Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.6 | 42.15 |
EUR | 43.25 | 44.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Новий Буг, пл. Свободи, 31
Адреса:
Миколаївська область, Новий Буг, пл. Свободи, 31
Телефон:
+38 (05151) 9-14-87, 9-12-51
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Viktoriia1271
21 серпня 2023, 17:12
Так сталося, що на картці неважливо якого банку, з якої я здійснюю платежі за ОТТ-медіасервіс на момент оплати не було коштів (забула поповнити картку). В моєму особистому кабінеті медіасервісу на мою ж біду чомусь як додаткова картка для оплати збереглася карта Ощадбанку (мабуть колись нею оплачувала). На той момент на картці було майже 9 гривень. Кошти за користування сервісом щомісяця списуються автоматично. От і цей місяць з карти Ощадбанку, як додаткової карти для оплати, намагалося провести списання коштів. Що цікаво, що коштів не було, а двічі списалася комісія по 3 гривні. Це як? За що банк взяв комісію, якщо оплата здійснена не була? Починаю погоджуватися з попередніми коментарями, що це найгірший банк України.
Написати коментар
Зателефонували з відділення і попросили прийти отримати нову картку, яку нібито необхідно мати кожному клієнту банку. В спілкуванні співробітниця Анна повідомила, що вони отримали нові картки, які необхідно мати кожному, хто отримує заробітну плату чи пенсію в Ощадбанку. Акцент зроблено на те, що картка прийшла кожному клієнту. Також повідомлено те, що я повинна обов’язково хоч раз розрахуватися нею в магазині: витратити невелику кількість кредитних коштів і відразу погасити заборгованість. Ок. Підписала папери. Отримала картку. Вже вдома виявила, що мені просто нав’язали кредитну картку «Мій комфорт», яка навіть не іменна. Тобто співробітниця Анна мене просто обманула. В цей же день прийшло повідомлення, що на картку схвалено кредит в сумі 10000 грн (ніби я робила заявку). Наступного дня прийшло повідомлення, що мій кредит збільшено до 30000 грн. Вирішивши закрити картку, я пішла у відділення. Так як на місці була лише знову таж Анна, мені довелося знову спілкуватися з нею. Знову з її боку почалися якісь маніпуляції. На моє прохання закрити картку, вона повідомила, що вона заблокувала кредитний ліміт. Хоча я до цього сама заблокувала карту. На повторне прохання закрити картку, Анна сказала, що не може це зробити. На питання чому, відповіла, що така картка повинна бути у кожного клієнта. Вибачте, але це повна нісенітниця. При цьому співробітниця грубо та зверхньо зі мною розмовляла, підвищувала на мене голос. Звертаюся до управляючого відділенням: Дмитро Сергійович, навчіть, будь ласка, співробітницю розмовляти з клієнтами. Жінка явно невихована. Кінець кінцем співробітниця повідомила, що моя картка буде закрита лише через три місяці. Що, доречі, підтвердили на гарячій лінії Ощадбанку. Я так і не зрозуміла чому. Що цікаво, коли я знаходилася у відділення, співробітниця обнулила суму кредиту на рахунку. Але коли я вийшла з віддання і перевірила суму через додаток, то виявилося, що там чомусь знову на рахунку кредит в сумі 30000 грн. Довелося повертатися, вислухати хамське пояснення співробітниці, що я на всю користуватися додатком, і знову вимагати прибрати нав’язаний кредит з рахунку. Може це й смішно, але я тричі поверталася до відділення, поки на рахунку таки стало 0. З цією співробітницею доводилося спілкуватися і раніше. Декілька років тому вона мені «закривала» картковий рахунок. Чому в лапках, бо сказала, що закрила, а по факту рахунок був не закритий і я, як виявилося пізніше, декілька місяців сплачувала за обслуговування картки, тобто баланс став мінусовий, і щоб таки закрити рахунок, платила так званий борг. Моя порада клієнтам Ощадбанку: не ведіться на брехню співробітників. Картка «Мій комфорт» не обов’язковий додаток до основної вашої картки. Жалко, що є такі співробітники. Мабуть пора міняти банк.
Написати коментар
Вчера был свидетелем того, как при получении денег в кассе Ощадбанка в г. Новый Буг, кассир предлагал клиентам в принудительном порядке оформить страховку.
Ознакомившись с условиями страхового договора узнал, что страховали люди своё недвижимое имущество, а срок действия страхового договора — 1 месяц.
Что это за страховка такая?
P.S. Больше ничего в договоре сказано не было. Ни условий, ни правил, ничего. Только данные клиента и страховой компании.
Коментарі (4)
Ознакомившись с условиями страхового договора узнал, что страховали люди своё недвижимое имущество, а срок действия страхового договора — 1 месяц.
Что это за страховка такая?
P.S. Больше ничего в договоре сказано не было. Ни условий, ни правил, ничего. Только данные клиента и страховой компании.
Ответ банка
8 вересня 2016, 14:43
Добрый день! Данный вид страхования — это добровольное страхование имущества. Оформление производится исключительно по согласию клиента. Если наш сотрудник допустил некорректность, просьба уточнить отделение для проведения дополнительного обучения с персоналом.