Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Васильківська, 38

Адреса:
Київ, вул. Васильківська, 38
Телефон:
+38 (044) 257-51-89
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
5 не зарахована
8 травня 2024, 14:00
Хочу подякувати Соболєвій Ользі Леонтіївні за уважну, оперативну роботу та привітне відношення до клієнтів, особливо похилого віку. Не в кожному відділенні Ощадбанку зустрінеш таких професійних, ввічливих та чуйних фахівців, які з розумінням та повагою відносяться до людей. Побільше таких професіоналів у банківській сфері.
Написати коментар
5 не зарахована
27 жовтня 2023, 21:28
Хочу выразить искренние слова благодарности коллективу отделения № 11 (г.Киев, ул. Васильковская, 38) и отдельно Главному экономисту Соболевой Ольге Леонтьевне!
Я, Гугуев А. А., пользуюсь услугами Ощадбанка много лет. Неоднократно в операциях мне помогала Соболева Ольга Леонтьевна и считаю, что такими работниками можно гордиться и брать с них пример в работе и культуре общения с клиентами Вашего банка.
Во-первых, большая умница, настоящий профессионал.
Во-вторых, доброжелательная, добросовестная, вежливая, терпеливая. Каждый раз, когда у меня возникают проблемы, я обращаюсь к Соболевой Ольге Леонтьевне. Потому, что в обращении к ней с вопросами я ни разу не сомневался в её компетенции. Главное, никогда не слышал раздражительного тона. А ведь все мы очень нуждаемся в этой доброте!
Сколько раз она тратила, по крайней мере, на меня своё обеденное время — и нисколько ни сожаления, ни досады я не замечал. Спасибо ей огромное.

Желаю здоровья, успехов, всех благ и терпения. Она хороший пример честности и добропорядочности, в чём у меня, и надеюсь у других Ваших клиентов, были реальные случаи убедиться и сказать ей большое спасибо за это!

Желаю доброго здоровья, благополучия и дальнейших успехов в сложной, но так необходимой нам Вашей работе!
Написати коментар
5
25 жовтня 2022, 19:48
Овсянникова Оксана Дмитрівна, відділення 11, на вул.Васильківська, 38! Дуже дякуємо Оксані Дмитрівні за іі професійну роботу.А саме за: ввічливість, тактовність, грамотність в роботі та терпіння!
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
26 жовтня 2022, 12:15
Дякуємо. Раді що допомогли у вирішенні вашого питання.
1
17 жовтня 2022, 13:43
Представляючи інтереси об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, яке має дахову котельню, зіткнувся з наступною ситуацією при підписання тристороннього договору між ТОВ НафтогазТрейдинг, ОЩАДБАНКОМ та ОСББ. Договір підписується електронними підписами. За процедурою банк підписує останнім. І ось вже підписаний Нафтогазом і ОСББ договір ОЩАДБАНК відмовився підписувати з такої підстави: «…неналежним чином підписано з боку клієнта, підпис повинен бути тільки КЄП виданий А Т Ощадбанк.»
Ми з боку ОСББ підписали договір ключем, згенерованим на керівника підприємства Державною Податковою інспекцією. Наші зауваження, що Нафтогаз використав КЕП ОЩАДУ для фізичної особи та електронну печатку не ОЩАДУ, а також ДПІ, але банк це пропустив — залишились без уваги.
Для з’ясування підстав та правомірності такої відмови 26.09.2022 довелось відвідати відділення банку за адресою: Київ, вул. Васильківська, 38. Маючи при собі довіреність на представництво інтересів ОСББ, та діючи коректно та виключно в рамках Закону, на прямі запитання від службовця АТ ОЩАДБАНК Овсянникова Оксана Дмитріївна, Головний економіст Служби мікро-, малого та середнього бізнесу, кілька разів не отримав конкретної відповіді, а після чергової спроби отримати її — вона відмовилась відповідати на запитання щодо вказаної відмови у підписання банком договору. Натомість вказаний спеціаліст зателефонувала керівнику ОСББ та закотила істерику, застосовуючи фрази: «Ізбавьте меня ат абщєнія с етім чєлавєком!», що я чув на власні вуха. Отже, рівень адекватності та професіоналізму даного спеціаліста Державного банку викликає великі сумніви. Зустріч нічим не закінчилась: відповідей не надано, час втрачено.

