Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Запоріжжя, пр-т Соборний, 46
Адреса:
Запоріжжя, пр-т Соборний, 46
Телефон:
+38 (061) 239-78-62
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб: 09:00-15:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Доброго дня! До мене дійшла інформація що один працівник з Ощад банку перевіряв мої рахунки за допомогою номеру телефону та моєї дати народження, без моєї згоди, на це та відомості на скільки це можливо і може бути правдою? Про це розповів родич цого ж працівника, що вона таке робить!
Коментарі (6)
Зайшла в Ощадбанк відділення 46 зробити перевод на інший рахунок (знаю що можна зробити через мобільний додаток але потрібен був чек с печаткою банка) підійшовши на касу #3 дівчина касир дуже грубо відповіла «ну шо, давайте швидше у мене обід» це було о 11.45 я спокійно дала дані для переводу, вона зробила але перевела кошти не на той рахунок який був мною вказаний (я розумію людський фактор, переплутала цифру і тд) при перевірці даних я повідомила їй про це, але ваш працівник відмовився допомогти мені в закінчити перевод, а просто всунув чек, та закрив віконечко сказавши «обратітесь в другой банк єслі чтото не так» по перше ви державна установа і розмовляйте на українській мові, по 2 де ви набираєте таких працівників, по 3 всі працівники які перебували в відділенні відморожено дивилися і робили вигляд що нічим допомогти не можуть. С цим чеком я звернулась до іншого відділення (де мені допомогли, пояснивши ситуацію) а також з записом розмови звернусь до НБУ для подальшої перевірки ваших спеціалістів на кваліфікованість. Не рекомендую це жахливе відділення на соборній 46! Позорище
Написати коментар
Доброго часу. Хочу з вами поділитися ситуацією, яка склалася у моєму житті. Якщо сказати у двох словах — Ощадбанк використовує особисті данні людей без дозволу.
Колись, а саме у 2018 році, потягнуло мене влаштуватися на роботу у цей банк. Мені оформлювали картку банку «для виплат«заробітної плати. При звільнені того ж року картку забрали та заблокували.
Періодично я отримувала смс-інформування. Телефонувала до гарячої лінії, де мені відповідали, що мої дані знаходяться у базі, як клієнта у минулому, тому надходять повідомлення.
Після смс «Шановний клієнте! За Вашим рахунком помилково стягнуто комісію за послугу інформування в розмірі 10 грн. Ми повернемо Вам комісію впродовж двох тижнів.» я знову зателефонувала на гарячу лінію. І НАРЕШТІ дізналася, що у 2018 році на мене було відкрито кредитну картку! І її ніхто не закривав. Як це розуміти?
З цього я роблю висновки, що банк дурить і клієнтів (бо знаю це, як колишній працівник), і співробітників.
Коментарі (1)
Колись, а саме у 2018 році, потягнуло мене влаштуватися на роботу у цей банк. Мені оформлювали картку банку «для виплат«заробітної плати. При звільнені того ж року картку забрали та заблокували.
Періодично я отримувала смс-інформування. Телефонувала до гарячої лінії, де мені відповідали, що мої дані знаходяться у базі, як клієнта у минулому, тому надходять повідомлення.
Після смс «Шановний клієнте! За Вашим рахунком помилково стягнуто комісію за послугу інформування в розмірі 10 грн. Ми повернемо Вам комісію впродовж двох тижнів.» я знову зателефонувала на гарячу лінію. І НАРЕШТІ дізналася, що у 2018 році на мене було відкрито кредитну картку! І її ніхто не закривав. Як це розуміти?
З цього я роблю висновки, що банк дурить і клієнтів (бо знаю це, як колишній працівник), і співробітників.
На касі працювала тільки перша каса з трьох. Відвідувачі банка змушені були чекати та утворилися велика черга, у той час коли працівники стояли біля каси та розмовляли на особисті теми, а не працювали!!! Жахливо!!!
Коментарі (2)
Никому не рекомендую обращаться в данный банк! Закрыть карту просто не возможно. У меня на соц карте был минус — 24.65. Я обратилась в отделение чтобы закрыть счет мне сказали нужно внести 24,65 и + 7 грн за текущий месяц за смс информирование. И придти после 29 числа и её закрыть её. Я пришла сказали у вас на счету 7 грн что с положительным остатком закрыть нельзя. Перевести средства тоже нельзя так как карта заблокирована. И что закрыть карту можно только на том отделении где её открывали изначально. Просто клиентов «ганяют» с отделения на отделение. На гарячей линии говорят что закрыть карту можно в любом отделении, а в отделении что только на том где карта открывалась. Просто БАРДАК. Никому не рекомендую этот банк. Лучше обращаться в другие банки. Нервы целее будут.
Коментарі (2)
Ответ банка
18 січня 2022, 9:49
Доброго дня! Для закриття рахунку справді необхідно звернутись до відділення банку, де його було відкрито, та написати заяву. Працівник перевірить ситуацію із блокуванням картки та списанням комісії і зорієнтує в подальших діях.
Також для уточнення пишемо в приватні повідомлення.
Також для уточнення пишемо в приватні повідомлення.
Здравствуйте! Сегодня в 10.00 зашла в Ощадбанк отделение 46 снять перевод с Германии и поменять сразу же валюту с евро в гривну, кассир Тептюк Елена сказала что нужно оплатить 25 грн комисси… так как я торопилась и снимаю первый раз не обратила на это внимание на чек, по факту ваш сотрудник как выяснилось БЕЗ МОЕГО ВЕДОМА заключила со мной договор добровольного страхования на месяц о котором я не была проинформирована и не давала на него согласия! При этом я так понимаю хамство это изюминка ваших клиентов… банк отличный отделение 46 ужас!
