Добрый день.
Сегодня 10.02.2020 в 13:54 пришла забирать уже готовую зарплатную карту Ощадбанка в отделении города Киева, по адресу ул. Верхний Вал, 44.
На входной двери указана информация, что банк работает без перерыва, но сотрудники банка меня проинформировали, что в связи с обеденным перерывом, специалист, который выдаёт карты будет через час.
Прошу вас указать на главном сайте точную информацию про обеденный перерыв, а также и при получении информации в телефонном режиме, так как иногда людям (в моем случае) до конкретного отделения добираться 2часа.
По всем остальным критериям — никаких претензий.
Сотрудники приветливы, вежливы и все понятно объясняют, особенно, если человек пожилой — это невозможно не заметить, за что большой вам плюс!
Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 44.15 | 45.15 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Верхній Вал, 44-А
Адреса:
Київ, вул. Верхній Вал, 44-А
Телефон:
+38 (044) 363-91-44, +38 (044) 482-50-75
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб: 10:00-15:00, без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
5 травня 2020, 15:39
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телефону та аналогічну інформацію власника рахунку. Ситуацію перевіримо.
Ответ банка
10 лютого 2020, 14:16
Добрый день! Информация о том, что отделение работает без перерыва, обозначает, что отделение не закрывается полностью. В сою очередь, согласно КЗОТу, сотрудники имеют право пообедать и отлучится от рабочего места по нужде. Благодарим вас за отзыв и надеемся на понимание.
На жаль не можу порекомендувати Ощадбанк, як надійного партнера у вирішенні подібних питань. Я оформляла наприкінці березня – на початку квітня за нотаріальним дорученням пенсію на пенсійну картку для моєї хворої мами. До того пенсію приносили мамі додому, але за станом її здоров‘я це стало просто не можливим. Привітна пані з Ощадбанку допомогла мені оформити все те, що портрібно зробити на стороні банку. Ця спіробітниця Ощадбанку бачила мою маму на передодні під час її транспортування спеціальним транспортом до приватного будинку пристарілих. За її порадою я намагалася віднести заяву реквізити до пенсійного фонду, але тем відмовилися зі мною навіть розмовляти, не зважаючи на нотаріальне доручення та моє зауваження, що моя мама за станом її здоров‘я не може ні сама, ні за допомогою таксі бути доставленою до пенсійного фонду, щоб самостійно подати заяву. Так що я була змушена повернути реквізити-заяву до Ощадбанку, як мені коротко порекомендували у пенсійному фонді. Згідно пенсійного фонду Ощадбанк мусить передати заяву до пенсійного фонду самостійно.
З часом стало очевидно, що ніяка пенсія на пенсійну картку не надходить. Я звенулася до Ощадбанку через цей портал, де мені на мій запит швидко відповіли та після з‘яснення даних запевнили, що заява була передана до пенсійному фонду. Мої наступні дзвінки та відповіді на мої письмові запити до пенсійного фонду засвідчували протилежне: заява до них не надходила. Кому вірити у цьому разі? Я другого разу законтактувала Ощадбанк через цей портал, але мій другий запит залишився без відповіді по сьогоднішній день.
Я прошу зрозуміння всіх тих, хто читає цей відгук: я проживаю та працюю у Німеччині, інших родичів в Україні, хто міг би попіклуватися про це питання, у нас не має. Ми залишилися заручниками нашої не простої ситуації, де ні пенсійний фонд ні Ощадбанк не відреагували відповідно на ту нестандартну ситуацію, та не оказали належної допомоги, щоб вирішити це питання на користь старенької хворої людини. Моя мама померла на початку червня. Пенсійний фонд заощадив кошти у розмірі двох пенсій, які належали їй за законом.
Коментарі (4)
З часом стало очевидно, що ніяка пенсія на пенсійну картку не надходить. Я звенулася до Ощадбанку через цей портал, де мені на мій запит швидко відповіли та після з‘яснення даних запевнили, що заява була передана до пенсійному фонду. Мої наступні дзвінки та відповіді на мої письмові запити до пенсійного фонду засвідчували протилежне: заява до них не надходила. Кому вірити у цьому разі? Я другого разу законтактувала Ощадбанк через цей портал, але мій другий запит залишився без відповіді по сьогоднішній день.
Я прошу зрозуміння всіх тих, хто читає цей відгук: я проживаю та працюю у Німеччині, інших родичів в Україні, хто міг би попіклуватися про це питання, у нас не має. Ми залишилися заручниками нашої не простої ситуації, де ні пенсійний фонд ні Ощадбанк не відреагували відповідно на ту нестандартну ситуацію, та не оказали належної допомоги, щоб вирішити це питання на користь старенької хворої людини. Моя мама померла на початку червня. Пенсійний фонд заощадив кошти у розмірі двох пенсій, які належали їй за законом.
Ответ банка
21 червня 2019, 9:24
Доброго дня!
Прийміть наші щирі співчуття щодо вашої мами.
Хочемо зазначити, що процес передачі реквізитів до відповідних служб налагоджений та відбувається своєчасно.
Прийміть наші щирі співчуття щодо вашої мами.
Хочемо зазначити, що процес передачі реквізитів до відповідних служб налагоджений та відбувається своєчасно.
17 березня я звернувся у відділення ОЩАДБАНКУ за адресою Верхній Вал 44. Головний економіст прийняла заявку по праву на спадщину вкладів та усі необхідні документи (копії та оригінали). Відповідь повинна була прийти не пізніше двох тижнів. Через два тижні у відділені відмовили у видачі вкладів та НАПОЛЯГАЛИ на продовженні депозитів які успадкував строком на 3 місяці, якщо я хочу отримати все таки гроші.Причину відмови НЕ вказали. у мене не має намірів продовжувати депозити і про це було сказано.
згідно частини 2 статті 1060 Цивільного Кодексу я маю право отримати свої успадкованні гроші у будь який момент!!! Далі 1 квітня у тому ж відділені ОЩАДБАНК мною було надано Заяву на отримання письмової відповіді про причину відмови у видачі успадкованих грошей та заяву на видачу грошових коштів у повному обсязі у валюті вкладу на імя начальника Філії Головного управління по місту Києву та Київській області Крючкову С.С. Копії заяв з відміткою банку залишилися у меня.
Сказали що не пізніше 30 квітня прийде відповідь на домашню адресу, вказану у заявках, але відповідь так і не прийшла. Гроші також НЕ видали. Телефонував в контакт центр ОЩАДБАНКУ 30го квітня, менеджер контакт центру сказав, що мою скаргу прийняти зможе лише 4 травня так як 30то квітня у банка ще є один день на відповідь.
Успадковані кошти не можу отримати вже 2 місяці.
Крім того, статтею 1074 ЦК України обмеження прав клієнта щодо розпоряджання грошовими коштами, що знаходяться на його рахунку, НЕ допускається, крім випадків обмеження права розпоряджання рахунком за рішенням суду у випадках, встановлених законом. На Моїх рахунках судових обмежень НЕ має на даний час.
Вважаю, що працівники ОЩАДБАНКУ банку на чолі з начальником Крючковим С.С): — грубо порушують чинне законодавство, незаконно відмовляють мені у видачі МОЇХ грошових коштів, — займаються шахрайством, нахабно обманюють мене, спотворюють реальну інформацію, — скоюють службовий та кримінальний злочини, перевищують свої службові повноваження, НЕЗАКОННО заморозивши мої гроші на депозитних рахунках банку або привласнивши їх, — порушують мої права користуватися моїми грошима.