Вважаю за необхідне:
1. Отримати роз’яснення чи вимагає Постанова КАБМІНУ № 812 підписання тристороннього договору з Нафтогаз Трейдингом та банком використання електронних засобів підписання взагалі та чи вимагається КЕП — тільки лише ОЩАДБАНКУ.
2. Провести перевірку та надати оцінку правомірності вимоги АТ ОЩАДБАНК підпису тристоронньго договору — виключно КЕП АТ ОЩАДБАНК з точки зору зловживання становищем при підписанні вказаних договорів та антимонопольного законодавства.
3. Притягти керівництво АТ ОЩАДБАНК до відповідальності за результатами перевірки.
4. Надати оцінку непрофесійним діям Овсянникової Оксани Дмитріївни, Головний економіст Служби мікро-, малого та середнього бізнесу, притягти її до дисциплінарної відповідальності та направити на переатестацію.

Обходьте цю сберкасу, в якій встановили комп’ютери, стороною і все у вас буде добре.
Коментарі (2)
Ответ банка
Ощадбанк
17 жовтня 2022, 14:33
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону та назву вашої ОСББ.
1
29 жовтня 2021, 12:50
Склалася «дивна» ситуація: при триманні міжнародного переказу RIA касир не могла провести операцію через «якусь помилку». Ок, буває, але питання в наступному: при спробі отримати переказ в іншому банку система повідомляє, що він виплачений… коли, звиняйте, і кому? Невже так важко написати на сервіс, щоб цей збій виправили? Мені ночувати під банком, щоб отримати свої кошти? На гарячій лінії з'єднували зі спеціалістом 25 хвилин — не вистачило духу, поклала трубку… Смішно до сліз😂😂😂 Відділення Ощадбанку на Васильківській 38, номер переказу 12757610988. З 25-го жовтня «воз і нинє там»
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
29 жовтня 2021, 14:10
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше та надамо зворотний зв'язок.
1
12 серпня 2019, 11:19
8 квітня 2019 року я знімав кошти у банкоматі Кредобанку. І так сталося, що я не встиг забрати кошти, які видав банкомат і вони повернулися назад, але з моєї карти ця сума списалася.

7 травня мною було написано відповідну заяву щодо повернення коштів.

Чому цілий місяць чекав? Бо консультантка call-центру сказала, що не потрібно писати жодні заяви і кошти буде повернути автоматично через 30 днів, що виявилося НЕПРАВДОЮ!

24 травня зателефонував працівник відділення, сказав, що кошти знайшли і повернуть після того, як я скажу код операції, яка не пройшла. Я звернувся ув відділення, і того ж 24 травна одержав виписку по картковому рахунку, дізнався код операції і ця інфоомація була додана до моєї заяви.

15 червня я звернувся у відділення, щоб дізнатися, коли відбудеться повернення. Менеджер, який займався моїм питанням, сказав, що гроші буде повернуто до 8 серпня і не пізніше.

25 липня я звернувся у відділення у телефонному режимі, мені повідомили, що такий працівник більше у них не працює і вони НЕ МАЮТЬ ПОНЯТТЯ ПРО МОЮ ЗАЯВКУ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ЇЇ ОПРАЦЮВАННЯ. В зв«язку з цим, я відправив фото заяви, яку писав 7 травня, пообіцяли розібратися.

Декілька разів телефонував у серпні, ніхто нічого не знає. З тим менеджером зв»язатися не можуть, нову заявку відправили але жодної відповіді по ній немає, коли повернуть кошти теж ніхто не знає!!!

8 серпня пройшло, на сьогоднішній день вже 12 серпня. З моменту помилкової операції пройшло більше 4-ьох місяців, з моменту написання заяви — БІЛЬШЕ 3-ьох місяців, а це значно більше ніж обіцяні 45 днів.

Ці кошти є на моєму рахунку, але вони ЗАБЛОКОВАНІ!!!

Які ще докази я повинен надати? Які ще заяви я повинен написати?
І найголовніше питання — СКІЛЬКИ ЩЕ РОКІВ Я ПОВИНЕН ЧЕКАТИ, ЩОБ МЕНІ РОЗБЛОКУВАЛИ ЦІ КОШТИ?

