Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Борщагівська, 152
Адреса:
Київ, вул. Борщагівська, 152
Телефон:
+38 (044) 457-13-50
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Malyiv
20 листопада 2024, 10:35
Прийшов у відділення- закрите. Пишуть немає світла. Немає графіку відключення світла. Коли відчиняти відділення невідомо.
Коментарі (1)
Дублюю копію заяви Вих № 76-Ф/2021 від 11.01.2021, надіслану поштою:
Керівнику ПАТ «Державний ощадний банк України»
м. Київ-01001, вул. Госпітальна, 12-г
ПІБ______________________
адреса: _________________
тел. _____________________
Вих.№__________від_______________
Щодо проблемних питань
З, А Я В, А
Вітаю з новим 2021 роком! Бажаю міцного здоров’я та Божих благословінь родинам всього трудового колективу Ощадного банку України.
1. У травні 2019 року я звернувся до відділення Ощадного банку України
ТВБВ:092 ОПЧ М. КИЇВ вул. Борщагiвська, 152 в м. Києві з метою відкриття пенсійного рахунку для отримання пенсійних виплат. Замість однієї карти мені було відкрито 2 карти, одну з яких було заблоковано, надано для Пенсійного фонду України реквізити заблокованої карти, на яку було перераховано пенсію, а видано мені активну карту, на якій пенсії не було. Заблокована карта **67********35** з терміном дії до 03.24 «мій рахунок» рахунок картки UA03322669000002620000*******. З вказаної карти я зняв пенсію через касу у відділенні Ощадного банку України ТВБВ:092 ОПЧ М. КИЇВ вул. Борщагiвська, 152, оскільки зняти в іншому відділенні не було технічної можливості. На карті є залишок 0,19 грн. Прошу перевести даний залишок 19 копійок на мою активну пенсійну карту **67********06** рахунок картки UA95322669000002620550*******.
У грудні 2020 року я відкрив картку з терміном дії до 06.2025 у відділенні Ощадного банку України № 10026/0530 по вул. Вадима Гетьмана 26-А в м. Києві. Цього разу мені також було відкрито саме 2 карти. Друга карта одразу заблокована **67********81** «мій комфорт» рахунок картки UA20322669000002620500******* з терміном дії до 08.2025. Прошу роз’яснити мені, навіщо Ваші працівники відкривають щоразу по 2 карти і одну з яких зразу блокують, це політика і вказівка банку, банк з цього має якусь вигоду?
2. Також метою відкриття мною картки «мій комфорт» за пропозицією працівників банку було отримання відновлювальної кредитної лінії в банку. Мені було надано інформацію у відділенні, що одночасно з відкриттям картки банк надасть кредитну лінію в розмірі не нижче 3-місячного розміру пенсійних виплат. Проте банком мені не встановлено кредитної лінії взагалі. При умові щомісячного отримання пенсії в розмірі понад ****0 гривень, при умові депозитного вкладу в Ощадбанку в розмірі *****0 гривень, та наявних вільних обігових коштах на пенсійній карті в сумі понад *****0 гривень, при ідеальній кредитній історії за даними УБКІ, жодних прострочень, жодних невчасних оплат з 2006 року, Ощадбанк мене обманув з пропозицією надання відновлювальної кредитної лінії. Прошу надати інформацію, з якою метою банк запропонував мені картку «мій комфорт» та не надав відновлювальну кредитну лінію? Прошу встановити мені кредитну лінію в розмірі від 50000 гривень.
