Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ощадбанку: Коростень, вул. Грушевського, 50

Адреса:
Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 50
Телефон:
+38 (04142) 9-64-49, +38 (04142) 4-30-60
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:00, Сб: 09:00-13:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
19 серпня 2023, 18:54
28.06.2023 року, відповідно до моєї заяви, державний виконавець винесла Постанову про визначення поточного рахунку фізичної особи-боржника у банку для здійснення видаткових операцій — рахунок у Акціонерному товаристві «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» UA 193116470000026208000467747. Ця Постанова була відправлена виконавцем на адресу центрального відділення Ощадбанку. