Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банкомати, які крадуть ваші гроші.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Mmiroslav 13 грудня 2022, 17:00
Майте на увазі, якщо щось трапиться з банкоматом, ваші гроші вам ніхто не поверне, тому не раджу користуватися банкоматами Ощадбанк.

Два роки тому, моя мама підійшла найближчого банкомату Ощадбанку зняти кошти, після вибору суми із списку, а через те що карта Приватбанку, вибір був лише 50,100,200 грн, обравши 200 грн, банкомат видав помилку, про відсутність грошей. Забрала карту та й пішла собі. Повернувшись додому виявила, що у неї було знято 500 гривень готівки в тому банкоматі, саме в той момент, коли вона хотіла зняти 200, але банкомат не видав.
Вона звернулася до підтримки Ощадбанку, але ті сказали, що це не їх проблема, нехай звернеться до Приват Банку, у підтримці якого сказали, що направлять якийсь запит на повернення. Через кілька тижнів отримала повдіомлення, що Ощадбанк не виявив ніяких проблем, з їх сторони все добре. Тоді ПриватБанк подав заявку до платіжної системи на оскарження транзакції, і сказав чекати, до 90 днів, здається.
Через певний час отримав відповідь, що платіжна система відхилила оскарження, оскільки транзакція була успішною.
Підтримка Приватбанку порадила звернутися в поліцію.

Звичайно, заради 500 грн ніхто не буде стільки клопоту собі робити, але я написав ще раз в Ощад, а ті сказали, що відео з камер банкомату так довго не зберігаються, тому вони не можуть перевірити чи дійсно моя мама забрала ті гроші.
Чому ж не можна було зробити це одразу?

Ну ладно, буває.

Але ось, 28 листопада це трапилося уже зі мною.
Через вимкнення світла, банкомат Ощадбанку був єдиний який працював довкола. Ну, мені необхідно було зняти 10000 грн, і я пішов до банкомату, ввів суму, але її не можна було зняти, тоді спробував меншу, думав можливо це ліміт Черкаси, і ввів 8000, і …банкомат видав гроші, я видихнув, але виявляється через те, що 8000 по 200 грн це 40 банкнот, вони всі не пролізли у отвір для видачі готівки. Я звичайно спробував просунути туди палець, але дістати не зміг. Весь цей час на екрані висів напис «Отримайте готівку». Після кількох невдалих спроб банкомат закрив цей отвір, і було чути як гроші забрав назад. І у підсумку на руках у мене було лише 6400 грн.
Я відразу написав у підтримку Ощадбанку, а там знову не в курсі, що їх банкомат це їх банкомат, і в не дуже хорошому тоді порадили звернутися до свого банку, який видав карту, у моєму випадку це Монобанк, де мені сказали, що відправили необхідні запити в Ощадбанк.
І ось сьогодні, Монобанк повідомив, що не отримали повернення від Ощадбанку, і передадуть скаргу в платіжку систему.

Власне думаю на цьому можна забути про ці 1600 грн.

Тому раджу оминати будь які сервіси Ощадбанку десятою дорогою.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 17:22
Добрий день. Якщо Ви знімали кошти з картки іншого банку в банкоматі Ощадбанку і банкомат не видав всю суму коштів, тоді дійсно за більш детальною інформацію стосовно повернення коштів потрібно звернутися до Вашого банку. Строки повернення коштів також потрібно уточнювати у Вашому банку. Якщо після перевірки буде виявлено що Ви дійсно не отримали всю суму, кошти обов'язково будуть повернені. Перепрошуємо за незручності.

