Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Богодухів, вул. Чернієнка, 11
Адреса:
Харківська область, Богодухів, вул. Чернієнка, 11
Телефон:
+38 (05758) 3-10-48, +38 (05758) 3-31-61
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30 - 16:00, перерва: 12:00-12:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
ASD55zxc
9 лютого 2024, 10:03
Вчора 08.02.24 звертались з чоловіком до відділення Ощадбанку у місті Богодухів з питання отримання (заміни) його банківської пенсійної картки. Обслуговувала працівник банку Нечипорук грубо, з криком. Він людина похилого віку. Їй здалося, що він не так швидко, як їй хотілось би, ставив підпис на бланку. Від хвилювання у нього тремтіли руки. Як такий працівник може працювати з людьми? Як у неї можно щось запитати та не отримати у відповідь хамство та неповагу. Такі працівники дискредитують репутацію банку!
Коментарі (2)
З моєї виплатної картки 4 серпня 2023 року о 15.15 без мого відома було знято за шахрайською схемою пенсію, яка надійшла на мій рахунок 4 серпня 2023 року о 13.40. 6 серпня 2023 року при спробі отримати кошти в банкоматі виявилося, що кошти зняті. Я одразу звернувся по телефону до представників банку (на гарячу лінію) де мені повідомили, що було несанкціоноване списання коштів шахраями на картку іншого банку, після чого оператор заблокував мої картки, оскільки шахраї якимось чином заволоділи моїми даними входу в особистий кабінет банку та оформив звернення щодо шахрайства.
Наступного дня я звернувся до відділення банку для отримання виписки з рухом коштів по моєму рахунку. У наданій довідці не було вказано жодної інформації щодо отримувача та призначення платежу. Також в банку повідомили про те, що ними був направлений запит до обласного банку для отримання інформації про рух коштів на моєму рахунку, але до цього дня довідки я не отримав. 8 серпня 2023 року я, не діждавшись довідки від банку, подав заяву про шахрайські дії до поліції.
Звертаю увагу, що свої персональні дані, логін і пароль свого особистого кабінету та дані картки нікуди не вказував і третім особам не надавав.
Жодного підтвердження транзакції, попередження про зняття коштів чи повідомлення про вже зняті кошти мені не надходило. Сума, викрадена у мене, є великою, і я не розумію чому система безпеки банку дозволила без мого погодження здійснити переказ коштів на невідомий і, напевне, сумнівний рахунок. В результаті шахрайських дій я залишився без засобів до існування. Мені немає чим сплатити комунальні послуги та придбати життєво необхідні ліки (маю хворобу цукровий діабет ІІ ст.). Виникає відчуття, що банк зацікавлений в подібних шахрайських схемах за для свого збагачення.
Хотілося щоб Банк більш уважно ставився до захисту персональних даних клієнтів та забезпечив неможливість списання коштів з рахунку Клієнта без його підтвердження здійснення переказу, а також розібратись в ситуації, що склалась.
Коментарі (4)
Наступного дня я звернувся до відділення банку для отримання виписки з рухом коштів по моєму рахунку. У наданій довідці не було вказано жодної інформації щодо отримувача та призначення платежу. Також в банку повідомили про те, що ними був направлений запит до обласного банку для отримання інформації про рух коштів на моєму рахунку, але до цього дня довідки я не отримав. 8 серпня 2023 року я, не діждавшись довідки від банку, подав заяву про шахрайські дії до поліції.
Звертаю увагу, що свої персональні дані, логін і пароль свого особистого кабінету та дані картки нікуди не вказував і третім особам не надавав.
Жодного підтвердження транзакції, попередження про зняття коштів чи повідомлення про вже зняті кошти мені не надходило. Сума, викрадена у мене, є великою, і я не розумію чому система безпеки банку дозволила без мого погодження здійснити переказ коштів на невідомий і, напевне, сумнівний рахунок. В результаті шахрайських дій я залишився без засобів до існування. Мені немає чим сплатити комунальні послуги та придбати життєво необхідні ліки (маю хворобу цукровий діабет ІІ ст.). Виникає відчуття, що банк зацікавлений в подібних шахрайських схемах за для свого збагачення.
Хотілося щоб Банк більш уважно ставився до захисту персональних даних клієнтів та забезпечив неможливість списання коштів з рахунку Клієнта без його підтвердження здійснення переказу, а також розібратись в ситуації, що склалась.
Когда розберутся с моей ситуацией, я на Ощадбанк заявление напишу за мошеничество.
Написати коментар
Ответ банка
12 травня 2020, 15:17
Добрый день! Ранее предоставляли ответ на ваше обращение.
Вторую неделю не можем получить субсидию так как не можем записаться на встречу! отсутствуют даные в реестре, звонили на гарячую линию, сказали что из управления соцзащиты передали неправильные данные, ходили туда, оказалось перепутали цыфры в паспорте (хотя раньше все было правильно!!) читала тут отзывы, не у одних нас такая проблема, такое ощущение, что все это специально делают!!! По идее уже должны бы давно все исправить, сколько еще ждать, каждый день пытаемся записаться. Скоро уже новые квитанции прийдут, а мы еще за прошлые заплатить не можем. Не понимаю, почему везьде говорят, что они этим только лучше сделали, за людей они думают, эта ихняя реклама прямо раздражает!!! Получается чтобы какую-то 20-ку с этих денег cэкoнoмить нужно мерзнуть сидеть? И всем бабушкам, у которых раньше автоматически оплачивались квитанции, теперь переться в очереди стоять.
Коментарі (1)
Ответ банка
29 березня 2019, 15:17
Добрый день!
Касательно процесса выплаты субсидии, рекомендуем обратится в кабинет министров.
Что касается реестра, проблема явно не в Ощадбанке. Получили реестр от УТСЗН, он не корректный. Если вы изменили данные в УТСЗН, и они переслали новый реестр в Ощадбанк, рекомендуем повторно позвонить в контакт-центр 0800210800, повторно зарегистрироваться.
Касательно процесса выплаты субсидии, рекомендуем обратится в кабинет министров.
Что касается реестра, проблема явно не в Ощадбанке. Получили реестр от УТСЗН, он не корректный. Если вы изменили данные в УТСЗН, и они переслали новый реестр в Ощадбанк, рекомендуем повторно позвонить в контакт-центр 0800210800, повторно зарегистрироваться.