Мінфін - Курси валют України

Встановити

Погане обслуговування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Руслан Стрыхар 22 вересня 2020, 16:31
Сьогодні 22 вересня 2020 року в Снятинському відділенні Ощадбанку, вул. Т. Шевченка, 2. ,ів- Франківська обл. мене не обслужили. Касир, чи як там, старший оператор Лазаренко Уляна не прийняла у мене роздрібні гроші- по 25 копійок я приніс. Це було приблизно в 14,30. Я спитав про причини. Оказуеться я маю їх 1)перерахувати, 2) скласти у пакетик(паперовий, целофановий) 3) посортувати і т. д. 4 причину вже не памятаю.
Невже це я маю все робити а не касир, оператор у відділенні банку? І це до мене, інваліда 2 групи так віднеслись(Бр. астма) у державному банку.
Відділення державного Приватбанку зовсім закрите. Що робиться? По суботах Приватбанк зовсім не працюе, тим самим дае заробити валютчикам, люди не мають де міняти.
Прошу розібратись у данному питанні і дати менеі письмову відповідь.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 вересня 2020, 16:41
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію та хочемо виправитися. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень Ваш контактний номер телефону та ПІБ для зворотного зв’язку та запрошення у відділення банку для обміну коштів.

Коментарі - 2

+
0
DaniloRomanov
DaniloRomanov
22 вересня 2020, 21:25
#
*** відписки… ніхто з ваших олухів нікому не передзвонює клієнту для вирішення проблеми…
+
0
19036256
19036256
23 вересня 2020, 9:21
#
А я б сказала,что отзыв ни в какие ворота не лезет.Неужели трудно было клиенту  отсортировать свои монеты?Вы обязаны это сделать,хотя бы по человечески.У оператора,во время карантина,итак много работы.Что же Вы за люди такие??????Ещё требуете к себе уважения, а сами к сотрудникам банка нужно относиться как к рабам?А по поводу жалобы на закрытость Приват банка по субботам,это Вы ошиблись,с этим не сюда.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися