Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Могилів-Подільський, вул. Стависька, 46
Адреса:
Вінницька область, Могилів-Подільський, вул. Стависька, 46
Телефон:
+38 (04337) 643-60, +38 (04337) 635-30
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-16:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Алекс Грек
3 листопада 2019, 21:23
Во всех Мировых Банках, а также Европейских если клиент по разным причинах оставил некие денежные средства на своём счету и по разным причинах его не стало, то даже через 100 лет найдут его наследников и те забытые 100 $ за этот срок превратились в один миллион, их им отдадут, у нас же в стране и в наших банках их украдут, вот вам и доверие людей к банковской сфере!!! Я не проводил операции с картой пару месяцев при наличии на ней незначительных средств, так как банально не был осведомлён сотрудниками отделения банка, и эти средства просто украли, заваулировав это под видом комиссии банка. И вы хотите доверия ??!!!
Коментарі (2)
Ответ банка
4 листопада 2019, 15:13
Добрый день! Хотим заметить, что каждый клиент имеет возможность ознакомится с условиями и тарифами продукта, в отделении банка либо на нашем сайте, еще до момента его оформления. Дополнительно, можем отметить, что у каждого клиента есть возможность перевести свои деньги на мобильные сбережения и получать дополнительно 9% годовых.
Сьогодні прийшовши зняти кошти по чеку працівник Стратійчук Лілія Олександрівна своєю ручкою дописала в чеку і змусила переписувати новий чек хоча сюттєвої помилки там не було, нахамила, повисила голос. Чекова книжка коштує грошей і за кожну букву переписувати чек економічно не вигідно. Просили зробити картку працівник відповів що не вміє. Прошу прийняти сурові міри щодо вище вказаного працівника. І вже думаю прейти на обслуговування до іншого банку.
Написати коментар
Ответ банка
4 вересня 2018, 14:49
Доброго дня! Перепрошуємо за ситуацію яка сталась. Проведемо роботу зі співробітником та додаткове навчання для покращення якості обслуговування. Дякуємо, що повідомили!
Відповідь адміністратора
6 вересня 2018, 12:46
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 06.09.2018).
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами Ощадбанку.
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами Ощадбанку.