15.06.2018 року у відділенні № Головна 204 Б м. Чернівці при спробі оплатити комунальні послуги через платіжний термінал отримала «максимум» задоволення. Термінал завис, як тільки «проковтнув картку», хоча жодних неадкватних дій з мого боку, блискавки з неба, перебоїв з електропостачанням не було.
У мене питання: технічні проблеми установи Ощадбанку — це проблеми клієнта?
Клієнт отримав:
1. Негативний стрес
2. Запізнення на роботу через блокування карти, і пошук номера відділення,
3. Зіпсутий настрій.
4. Втрата особистого часу на пошук спершу картки після інкасації, потім
5. ОКРЕМИЙ бонус від Ощадбанку!!! ЗА розблокування картки, яка заблокована З ТЕХНІЧНИХ ПРИЧИН БАНКУ платити має клієнт! І справа не в 30 гривнях, а в традиціях ОЩАДБАНКу! ДЕ ЛОГІКА? Це ж не клієнт втратив картку через власну недбалість, тоді питань немає, хоча в Приватбанку без проблем і безкоштовно поновлюють картку і в такому випадку. Та це Ощадбанк мав би мені 30 грн. заплатити за незручності!!! Дякую за обслуговування!
Виникає питання? А може Ощадбанк зацікавлений в такому? Скільки карток треба проковтнути ВАШИМ ТЕРМІНАЛАМ, щоб потім Ви наїлись по 30 гривень з кожного щасливого клієнта!
Окрема розмова про нав'язування кредитної лінії, від якої лише зі величезними трунощами вдалось відмовитись.
І чудове питання з гарячої лінії — У ЯКОМУ ВІДДІЛЕННІ ЦЕ СТАЛОСЬ? а ДЕ ЦЕ Я МАЮ ЗНАТИ!!!!!?? крім реклами де НОМЕР ВІДДІЛЕННЯ НА ДВЕРЯХ? НА ТЕРМІНАЛІ???
ВСІМ НЕ РЕКОМЕНДУЮ послуги Ощадбанку — банку з радянськими традиціями обслуговування.
Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.35 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.75 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Чернівці, вул. Головна, 204-Б
Адреса:
Чернівці, вул. Головна, 204-Б
Телефон:
+38 (03722) 4-68-11
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб: 09:00-13:30, без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
10 травня 2019, 16:49
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створені незручності.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Перевіримо інформацію, надамо зворотній зв'язок.
Приносимо вибачення за створені незручності.
Просимо вказати в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Перевіримо інформацію, надамо зворотній зв'язок.
Ответ банка
15 червня 2018, 10:45
Доброго дня. Приносимо вибачення за незручності. На жаль, інколи техніка може давати збій. При вилученні картки терміналом, блокується вона лише за бажання клієнта, при цьому, оператор попереджає про те, що за розблокування передбачена комісія.
Але це тільки був початок, вже прошло більше 45 днів я і досі чекаю дзвінка а це місячна зарплата 5000грн
Неодноразово зверталася у відділення але вони нічого мені не кажуть, гаряча лінія також нічого не знаєі просто дала відповідь пишіть ще раз заяву це просто не вкладається в голові. Дійсно але що робити мені в такій ситуації, до кого звертатися?
Хто несе відповідальність за повернення і процес повернення коштів, і за надлишок коштів в терміналі???
Шановні клієти Ощадбанку будьте обережні!