Доброго дня, хочу розповісти як ощадбанк краде з рахунків українців їх зароблені кошти. Сьогодні моїй матері поступила на рахунок заробітна плата, та вже через годину прийшло смс інформування про те що з її рахунку списано всі кошти в ноль, нібито у рахунок якоїсь заборгованості, якої в неї немає (кредитки ощадбанку в неї також немає і ніколи не було.) Гаряча лінія нічого конкретно не говорить, відправляють у відділення.
Тож яке вони мають право розпоряджатися чужими коштами та самовільно щось кудась списувати, отже і висновок, ощадбанк шарашкіна контора, яка обкрадає українців, і немає на них управи… Злодії в законі…
Відділення Ощадбанку: Снятин, вул. Шевченка, 2
Адреса:
Івано-Франківська область, Снятин, вул. Шевченка, 2
Телефон:
+38 (03476) 2-50-16
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:15, Сб: 09:00-12:45, без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
22 вересня 2020, 16:41
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію та хочемо виправитися. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень Ваш контактний номер телефону та ПІБ для зворотного зв’язку та запрошення у відділення банку для обміну коштів.
Ответ банка
21 серпня 2020, 10:26
Доброго дня.
Шкодуємо, що у вас склалося подібне враження про роботу банку. В своїй роботі банк дотримується договору комплексного банківського обслуговування. Рекомендуємо власнику рахунку звернутися до обслуговуючого відділення банку для перевірки інформації по списанні коштів з рахунку.
Шкодуємо, що у вас склалося подібне враження про роботу банку. В своїй роботі банк дотримується договору комплексного банківського обслуговування. Рекомендуємо власнику рахунку звернутися до обслуговуючого відділення банку для перевірки інформації по списанні коштів з рахунку.
27.02.2018 р. на відділенні Ощадбанку 10008/093, в м. Снятин по вул. Шевченка, 2 моїй мамі, клієнту банка Черняковій С.О. при зверненні з приводу отримання перевипущеної зарплатної карти співробітники відділення нав'язували отримання ще й кредитної картки. Обслуговування проводив працівник Гладій Віталій Васильович, в якого вже і документи на кредит були підготовлені і роздруковані. У відповідь на заперечення щодо небажання отримувати кредитну карту до операції підключився інший співробітник у віці приблизно 45-50р., який був без бейджика, без таблички на столі та відмовився називати своє ім'я. Він намагався змусити підписати маму договір на кредитний ліміт та при зауваженні, що це не є обов'язковою процедурою і не може нав'язуватись сказав, що тоді мама може отримувати зарплату в іншому місті, в іншого працівника. Після того як мама позвонила мені і в телефонному режимі було вказано співробітнику на зловживання ЗУ « Про банки і банківську діяльність», ст. 55 та про неможливість в односторонньому порядку нав'язувати послуги, співробітник все ж видав зарплатну картку.
Хотілось би, щоб в Ощадбанку частіше звертали увагу на норму ст. 55 Закону «Про банки і банківську діяльність», яка зобов'язує банки докладати максимальних зусиль для уникнення конфлікту інтересів працівників банку та клієнтів і забороняє вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або від спорідненої чи пов'язаної особи банку як обов'язкову умову надання банківських послуг
Законодавством встановлено добровільність обрання громадянином форми виплати належних йому платежів та неприпустимість нав'язування з боку банків додаткових умов одержання готівкою зарплати й інших соцвиплат.
Коментарі (3)
Хотілось би, щоб в Ощадбанку частіше звертали увагу на норму ст. 55 Закону «Про банки і банківську діяльність», яка зобов'язує банки докладати максимальних зусиль для уникнення конфлікту інтересів працівників банку та клієнтів і забороняє вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або від спорідненої чи пов'язаної особи банку як обов'язкову умову надання банківських послуг
Законодавством встановлено добровільність обрання громадянином форми виплати належних йому платежів та неприпустимість нав'язування з боку банків додаткових умов одержання готівкою зарплати й інших соцвиплат.
Ответ банка
27 лютого 2019, 11:01
Добрий день. Дозвольте принести вашій мамі, Черняковій С.О., вибачення від імені банку.
Послуги, що надаються банком, є добровільними. Кредитна картка надається лояльним клієнтам як додаткова можливість у користування коштами, та клієнт може відмовитись від неї.
Дякуємо за надану інформацію щодо відділення і співробітників, до яких було звернення з приводу отримання картки. З ними буде проведена додаткова робота з метою роз'яснення процесу надання банківських послуг.
Послуги, що надаються банком, є добровільними. Кредитна картка надається лояльним клієнтам як додаткова можливість у користування коштами, та клієнт може відмовитись від неї.
Дякуємо за надану інформацію щодо відділення і співробітників, до яких було звернення з приводу отримання картки. З ними буде проведена додаткова робота з метою роз'яснення процесу надання банківських послуг.
Невже це я маю все робити а не касир, оператор у відділенні банку? І це до мене, інваліда 2 групи так віднеслись(Бр. астма) у державному банку.
Відділення державного Приватбанку зовсім закрите. Що робиться? По суботах Приватбанк зовсім не працюе, тим самим дае заробити валютчикам, люди не мають де міняти.
Прошу розібратись у данному питанні і дати менеі письмову відповідь.