Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ощадбанк - традиції зневаги до людей

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
KSANA888 15 червня 2018, 9:26
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Головна, 204-Б
15.06.2018 року у відділенні № Головна 204 Б м. Чернівці при спробі оплатити комунальні послуги через платіжний термінал отримала «максимум» задоволення. Термінал завис, як тільки «проковтнув картку», хоча жодних неадкватних дій з мого боку, блискавки з неба, перебоїв з електропостачанням не було.
У мене питання: технічні проблеми установи Ощадбанку — це проблеми клієнта?
Клієнт отримав:
1. Негативний стрес
2. Запізнення на роботу через блокування карти, і пошук номера відділення,
3. Зіпсутий настрій.
4. Втрата особистого часу на пошук спершу картки після інкасації, потім
5. ОКРЕМИЙ бонус від Ощадбанку!!! ЗА розблокування картки, яка заблокована З ТЕХНІЧНИХ ПРИЧИН БАНКУ платити має клієнт! І справа не в 30 гривнях, а в традиціях ОЩАДБАНКу! ДЕ ЛОГІКА? Це ж не клієнт втратив картку через власну недбалість, тоді питань немає, хоча в Приватбанку без проблем і безкоштовно поновлюють картку і в такому випадку. Та це Ощадбанк мав би мені 30 грн. заплатити за незручності!!! Дякую за обслуговування!
Виникає питання? А може Ощадбанк зацікавлений в такому? Скільки карток треба проковтнути ВАШИМ ТЕРМІНАЛАМ, щоб потім Ви наїлись по 30 гривень з кожного щасливого клієнта!

Окрема розмова про нав'язування кредитної лінії, від якої лише зі величезними трунощами вдалось відмовитись.

І чудове питання з гарячої лінії — У ЯКОМУ ВІДДІЛЕННІ ЦЕ СТАЛОСЬ? а ДЕ ЦЕ Я МАЮ ЗНАТИ!!!!!?? крім реклами де НОМЕР ВІДДІЛЕННЯ НА ДВЕРЯХ? НА ТЕРМІНАЛІ???

ВСІМ НЕ РЕКОМЕНДУЮ послуги Ощадбанку — банку з радянськими традиціями обслуговування.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 червня 2018, 10:45
Доброго дня. Приносимо вибачення за незручності. На жаль, інколи техніка може давати збій. При вилученні картки терміналом, блокується вона лише за бажання клієнта, при цьому, оператор попереджає про те, що за розблокування передбачена комісія.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Ощадбанк - традиції зневаги до людей