Доброго дня! Звернулась в відділення Ощадбанку м. Київ, вул. Ірпінська,78, для написання заяви про зняття арешту з рахунку. Згідно постанови Кабінету Міністрів України розпорядженням від 02 березня 2022 року № 198-р «Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану». Заяву не прийняли. Керівник відділення сказав, що він не має права і це не в його компетенції. Причому ультимативним тоном. На мої роз, яснення, тлумачення чому він має прийняти від мене заяву, взяв документи і сказав, що спробує розібратись. В результаті просидівши в відділення певний проміжок часу і не дочекавшись ніякого рішення, я забрала документи. Без єдиного слова (ні вибачте, ні зверніться в інше відділення)
Дуже здивована компетентності співробітників цього банку. Як може керівник відділення нічого не знати про постанову, яка діє на території України понад два місяці???
На гарячій лінії взагалі, треш, Сказали, що вийшла нова постанова, де я маю сплатити частину коштів, а потім знімуть арешт. По перше це не правда. Так мені підтвердили в НБУ. По друге я нічого не винна цьому банку. Провадження не законне.Готуються документи до суду.
Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Ірпінська, 78-А
Адреса:
Київ, вул. Ірпінська, 78-А
Телефон:
+38 (044) 363-92-91
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
11 травня 2022, 8:52
Доброго дня. Дуже хотіли б перевірити ситуацію детальніше. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
По-хамски снимают деньги, не предупредив людей. В карантин решили окончательно добить украинцев, ссылаясь на условия договора! Браво!
Ещё и напишут наверное под моим комментарием обратиться в службу поддержки. Да пошли вы!
Написати коментар
Ещё и напишут наверное под моим комментарием обратиться в службу поддержки. Да пошли вы!
Ответ банка
23 квітня 2020, 16:50
Добрый день! Договорное списание производится в связи с нарушением условий использования кредитных средств. Хорошего вам дня.
Доброго дня! Вже 2 дня не можу додзвонитися у відділення ощадбанку за телефоном (044) 4522170, яке знаходиться за адресою м.Київ вул. Ірпінська, 78. Так як я знаходжусь тимчасово в іншому місті, мені потрібно додзвонитися у відділення банку для уточнення інформації. В контакт-центрі мені повідомили, що відділення спочатку обслуговує клієнтів, які знаходяться в банку. Але ж я також клієнт??? Цілими днями набираю, ніхто не відповідає. Це просто жах…
Коментарі (4)
Ответ банка
13 лютого 2019, 18:01
Добрий день. Співробітники можуть не мати можливості відповісти на телефонний дзвінок, оскільки обслуговують чергу клієнтів, що фізично знаходяться у відділенні. Оскільки на питання клієнтів може відповісти контакт-центр. Перепрошуємо за можливі незручності. Згідно з наведеними даними співробітники відділення зв'яжуться з вами задля вирішення вашого питання.
Вопрос к банку:
При открытии карты «Моя карта» подключаются кредитная линия и смс — банкинг?
Если да, то как отказаться?
Коментарі (17)
При открытии карты «Моя карта» подключаются кредитная линия и смс — банкинг?
Если да, то как отказаться?
Ответ банка
3 жовтня 2018, 14:55
Добрый день! Эти услуги не являются обязательными. Рекомендуем Вам обратиться в отделение банка, в котором Вы открывали карту. Обязательно возьмите с собой документы!
Ув. Ощадбанк.
Постоянно у вас работает 2-3 кассы в отделении и нет пояснения, какая касса, чем занимается( какие операции проводит). Чем отличается касса 1,2,3 и окошко обслуживание физ. лиц между собой? Если во всех этих кассах обслуживаются физ.лица.
Приходится по 2 раза стоять в очереди… Хотя все кассы оборудованы терминалами и операция занимает 5 минут…
А еще предоставьте, пожалуйста, ваши расчеты, сколько вам необходимо средств и времени, чтобы наконец-то отремонтировать эту лестницу, которая введет в ваше отделения? http://i.prntscr.com/9XIikb7CRtarIUrsD-j66w.png и http://i.prntscr.com/_ef6ip8DSFal3WXal51ruw.png
До каких пор будет этот квест для пожилых людей? ( P.S.: наблюдаю эту картину уже более 2х лет).
Коментарі (7)
Постоянно у вас работает 2-3 кассы в отделении и нет пояснения, какая касса, чем занимается( какие операции проводит). Чем отличается касса 1,2,3 и окошко обслуживание физ. лиц между собой? Если во всех этих кассах обслуживаются физ.лица.
