Відділення Ощадбанку: Запоріжжя, пр-т Моторобудівників, 32
Адреса:
Запоріжжя, пр-т Моторобудівників, 32
Телефон:
+38 (061) 239-77-65, +38 (061) 239-77-80
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:30, Сб: 09:00-15:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Доброго дня! Моя бабуся, 19.12.2023 року звернулась до відділення 10007/0325 м.Запоріжжя, з метою подовження терміну дії її пенсійної картки, на що співробітник банку (чоловік) мало того що нічого не зробив з її діючою карткою, так випустив їй миттєву, не іменну карту з іншим рахунком, пояснивши що її діюча карта закриється самостійно після закінчення терміну, але не сказав, що необхідно буде закрити рахунок, бо якщо ним не користуватись у подальшому з нього будуть списані кошти за користування неактивним рахунком згідно з тарифами, плюс до всього у співробітника є «тариф» (= план по страхуванню) на випуск такої картки 150 грн, мало того що він навіть не оформив поліс, бо бабусі 70 років і вона по віку не підходить, так і ще й не видав жодної квитанції про оплату, ні навіть, її примірник ДКБО не віддав, пояснивши це тим, що це заміна її картки, а не випуск нової. Чому співробітники банку, дозволяють собі, вчиняти шахрайські дії, порушувати закон й обманювати пенсіонерів, бо в них є планові показники?!
Написати коментар
Добрий день. Отримала переказ 2200 грн Вестерн Юніон від ООН як ВПО. За станом здоров’я не можу звернутися у відділення, мені 72 роки. Маю пенсійну карту від Ощаду, яку мені нав’язали примусово, бо я переселенець ще з 2014 року. І от мені підказали, що в додатку ощад 24/7 я можу отримати переказ на свою пенсійну карту. Але, не так сталося, як гадалося! Ощад має два додатки (старий, новий) і веб сторінку. В жодному з цих застосунків не виходить отримати переказ. Програма пише, що переказ є, але присутні помилки в імені. Які помилки, не може ніхто сказати, я тричі телефонувала на гарячу лінію. Ім'я отримувача в переказі стоїть таке саме, як написано на моїй пенсійній карті латиницею. Номер фінансовий правильний також. Але спеціалісти коллцентра нічого не розуміють і відповіді ніякої не дають, кажуть ідіть в банк. Я написала на лінію підтримки Вестерн Юніон в Ощадбанку. Спочатку двічі мені відповідали те саме, що є помилка в імені, і коли я написала: то скажіть конкретно, в чому помилка? Все ж співпадає, то може у вас старі програми просто? Я отримала відповідь: в додатку ощад можно отримати переказ Вестерн тільки від фізичної особи, а від юридичної тільки у відділенні! Ви серйозно? Вони нічим не відрізняються при виплаті! Величезний державний банк, гігантська клієнтська база, пенсіонери, неходячі інваліди, ВПО. Ви обслуговуєте два додатка і веб сторінку! Зробіть краще щось одне, але щоб воно працювало! Сором! Через недоробки вашого додатку не можуть отримати допомогу від міжнародних організацій самі незахищені шари населення: інваліди, лежачі, ВПО, що живуть у віддалених селах, або просто старі, що без сторонньої допомоги нікуди не можуть вийти. Це просто ганьба! Величезний державний банк не може забезпечити гідне обслуговування своїх клієнтів. Всі мої сусіди, які є клієнтами Привату, отримали дуже швидко у своїх додатках, яким було все одно, від фізичної чи юридичної особи той переказ прийшов. Дякую, що не зможу отримати допомогу, яку я чекала 6 місяців, маючи пенсію 3000 грн.
Коментарі (5)
Ответ банка
13 грудня 2022, 16:41
Добрий день. Виплату міжнародного переказу від ООН можна отримати в додатку Ощад або у Веб-банкінгу Ощад 24/7, але якщо при отриманні переказу дані не співпадають, тоді це означає що відправник допустив помилку при відправленні. В даному випадку для отримання переказу потрібно звернутися тільки у відділення Ощадбанку. Перепрошуємо за незручності.
