Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.35 | 44.3 |
PLN | 9.75 | 10.45 |
USD | 41.65 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Полтава, вул. Івана Мазепи, 13
Адреса:
Полтава, вул. Івана Мазепи, 13
Телефон:
+38 (053) 263-29-90, +38 (053) 260-80-42
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:00, перерва: 13:00-14:00, Сб: 09:00-13:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Latinosruslan
21 серпня 2024, 10:20
Это вообще нормально когда, вопервых ощадбанк выдает «Карту для социальных выплат» в которых из социальности одно название, так как она вообще никак не защищена. Потом второй вопрос это нормально, когда ощадбанк по запросу исполнительной службы уводит эту карту в минус, потом списывает ВСЮ (100%) соцвыплату карта все еще в минусе, а то что они списали не светится нигде от слова совсем, по крайней мере месяца 2 до сих пор в дие не видно, что им поступили списанные средства. И как можно блокировать несуществующие суммы по исполнительному и загонять в искуственный долг???
Коментарі (1)
Як таке може бути, що вже місяць триває боротьба за право закрити свій картковий рахунок?
Вже з десяток разів приходив особисто у відділення Ощадбанку у м.Полтава по вул.Івана Мезепи 13, щоб закрити свій картковий рахунок.
Передісторія: я не користуюсь карткою ощаду вже більше року, руху коштів по рахунку не було, але кожен місяць списується абонплата за смс (хоча я просив це відключити), а так як коштів на рахунку немає, вони списують «в мінус», а потім нараховують % за несанкціонований овердрафт, які доводилось гасити, щоб не накопичувався борг.
Кожного разу відмова або невдача:
1) обід (на обід вони закриваються), 2)повітряна тривога (всі підприємства і магазини поруч працюють, а вони закриваються),
3) «СПЕЦІАЛІСТ ІЗ ЗАКРИТТЯ РАХУНКІВ У ВІДПУСТЦІ» (це ж повний брєд)
4)погасіть %, прийдіть наступного дня, бо інформація в програмі не оновилась
5) непрацює програма (стандартна відмазка)
Довелося їхати на інше відділення, щоб спробувати закрити картку. Там мені відключили смс-інформування та обнулили залишок, але закрити картку в той день так і не вдалося, адже інформація в програмі оновиться наступного дня…
В кінці кінців мені вдалося потрапити до спеціаліста у відділенні, але замість того, щоб закрити картку, як виявилось мені її тупо заблокували, не дали навіть підписати заяву на закриття!!!
Це повний брєд, це ганьба, це не банк, це «колгосп»
Додам, що мобільний застосунок «ощад 24» теж «корявий та незручний», комісії «конські» (а мені є з чим порівняти повірте)
Хто небуть поясніть мені чому при запуску ощад24, зі мною вітається жовтий глист? А чому воно ще й в шапці? Воно мерзне? Діч.
Додам, що я пропрацював в банках більше 6 років, але такого «дніща» ще не бачив.
Боротьба за право закрити свій картковий рахунок триває…
Коментарі (10)
Вже з десяток разів приходив особисто у відділення Ощадбанку у м.Полтава по вул.Івана Мезепи 13, щоб закрити свій картковий рахунок.
Передісторія: я не користуюсь карткою ощаду вже більше року, руху коштів по рахунку не було, але кожен місяць списується абонплата за смс (хоча я просив це відключити), а так як коштів на рахунку немає, вони списують «в мінус», а потім нараховують % за несанкціонований овердрафт, які доводилось гасити, щоб не накопичувався борг.
Кожного разу відмова або невдача:
1) обід (на обід вони закриваються), 2)повітряна тривога (всі підприємства і магазини поруч працюють, а вони закриваються),
3) «СПЕЦІАЛІСТ ІЗ ЗАКРИТТЯ РАХУНКІВ У ВІДПУСТЦІ» (це ж повний брєд)
4)погасіть %, прийдіть наступного дня, бо інформація в програмі не оновилась
5) непрацює програма (стандартна відмазка)
Довелося їхати на інше відділення, щоб спробувати закрити картку. Там мені відключили смс-інформування та обнулили залишок, але закрити картку в той день так і не вдалося, адже інформація в програмі оновиться наступного дня…
В кінці кінців мені вдалося потрапити до спеціаліста у відділенні, але замість того, щоб закрити картку, як виявилось мені її тупо заблокували, не дали навіть підписати заяву на закриття!!!