Коментарі (2)
Ответ банка
26 жовтня 2021, 15:52
Доброго дня! Просимо вибачення за цю ситуацію. Обов'язково перевіримо всі деталі та проведемо відповідну роботу з працівником. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, зв'яжемося з вами, щоб надати зворотний зв'язок.
Выпустили мне в ощадбанке зарплатную карту, прихожу забирать, просят паспорт, объясняю- нахожусь в длительной командировке в не родном городе, паспорта с собою нет, есть приложение «Дія», права, копия паспорта. Ничего не подходит, считывателей для приложения нет, идите к управляющему, у которого очередь в 5 человек, ну или едьте в другой город за паспортом, ну и всем этим занимайтесь без зарплаты т.к. она на карте))) диджитализация … страна говорит — все в телефоне … все как всегда …
Коментарі (2)
Ответ банка
22 липня 2021, 12:33
Доброго дня! Для отримання картки у відділенні необхідно дійсно надати оригінал паспорту. Ідентифікація клієнтів по мобільному додатку «Дія» поки не реалізовано.
В прошлом году я уже оставлял отзыв на Минфине о перевыпуске дебитовой карты Ощадбанка. Тогда после истечения сроков карты, я в отделении заказал новую, и за её изготовление у меня со счёта списали 350грн.
Но тогда проблему удалось решить, деньги мне вернули.
Сегодня получил сообщение что у меня списали со счёта 350грн — комиссия за пользование картой. Это что же у меня такая премиальная карта? Вроде как не платинум, не золотая, а так дорого мне обходится.
Разве банку не достаточно средств которые я оставляю при безналичном расчёте?
Но самое интересное, что с тарифами по обслуживанию карты никто не ознакамливает.
Получается так, зайди на сайт Ощада, попробуй найди свой тариф из 10-ка существующих и ознакамливайся на здоровье. А не судьба предоставить информацию по тарифам в отделении при оформлении карты? Или при изменениях в тарифах, можно уведомить клиента?
Ещё в прошлом году нужно было сменить банк, но понадеялся что наведут порядок в данном направлении.
Написати коментар
Но тогда проблему удалось решить, деньги мне вернули.
Сегодня получил сообщение что у меня списали со счёта 350грн — комиссия за пользование картой. Это что же у меня такая премиальная карта? Вроде как не платинум, не золотая, а так дорого мне обходится.
Разве банку не достаточно средств которые я оставляю при безналичном расчёте?
Но самое интересное, что с тарифами по обслуживанию карты никто не ознакамливает.
Получается так, зайди на сайт Ощада, попробуй найди свой тариф из 10-ка существующих и ознакамливайся на здоровье. А не судьба предоставить информацию по тарифам в отделении при оформлении карты? Или при изменениях в тарифах, можно уведомить клиента?
Ещё в прошлом году нужно было сменить банк, но понадеялся что наведут порядок в данном направлении.
Ответ банка
19 січня 2021, 16:01
Доброго дня! Тарифи банку розміщено на сайті: https://oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
У чат-боті є розділ «Мої тарифи», де вам надсилаються тарифи після аналізу типу вашої картки та тарифного пакету. Посилання на чат-бот: https://oschadbank.ua/ua/chat
Перевірити тарифи предметно також є можливість через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
У чат-боті є розділ «Мої тарифи», де вам надсилаються тарифи після аналізу типу вашої картки та тарифного пакету. Посилання на чат-бот: https://oschadbank.ua/ua/chat
Перевірити тарифи предметно також є можливість через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Никогда не думала что буду писать вот так отзыв, все мы сейчас находимся не в той ситуации что б розкидываться деньгами! Дело в том что я пришла в банк что бы решить вопрос с кредитным лимитом, и решила с другой карты снять деньги и обменять их в евро… Кассир Тептюк Елена не то что не смогла правильно посчитать, а и дала мне не всю сумму! Когда сразу возле кассы я начала пересчитывать и сказала что не хватает суммы она начала отворачиваться и убеждать меня что мол не может быть! Короче в итоге эта особа достала 10 евро у себя из под папки с бумагами и мол случайно они туда слетели! Следите за своим персоналом, это ужасно когда прийдя в банк за помощью тебя обворовуют у тебя же на глазах! Всем добра
Написати коментар
Хочу сказать что у меня нет претензий к сотрудникам центрального Запорожского областного отделения — всю проблему в существовании описанной мною ситуации считаю исключительно виной центрального аппарата Ощадбанка. Как объяснить почему если человек уже пришел в центральное областное отделение банка, где его полностью идентифицировали — почему по такому человеку разблокировать счета (элементарная операция ведь) нельзя дать полномочия сотрудникам областного отделения? Зачем обязательно пересылать документы на Киев (где как показывает практика — сотруднику может попросту не понравится качество скана ИНН, а значет процедуру запустят по новой)? Зачем такой элементарный вопрос в Киеве рассматривать минимум 2 рабочих дня не считая день подачи документов? Почему это нельзя сделать сразу? Центральный офис ощадбанка что на столько не доверяет центральным областным своим отделениям что не может им делегировать вопросы разблокировки счета? Я просто был в шоке от такой клиенто-ориентированности банка. Искренне считаю что Ощадбанк — отстойнейшее банковское учреждение Украины :(