Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.6 | 42.15 |
EUR | 43.25 | 44.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Мака́рів, вул. Садова, 1
Адреса:
Київська область, Мака́рів, вул. Садова, 1
Телефон:
+38 (04578) 5-20-72, +38 (04578) 5-14-45
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Vadim79
6 травня 2023, 12:34
Під час мого звернення у відділення Ощадбанку співробітники безпідставно відмовились виплатити гроші моїй 1.5 річній дитині з рахунку відкритому при народженні. Як результат — Навмисне невиконання умов Договору. Спеціаліст та Начальник відділення жодним чином не реагує та звісно їм плювати на те що дитина потребує. Ощадбанк — Ви організація без совісті, сорому та моралі яка обкрадає дітей навіть у воєнний стан. Ви гірші мародерів.
Коментарі (9)
11.08.2020 стоячи в черзі до Макарівського відлілення ощадбанку стала свідком ганебного відношення спеціаліста банку до подруждя похилого віку. В 30-ти градусну спеку чоловіку стало зле, його жінка звернулася до спіаліста, що обслуговувала клієнтів з проханням надати стілець, на що вона відповіла, що їй 30 років і вона також після інсульту і що стілець не дасть,. Спеціаліст відмовила жінці і в грубій формі відповіла: ви стільці пообпісюєте, пообкакуєте і що мені тоді робити. Прикро, що нас обслуговують не профісіонали, не виховані спеціалісти, ганьба репутації банку, а в першу чергу керуючому банку, який не проводить роз'яснювальну роботу серед своїх співробітників, та не карає за скоєне.
Написати коментар
Ответ банка
12 серпня 2020, 11:42
Доброго дня! Від імені банку перепрошуємо за подібну ситуацію. З співробітником банку та керуючим відділенням буде проведена бесіда, щодо покращення якості обслуговування клієнтів. Дякуємо за небайдужість та зворотний зв'язок.
Здравствуйте! Хочу поведать вам историю о пенсиях в ОщАДбанке. Дело в том, что на протяжении месяца пенсии не заходят на карты. Сегодня проверил их, на одной из них, отрицательный баланс (спасибо за смс оповещения). Решил пополнить, однако, после внесения купюры, в терминал Ощадбанка, и нажатия на кнопку «Оплатить», выскочила надпись «Операция запрещена вашим банком.». При проверке баланса, выскочила вышеупомянутая надпись, хотя этим же утром, баланс проверялся нормально. Позвал менеджера для того, чтобы разобраться. Она попросила повторить операцию проверки баланса при ней, я согласился. С первой попытки не удалось так как, по её словам, она не понимает русский(компетентность на уровне). Хоть русский и мой родной язык, я без труда понимаю украинский, повторил действия на украинском. Выскочила все та же надпись, на что она ответила:«Можливо ви ввели неправильний пін-код?». По логике: если введен неправильный пин-код, этот факт, должен упоминаться в надписи(узнал больше о компитентности менеджера). В результате, для проведения дальнейших действих, необходимо присутствие владельца карты, кем является моя бабушка, которая физически не может посетить отделение банка. К чему я это веду: верните возможность получать выплаты в ПриватБанке(также государственном), так как эргономичность там, на порядок выше!
Коментарі (4)
Ответ банка
28 квітня 2020, 10:33
Добрый день! Хотим заметить, что банк не передает персональную информацию о клиенте и его личном счете третьим лицам. Для детальной проверки ситуации, клиентке необходимо обратиться в контакт-центр банка: 0800-210-800.
25.11.2019 зайшов у відділення Ощадбанку у смт. Макарів з ціллю обміняти гривні на долари. Співробітниця банку сказала що долари у наявності є, але потрібно стояти в загальній черзі у загальну касу. Відстоявши у черзі близько години я почув від касира, що долари вони міняють, але для цього потрібно оформити в відділені якусь страховку на 25 гривень щомісяця. На моє запитання, чи ця послуга для мене обов'язкова, почув відповідь: «Для вас не обов'язкова, а для нас — так. Якщо клієнт відмовляється оформити договір страховки — нам потрібно писати пояснення.» На моє повторне запитання, чи обміняють мені долари без цієї послуги — мені відповіли що ні. Я покинув відділення і обміняв долари у Райфазенбанк Аваль, майже без черги і по вигіднішому курсу, але хто мені компенсує годину стояння в черзі Ощадбанку і приниження через відмову в елементарній фінансовій операції?
Коментарі (4)
Ответ банка
26 листопада 2019, 11:56
Доброго дня! Банк піклується про своїх Клієнтів та пропонує їм додатковий захист на випадок непередбачуваних подій в одній із надійних страхових компаній. Страхові продукти, які пропонуються у відділеннях Банку, є добровільними, і Клієнт може придбати їх за власним бажанням. Звичайно, Ви можете обміняти валюту у банку без придбання додаткової послуги. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону, для зворотного зв'язку. Нами буде проведена відповідна робота з співробітниками, щоб уникнути подібної ситуації в подальшій роботі.
Не можу отримать карточку так як сказали нема пластика
Написати коментар
Ответ банка
25 листопада 2019, 16:36
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию! Пожалуйста, напишите нам в личные сообщения ваш контактный номер телефона, ФИО и адрес или номер вашего обслуживающего отделения. Ситуацию проверим и предоставим обратную связь.