Здравствуйте. Хочу поблагодарить зам. управляющего отделения «Ощадбанка» № 10007/0325 г. Запорожья Иванову Наталью Владимировну за помощь в перевыпуске пенсионной платежной карточки мне и мужу, за консультацию и разъяснения в очень мягкой и доходчивой форме. К сожалению, при обращении к сотрудникам «Ощадбанка» зачастую сталкиваешься с формализмом, черствостью и равнодушием. Наталья Владимировна оказалась приятным исключением.
Написати коментар
Ответ банка
24 лютого 2021, 11:00
Доброго дня! Приємно, що ви знайшли час залишити позитивний відгук. Дякуємо!
отримував перевипущену зарплатну картку, після закінчення терміну дії. На яких підставах працівниця навязує кредитну картку???!!! Чому відбувається безкарно порушення статті 55 Закону України про банківську діяльність???? Чому на скраги АДМІНІСТРАЦІЯ БАНКУ НЕ РЕАГУЄ
Коментарі (3)
Ответ банка
12 жовтня 2020, 10:15
Доброго дня! Перепрошуємо за ситуацію, що склалась. Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення.
Срок действия карты истёк, новая карта ещё выпускается ( 10 день уже просрочена старая). С карты деньги не снять, онлайн не воспользоваться, хотя зачисления происходят на просроченую карту! Как это возможно тогда??? Даже в кассе снять невозможно, потому что в выходные не работают. В будни не могу ходить в банк и выставить очереди, работа не позволяет! Так как можно жить без денег? Не подскажите?
Написати коментар
Ответ банка
12 жовтня 2020, 9:32
Добрый день! Если зачисления производятся по номеру счёта, активность карты не имеет значения. В случае, когда новая карта изготовляется, а старая уже неактивна, снять наличные можно в любом отделении банка с паспортом.
Здравствуйте. Пользуюсь услугами этого банка, так как у него есть преимущества. Первое преимущество: количество банкоматов. Их очень много, и у них удобное расположение. Но не очень удобное время работы. Сотрудники банка очень вежлие. Из отрицательного хочу отметить, что у банка большая комиссия.
Коментарі (3)
Ответ банка
24 вересня 2020, 9:23
Доброе утро! Благодарим за отзыв и хотим добавить, что оплачивать услуги Вы можете через альтернативные каналы, такие как Ощад 24/7 или терминалы самообслуживания, где комиссия или вовсе отсутствует, или значительно меньше, чем на кассе. С Ув. команда Ощадбанка!
Снимала деньги с банкомата ощадбанка, когда они появились в окошечке взять их не смогла толи я такая неловкая, толи это как то умышленно было сделано не знаю.Сумма для меня не малая.Обратилась в банк с вопросом, что мне делать теперь, ответ пишите заявление, после инкасации все вернем.Написала, инкассация, видимо, будет в день страшного суда, тогда и вернут.Появилась необходимость поминять карточку, для этого они потребовали паспорт, я сразу дала паспорт, он у меня в виде id-карточки, поясню, что на таком паспорте нанесен и номер идентификационного кода.Оператор потребовала у меня еще и идентификационный код, на мой вопрос зачем, если код нанесен на паспорте ответила: Так надо, мы лишнего! не просим.Также оператор, грубо нарушая законодательство Украины стала требовать у меня додаток про регестрацию, хотя не имела право его требовать т.к. согласно закону id -паспорт это полноценный документ и может использоваться безо всяких дополнительных справок или бумаг.
Коментарі (5)
Ответ банка
4 червня 2020, 9:57
Добрый день! Приносим извинения за причиненные неудобства. Инкасацию обязательно проведем и займемся возвратом ваших средств. Ситуацию по документам проверим.
Спасибо «дорогому и любимому» ощаду за за заботу о своих клиентах. Сегодня 30,04,2020 пришел в одно из отделений банка в г. Запорожье чтобы погасить кредит на карте, как выяснилось — пришел зря. Терминалы отключены в связи с карантином, через кассу ПОПОЛНИТЬ, не снять, ПОПОЛНИТЬ карту можно только с паспортом, и только с оригиналом паспорта, додаток «дія» который так расхваливал наш «президент» им не подходит так же как и любой другой документ. СПАСИБО за «ЗАБОТУ». Радует только то что это будет последний раз когда я воспользуюсь услугами данного заведения. И мы еще идем в Европу.
Написати коментар
Ответ банка
30 квітня 2020, 14:13
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения в каком отделении вы были, ваше ФИО и контактный номер телефона.
