Мінфін - Курси валют України

Встановити

Нав’язування обманом кредитних карток, грубість у спілкуванні з клієнтами, ненадання повної інформації.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Viktoriia1271 2 червня 2023, 20:12
Зателефонували з відділення і попросили прийти отримати нову картку, яку нібито необхідно мати кожному клієнту банку. В спілкуванні співробітниця Анна повідомила, що вони отримали нові картки, які необхідно мати кожному, хто отримує заробітну плату чи пенсію в Ощадбанку. Акцент зроблено на те, що картка прийшла кожному клієнту. Також повідомлено те, що я повинна обов’язково хоч раз розрахуватися нею в магазині: витратити невелику кількість кредитних коштів і відразу погасити заборгованість. Ок. Підписала папери. Отримала картку. Вже вдома виявила, що мені просто нав’язали кредитну картку «Мій комфорт», яка навіть не іменна. Тобто співробітниця Анна мене просто обманула. В цей же день прийшло повідомлення, що на картку схвалено кредит в сумі 10000 грн (ніби я робила заявку). Наступного дня прийшло повідомлення, що мій кредит збільшено до 30000 грн. Вирішивши закрити картку, я пішла у відділення. Так як на місці була лише знову таж Анна, мені довелося знову спілкуватися з нею. Знову з її боку почалися якісь маніпуляції. На моє прохання закрити картку, вона повідомила, що вона заблокувала кредитний ліміт. Хоча я до цього сама заблокувала карту. На повторне прохання закрити картку, Анна сказала, що не може це зробити. На питання чому, відповіла, що така картка повинна бути у кожного клієнта. Вибачте, але це повна нісенітниця. При цьому співробітниця грубо та зверхньо зі мною розмовляла, підвищувала на мене голос. Звертаюся до управляючого відділенням: Дмитро Сергійович, навчіть, будь ласка, співробітницю розмовляти з клієнтами. Жінка явно невихована. Кінець кінцем співробітниця повідомила, що моя картка буде закрита лише через три місяці. Що, доречі, підтвердили на гарячій лінії Ощадбанку. Я так і не зрозуміла чому. Що цікаво, коли я знаходилася у відділення, співробітниця обнулила суму кредиту на рахунку. Але коли я вийшла з віддання і перевірила суму через додаток, то виявилося, що там чомусь знову на рахунку кредит в сумі 30000 грн. Довелося повертатися, вислухати хамське пояснення співробітниці, що я на всю користуватися додатком, і знову вимагати прибрати нав’язаний кредит з рахунку. Може це й смішно, але я тричі поверталася до відділення, поки на рахунку таки стало 0. З цією співробітницею доводилося спілкуватися і раніше. Декілька років тому вона мені «закривала» картковий рахунок. Чому в лапках, бо сказала, що закрила, а по факту рахунок був не закритий і я, як виявилося пізніше, декілька місяців сплачувала за обслуговування картки, тобто баланс став мінусовий, і щоб таки закрити рахунок, платила так званий борг. Моя порада клієнтам Ощадбанку: не ведіться на брехню співробітників. Картка «Мій комфорт» не обов’язковий додаток до основної вашої картки. Жалко, що є такі співробітники. Мабуть пора міняти банк.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Нав’язування обманом кредитних карток, грубість у спілкуванні з клієнтами, ненадання повної інформації.