Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Білгород-Дністровський, вул. Єврейська, 28
Адреса:
Одеська область, Білгород-Дністровський, вул. Єврейська, 28
Телефон:
+38 (048) 496-39-12, +38 (048) 496-39-01
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-16:30, Сб: 08:00-13:00,Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
07320936
13 липня 2022, 14:45
13.07.2022року об 11.17год. я провела транзакцію по знятю коштів в банкоматі, розташованому по вул. 23 Серпня, 38 у м. Татарбунари Одеської області. В результаті проведення операції банкомат видав мені суму меншу за замовлену на 500гривень, а в смс повідомлені, яке прийшло мені на телефон було вказано, що мені видано саме ту суму, яку я замовляла, але по факту банкомат обдурив мене на 500грн. Дочекавшись, доки закінчиться обідня перерва у банку, я звернулась до оператора, яка прийняла у мене заяву та на мої запитання повідомила, що факт невидачі банкоматом мені повної суми буде встановлено у ході чергової інкасації у м. Татарбунари за адресою: вул. 28 Серпня, 38 у тому випадку, якщо у банкоматі будуть виявлені лишки на суму 500грн., а розслідування буде проводити служба безпеки банку протягом 41 доби. До того ж ніякої комісії на час інкасації створено не буде. Тобто, я так розумію, що наявність лишків у банкоматі і повернення мені коштів залежить саме від совісті інкасатора. А що мені робити, якщо кошти, які я сьогодні хотіла зняти потрібні мені сьогодні і зараз? Це мої гроші і мене не цікавлять технічні питання та обслуговування банкомату. Навіщо розтягувати у часі питання про повернення мені моїх грошей? І ще мене хвилює такий нюанс- втановлювати наявність чи відсутність лишків у банкоматі буде інкасатор за місцем розташування банкомату, а приймати рішення працівник служби безпеки банку, який навіть не знає, де знаходиться м.Татарбунари. І на скільки об'єктивне буде то рішення? Щось дуже зневажливо банк відноситься до своїх клієнтів. Чекаю на повернення моїх грошей якнайскорше. Не вірю більше Ощаду.
Коментарі (2)
Ответ банка
13 липня 2022, 17:03
Доброго дня. Перш за все, перепрошуємо за незручності. Результат розслідування ніяк не залежить ні від совісті інкасатора (він в принципі не займається розслідуванням), ні від географічних знань працівника служби безпеки. Є встановлена процедура, відповідно якої вся інформація чітко фіксується, щоб уникнути будь-яких непорозумінь. Тому якщо кошти не було видано, їх зарахують на ваш картковий рахунок.
Стал жертвой мошейничества в банке. 24.09.16 в 12.43 мною была оплачена покупка с карты ощадбанка на сумму 394грн 37 коп. 27.09.16 в 10.18 пришла СМС о снятии этой суммы повторно. В личном кабинете Ощад 24 увидел что в истории покупок снятие этой суммы отображается дважды, операции имеют одинаковое время и одинаковый номер 592692.
Теперь баланс по карте стал отрицательным, хотя по договору с банком услуга предоставления кредита блокировалась. Обратился в контактный центр, где сославшись на инструкцию меня отправили писать заявление в местное отделение банка.
В местном отделении мне посоветовали сначала обратится в торговую сеть и выяснять отношения самостоятельно, потом признали, что имеют место случаи массового снятия денег повторно по платежам с карточек и заявление все же приняли, но сказали ждать 10 дней автоматического возврата и потом обратиться к ним повторно. Лишь после этого они отправят заявление на рассмотрение выше по инстанции.
Вот что то подсказывает мне, что денег мне не видать. Карточкой теперь пользоваться стало опасно, что от нее ждать дальше и может ее надо блокировать для избежания повторных списаний платежей, ведь если списали один раз спишут и еще?
Написати коментар
Теперь баланс по карте стал отрицательным, хотя по договору с банком услуга предоставления кредита блокировалась. Обратился в контактный центр, где сославшись на инструкцию меня отправили писать заявление в местное отделение банка.
В местном отделении мне посоветовали сначала обратится в торговую сеть и выяснять отношения самостоятельно, потом признали, что имеют место случаи массового снятия денег повторно по платежам с карточек и заявление все же приняли, но сказали ждать 10 дней автоматического возврата и потом обратиться к ним повторно. Лишь после этого они отправят заявление на рассмотрение выше по инстанции.
Вот что то подсказывает мне, что денег мне не видать. Карточкой теперь пользоваться стало опасно, что от нее ждать дальше и может ее надо блокировать для избежания повторных списаний платежей, ведь если списали один раз спишут и еще?
Ответ банка
28 вересня 2016, 11:45
Добрый день. На данный момент ведётся работа по решению этой проблемы. Это может занять несколько дней. Приносим извинения за неудобства.
Самое плохое отделение банка находится в Сергеевке,
оператор хамка неимоверная, очереди стоиш больше часа и потом тебе с твоей карты деньги не выдают ничего не обьясняя а просылая
Написати коментар
оператор хамка неимоверная, очереди стоиш больше часа и потом тебе с твоей карты деньги не выдают ничего не обьясняя а просылая
Ответ банка
9 вересня 2016, 15:36
Добрый день. Спасибо за отзыв. Проведём работу с сотрудником отделения.