Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Костопіль, вул. Степанська, 9
Адреса:
Рівненська область, Костопіль, вул. Степанська, 9
Телефон:
+38 (03657) 2-64-31, 2-10-96
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:15, перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
13 грудня 2022, 17:22
Добрий день. Якщо Ви знімали кошти з картки іншого банку в банкоматі Ощадбанку і банкомат не видав всю суму коштів, тоді дійсно за більш детальною інформацію стосовно повернення коштів потрібно звернутися до Вашого банку. Строки повернення коштів також потрібно уточнювати у Вашому банку. Якщо після перевірки буде виявлено що Ви дійсно не отримали всю суму, кошти обов'язково будуть повернені. Перепрошуємо за незручності.
Два роки тому, моя мама підійшла найближчого банкомату Ощадбанку зняти кошти, після вибору суми із списку, а через те що карта Приватбанку, вибір був лише 50,100,200 грн, обравши 200 грн, банкомат видав помилку, про відсутність грошей. Забрала карту та й пішла собі. Повернувшись додому виявила, що у неї було знято 500 гривень готівки в тому банкоматі, саме в той момент, коли вона хотіла зняти 200, але банкомат не видав.
Вона звернулася до підтримки Ощадбанку, але ті сказали, що це не їх проблема, нехай звернеться до Приват Банку, у підтримці якого сказали, що направлять якийсь запит на повернення. Через кілька тижнів отримала повдіомлення, що Ощадбанк не виявив ніяких проблем, з їх сторони все добре. Тоді ПриватБанк подав заявку до платіжної системи на оскарження транзакції, і сказав чекати, до 90 днів, здається.
Через певний час отримав відповідь, що платіжна система відхилила оскарження, оскільки транзакція була успішною.
Підтримка Приватбанку порадила звернутися в поліцію.
Звичайно, заради 500 грн ніхто не буде стільки клопоту собі робити, але я написав ще раз в Ощад, а ті сказали, що відео з камер банкомату так довго не зберігаються, тому вони не можуть перевірити чи дійсно моя мама забрала ті гроші.
Чому ж не можна було зробити це одразу?
Ну ладно, буває.
Але ось, 28 листопада це трапилося уже зі мною.
Через вимкнення світла, банкомат Ощадбанку був єдиний який працював довкола. Ну, мені необхідно було зняти 10000 грн, і я пішов до банкомату, ввів суму, але її не можна було зняти, тоді спробував меншу, думав можливо це ліміт Черкаси, і ввів 8000, і …банкомат видав гроші, я видихнув, але виявляється через те, що 8000 по 200 грн це 40 банкнот, вони всі не пролізли у отвір для видачі готівки. Я звичайно спробував просунути туди палець, але дістати не зміг. Весь цей час на екрані висів напис «Отримайте готівку». Після кількох невдалих спроб банкомат закрив цей отвір, і було чути як гроші забрав назад. І у підсумку на руках у мене було лише 6400 грн.
Я відразу написав у підтримку Ощадбанку, а там знову не в курсі, що їх банкомат це їх банкомат, і в не дуже хорошому тоді порадили звернутися до свого банку, який видав карту, у моєму випадку це Монобанк, де мені сказали, що відправили необхідні запити в Ощадбанк.
І ось сьогодні, Монобанк повідомив, що не отримали повернення від Ощадбанку, і передадуть скаргу в платіжку систему.
Власне думаю на цьому можна забути про ці 1600 грн.
Тому раджу оминати будь які сервіси Ощадбанку десятою дорогою.