Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Ромни, вул. Соборна, 2
Адреса:
Сумська область, Ромни, вул. Соборна, 2
Телефон:
+38 (054) 485-16-25, +38 (054) 485-14-22
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-16:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Хочу подякувати за швидке та якісне обслуговування відділенню ощадбанку міста Ромни (соборна 2). Особливо спеціалісту Макась Людмилі, мила, привітна жінка, відповідає швидко та зрозуміло на усі питання, та вирішує їх! Я була дуже задоволена, велике дякую, буду й надалі користуватися послугами цього банку.
Написати коментар
Шановні співробітникі банку, ви можете зорієтувати людей коли ви нарахуєте кошти заощаджених пільг монетизаціі, ви відповідаете що протягом липня, але в тому році ви хоть приблизно казали 10 липня.чому ви не можете дати відповідь з якого числа почнеться виплата, ні на гарячій лінії ні тут немає ніякої конкретикі, люди на щось розраховують в цей важкій час, а у вас стандартна відповідь.Куди звертались, якщо ви ні чого не знаєте? кошти від чому.служб вже давно перераховані на ощадбанк, так в чому затримка, якщо по закону банк повинен перерахувати в червні, напишіть будь ласка з якого числа почнеться виплата виплата.
Написати коментар
Ответ банка
7 липня 2022, 16:03
Ми би повідомили більш точний термін, якби це було можливим. Кошти будуть зараховані протягом поточного місяця.
В червні банк сформував реєстри залишків пільг на облікових записах та відправив на погодження до Міністерства соціальної політики. Після опрацювання реєстрів та підтвердження зі стороною Мінсоцполітики, банк розпочинає виплати.
В червні банк сформував реєстри залишків пільг на облікових записах та відправив на погодження до Міністерства соціальної політики. Після опрацювання реєстрів та підтвердження зі стороною Мінсоцполітики, банк розпочинає виплати.
Добрий день вже липень місяць, а залишкі заощаджених коштів монетизації пільг, які повинні бути перераховані в червні місяці на особистий рахунок пільговика досі немає.кошти вже давно перераховані на ощадбанк, так чому ви не переводите іх пільговика, а держмит іх у себе на дипозитах
Коментарі (4)
Ответ банка
4 липня 2022, 12:28
Доброго дня. Кошти будуть перераховані на карткові рахунки протягом липня.
Відділення банку в Сумській області м. Ромни, вул. Соборна, 2. Постійна черга у відділенні банку фіксується кожен день. На скарги людей ніхто не реагує. Охорона банку закриває двері перед обличчями клієнтів. На прохання покликати головного — відповідають що головного не має і звертатися можна тільки на гарячу лінію. Щоб замовити отримання депозиту ( у валюті) 13. 07. 2020 моя мама (інвалід з дитинства) стояла в черзі з 8-мої до 13-ї години на вулиці при температурі в 17 градусів і сильному вітрі. В день отримання депозиту знову відчекавши в черзі з 8-мої по 13-ту годину відділення закрилося на обідню перерву. На прохання видати депозит охорона банку зачинила двері і не дозволила поговорити з керівником відділення. З 13ї до 14ї години, я намагалася оформити скаргу на відділення на гарячий лінії, оператор Світлана не хотіла реєструвати скаргу, мотивуючи тим, що працівники банку мають право на обідню перерву. Тільки після 4-ї спроби оператор зареєструвала скаргу про постійні черги у відділенні та про некоректне відношення до клієнта з боку охорони банку.
В банку знаходиться ще один депозит, який я не маю змоги забрати тільки через новий законопроект.
У нашому місті знаходиться 2 відділення ощадбанку, але працює лише одне відділення з постійними чергами.
Дуже сумно, що працівники банку мають право на обідню перерву, а прості люди не мають права ні на обід ні на нормальне обслуговування.
Фотоматеріали черг збережені.
Написати коментар
В банку знаходиться ще один депозит, який я не маю змоги забрати тільки через новий законопроект.
У нашому місті знаходиться 2 відділення ощадбанку, але працює лише одне відділення з постійними чергами.
Дуже сумно, що працівники банку мають право на обідню перерву, а прості люди не мають права ні на обід ні на нормальне обслуговування.
Фотоматеріали черг збережені.
Ответ банка
15 липня 2020, 17:34
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Ситуацію перевіримо та проведемо роботу зі співробітниками. Банк розуміє та знає, що існує така проблема, як черги у відділеннях. У зв’язку із цим, змінюється та вдосконалюється кожного дня. Розробляються сучасні альтернативні канали комунікацій для покращення якості обслуговування та зменшення черг, а саме: Web-банкінг, Mobile-банкінг, інформаційно-платіжні термінали.
Доброго дня скажіть будь ласка колы будуть Социальні выплаты Сумська обл. м. Ромны?
Коментарі (3)
Ответ банка
17 серпня 2018, 16:05
Добрый день! За данной информацией Вам необходимо обратиться в орган, который проводит выплаты.
Такое впечатление, что чтобы пройти на работу в Ощадбанк надо пройти тест на хамство. Обслуживаюсь как юридическое лицо, так как я главный бухгалтер. Так забрать выписки с банка или оставить платежки это целая история. Сотрудники, закатывая глаза и томно вздыхая «Господи», медленно выдают выписки. Такой наглости я еще не видела. Коль берете абонплату то обслуживайте нормально. Как физическое лицо этот банк не выбрала.
Коментарі (4)
Ответ банка
4 червня 2018, 12:45
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. С сотрудниками банка будет проведено дополнительное обучение по улучшению качества обслуживания.
Термінал «з’їв» кошти. У відділенні всі працівники на місцях, але у них вже не прийомна година, тому приходьте завтра. Дзвінок на «гарячу лінію» приніс наступне: 1) якість зв’язку ніяка — себе чув ехом, на тій стороні дівчину ледь чутно; 2) описав причину дзвінка, на що отримав, якщо коротко — «не клієнт, так що ідіть на ...». І ще з відповіді зрозумів, що якщо б я був клієнтом, то мені теж треба було б йти… набирати номер телефону, який дають при відкритті рахунку.
Питання — хто в такий банк піде обслуговуватися?
Коментарі (5)
Питання — хто в такий банк піде обслуговуватися?
Ответ банка
25 липня 2017, 17:33
Доброго дня! Вам необхідно написати заяву у відділенні банку, в якому проводили оплату
У мене 22.05 наклали арешт і 24.05 виконавча служба подала документи на зняття арешту, но банк так і не сняв на даний момент. Я звонив на їх гарячу лінію мені відповіли що все в них автоматізовано і чекайте. Коли я запитав сколько мені ще чекати то відповіли «ну должно в теченіє місяца», у мене маленька дитина і у мене один дохід це заробітна плата на карту ощад. За шо жити як ці нелюди токо і вміють шо сказать «ждіть колись розблокуєм». Токо чого одним сьогодні подали документ на зняття арешту, а завтра утром вже сняли, а іншим треьа чекати бо в них якась очерідь