Коментарі - 7

+
0
19036256
19036256
13 грудня 2022, 18:27
#
І як Вам прийшла в голову ця …ідея зняти 10тис, а потім 8 тисяч.в банкоматі Ощадбанку? Зазвичай в банкоматах інших банків з карток не його банку є обмеження, Ощад відавав 3000грн. в день з других карток, В банкоматі Приват банку з картки Ощадбанку можливо було знімати тільки по 1000грн. за одне зняття 10 раз, вводячи 10 раз пін код.В банку Південий можливо було знімати тільки 3000 по 1тис. Вам треба було знімати по 1000грн.і далі дивитися по обстановці, а тепер у Вас Ощадбанк винен? Обмеження могло бути встановлене тому, що готівки мало. І стосовно опису про маму, в банкоматі є напис не тільки купюри 100,200,500, а є такий напис ІНША СУММА, перейти та написати 1000.
+
+1
Mmiroslav
Mmiroslav
13 грудня 2022, 20:31
#
По-перше не 10 і 8, а зняв лише 8, бо 10 не дозволило, саме через ліміт у кількості банкнот. До чого тут ваші обмеження і сума? Ліміт встановлено у розмірі 50000 на добу з картки. Якщо мені треба було 10000, навіщо я маю знімати десять разів по 1000? Що за дурниці?
Видано 6400 знято 8000, хто винен? Я?
Стосовно Інша сума, дякую, але я вмію користуватися банкоматами, і раніше при використанні картки ПриватБанку в банкоматах Ощадбанку не було варіанту Інша сума.
Та й суть не в тому, при виборі 200 банкомат повідомив про помилку, грошей видано не було, вона забрала карту і пішла, але знято було 500.
Випадково натиснула Інша сума, ввела 3 цифри і підтвердила і не помітила?
+
0
19036256
19036256
14 грудня 2022, 5:26
#
Mmiroslav, Гроші завжди повертають, Ви погано шукали, ось один з прикладів minfin.com.ua/company/oschadbank/review/306592/#com4412105, але треба почекати.В мене були схожі обставини, с банками Південий та Приват, скарга пишеться в тому банку, яка картка у Вас, а не в тому, банкомат якого не видав готівку.В воєнний час Ощадбанк працює повільніше, чим у мирний час, але гроші завжди повертають.В мене було, що я нічого не писала, бо теж не мала надії на повернення, але гроші АВТОМАТОМ повернулися на картку, бо номер картки зафіксувався в банкоматі і при інкассації надлишок повернули мені.Не треба нагнітати собі нерви, чекайте, Ви отримаєте свої гроші, тільки не забудьте зайти сюди, та написати для інших, що Вам повернули гроші, а то у Вас є тільки негативні відгуки, а коли люди одержують своє, то не вважають потрібним повернутися, та відписатися, що їм допомогли.
+
+2
ivanvasin
ivanvasin
13 грудня 2022, 20:32
#
У приваті ліміт 10 000 за одне зняття. Сам знімав 9000 через приват 04.12.2022. Приват не видав ані грошей, ані картку. Досі чекаю поки ощаж змилуєтся та поверне мов кошти. Заява була написана 05.12.2022. 07.12.2022 представник привату, тут на сайті мінфіну відповів що вже надали відповідь по моїй заявці. Але ощад на сьогоднішній день стверджує що відповідь вони не отримали. Бачете яка містика. Заява до привату надійшла за два дні. На неї відповіли. І відповідь тепер буде надходить до ощаду 30 днів. Як вони кажуть у відділенні. І нікого не цікавить що кошти потрібні на лікування дитини, що то були останні кошти. Своі ж гроші чекаешь поки панам у банку закортить тобі їх віддати. Мабуть потрібно писати скаргу до НБУ, та інші інстанції, щоб звернули на це увагу. Адже проблема дуже поширена.
+
0
Mmiroslav
Mmiroslav
13 грудня 2022, 20:38
#
«Якщо після перевірки буде виявлено що Ви дійсно не отримали всю суму, кошти обов’язково будуть повернені. Перепрошуємо за незручності.» Дуже дякую, у всіх цих двох разах отримував такі ж ваші відмовки, але грошей ніхто не бачив. Як таке можливо? Цікаво що лише з вашими банкоматами таке.
+
0
Олексій Герасименко
Олексій Герасименко
13 грудня 2022, 23:13
#
Робіть висновки,готівка це зло ,а багато готівки навіть у віконце банкоматах не пролазить ,чи жадібність фраєра згубила)
+
+9
Mmiroslav
Mmiroslav
14 грудня 2022, 2:12
#
В часи, коли світла немає більшу частину робочого дня тільки так) А висновок один — не користуйтеся Ощадбанком
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися