Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Сарни, вул. Широка, 9
Адреса:
Рівненська область, Сарни, вул. Широка, 9
Телефон:
+38 (08922) 6-31-10, 6-31-03
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:45, перерва: 13:00-14:00, Сб: 09:00-12:45, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Fox2810
30 грудня 2023, 22:02
Нещодавно при оформленні статусу безробітного в центрі зайнятості, оскільки стан здоров’я поки не дає можливості далі приймати участь в бойових діях, мені сказали виготовити нову соціальну карту в Ощадбанку на яку буде надходити державна фінансова допомога по безробіттю. Коли перша сумма допомоги поступила на карту (1080грн) я зрозумів що не можу зняти цих грошей, тим більше не можу виконати жодної операції по карті. На гарячій лінії мені говорять що то фінансовий моніторинг встановив якісь обмеження. Уже третій раз звертаюся до відділення з проханням вирішити питання і зняти обмеження, на що вони мені кажуть звонити на гарячу лінію. На гарячій лінії кажуть звертатися в банк… Тільки що ще раз звертався до відділення після чого впевнився що співробітники некомпетентні в даному питанні, і не можуть навіть конкретно сказати причину блокування картки яка тільки випущена і де була лише одна операція по надходженню державної допомоги. Уже звонив і звертався куди тільки можна. Допоможіть будь ласка зняти обмеження з карти, оскільки ця допомога на даний час єдине джерело грошей на що я маю жити. Скоро має надійти уже слідуюче надходження на карту з центру зайнятості, а я досі ще не зняв навіть першого через встановлені без будь якої причини обмеження. Допоможіть будь ласка вирішити питання, оскільки тепер вимушений буду зустрічати Новий рік без копійки. Дякую Вам наперед. З наступаючим Новим роком!
Коментарі (4)
Я, власник картки Ощадбанку тимчасово знаходжуся за кордоном. Картка знаходиться на Україні в батьків. Сьогодні зранку вони хотіли зняти готівку 2700 грн. під час операції вимкнулося світло і відповідно банкомат не віддав готівку, але в додаток Ощадбанк мені прийшло повідомлення про успішну операцію. Спеціаліст в банку сказали що нічим допомогти не можуть, так і буде, теж саме сказали на гарячій лінії, тому що, я власник картки маю написати в Україні заяву на розслідування, не пізніше 120 днів. Дуже прикро, що 120 днів я не матиму можливості повернутися додому і питання залишається невирішеним. А ще працівник гарячої лінії порадив звернутися до комунальників і розібратися з ними для чого вимкнули світло… от і все вирішення ситуації…а батьки за тих 2700 жили б місяць. Дуже прикро…дуже
Коментарі (1)
Ответ банка
12 квітня 2022, 9:15
У випадку спірної операції, власник рахунку пише заяву у відділенні, після чого проводиться розслідування. Якщо кошти не було видано, буде ініційовано їх поверненням після інкасації банкомату. Звернутися для оскарження операції має саме власник рахунку, така можливість відсутня в третьої особи.
Доброго дня, керівництво Ощадбанку! Хочу висловити Вам своє невдоволення. Вже більше року відкритий рахунок мною у Вашому банку для отримання заробітної плати, а невдоволення від Вашого сервісу лише зростає. По-перше, що це за незаконні дії, на мій погляд, якщо протягом місяця я не проведу через термінали торгових точок коштів не менш, ніж 3000 грн (!), з мене, з моєї заробітної плати (яка до банку не має жодного відношення, адже це мої кровно зароблені кошти) знімається 75 грн (!!!) так би мовити комісії за користування карткою згідно договору!!! Що це за умови договору?! Я неодноразово звертався до керівництва банку, проте вони лише знизують плечима і завіряють, що вони з серпня місяця 2019 року усіх клієнтів переводять на такі умови. По-друге, що за несанкціонований оверлофт, за який з мене знову ж таки незаконно здирають кошти? Звісно, 0,49 грн це практично ніщо, проте звідки мені бути певним, що завтра ця цифра не збільшиться у декілька разів? Якщо так і далі будете дурити клієнтів, я змушений буду відмовитися від Ваших злочинних дій договору і відкрити рахунок у іншому банку, який буде цінувати мене як ЛЮДИНУ!!!