3. Я маю претензію до Ощадного банку України, а саме: 11.01.2021, переглянувши виписку по картковому рахунку UA95322669000002620550*******, я виявив, що багаторазово в один і той же час о 19:00 в різні дати (09.06.20: 10.06.20; 11.06.20; 12.06.20; 13.06.20; 09.07.20; 10.07.20; 11.07.20; 12.07.20; 13.07.20; 29.07.20; 09.08.20; 10.08.20; 11.08.20; 12.08.20; 13.08.20; 23.10.20) банком списано з мене комісію по 3,00 гривні щоразу на загальну суму 51 гривню (комісія при обробці авторизаційного запиту на суму, яка перевищує доступний залишок). Також банком одноразово списано з мене комісію в розмірі 5 гривень 18.08.20 о 13:00 (запит балансу по картковому рахунку). А також банком списано з мене двічі комісію в розмірі по 3 гривні щоразу 14.07.2019 о 15:36 та о 15:37 (комісія при обробці авторизаційного запиту на суму, яка перевищує доступний залишок USA San Francisco) на загальну суму 6,00 грн, та списано з мене 25.07.2019 року в 03:54 7,00 гривень комісію за смс-інформування.
Підтверджую, що вищезазначені операції мною не замовлялися і не проводилися, згоду на них я нікому не давав, нікого не уповноважував на здійснення цих операцій шляхом надання доручення встановленого державного зразка. Це не відповідало моїй внутріщній волі, а відтак, у відповідності до положень Цивільного кодексу України будь-який правочин, направлений на здійснення цих комісій банком, являється нікчемним та недійсним із застосуванням наслідків недійсності правочину. Вважаю, що відносно мене вчинено шахрайські дії невстановленими особами банку. Я не замовляв жодних платних послуг в банку, не замовляв смс-інформування, оскільки мені відомо, якого числа і в якій сумі мені надходить пенсія. Я не перевіряв доступний залишок по карті понад 1 раз на добу в банкоматі банку, я не здійснював жодних авторизаційних запитів на суму, яка перевищує доступний залишок тим більше з території США. Це також може бути підтверджено психофізіологічною експертизою у разі призначення її судом, у випадку, якщо шляхом переговорів не вдасться вирішити спір, і в подальшому він буде вирішуватись у відповідності до чинного законодавства.
У зв’язку із цим прошу Вас призначити і провести службове розслідування, за наслідками якого надати мені інформацію, хто та з якою метою, з яких мотивів та умислом, на якій підставі, самовільно чи за чиєюсь вказівкою і яким чином заволодів моїми персональними даними та використовував їх без моєї згоди не в моїх інтересах, здійснював неправомірно без моєї згоди та відома будь-які невідомі мені операції з банківською платіжною карткою «пенсійна» **67********06** рахунок картки UA95322669000002620550*******, чому були зняті відповідні комісії банком із мого рахунку? Прошу повернути мені зазначені грошові суми на мій рахунок 51+5+6+7=69 гривень, які я вважаю, що списані з мого рахунку незаконно. В разі відмови повернути грошові кошти, прошу надати обґрунтовану з посиланням на нормативно-правові акти України письмову відмову, щоб я міг звернутися із заявою до Національної поліції України та до суду.
4. На сайті програми винагород MasterCard https://loyaltygateway.com/rewards/phoenix/oschadnybank# жодного разу із 30 грудня по 11 січня мені не вдалося авторизуватися за жодною із карток MasterCard Ощад банку. Щоразу при введенні номеру картки в поле «Логін» я отримував надпис «Не вдалося перевірити введений номер рахунку. Повторіть спробу. Більш детальну інформацію можна отримати в службі підтримки 0 800 33 24 12.» Телефонуючи до служби підтримки Мастеркард, мені повідомлялось, що мої картки повинні приймати участь в бонусній програмі Мастеркард, але мені потрібно зателефонувати до банку, щоб банк їх зареєстрував для участі в програмі винагород. Телефонуючи до банку за номером 0800210800 02.01.2020 о 21:36; 03.01.2021 о 14:10, о 14:46 (якщо дійсно здійснювався запис розмови, про який я повідомлявся перед з'єднанням з оператором з метою контролю якості обслуговування, то можна прослухати), консультант банку повідомив, що це проблеми саме з боку Мастеркард і мені потрібно звертатися до них. Повторно звернувшись у службу підтримки Мастеркард, мені повідомили, що проблема саме в банку, а я спілкувався з некомпетентним консультантом, і мені в такому разі необхідно звертатися письмово до керівника банку. Прошу пояснити в чому саме проблема з моїми банківськими картками картками Ощадбанку? Прошу зареєструвати їх в програмі винагород Мастеркард, надати мені відповідний доступ на сайті для перевірки нарахувань бонусних балів та керування ними.
