Мінфін - Курси валют України

Встановити

«Гаряча лінія»: не клієнт? - тоді ідіть на....

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
sansic 25 липня 2017, 17:30
Термінал «з’їв» кошти. У відділенні всі працівники на місцях, але у них вже не прийомна година, тому приходьте завтра. Дзвінок на «гарячу лінію» приніс наступне: 1) якість зв’язку ніяка — себе чув ехом, на тій стороні дівчину ледь чутно; 2) описав причину дзвінка, на що отримав, якщо коротко — «не клієнт, так що ідіть на ...». І ще з відповіді зрозумів, що якщо б я був клієнтом, то мені теж треба було б йти… набирати номер телефону, який дають при відкритті рахунку.
Питання — хто в такий банк піде обслуговуватися?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 липня 2017, 17:33
Доброго дня! Вам необхідно написати заяву у відділенні банку, в якому проводили оплату

Коментарі - 5

+
0
sansic
sansic
25 липня 2017, 17:40
#
«завтра приходьте і пишіть» — сервіс супер. Тобто я завтра маю приїхати (оплативши дорогу), щоб написати заяву для повернення мені коштів, які були забрані у мене. Просто заяву!
+
0
sansic
sansic
30 липня 2017, 14:21
#
26.07.17 написав заяву. Цього ж дня була інкасація. Коштів досі ніхто не повернув
+
0
09104
09104
30 липня 2017, 21:04
#
Они ещё будут устанавливать по видеокамерам, имела ли место оплата Вами чего-либо через терминал (для этого в заяявлении нужно указать дату и время проведения платежа. Также к заявлению прилагаются копии паспорта и ИПН, а также копии платёжных квитанций — для уточнения суммы платежа.
А терминалы у них по большей части голодные, так что каждый раз рискуешь даже в проверенных отделениях.
Очень надеются, что «непроплата» останется «незамеченной».
+
0
sansic
sansic
31 липня 2017, 2:34
#
Вони спочатку розповідали, що я не туди сунув купюру, але свідки підтвердили що туди і воно просто її забрало.
Копії забрали, телефон записали (карти немає, будуть налом вертати), час операцій, квитанції всі в заяві перерахували з сумами. Відео передивитися — максимум 5 хвилин. А весь сум — відношення до клієнтів, коли можна все вирішити за 10 хвилин, але ж треба це на місяці розтягнути, щоб покористуватися коштами на халяву. А може й замутити
+
0
sansic
sansic
16 серпня 2017, 16:44
#
На даний момент кошти не повернуті
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.84 42.43
PLN 9.35 9.9
USD 38.3 38.84
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.84 42.43
PLN 9.35 9.9
USD 38.3 38.84
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / «Гаряча лінія»: не клієнт? - тоді ідіть на....