Жалоба
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
У січні використала картку Ощадбанку для оплати у відділенні Нова пошта. Через те, що картки Ощаду постійно «глючать» термінал, кошти з моеі картки було помилково знято двічі. Для повернення поштів компанія Новая пошта порадила звернутися до банку, адже з картками цього банку постійні проблеми. Ще у січні місяці я звернулася до відділення Ощадбанку (м. Киів, Кловський узвіз) із письмовою заявою про повернення коштів. Сьогодні закінчується березень місяць, а моя заява досі не позглянута. У банку мені повідомили, що іі розгляд заплановано на квітень. ?!?!?!...4 місяці реагують на звернення...?!.. поверну кошти і закрию рахунок! Більше з цим банком справ мати не буду! Шарашкіна контора, а не банк
Відповідь банку
23 березня 2018, 11:57
Доброго дня. Дуже шкода, що Ви стикнулися з незручностями при користуванні нашою карткою. Подвійне списання може бути здійснене лише тоді, коли термінал двічі надсилає запит на списання. Тому, в даному випадку, проблема була не з картою. Розслідування спірних транзакцій при проведенні операцій в торговельній мережі і повернення цих коштів проводиться згідно процедури так званого «Chargeback» самими платіжними системами, відповідно Visa, або MasterCard. Тому, на жаль, банк не завжди може вплинути на це, так як тут строки процедури регламентовані вже самими МПС.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 6
- +
- 0
- StarFighter27
- 23 березня 2018, 14:07
- #
Не надо было тыкать во все кнопки подряд. Это машина, механизм. Бывают сбои.
Про шарашкину контору абсолютно с вами согласна. Уходите из этого банка, они только воруют деньги и время клиентов.
Никто не тыкал в кнопки, как вы выразились. Эти карты не требуют даже пина. Просто проводишь и ждешь, а они ложат все терминалы. Проверено!
- +
- 0
- StarFighter27
- 5 квітня 2018, 12:45
- #
У меня почему то все проводится… Почему у Вас нет?
Проводится)после того, как повисит на теминале минут 7. Все кассиры в непонятке пытаются провести второй раз, но мы уже научены, что этого делать не стоит. И так абсолютно везде. С другими картами другого банка никогда такого нет. Перестала расплачиваться Ощадовской картой.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.2 | 41.65 |
EUR | 44.75 | 45.55 |
Всі курси банку |