5. Також повідомляю Вас, що мені жодного разу не вдалося зареєструватися в особистому кабінеті пільговика https://pkb.oschadbank.ua/passwordChange за моїм фінансовим номером телефону +380*********, і багаторазово телефонуючи на вашу службу клієнтської підтримки 0800210800 мені жодного разу нічим не допомогли і не були зацікавлені допомогти. А тому я змушений був звернутися до УПСЗН, написати заяву і отримувати призначені мені грошові кошти в розмірі пільги на оплату житлово-комунальних послуг на банківську платіжну карту іншого банку, оскільки я фізично не міг здійснювати контроль витрат Ощадбанком належних мені грошових коштів на оплату житлово-комунальних послуг. Прошу Вас надати мені відповідну виписку-роздруківку за весь період надходжень коштів пільги на оплату житлово-комунальних послуг від УПСЗН на моє ім'я на рахунок в Ощадбанку, а також, куди (на які рахунки яких організацій) і в яких сумах та в які дати Ощадбанк спрямував ці кошти, та суми комісій, які Ощадбанк самовільно утримав з моїх коштів.
6. Повідомляю Вас, Ощадбанк 24/7 в декстоп-версії працює некоректно, банк надає жахливий сервіс для клієнта, зайти в особистий кабінет в ощад 24/7 неможливо, здійснити платежі неможливо птротягом тривалого часу, в мобільній версії Ощад 24/7 такого не спостерігається. У зв’язку з жахливим сервісом, нестабільною некоректною роботою Ощад 24/7 я взагалі понад рік не користуюся жодними сервісами банку, здійснюю всі оплати комунальних платежів через особистий кабінет іншого банку, який працює цілодобово стабільно, і не бере комісію в розмірі 1% +5 гривень, а в Ощадному банку лише знімаю пенсію, яка надходить на мій рахунок (оскільки законодавством визначено, що я свою пенсію не можу отримувати в іншому банку, окрім Ощадного, тобто в мене немає вибору на даний час, в якому банку отримувати пенсійні виплати) та не отримую заробітних плат і будь-яких соціальних виплат.
У випадку, якщо Ощадбанк не змінить підходу до клієнта, і збережуться надалі всі негативні та дисмотиваційні тенденції, я, як свідомий клієнт в жодному разі ніколи нікому не порекомендую даний банк, його сервіс, і при першій можливості перевести свою пенсію в інший банк, скористаюсь такою можливістю.
Обгрунтовану змістовну письмову відповідь по кожному із шести питань прошу надати мені у визначений законодавством термін на адресу: ____________________
Додатки:
1. Виписка по картковому рахунку UA95322669000002620550******* на 12 арк.;
2. Кредитна історія ПІБ__________ за даними УБКІ на 30.12.2020 на 5 арк.
11.01.2021р. _______________________ПІБ
Коментарі (2)
Керівнику ПАТ «Державний ощадний банк України»
м. Київ-01001, вул. Госпітальна, 12-г
ПІБ______________________
адреса: _________________
тел. _____________________
Вих.№__________від_______________
Щодо проблемних питань
З, А Я В, А
Вітаю з новим 2021 роком! Бажаю міцного здоров’я та Божих благословінь родинам всього трудового колективу Ощадного банку України.
