Не ставлю одну звезду ради объективности (улучшения все таки есть), хотя конкретно меня вы подвели с полна и до конца. Посему последний счет конечно закрою (с меня хватит тотальной халатности), но все же вынужден предупредить клиентов банка, что и как делать по возрату валютного депозита, так как у меня это заняло 6 дней и пришлось часть забрать в гривне.
1. В среднем любое отделение ощада имеет 200-400 долларов в наличии (обошел 7 отделений) в то время как другие 500-1000 минимум, иногда даже больше. Это в среднем, если не брать исключения. То есть если допустим у вас 10000-20000 и за день вы обходите 1-3 отделения и не всегда есть, ну можете посчитать кол-во дней.
2. С 15 по 20 числа забрать депозит будет крайне сложно, так как пенсионеры и коммуналка, 10-15 человек в кассу. По сему забирайте в другие дни иначе пол дня в ощаде в рабочее время и не факт, что дадут что-то.
3. Предзаказ валюты. Оказывается такое типа есть, типа. Через колл-центр нельзя (отказали и не знают про такое), онлайн тоже (такой формы и кнопки нет). Отделение — по телефону (не работает), а в кассе согласились, но есть условие, только до 4 дня, потом нельзя и тоже, в порядке длинной очереди.
4. В итоге, сделал предзаказ валюты, пришел, и ничего конечно же нет. Сказали, что просто забыли про мою заявку. Смог забрать часть в валюте (то что было на кассе), а часть в гривне, которую обменял в валюту уже в другом банке. Общее впечатление — валюты в ощаде крайне мало, в то время как у других избыток.
5. Колл-центр — особый случай. С отделениями не общаются и вам должны деньги те люди из отделения, а не ощад банк, типа это разные банки. Если они не вернут, пишите нам, и через 30 дней по регламенту постараемся вернуть.
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 19
Адреса:
Київ, вул. Михайла Омеляновича-Павленка, 19
Телефон:
+38 (044) 590-59-36, +38 (044) 590-59-35
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
8 серпня 2022, 15:43
Дякуємо вам за відгук!
Відповідь адміністратора
9 серпня 2022, 18:44
Відгук не зарахований (на 09.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Ответ банка
21 листопада 2019, 12:51
Добрый день! Хотим отметить, что Вы можете забрать депозит в любом удобном для Вас отделении, в пределах одного регионального управления. Нужную сумму необходимо заказать предварительно в отделении, написав соответствующее заявление. Что касается вопроса, когда сотрудник забыл о заявление на заказ валюты, мы обязательно проведем с сотрудниками отделения беседу, касательно качества обслуживания клиентов. Приносим извинения за возможные неудобства.
Замовила картку на соцвиплати її більше місяца немає. На мій рахунок були перераховані кошти, зняти я можу в день лише 2 тис.грн. в касі надала заяву про видачу коштів та свій паспорт, проте оператор відмовив мені видати кошти та сказала, що мені необхідно підтвердити свою особу за телефонувавши на гарячу лінію ощадбанка та пройти ідентифікацію, що я це я. Також повідомила, що це для захисту від шахраїв. На картці моїй ліміт вказаний більше ніж 2 тис. грн. Прошу повідомити на підставі яких документів працівники банку видають в день з картки в касі лише 2 тис. грн. та як ідентифікація по телефону може підтвердити мою особу, якщо я надаю свій паспорт в банку? Керівник відділення почувши мої запитання проігнорувала мої слова та вдала вигляд, що їй терміново треба виконати інші справи і пішла геть. Важаю, що керівник відділення №10026\\0194 м. Київ не виконує своїх обовязків. Картки більше місяця немає я постійно змушена ходити в банк, стояти в чергах спочатку до оператора, який видає мені бланк заяви на видачу коштів, потім телефонува підтверджуючи, що я є я, а потів стояти чергу в кассу. Це знущання на моєю особою у якої зараз дитина місячного віку і для якої я змушена проходити цей жах. Кошти необхідні для придбання необхідних речей дитини. Вимагаю винести доганну керівнику відділення банку, яка взагалі не зрозуміло для чого знаходиться на своєму робочому місці і не може допомогти у вирішені ніяких питань.
Коментарі (2)
Ответ банка
2 березня 2017, 15:00
Добрый день. Приношу вибачення від імені Банку за незручності. Будь ласка, напишіть Ваш контактний номер телефону та ПІБ для оперативного вирішення проблеми.
27.01.17 р. замовила картку для виплат соцдопомоги. Станом на 27.02.17 р. обіцяють видати мою картку про те чи видадуть картку невідомо.Отримати усю сумму одразу за народження дитини я неможу. У відділені банку в касса величезні черги, стояти в них можна году або дві. Працівники банку відмовляють мені видати усю сумму на рахунку, повідомляють, що кошти на дитину можу отримувати лише по 2 тис. грн. щоденно. Керівника відділення постійно або немає на місці, або дуже зайнята і взагалі не дивиться у книгу скарг, вона навіть не знає, що там пишуть і не цікавиться цим. Звернулась до нех з проханням допомогти вирішити мою проблему, проте керіник вислухавши мене лише повідомила, що вдіяти нічого не може. Кожен день ходити до банку я не можу оскільки в мене дитина у віці 1 місяця, зараз епідемія грипу. Вимагаю винести догану керівнику відділення №10026\0194 за недбале виконання своїх повноважень та ігнорування прямих своїх функцій контролювання виконання свого персоналу. Більше місяця мені вбивають мої нерви і це все відображається на моїй дитині.
Коментарі (2)
Ответ банка
28 лютого 2017, 16:24
Добрий день. Приношу вибачення від імені Банку. Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ.
27.01.17 р. звернулась до відділення ощадбанку 10026\0194 вул. Суворова,19, м. Київ для виготовлення картки для соцвиплат та картки Киянина. Спеціаліст забрав у мене копії паспорту, ідентифікаційний код, копія свідоцтва про народження дитини сповістив, що рахунок відкрито та видав реквізити відкритого рахунку на соцвиплати також повідомив, що картка буде виготовлена через три тижні. 20.02.17 р. я звернулась до спеціаліста та попросила видати мені картку соцвиплат, вона повідомила, що картку ще не виготовлено. На прохання допомогти та зясувати коли буде моя картка спеціаліст мені повідомив що вона не стане казати коли будуть привезені картки. Зателефонувавши на гарячу лінію 0800210800 о 17-30 спеціаліст Наталія повідомила, що замовлено було лише картка Кияніна, а інших карток замовлено не було. Пройшов майже місяць документи мої для виготовлення картки соцвиплат загублені, картка не виготовлена, кошти з рахунку на дитину зняти не можу і не зможу більше місяця. Керівника відділення на місці не було з 16-00 до 17-30 пішла так і не дочекавшись її. 21/02/17 сьогодні керівника відділення не має персрнал по телефону грубо та не тактовно відповідає. Коли буде моя картка та чи замовлена вона неповідомляють.
Прошу вжити заходів та допомогти у виготовлені моєї картки.
Коментарі (1)
Прошу вжити заходів та допомогти у виготовлені моєї картки.
Ответ банка
21 лютого 2017, 17:01
Добрий день. Приношу вибачення від імені Банку. Будь ласка, напишіть мені в особситі повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ.
Банк звісно міняється та стає краще, але в першу чергу це роблять окремі люди які добре ставляться клієнтів та сервісу, це дуже гарно та такі спіробітнике це успіх будь якого банку!
Доречі всі питання було вирішено дистанційно та оперативно.