Ощадбанк - традиції зневаги до людей
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
У мене питання: технічні проблеми установи Ощадбанку — це проблеми клієнта?
Клієнт отримав:
1. Негативний стрес
2. Запізнення на роботу через блокування карти, і пошук номера відділення,
3. Зіпсутий настрій.
4. Втрата особистого часу на пошук спершу картки після інкасації, потім
5. ОКРЕМИЙ бонус від Ощадбанку!!! ЗА розблокування картки, яка заблокована З ТЕХНІЧНИХ ПРИЧИН БАНКУ платити має клієнт! І справа не в 30 гривнях, а в традиціях ОЩАДБАНКу! ДЕ ЛОГІКА? Це ж не клієнт втратив картку через власну недбалість, тоді питань немає, хоча в Приватбанку без проблем і безкоштовно поновлюють картку і в такому випадку. Та це Ощадбанк мав би мені 30 грн. заплатити за незручності!!! Дякую за обслуговування!
Виникає питання? А може Ощадбанк зацікавлений в такому? Скільки карток треба проковтнути ВАШИМ ТЕРМІНАЛАМ, щоб потім Ви наїлись по 30 гривень з кожного щасливого клієнта!
Окрема розмова про нав'язування кредитної лінії, від якої лише зі величезними трунощами вдалось відмовитись.
І чудове питання з гарячої лінії — У ЯКОМУ ВІДДІЛЕННІ ЦЕ СТАЛОСЬ? а ДЕ ЦЕ Я МАЮ ЗНАТИ!!!!!?? крім реклами де НОМЕР ВІДДІЛЕННЯ НА ДВЕРЯХ? НА ТЕРМІНАЛІ???
ВСІМ НЕ РЕКОМЕНДУЮ послуги Ощадбанку — банку з радянськими традиціями обслуговування.