1. У травні 2019 року я звернувся до відділення Ощадного банку України
ТВБВ:092 ОПЧ М. КИЇВ вул. Борщагiвська, 152 в м. Києві з метою відкриття пенсійного рахунку для отримання пенсійних виплат. Замість однієї карти мені було відкрито 2 карти, одну з яких було заблоковано, надано для Пенсійного фонду України реквізити заблокованої карти, на яку було перераховано пенсію, а видано мені активну карту, на якій пенсії не було. Заблокована карта **67********35** з терміном дії до 03.24 «мій рахунок» рахунок картки UA03322669000002620000*******. З вказаної карти я зняв пенсію через касу у відділенні Ощадного банку України ТВБВ:092 ОПЧ М. КИЇВ вул. Борщагiвська, 152, оскільки зняти в іншому відділенні не було технічної можливості. На карті є залишок 0,19 грн. Прошу перевести даний залишок 19 копійок на мою активну пенсійну карту **67********06** рахунок картки UA95322669000002620550*******.
У грудні 2020 року я відкрив картку з терміном дії до 06.2025 у відділенні Ощадного банку України № 10026/0530 по вул. Вадима Гетьмана 26-А в м. Києві. Цього разу мені також було відкрито саме 2 карти. Друга карта одразу заблокована **67********81** «мій комфорт» рахунок картки UA20322669000002620500******* з терміном дії до 08.2025. Прошу роз’яснити мені, навіщо Ваші працівники відкривають щоразу по 2 карти і одну з яких зразу блокують, це політика і вказівка банку, банк з цього має якусь вигоду?
2. Також метою відкриття мною картки «мій комфорт» за пропозицією працівників банку було отримання відновлювальної кредитної лінії в банку. Мені було надано інформацію у відділенні, що одночасно з відкриттям картки банк надасть кредитну лінію в розмірі не нижче 3-місячного розміру пенсійних виплат. Проте банком мені не встановлено кредитної лінії взагалі. При умові щомісячного отримання пенсії в розмірі понад ****0 гривень, при умові депозитного вкладу в Ощадбанку в розмірі *****0 гривень, та наявних вільних обігових коштах на пенсійній карті в сумі понад *****0 гривень, при ідеальній кредитній історії за даними УБКІ, жодних прострочень, жодних невчасних оплат з 2006 року, Ощадбанк мене обманув з пропозицією надання відновлювальної кредитної лінії. Прошу надати інформацію, з якою метою банк запропонував мені картку «мій комфорт» та не надав відновлювальну кредитну лінію? Прошу встановити мені кредитну лінію в розмірі від 50000 гривень.
3. Я маю претензію до Ощадного банку України, а саме: 11.01.2021, переглянувши виписку по картковому рахунку UA95322669000002620550*******, я виявив, що багаторазово в один і той же час о 19:00 в різні дати (09.06.20: 10.06.20; 11.06.20; 12.06.20; 13.06.20; 09.07.20; 10.07.20; 11.07.20; 12.07.20; 13.07.20; 29.07.20; 09.08.20; 10.08.20; 11.08.20; 12.08.20; 13.08.20; 23.10.20) банком списано з мене комісію по 3,00 гривні щоразу на загальну суму 51 гривню (комісія при обробці авторизаційного запиту на суму, яка перевищує доступний залишок). Також банком одноразово списано з мене комісію в розмірі 5 гривень 18.08.20 о 13:00 (запит балансу по картковому рахунку). А також банком списано з мене двічі комісію в розмірі по 3 гривні щоразу 14.07.2019 о 15:36 та о 15:37 (комісія при обробці авторизаційного запиту на суму, яка перевищує доступний залишок USA San Francisco) на загальну суму 6,00 грн, та списано з мене 25.07.2019 року в 03:54 7,00 гривень комісію за смс-інформування.
