Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Василя Липківського (вул. Урицького), 16-Г (прим. 248)

Адреса:
Київ, вул. Василя Липківського (вул. Урицького), 16-Г (прим. 248)
Телефон:
+38 (044) 537-46-51, +38 (044) 537-46-50
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
18 січня 2022, 19:33
Закрыла валютный депозит 06.01.2022 Заказала валюту на кассу. Мне менеджер говорит, что два раза уже есть отказ от банка. Причина — нет валюты. Больше никаких объяснений не дают, что с этим делать не понятно

Денег я своих получить не могу никак
В контакт центре отказываются помогать
Менеджер ничего сделать не может, мне не говорят контакты руководства и как повлиять на эту ситуацию.

Получается что отказ банка «нет валюты» достаточный что бы держать у себя мои деньги

Это какое-то воровство
Коментарі (2)
Ответ банка
Ощадбанк
19 січня 2022, 10:09
Доброго дня! Наступного дня після завершення депозиту сума коштів перераховується на ваш картковий рахунок. Фактично ви вже можете ними розпоряджатися.

Стосовно зняття готівкою валюти у значній сумі — така можливість справді може бути не завжди у зв'язку із відсутністю потрібної суми. Рекомендуємо уточнити в працівників орієнтовну дату, на коли вам зможуть організувати виплату.
3
23 грудня 2019, 13:27
Банк не отдает средства, отправленные на счет, аргументировав это валютным контролем и затребовав от клиента документы подтверждающие законность денежного перевода.

Банк получил документы от клиента(инвойс и контракт) и спустя два дня, затребовал «все» документы(инвойсы и контракты за все время). Клиент предоставил их.

Спустя еще 3 дня банк «придумал новые требования к предоставляемым документам, ранее не озвучивая их».

К сотруднику банка, который непосредственно обслуживал клиента, претензий нету.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
23 грудня 2019, 15:00
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Пожалуйста, детализируйте нам в личные сообщения в каком отделении вы были, ваше ФИО и контактный номер телефона, проверим ситуацию.
4 не зарахована
14 листопада 2018, 9:39
Моя мама получает пенсию на карту Ощадбанка. Пришла смс «Шановний клієнте! Повідомляємо Вам
про зміну номеру Вашого поточного рахунку 2625. Отримати реквізити нового рахунку
можна у відділенні Банку або в Ощад 24/7. Усі інші умови обслуговування поточного
рахунку залишаються без змін. Ваш Ощадбанк!».
Для чего Ощадбанк изменил текущий счет и какие действия в связи с этим смс она должна совершить, чтобы зачисление пенсии не прекратилось?
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
14 листопада 2018, 10:36
Добрый день! Счёт изменили согласно постановления НБУ. Хотим так же заметить, что Вашей маме ничего не нужно делать, банк всё сделает за неё.
1
26 червня 2018, 22:53
При зверненні до відділення Банку була надана інформація що у співробітників плаваючий графік роботи, і звернутися можна протягом робочого дня. При прибутті до відділення 26.06.2018 р. в 12:45 яке знаходиться за адресою: м. Київ, вул. В.Липківського 23, та зверненні до співробітника щодо відкриття рахунку та оформлення картки «киянина» співробітником банку було заявлено що у неї обідня перерва з 13:00 до 14:00. Після мого наголошення що ще 10 хвилин до початку обідньої перерви і те що можна було б хоча б перевірити документи які були мною надані, співробітником банку було заявлено що вона зайнята. (при цьому до мої розмови з нею вона нічого не робили, а після відмови почала з однієї сторони в іншу перекладати документи). Після моєї розмови в 13:00 співробітники відділення покинули робочі місця. Після чого мною було зроблено дзвінок до Call- центру ОЩАДБАНКУ де співробітником Call- центру було вказано що потрібно звернутися до начальника відділення. В 13:15 до робочого місця повернувся один з співробітників відділення який заявив що для мого обслуговування потрібно прийти після 14:00, при цьому даний співробітник нікого не обслуговував і ні чого не робив. Дане відношення співробітників відділення ОЩАДБАНКУ, яке знаходиться за адресою: м. Київ вул. В. Липківського, 23, до клієнтів банку не поодиноке, і можна вважити «хамським». Так як відмову у обслуговуванні було також оголошено і попередньому відвідувачу.
Коментарі (2)
Ответ банка
Ощадбанк
27 червня 2018, 15:06
Доброго дня! Приносимо вибачення за дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону для зворотнього зв'язку. Повідомляємо, що зі співробітниками відділення буде проведено додатково навчання щодо покращення якості обслуговування.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відділення та банкомати Ощадбанку в Києві 🏦 / Відділення Ощадбанк: вул. Василя Липківського (вул. Урицького), 16-Г (прим. 248), Київ
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ощадбанку за адресою Київ, вул. Василя Липківського (вул. Урицького), 16-Г (прим. 248). Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ощадбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ощадбанку розташованому за адресою  Київ, вул. Василя Липківського (вул. Урицького), 16-Г (прим. 248)- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.