нарешті! А ні! Вона просто щось забула в касі…. Зайшла, взяла і вийшла з перекошеним обличчям кинувши через плече «буду з 14:15!»
Я вважаю це неприйнятним в наш час. Інші банки йдуть назустріч клієнтам, а ваші співробітники відштовхують! Прошу розібратися в ситуації та надати відповідь чи є перенос обіду за власним розсудом нормальна практика в вашому банку. Дякую!
Ответ банка
21 листопада 2019, 16:57
Доброго дня! Ситуацію обов’язково перевіримо. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш контактний номер телефону для зворотного зв’язку.