Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Ощадбанк: вул. Шептицького, 29, Сокаль

Адреса:
Львівська область, Сокаль, вул. Шептицького, 29
Телефон:
+38 (03257) 7-37-06
Час роботи:
Пн–Пт: 09:00–18:00 (каса: 09:00–17:30, без перерви), Сб: 09:00–14:00 (каса: 09:00–13:30, без перерви), Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1 не зарахована
7 грудня 2022, 20:08
Вдруге звертаюся з проханням повернути мої гроші у розмірі 4000грн, що не видав мені ваш банкомат, розташований у приміщенні банку, через вимкнення світла.Дозвонитися до того банку не можливо, ніхто ніколи не піднімає трубку.На гарячій лінії взагалі ніхто нічого не знає
Місяць чекати не буду, можливо це останні гроші були в людини, подумайте…
Максимум чекаю до кінця тижня, дальше буду вимушена звертатися до суду
Невже за 2 тижні не було інкасації? Я в вас отримую зп, чоловік отримує зп, але після цього я думаю, що я більше не 'захочу мати нічого спільного з вами і з вашим банком.
Не потрібно мені зараз писати, що ви щось там розглядаєте 30днів.Нема шо розглядати,є не виданні гроші людини, які потрібно повернути.
Коментарі (3)
Ответ банка
Ощадбанк
8 грудня 2022, 9:20
Добрий день. Заява-претензія розглядається банком протягом 30 днів. Після розгляду претензії, Вам буде відправлено відповідь на поштову адрес. Після інкасації перевіряється надлишок коштів в банкоматі і далі відбувається повернення коштів. Тому в даному випадку потрібно лише очікувати повернення. Перепрошуємо за незручності.
1
26 листопада 2022, 16:15
Сьогодні у приміщенні банку у банкоматі знімала готівку у розмірі 4000грн.Операцію було погоджено, карта вийшла і вимкнули світло, грошей я відповідно не отримала.Звернулася до працівників з проханням допомогти, мені сказали приходити в понеділок.«Як в понеділок, кажу, тож не маленька сума" Сказали,.що нічим допомогти неможуть, подзвонила на гарячу лінію, там сказали що може повернуть гроші, а може і ні.Як це таке можливо, поясніть?
Скажіть мені шановні працівники банку, як мені повернути свої гроші?
Коментарі (14)
Ответ банка
Ощадбанк
28 листопада 2022, 9:37
Добрий день. Після того як Ви провели операцію в банкоматі, вона обробляється системою. Операція може оброблятися стандартні терміни, від 2-ох годин до 3-ох робочих днів, тому оператор повідомив очікувати. Можливо після опрацювання операції системою, кошти автоматично повернуться на картку, якщо ж ні, тоді Вам необхідно звернутися до відділення Ощадбанку і написати заяву на повернення коштів. Перепрошуємо за незручності.