Дякую за якісне, а головне — «ОПЕРАТИВНЕ» обслуговування!
Коментарі (3)
Ответ банка
Ощадбанк
13 серпня 2019, 11:13
Доброго дня! Будь ласкам, напишіть в особисті повідомлення ваше ПІБ та контактний номер телефону. Ситуацію обов'язково перевіримо та повернемо гроші.
1 не зарахована
30 жовтня 2018, 13:34
Хотел прдключить Apple Pay, пришел, получил талон в очередь, но очереди не дождался, прошел час)))) Удачи, с такими темпами банк так и будет дедушек и бабушек только обслуживать! Всем (спасибо) мы в Приват!)
Коментарі (6)
Ответ банка
Ощадбанк
30 жовтня 2018, 14:53
Добрый день. Очень жаль, что у Вас сложился негативный опыт обращения в наше отделение. Должны отметить, что в Ощадбанке возможно открыть карту и начать использовать Apple Pay не выходя из дома. Детальнее здесь: https://www.oschadbank.ua/mitteva-virtual/
без оцінки
26 лютого 2018, 13:32
23 февраля 2018 года я обратилась в отделение Ощадбанка по адресу г. Киев, ул.Васильковская 38 за оформлением карты Киевлянина. Мне выдали на подпись заявление о присоединении и заявление об установлении кредитной линии. От кредитной линии я отказывалась, но сотрудник отделения Чухлиб Татьяна Александровна сказала. что без кредитной линии карта Киевлянина не оформляется, что не правда. Я отказалась подписывать и заявление на присоединени и заявление на кредитную линию. Договор я не подписывала. Тогда Чухлиб Т.А. сказала, что счет уже открыт. Я попросила закрыть счет. На просьбу дать письменное подтверждение о закрытии счета она мне отказала, сообщив, что счет еще не успел пройти через компьютерную систему и его нет. Сегодня я получила СМС из Ощадбанка о присоединении СМС банкинга по карте. Я позвонила в контакт-центр и мне подтвердили, что мой счет открыт и скоро я получу карту Киевлянина. Это произвол и беззаконие оформлять счет без подписи клиента на заявлениях и договорах. Сотрудники государственного банка Украины совершенно игнорируют пожелания будущих клиентов. Вы перступили порог банка и показали документы (а их требуют первыми) — все, вы попали, мы теперь с Вами будем делать все, что захотим. Я такого грубого попрания прав человека и представить себе не могла! Это шок!

Механизм хорошо проработан: вначале требуют документы и заносят данные, затем дают два заявления мельчайшим шрифтом и требуют подписать, т.к. счет якобы уже оформили (шантаж какой-то). Заявления прочитать ни я в очках, ни моя дочь не смогли. Попросили распечатать более крупным шрифтом (техники полно). Сотрудники банка явно и долго тянули время, шептались между собой. Мы эту распечатку так и не получили, но нам строго было сказано, что читать только в банке и подписывать то, что мелким шрифтом. Я, как сказано выше, ничего не подписала. А теперь у меня есть счет! Я очень хочу онулировать незаконный счет. Помогите мне, пожалуйста, осуществить мое на это право.
Коментарі (12)
Ответ банка
Ощадбанк
26 лютого 2018, 16:15
Добрый день!
Приносим извинения за предоставленные неудобства. Напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО и номер телефона. В ситуации разберемся.
1
29 січня 2018, 13:31
На протяжении месяца в отделении № 10026/011 пыталась произвести оплату (платежи были на разные суммы свыше 8000,00 грн. и до 200,00 грн.) Без объяснения причин, кассир отказывается принимать платежи и отправляет оплачивать в терминал. Из объяснений и.о.начальника отделения — якобы не работает программа. Возникает вопрос: если проблема в программе, почему нет объявления, что бы люди зря не выстаивали две очереди?! и второй вопрос: если действительно не работает эта самая программа, почему когда не прошли платежи через терминал, сотрудник банка ВНЕОЧЕРЕДИ подошел и кассир провела операции через кассу!??
Ощадбанк — меняется внешне, но хамство и бестактность почему-то остаются. Сразу чувствуешь себя в прошлом. В той самом СССРовской сберкассе.
Коментарі (6)
Ответ банка
Ощадбанк
9 лютого 2018, 16:38
Добрый день!
Приносим извинения за предоставленные неудобства. В ситуации разберемся.
Дополнительно отметим, что есть возможность проводить оплату, в том числе коммунальные платежи, через Ощад24/7, что значительно экономит время. А если проводить оплату по произвольным реквизитам в Ощад24/7, в таком случае комиссия отсутствует.
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ощадбанку за адресою Київ, вул. Васильківська, 38. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ощадбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ощадбанку розташованому за адресою  Київ, вул. Васильківська, 38- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.