Підтверджую, що вищезазначені операції мною не замовлялися і не проводилися, згоду на них я нікому не давав, нікого не уповноважував на здійснення цих операцій шляхом надання доручення встановленого державного зразка. Це не відповідало моїй внутріщній волі, а відтак, у відповідності до положень Цивільного кодексу України будь-який правочин, направлений на здійснення цих комісій банком, являється нікчемним та недійсним із застосуванням наслідків недійсності правочину. Вважаю, що відносно мене вчинено шахрайські дії невстановленими особами банку. Я не замовляв жодних платних послуг в банку, не замовляв смс-інформування, оскільки мені відомо, якого числа і в якій сумі мені надходить пенсія. Я не перевіряв доступний залишок по карті понад 1 раз на добу в банкоматі банку, я не здійснював жодних авторизаційних запитів на суму, яка перевищує доступний залишок тим більше з території США. Це також може бути підтверджено психофізіологічною експертизою у разі призначення її судом, у випадку, якщо шляхом переговорів не вдасться вирішити спір, і в подальшому він буде вирішуватись у відповідності до чинного законодавства.
У зв’язку із цим прошу Вас призначити і провести службове розслідування, за наслідками якого надати мені інформацію, хто та з якою метою, з яких мотивів та умислом, на якій підставі, самовільно чи за чиєюсь вказівкою і яким чином заволодів моїми персональними даними та використовував їх без моєї згоди не в моїх інтересах, здійснював неправомірно без моєї згоди та відома будь-які невідомі мені операції з банківською платіжною карткою «пенсійна» **67********06** рахунок картки UA95322669000002620550*******, чому були зняті відповідні комісії банком із мого рахунку? Прошу повернути мені зазначені грошові суми на мій рахунок 51+5+6+7=69 гривень, які я вважаю, що списані з мого рахунку незаконно. В разі відмови повернути грошові кошти, прошу надати обґрунтовану з посиланням на нормативно-правові акти України письмову відмову, щоб я міг звернутися із заявою до Національної поліції України та до суду.
4. На сайті програми винагород MasterCard https://loyaltygateway.com/rewards/phoenix/oschadnybank# жодного разу із 30 грудня по 11 січня мені не вдалося авторизуватися за жодною із карток MasterCard Ощад банку. Щоразу при введенні номеру картки в поле «Логін» я отримував надпис «Не вдалося перевірити введений номер рахунку. Повторіть спробу. Більш детальну інформацію можна отримати в службі підтримки 0 800 33 24 12.» Телефонуючи до служби підтримки Мастеркард, мені повідомлялось, що мої картки повинні приймати участь в бонусній програмі Мастеркард, але мені потрібно зателефонувати до банку, щоб банк їх зареєстрував для участі в програмі винагород. Телефонуючи до банку за номером 0800210800 02.01.2020 о 21:36; 03.01.2021 о 14:10, о 14:46 (якщо дійсно здійснювався запис розмови, про який я повідомлявся перед з'єднанням з оператором з метою контролю якості обслуговування, то можна прослухати), консультант банку повідомив, що це проблеми саме з боку Мастеркард і мені потрібно звертатися до них. Повторно звернувшись у службу підтримки Мастеркард, мені повідомили, що проблема саме в банку, а я спілкувався з некомпетентним консультантом, і мені в такому разі необхідно звертатися письмово до керівника банку. Прошу пояснити в чому саме проблема з моїми банківськими картками картками Ощадбанку? Прошу зареєструвати їх в програмі винагород Мастеркард, надати мені відповідний доступ на сайті для перевірки нарахувань бонусних балів та керування ними.
5. Також повідомляю Вас, що мені жодного разу не вдалося зареєструватися в особистому кабінеті пільговика https://pkb.oschadbank.ua/passwordChange за моїм фінансовим номером телефону +380*********, і багаторазово телефонуючи на вашу службу клієнтської підтримки 0800210800 мені жодного разу нічим не допомогли і не були зацікавлені допомогти. А тому я змушений був звернутися до УПСЗН, написати заяву і отримувати призначені мені грошові кошти в розмірі пільги на оплату житлово-комунальних послуг на банківську платіжну карту іншого банку, оскільки я фізично не міг здійснювати контроль витрат Ощадбанком належних мені грошових коштів на оплату житлово-комунальних послуг. Прошу Вас надати мені відповідну виписку-роздруківку за весь період надходжень коштів пільги на оплату житлово-комунальних послуг від УПСЗН на моє ім'я на рахунок в Ощадбанку, а також, куди (на які рахунки яких організацій) і в яких сумах та в які дати Ощадбанк спрямував ці кошти, та суми комісій, які Ощадбанк самовільно утримав з моїх коштів.