Коментарі (3)
Ответ банка
9 листопада 2020, 17:15
Доброго дня! Хотіли б зазначити, що обслуговування вашого рахунку в банку регламентується ДКБО та чинними тарифами, детальніше ознайомитись можна тут: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Несанкціонований овердрафт найчастіше виникає при проведенні операцій одразу після поповнення (до фінансового зарахування). Для уникнення подібної ситуації рекомендуємо перед проведенням операції перевірити статус зарахування за допомогою системи Ощад 24/7.
Несанкціонований овердрафт найчастіше виникає при проведенні операцій одразу після поповнення (до фінансового зарахування). Для уникнення подібної ситуації рекомендуємо перед проведенням операції перевірити статус зарахування за допомогою системи Ощад 24/7.
Маю зекономлений залишок по субсидії і не можу його отримати!!! Подзвонила на гарячу лінію 26.06.2020р. там відкрили інформацію по моїй картці та відповіли, що до кінця червня кошти будуть перераховані. Я передзвонила 30.06 на гарячу лінію, сказали що в мене є борг 17 грн. його треба сплатити тоді кошти зарахуються автоматично, я все сплатила, та 1.07 гроші так і не прийшли, я подзвонила ще раз, мені сказали вже, що в системі помилка у прізвищі, сходила у відділення виправили помилку, та гроші так і не надійшли. Коли я знову звернулася на гарячу лінію, то мені відповіли що треба чекати до 15.07.2020р і передзвонити ще раз. Що за дурдом???? Кожного разу говорять іншу інформацію!!! Я раніше по цій картці отримувала гроші і ніяких проблем не було, а тут помилка в прізвищі і таке інше. Хто може дати відповідь чому так???!!!
Написати коментар
Ответ банка
2 липня 2020, 11:39
Доброго дня! Перепрошуємо за спричинені незручності. Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень ваше ПІБ, ІПН та що саме ви мали отримати субсидію чи пільгу. Ситуацію перевіримо.
13.02.2018 зашла в отд. банка по ул. Широка, 9, г. Сарны, Ровенская обл., чтобы оплатить коммунальные счета в терминале. Передо мной стояла женщина, которая пыталась впервые оплатить счета через терминал, но у нее не получалось. Администратора не было на месте. Она звала на помощь, но к ней никто из сотрудников отделения не подошел. Я пока ждала решила снять с банкомата деньги, но по каким-то причинам он не работал. Вернувшись в очередь, девушка так и стояла. Я попросила «охранника» позвать администратора, на что он мне ответил: «Обедает, ждите». Я попросила кого-то другого подойти помочь, охранник сказал: «Все обедают, ждите. А администратор выйдет через 5 мин». И ехидно улыбался. Прошло 5 мин. но никто к нам так и не подошел. Такое поведение в банке не допустимо!!! Я попросила позвать до терминала директора или заместителя. Но охранник продолжал улыбаться. Я настояла и меня отвели к директору отделения. Директор ответил:«Если один менеджер уходит на обед все остальные работают. Директор не знал, что в отд. не работает банкомат и зависает терминал. Он ничего не знает, что происходит у него на отделении. Я с директором подошли к терминалу и объяснила, что завела новый платеж, а система его не сохранила. Он сказал, что нужно ждать менеджера по техобслуживанию терминала, где-то мин. 30. Я как клиент банка вынуждена ждать?! Возможно этой причины не было бы если администратор был на своем рабочем месте. Потом подошел к нам администратор Абрамчук Ирина, которая начала возмущаться и пререкаться с клиентом. Администратор сказала: „Вы сдесь уже 10 раз бываете и до сих пор не умеете пользоваться терминалом“. Я еще 20 мин. потеряла в этом банке. И крайне ВОЗМУЩЕНА работой всех сотрудников, если их можно так назвать!!!
Коментарі (16)
Ответ банка
16 лютого 2018, 14:03
Добрый день! Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. Напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши контактные данные для обратной связи. Дополнительно сообщаем, что с сотрудниками банка будет проведено дополнительное обучение по улучшению качества обслуживания.