Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Ощадбанк: вул. Хрещатик, 190, Черкаси

Адреса:
Черкаси, вул. Хрещатик, 190
Телефон:
+38 (0472) 316-403, +38 (067) 512-76-95
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, каса до 17:15, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
29 червня 2021, 9:56
Я арендатор квартиры в Черкассах, длительное время оплачиваю коммунальные услуги по этой квартире со своей социальной или пенсионной карты, полученных в Ощадбанке.
24.05.2021 очередной раз оплатила ком. услуги (за апрель 2021)
терминале, установленном в отделении 10023/0149 г. Черкассы, согласно квитанций от коммунальных предприятий, но оплата за поставку тепловой энергии не поступила КПТМ Черкассытеплокоммунэнерго. Судя по квитанции за май 2021, причина не зачисления средств — открытие предприятием нового счета в АТ ПУМБ вместо счета в Ощадбанке. Горячая линия предприятия отправила решать проблему возврата средств в банк. 18.06.2021 написала заявление в отделении банка 10023/0149 с просьбой вернуть деньги на карточку, с которой прошла оплата. Вышестоящая структура в банке подтвердила наличие моих средств на счёте невыясненных сумм, но вернуть их мне отказалась, т.к. фамилия владельца карты не совпадает с фамилией владельца лицевого счета в коммунальных платежах. Почему это никого не смущало при оплате?
Пишу на сайте в виде отзыва, т.к.не вижу других вариантов решения проблемы с возвратом моих денег.

PS. Хочу отметить, что к менеджеру отделения никаких претензий не имею. Ее обслуживанием осталась довольна — внимательная, компетентная, вежливая.
Коментарі (2)
Ответ банка
Ощадбанк
OschadbankUA
29 червня 2021, 12:08
Доброго дня.
Дуже шкода, що подібний інцидент стався. Дозвольте, нам детальніше розібратися в даній ситуації. Для цього просимо надати в особисті повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо.
3
24 вересня 2018, 17:18
У відділенні «Ощадбанку» на вулиці Хрещатик 190 у м. Черкаси при отриманні переказу оформляють страховку приватного підприємства «Метлайф», виставляючи це обов'язковим елементом, а не пропонуючи як додаткову послугу, від якої можна відмовитися.
В додаток на руках у мене не було ІПН, це не завадило оформити документ і забити поле просто нулями!

24.09.2018 час близько 13 години
Коментарі (3)
Ответ банка
Ощадбанк
24 вересня 2018, 18:02
Доброго дня. Приносимо вибачення за дану ситуацію. Придбання додаткових послуг, таких як страхування, є абсолютно добровільним. Зі співробітниками відділення проведемо роботу. також зазначимо, що, якщо Вам не потрібна дана послуга, Ви можете повторно звернутися до відділення та повернути свої кошти.