6. Повідомляю Вас, Ощадбанк 24/7 в декстоп-версії працює некоректно, банк надає жахливий сервіс для клієнта, зайти в особистий кабінет в ощад 24/7 неможливо, здійснити платежі неможливо птротягом тривалого часу, в мобільній версії Ощад 24/7 такого не спостерігається. У зв’язку з жахливим сервісом, нестабільною некоректною роботою Ощад 24/7 я взагалі понад рік не користуюся жодними сервісами банку, здійснюю всі оплати комунальних платежів через особистий кабінет іншого банку, який працює цілодобово стабільно, і не бере комісію в розмірі 1% +5 гривень, а в Ощадному банку лише знімаю пенсію, яка надходить на мій рахунок (оскільки законодавством визначено, що я свою пенсію не можу отримувати в іншому банку, окрім Ощадного, тобто в мене немає вибору на даний час, в якому банку отримувати пенсійні виплати) та не отримую заробітних плат і будь-яких соціальних виплат.
У випадку, якщо Ощадбанк не змінить підходу до клієнта, і збережуться надалі всі негативні та дисмотиваційні тенденції, я, як свідомий клієнт в жодному разі ніколи нікому не порекомендую даний банк, його сервіс, і при першій можливості перевести свою пенсію в інший банк, скористаюсь такою можливістю.
Обгрунтовану змістовну письмову відповідь по кожному із шести питань прошу надати мені у визначений законодавством термін на адресу: ____________________
Додатки:
1. Виписка по картковому рахунку UA95322669000002620550******* на 12 арк.;
2. Кредитна історія ПІБ__________ за даними УБКІ на 30.12.2020 на 5 арк.
11.01.2021р. _______________________ПІБ
Ответ банка
11 січня 2021, 12:17
Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення, його буде розглянуто та надано відповідь.
З повагою, команда Ощадбанку.
З повагою, команда Ощадбанку.
Сегодня у моей дочери банкомат этого отделения зажевал карту. При обращении к сотруднице банка с вопросом куда обращаться и что делать ей фыркнули, мол не знаем, через неделю отправляйтесь на некую Алексеевскую улицу… ВСЕ!!! ТО ЕСТЬ НЕ СОВЕТА ЗАБЛОКИРОВАТЬ КАРТУ, НИ ЕДИНОГО КОНТАКТА КУДА ОБРАЩАТЬСЯ!!! Карта была моя, пришлось приходить мне в отделение( перед тем как я дозвонилась на горячую линию и карту мне все же заблокировали, кстати там мне тоже толком не ответили где ее искать, карту в смысле, но посоветовали спросить в отделении). Прихожу, та же барышня мне сообщает, что не знаю когда, ищите на Алексеевской, звоните сами. ОПЯТЬ НИ ОДНОГО КОНТАКТА, БЕЗ СОВЕТА ЗАБЛОКИРОВАТЬ КАРТУ!!! И еще добавляет так «мы слышали, что он пищал долго» (банкомат )-сморщив носик. Так чего вы не подошли помочь??????!!!
Проходит еще время, дозваниваюсь я на эту Алексеевскую. У ВАС ЧТО НЕТ НИ ОДНОЙ БРОШЮРЫ С КОНТАКТАМИ ОТДЕЛЕНИЙ?!!! Мне там девушка приятно отвечает, что вопрос не к ним, а к СБ банка, но вы поздно позвонили, звоните в понедельник.Сегодня пятница. Звоню, действительно никто не берет. Я бы позвонила раньше, НО МНЕ НИКТО НЕ ДАЛ КОНТАКТЫ КУДА ОБРАЩАТЬСЯ. ТАКОГО ДАВНО НЕ ВСТРЕЧАЛА!!!