Приходится по 2 раза стоять в очереди… Хотя все кассы оборудованы терминалами и операция занимает 5 минут…
А еще предоставьте, пожалуйста, ваши расчеты, сколько вам необходимо средств и времени, чтобы наконец-то отремонтировать эту лестницу, которая введет в ваше отделения? http://i.prntscr.com/9XIikb7CRtarIUrsD-j66w.png и http://i.prntscr.com/_ef6ip8DSFal3WXal51ruw.png
До каких пор будет этот квест для пожилых людей? ( P.S.: наблюдаю эту картину уже более 2х лет).
Ответ банка
31 липня 2018, 17:37
Добрый день. Приносим извинения за возможные неудобства. Все кассы в отделении должны быть универсальны. Ситуаию проанализируем, спасибо за сигнал. Что касается ступенек, информацию передадим в профильный отдел.
Заплатила через банкомат коммунальную услугу, и там была сдача 8 гривен которую я хотела перевести на карту.Нажимаю перевести на карту, не успела достать карту, как это окошко чтобы деньги перевести на карту вышлось.И ваш ужасный очкастый персонал обвиняют клиентов в том, что он виноват.Хотя я пожилая женщина первый раз хотела перевести эти деньги, и ваш сотрудник ужасный обвинила меня и сказала что я сама нажала отменить, хотя я не знала что это действие отменяется.И еще когда я спросила как мне вернуть деньги, мне ответили с насмешкой что деньги не вернуть. В общем никому не советую этот банк.И когда вы создаете карту Ощадбанка, на следующий же день вам в течении всего месяца будут тризвонить! Отвратительное отношение к клиентам! А хотя есть поговорка: Клиент всегда прав, но не в вашем банке!!!
Написати коментар
Ответ банка
21 травня 2018, 17:27
Добрый день. Приносим извинения за неудобства.
Пожалуйста, укажите адрес отделения — проведём работу с сотрудниками.
Для решения вопроса Вам необходимо написать заявление в отделении. Средства зачислят Вам на карту.
Пожалуйста, укажите адрес отделения — проведём работу с сотрудниками.
Для решения вопроса Вам необходимо написать заявление в отделении. Средства зачислят Вам на карту.
По поводу режима работы этого отделения (ул.Ирпенская, 78) на разных сайтах получается разночтение, которое было бы неплохо как-то исправить, чтобы не путать народ. Раньше ПО СУББОТАМ отделение работало с 9.00 до 18.00, с перерывом 13.00-14.00), теперь работает с 10.00 до 16.00, без перерыва.
Написати коментар
Ответ банка
26 березня 2018, 14:36
Добрый день.
С графиком работы отделения можно ознакомиться на сайте Ощадбанка: https://www.oschadbank.ua/ua/maps/
С графиком работы отделения можно ознакомиться на сайте Ощадбанка: https://www.oschadbank.ua/ua/maps/
23 февраля 2018 написал отзыв по
вопросу отказа от кредитной линии на зарплатной карте.
После обращения позвонили из отделения и попросили подойти решить вопрос.
Вопрос решили.
Спасибо сотрудникам сайта Минфин и тем сотрудникам Ощадбанка, которые отслеживают на сайте обращения и оперативно реагируют на них
Написати коментар
вопросу отказа от кредитной линии на зарплатной карте.
После обращения позвонили из отделения и попросили подойти решить вопрос.
Вопрос решили.
Спасибо сотрудникам сайта Минфин и тем сотрудникам Ощадбанка, которые отслеживают на сайте обращения и оперативно реагируют на них
Ответ банка
7 березня 2018, 14:30
Добрый день!
Отлично, что Ваш вопрос был решен. Еще раз приносим извинения за предоставленные неудобства.
Хороших Вам праздников и выходных!
Отлично, что Ваш вопрос был решен. Еще раз приносим извинения за предоставленные неудобства.
Хороших Вам праздников и выходных!
Хотіли з сестрою відкрити депозит — надійність, гарантована державою і все таке. Прийшли у відділення — на чотирьох робочих місцях працює два менеджера, до них 2 невеличкі черги з пенсіонерів. Простояли 60 хвилин, бо сидіти нема на чому, тільки на підлозі. Черги за цей час ніяк не змінилися, тільки пенсіонерки перелаялись одна з одною та з менеджерками.
Совок!
Ми вирішили подарувати ці 60 хвилин Ощадбанку й пішли у інший банк, де немає черг, є стільці та кава для людей, що приносять свої гроші.
Коментарі (5)
Совок!
Ми вирішили подарувати ці 60 хвилин Ощадбанку й пішли у інший банк, де немає черг, є стільці та кава для людей, що приносять свої гроші.
Ответ банка
2 березня 2018, 12:27
Доброго дня. Приносимо вибачення за завдані незручності. Уточніть, будь ласка, адресу відділення банку.
Бажаю всім здоров’я!