Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Кловський узвіз, 12
Адреса:
Київ, вул. Кловський узвіз, 12
Телефон:
+38 (044) 590-63-99, +38 (044) 590-63-98
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
OksanaPadalko
9 липня 2020, 16:27
Моя мать приходила оплатить коммунальные услуги на отделение которое находится на Кловском спуске. В результате, как сообщила девушка которая помогает при оплате, терминал завис и карту ей так и не вернули(сказали ждать пока пока не приедут инкассаторы). После того как мама забрала свою карту, она обратилась повторно на отделение с просьбой наладить роботу отделения, т.к. такая ситуация могла произойти с каждым, на что ей абсолютно не компетентная управляющая ответила, что ей лучше знать что нужно для отделения и если ее что-то не устраивает, пускай идёт в другой банк. Это не допустимо, с моей стороны такое хамское обращение к клиентам!!! Прошу провести разъяснительную работу и объяснить что это не нормально, подобным образом хамить пожилой женщине!!!
Коментарі (1)
Ответ банка
9 липня 2020, 17:39
Добрый день! Приносим извинения за подобную стуацию, она является недопустимой. С сотрудником проведем работу.
У січні використала картку Ощадбанку для оплати у відділенні Нова пошта. Через те, що картки Ощаду постійно «глючать» термінал, кошти з моеі картки було помилково знято двічі. Для повернення поштів компанія Новая пошта порадила звернутися до банку, адже з картками цього банку постійні проблеми. Ще у січні місяці я звернулася до відділення Ощадбанку (м. Киів, Кловський узвіз) із письмовою заявою про повернення коштів. Сьогодні закінчується березень місяць, а моя заява досі не позглянута. У банку мені повідомили, що іі розгляд заплановано на квітень. ?!?!?!...4 місяці реагують на звернення...?!.. поверну кошти і закрию рахунок! Більше з цим банком справ мати не буду! Шарашкіна контора, а не банк
Коментарі (6)
Ответ банка
23 березня 2018, 11:57
Доброго дня. Дуже шкода, що Ви стикнулися з незручностями при користуванні нашою карткою. Подвійне списання може бути здійснене лише тоді, коли термінал двічі надсилає запит на списання. Тому, в даному випадку, проблема була не з картою. Розслідування спірних транзакцій при проведенні операцій в торговельній мережі і повернення цих коштів проводиться згідно процедури так званого «Chargeback» самими платіжними системами, відповідно Visa, або MasterCard. Тому, на жаль, банк не завжди може вплинути на це, так як тут строки процедури регламентовані вже самими МПС.