Пофигизм и халатность этого отделения меня неприятно удивили.
Коментарі (1)
Проходит еще время, дозваниваюсь я на эту Алексеевскую. У ВАС ЧТО НЕТ НИ ОДНОЙ БРОШЮРЫ С КОНТАКТАМИ ОТДЕЛЕНИЙ?!!! Мне там девушка приятно отвечает, что вопрос не к ним, а к СБ банка, но вы поздно позвонили, звоните в понедельник.Сегодня пятница. Звоню, действительно никто не берет. Я бы позвонила раньше, НО МНЕ НИКТО НЕ ДАЛ КОНТАКТЫ КУДА ОБРАЩАТЬСЯ. ТАКОГО ДАВНО НЕ ВСТРЕЧАЛА!!!
Пофигизм и халатность этого отделения меня неприятно удивили.
Ответ банка
8 січня 2020, 12:13
Добрый день! Приносим извинения за подобную ситуацию, проведем работу с сотрудниками для избежания подобных ситуаций в дальнейшем.
Пришел получить монетизированную субсидию в отделение Ощадбанка за свою дочь. Имею от неё Доверенность на представление её интересов по всем действиям, связанным с квартирой, в том числе и в любых банковских и финансовых учреждениях Украины, с правом получать причитающиеся ей денежные суммы. Но!!! Сотрудники Ощадбанка стали требовать только свою форму Доверенности и отказали в выплате субсидии. Дочка учится за пределами Украины и до лета будет отсутствовать. Каким образом теперь получать эту субсидию? Ранее вся субсидия вовремя зачислялась непосредственно на счета комунальных предприятий, предоставляющих услуги. Сейчас действия Ощадбанка приведут к образованию долгов, а в последующем и к отмене субсидии на неотапливаемый сезон и начислению пени. Когда уже прекратится этот БЕСПРЕДЕЛ и САМОУПРАВСТВО Ощадбанка? Налицо чистое издевательство над людьми.
Коментарі (2)
Ответ банка
14 березня 2019, 18:00
Добрый день!
Для предоставления какой либо информации касательно выплаты субсидий по доверенности, необходимо ознакомиться с наполнением самой доверенности. Рекомендуем обратится в отделение банка, для передачи доверенности в юридический отдел.
Для предоставления какой либо информации касательно выплаты субсидий по доверенности, необходимо ознакомиться с наполнением самой доверенности. Рекомендуем обратится в отделение банка, для передачи доверенности в юридический отдел.
Здравствуйте! Сегодня днем я пополнял свой карточный счет через терминал в киевском отделении по адресу Борщаговская 152. Терминал деньги в сумме 3200 грн. принял, но на счет не зачислил, выдав сообщение, что «операция не может быть выполнена» и « терминал временно не работает». По телефону горячей линии банка мне сказали написать заявление ожидать зачисления до 45 дней. В отделении мне назвали срок до 120 дней. Это возмутительно, почему такие затянутые сроки решения вопроса из-за технической проблемы по вине банка? Где мне теперь взять деньги для погашения кредита, осуществления текущих расходов?
Коментарі (1)
Ответ банка
28 вересня 2018, 9:32
Добрый день. Приносим извинения за данную ситуацию. 120 дней, которые озвучили сотрудники отделения — это максимальный срок рассмотрения спорных транзакций согласно правил Международной платёжной системы. К данному слаю эти сроки не имеют отношения. Максимальный срок рассмотрения заявления-претензии 45 дней, но в случае с нашим терминалом средства, как правило, возвращаются значительно быстрее.
здравствуйте, на сайте не указано время обеда, т.е. режим работы без обеда. Я пришла, а оказывается обед. Табличек нет, сотрудницы банка будто немые и глухие. Никакой реакции ни на что. С таким обслуживанием не хочется быть клиентом банка.