Це повний брєд, це ганьба, це не банк, це «колгосп»
Додам, що мобільний застосунок «ощад 24» теж «корявий та незручний», комісії «конські» (а мені є з чим порівняти повірте)
Хто небуть поясніть мені чому при запуску ощад24, зі мною вітається жовтий глист? А чому воно ще й в шапці? Воно мерзне? Діч.
Додам, що я пропрацював в банках більше 6 років, але такого «дніща» ще не бачив.
Боротьба за право закрити свій картковий рахунок триває…
Добрий день! В мене колись був зарплатний проект від ощадбанку (краще його б не було взагалі). В мене виникла ситуація що не можу звернутись до банку і хотів закритий картковий рахунок онлайн. Звичайно, зробити це не зміг. Тому вирішив звернутись до банку відділення на Мазепи 13. Касир на прізвище Сорока спочатку послала мене на відділення де я картку відкривав. Я повідомив, що в контакт центрі сказали, що я можу звернутись до будь якого відділення з питанням закриття. Закрити рахунок вирішив того що банк краде гроші з дебетної карти списує 25 гривень в овердрафт за серпень. Відразу ж зробив p2p переказ і вніс 25 грн. на рахунок. Мені сказали що того що гроші в статусі «заблоковано» не зможуть закрити картку сьогодні. Приходьте через добу. Я попрохав прискорити операцію, мене загнали на головний офіс. Звичайно я відмовився туди йти бо не мав можливості і продовжував стояти і благати щоб картку закрили. В результаті мені сказали що ваша картка закрита, можете йти додому. Вирішив уточнити у спеціаліста онлайн-чату чи все ж таки закритий картковий рахунок… І завертілось… Вказали що мою картку тільки заблокували без закриття рахунку… І рахунок буде закриватись… оператор чату каже 01.09, контакт центр 02.09… І щоб я закрив карту 02.09 угадайте що? Правильно сплатити ще 25 грн. за обслуговування неактивного карткового рахунку вересень… Або знову йти в те саме відділення просити про закриття карткового рахунку, оскільки мені мали вручити договір про закриття, але цього мені не надали… Вже навіть не знаю що робити… Чи ходити в ощадбанк кожного дня як на роботу? Сервіс просто неперевершений, людину скоротили з роботи, картковий рахунок не можна закрити онлайн, та навіть у відділенні… І дебетна картка проект «зарплатний» з легкої руки якогось крохобора банку який вигадував тарифи перетворюється в кредитну… Люди обходьте цей «чудовий» банк десятою дорогою і благайте роботодавця відкривати зарплатні проєкти в інших банках…
Коментарі (4)
ПОЛТАВА, І.Мазепи 13
Графік роботи з 8.30 до 15.00.
В 13 сказали що в них обід до 14. Серйозно? Два касири не можна зробити графік 1 вікно до 13.30, інше до 14. З двох терміналів 1 постійно не працює.
Написати коментар
Графік роботи з 8.30 до 15.00.
В 13 сказали що в них обід до 14. Серйозно? Два касири не можна зробити графік 1 вікно до 13.30, інше до 14. З двох терміналів 1 постійно не працює.
Ответ банка
11 березня 2022, 12:09
Доброго дня. Перепрошуємо та перевіримо роботу відділення.
Доброго дня.Я знімала кошти з банкомату — 650 грн., банкомат видав гроші і одразу забрав, гроші зависли.Працівники ощадбанку сказали, що гроші повернутся автоматично в 3 — денний термін, якщо ні, то приходьте писати заяву.Гроші не надійшли, написали заяву, працівники ощадбанку проінформували, що для повернення коштів проведеться розслідування і за це буде знято 150 грн. Що це за рослідування таке, що знімають з 650 грн., — 150 грн.? Щоб повернути своЇ кошти, я маю заплатити ще 150.Що це за здирництво? А якщо в мене було б знято 100 гривень, я ще залишилась вам винна? Автоматично не повертаете-тому-що так можно стягнути з людей гроші?! Гарно ви влаштувались.Буду позиватися до суду.
Коментарі (2)
Ответ банка
14 вересня 2020, 16:37
Доброго дня! Дякуємо за зворотний зв'язок. Інформацію щодо звернення обов'язково перевіримо та зв'яжемося з Вами.