Банк не отдает средства, отправленные на счет, аргументировав это валютным контролем и затребовав от клиента документы подтверждающие законность денежного перевода.
Банк получил документы от клиента(инвойс и контракт) и спустя два дня, затребовал «все» документы(инвойсы и контракты за все время). Клиент предоставил их.
Спустя еще 3 дня банк «придумал новые требования к предоставляемым документам, ранее не озвучивая их».
К сотруднику банка, который непосредственно обслуживал клиента, претензий нету.
Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Василя Липківського (вул. Урицького), 16-Г (прим. 248)
Адреса:
Київ, вул. Василя Липківського (вул. Урицького), 16-Г (прим. 248)
Телефон:
+38 (044) 537-46-51, +38 (044) 537-46-50
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
19 січня 2022, 10:09
Доброго дня! Наступного дня після завершення депозиту сума коштів перераховується на ваш картковий рахунок. Фактично ви вже можете ними розпоряджатися.
Стосовно зняття готівкою валюти у значній сумі — така можливість справді може бути не завжди у зв'язку із відсутністю потрібної суми. Рекомендуємо уточнити в працівників орієнтовну дату, на коли вам зможуть організувати виплату.
Стосовно зняття готівкою валюти у значній сумі — така можливість справді може бути не завжди у зв'язку із відсутністю потрібної суми. Рекомендуємо уточнити в працівників орієнтовну дату, на коли вам зможуть організувати виплату.
Ответ банка
23 грудня 2019, 15:00
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Пожалуйста, детализируйте нам в личные сообщения в каком отделении вы были, ваше ФИО и контактный номер телефона, проверим ситуацию.
Моя мама получает пенсию на карту Ощадбанка. Пришла смс «Шановний клієнте! Повідомляємо Вам
про зміну номеру Вашого поточного рахунку 2625. Отримати реквізити нового рахунку
можна у відділенні Банку або в Ощад 24/7. Усі інші умови обслуговування поточного
рахунку залишаються без змін. Ваш Ощадбанк!».
Для чего Ощадбанк изменил текущий счет и какие действия в связи с этим смс она должна совершить, чтобы зачисление пенсии не прекратилось?
Коментарі (1)
про зміну номеру Вашого поточного рахунку 2625. Отримати реквізити нового рахунку
можна у відділенні Банку або в Ощад 24/7. Усі інші умови обслуговування поточного
рахунку залишаються без змін. Ваш Ощадбанк!».
Для чего Ощадбанк изменил текущий счет и какие действия в связи с этим смс она должна совершить, чтобы зачисление пенсии не прекратилось?
Ответ банка
14 листопада 2018, 10:36
Добрый день! Счёт изменили согласно постановления НБУ. Хотим так же заметить, что Вашей маме ничего не нужно делать, банк всё сделает за неё.
При зверненні до відділення Банку була надана інформація що у співробітників плаваючий графік роботи, і звернутися можна протягом робочого дня. При прибутті до відділення 26.06.2018 р. в 12:45 яке знаходиться за адресою: м. Київ, вул. В.Липківського 23, та зверненні до співробітника щодо відкриття рахунку та оформлення картки «киянина» співробітником банку було заявлено що у неї обідня перерва з 13:00 до 14:00. Після мого наголошення що ще 10 хвилин до початку обідньої перерви і те що можна було б хоча б перевірити документи які були мною надані, співробітником банку було заявлено що вона зайнята. (при цьому до мої розмови з нею вона нічого не робили, а після відмови почала з однієї сторони в іншу перекладати документи). Після моєї розмови в 13:00 співробітники відділення покинули робочі місця. Після чого мною було зроблено дзвінок до Call- центру ОЩАДБАНКУ де співробітником Call- центру було вказано що потрібно звернутися до начальника відділення. В 13:15 до робочого місця повернувся один з співробітників відділення який заявив що для мого обслуговування потрібно прийти після 14:00, при цьому даний співробітник нікого не обслуговував і ні чого не робив. Дане відношення співробітників відділення ОЩАДБАНКУ, яке знаходиться за адресою: м. Київ вул. В. Липківського, 23, до клієнтів банку не поодиноке, і можна вважити «хамським». Так як відмову у обслуговуванні було також оголошено і попередньому відвідувачу.
Коментарі (2)
Ответ банка
27 червня 2018, 15:06
Доброго дня! Приносимо вибачення за дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону для зворотнього зв'язку. Повідомляємо, що зі співробітниками відділення буде проведено додатково навчання щодо покращення якості обслуговування.
Денег я своих получить не могу никак
В контакт центре отказываются помогать
Менеджер ничего сделать не может, мне не говорят контакты руководства и как повлиять на эту ситуацию.
Получается что отказ банка «нет валюты» достаточный что бы держать у себя мои деньги
Это какое-то воровство