Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Тячів, вул. Голлоші, 23
Адреса:
Закарпатська область, Тячів, вул. Голлоші, 23
Телефон:
+38 (03134) 349-03, +38 (03134) 349-00
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30 - 16:30, перерва: 12:00 - 13:00, Сб: 09:00 - 14:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Лілія Куцин
30 березня 2022, 12:00
Хотів поповнити картку Приват банку через термінал ощад банку, термінал кошти прийняв, а не зарахував і ніякої квітанціїї не видав, я написав заяву в ощадбанк на повернення, вони відправили мене написати іще в приват банк, написав і там місяць назад, учора був у ощад банку деректор банку сказала що повинна бути квітанція із терміналу, я відповів що термінал не видав її, а вона сказала що потрібно було просити у термінала, дураку із людей робить хоча у самої не дуже блискавичний розум.
Коментарі (7)
Ответ банка
30 березня 2022, 12:54
Доброго дня. У випадках, коли термінал не видав квитанцію, її надання не обов'язкове. Розслідування проводиться за вашою заявою.
Був 29.03 в банку в м. Тячів ул. Голоші, писав заяву на повернення коштів, кошти не повернула заяву не прйняли іще і нагрубили, звернувся до деректора банка, а вона зовсім не адекватна.
Написати коментар
Ответ банка
30 березня 2022, 10:57
Написали в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Зробила переказ грошей у відділенні то касир неправильно ввела код ОКПО фірми 13.02.19-чекали чекали гроші не прийшли 22.02 поїхала до банку начебто вони переробили аж 25числом того місяця.Знову чекаю до 01.03грошей нема, поїхала написала заяву-претензію але на сьогодні ні привіта ні будьте здорові я уже не знаю що повинна робити…
Написала ще раз бо минуле звернення вирішено але я не знаю чому і як!!??
Коментарі (1)
Написала ще раз бо минуле звернення вирішено але я не знаю чому і як!!??
Ответ банка
27 березня 2019, 16:49
Доброго дня!
Просимо вибачення за затримку. Вкажіть в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, також дату проведення платежу.
Просимо вибачення за затримку. Вкажіть в особисті повідомлення ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, також дату проведення платежу.
Зробила переказ грошей у відділенні то касир неправильно ввела код ОКПО фірми 13.02.19-чекали чекали гроші не прийшли 22.02 поїхала до банку начебто вони переробили аж 25числом того місяця.Знову чекаю до 01.03грошей нема, поїхала написала заяву-претензію але на сьогодні ні привіта ні будьте здорові я уже не знаю що повинна робити…
Коментарі (2)
Ответ банка
18 березня 2019, 17:54
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створені незручності. Заяву буде відпрацьовано у відповідний термін, згідно регламенту.
Приносимо вибачення за створені незручності. Заяву буде відпрацьовано у відповідний термін, згідно регламенту.