Коментарі (1)
Ответ банка
17 травня 2018, 15:08
Добрый день. Приносим извинения за неудобства. Укажите, пожалуйста, дату обращения.
Несколько дней пытаюсь дозвониться в отделение по телефону (044) 4568019, указанному на официальном сайте. Постоянно короткие гудки, даже после окончания рабочего дня. Телефон автоматом «отбивает» все звонки. На горячей линии разводят руками, говорят: «Мы ничего сделать не можем, дозванивайтесь».
Коментарі (2)
Ответ банка
3 березня 2018, 22:56
Добрый день!
Приносим извинения за предоставленные неудобства. Отделение Киев, ул. Борщаговская, 152? Напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО, номер телефона, и Ваш вопрос. В понедельник передадим информацию сотрудникам отделения, чтобы с Вами связались.
Приносим извинения за предоставленные неудобства. Отделение Киев, ул. Борщаговская, 152? Напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО, номер телефона, и Ваш вопрос. В понедельник передадим информацию сотрудникам отделения, чтобы с Вами связались.
В 2014 году был открыт счет на зарплатную карточку и в этом же году закрыт. Но несколько дней назад случайно в веб — банкингу я узнаю что на мое имя изготовлена еще какая то неизвестная карточка, в контакт центре мне сообщили что эта карточка «Моя картка» которая открыта в отделении г. Киева по ул.Борщаговская 152, более того 01.11 я якобы ее получила и активировала. НО в отделения я не обращалась с просьбой изготовлять эту карту, более того ноги моей в этом отделение не было, получить и активировать я не могла и этой карточки в глаза не видела. Меня возмущает такое противоправные действия сотрудников банка а конкретно этого отделения, какое имели право вместо меня подписать документы на получение карточки и активировать ее от моего имени. Таким образом можно и кредит на меня повесить о котором я не буду знать. Второй день в это отделения дозвонится не реально, чтобы обратится лично в это отделения которое создало мне проблему у меня нет ни желания ни времени.
Написати коментар
Ответ банка
21 листопада 2017, 11:13
Здравствуйте, Александра. Разрешите разобраться в ситуации — пожалуйста, напишите мне в личные сообщения детали по ситуации — проанализируем и примем меры.
Крик душі: я другий місяць не можу отримати зарплатну картку! Ситуація: закінчився термін дії картки. ЇЇ завчасно виготовили, але так як я змінювала прізвище в цей час, то потрібно було перевипустити картку з новими даними. І тут почалось. Здала всі необхідні документи, сказали через 3 тижні катка буде готова. Пройшов термін, на гар.лінії сказали, що картка вже на відділенні. Поїхала забирати. Але не видали, так як в мене був при собі лише паспорт (новий ID, де вказано ід.код), але потрібно ще сам ід. код в бумажному виді, ладно… Подивились, картка є, приїжджайте з усіма бумажками і забирайте. Приїхала через 4 дні, а картки НЕМАЄ!!! точніше, її і не було. ??! де вона? На гар. лінії сказали, що її не перевипускали! Кожен день раз різна інформація. У відділенні посилають на гар. лінію, з гар.лінії у відділення! Що за обслуговування? В кінці вияснилось, що із-за збою в системі картку не оновили, чекайте ще 2 тижні, заново подали запрос на перевипуск. Ось так. Моя оцінка -1! Куча проблем і ніякого толку.
Написати коментар
Ответ банка
9 листопада 2017, 17:46
Доброго дня! Приносимо вибачення за завданні незручності. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону, адресу відділення, в якому у Вас відкрито рахунок. Ми з'ясуємо ситуацію.
В цьому відділенні є зона 24/7. Сьогодні в 8.45 зайшов поповнити картку. Термінал не працює.
Коментарі (1)
Ответ банка
20 жовтня 2017, 10:54
Доброго дня!
Дякуємо за інформацію, передамо до профільного підрозділу для перевірки.
Дякуємо за інформацію, передамо до профільного підрозділу для перевірки.