Инвалид, пенсия по утере кормильца. Пенсия единственный источник дохода. Имею просроченный кредит, заблокировали все карты и даже карту матери подвязаную под мой пенсионный счёт. По подсказке сотрудника Ощадбанка написал вчера заявление о реструктизации долга в связи с тяжёлым материальным состоянием в семье и карантином, где обязался выплачивать кредит по окончании оного. Сегодня всю пенсии 100% перечислили на кредит. Остался без средств к существованию и защите своего здоровья во время пандемии. Судов по кредиту не было, исполнительных листов соответственно тоже. Блокировку объяснили внутренним постановление, номер и суть которого не дают для ознакомления.
Своими действиями ошадбанк нарушил Закон Украины об общеобязательном государственном пенсионном страховании. Статья 50: Удержание излишне выплаченных сумм пенсий. Отчисления из пенсий. Пункт 2: «Из пенсии может быть отчислено не более 50 процентов ее размера: на содержание членов семьи (алименты), на возмещение убытков от разворовывания имущества предприятий и организаций и т.д… Из всех других видов взысканий может быть отчислено не более 20 процентов пенсии.» То есть высчитывать средста с пенсионных денег банк может лишь после суда и только не более 20%. Блокирование счета клиента в одностороннем порядке без решения суда — незаконно. Блокирование и списание предусмотрено в договоре кредитования, получается банк изначально составлял нарушающий закон Украины договор.
Коментарі (1)
Своими действиями ошадбанк нарушил Закон Украины об общеобязательном государственном пенсионном страховании. Статья 50: Удержание излишне выплаченных сумм пенсий. Отчисления из пенсий. Пункт 2: «Из пенсии может быть отчислено не более 50 процентов ее размера: на содержание членов семьи (алименты), на возмещение убытков от разворовывания имущества предприятий и организаций и т.д… Из всех других видов взысканий может быть отчислено не более 20 процентов пенсии.» То есть высчитывать средста с пенсионных денег банк может лишь после суда и только не более 20%. Блокирование счета клиента в одностороннем порядке без решения суда — незаконно. Блокирование и списание предусмотрено в договоре кредитования, получается банк изначально составлял нарушающий закон Украины договор.
Ответ банка
13 квітня 2020, 9:57
Добрый день! После подписания заявления о реструктуризации, наши сотрудники должны были составить и передать вам план погашения задолженности. Так же хотим заметить, что блокировка счета была осуществлена в связи с нарушениями условий использования кредитных средств, прописанных в договоре.
Я є клієнтом Ощадбанку більше 15 років і до цього часу у мене не було нарікань на роботу працівників цього банку. Так ось, на мій телефон надійшло повідомлення, про те, що мені необхідно під'їхати до відділення банку (м. Запоріжжя, пр-т Моторобудівників, 32) і поміняти зарплатну картку (це звичайна процедура, в цілях безпеки, банк переодично міняє картки) і до речі, я міняла картку не вперше. Я під'їхала і поміняла картку, не звернувши уваги на те, що картка зі «стандартної» «перетворилася» на «платінум-картку», і спеціаліст, яка мені її міняла на це теж не звернула мою увагу. Я це побачила лише тоді, коли з моєї нової зарплатної картки було знято (вкрадено) 300 грн. комісії, яку я повинна була сплачувати кожного місяця за користування цією карткою на якій, до речі, лежали мої гроші! Я подзвонила на «гарячу лінію»: мені довго розповідали про якісь бонуси, якісь конференц-зали, про те, що я повинна кожного місяця витрачати більше 5000грн. з цієї картки і т.п …, щоб з мене не знімалась комісія. Я недовго думаючи поїхала і поміняла картку на «стандарт». Гроші, звичайно, мені ніхто не повернув і ніхто не вибачився за обман… Дуже прикро, що у воєнний стан, коли у людей немає роботи і люди рахують кожну гривню, обманом краде гроші Державний банк. Довіри вже, звичайно, не буде. Ах да! і днями від банку, як знущання, надійшло таке повідомлення:
(фото не вставляється, напишу своїми словами):
«Примножуйте свої кошти онлайн!
Отримуйте підвищений додатковий дохід завдяки вашій зарплатній картці…»
Ви спочатку мої кошти поверніть! Поки що я тільки в мінусі від взаємин з Ощадбанком!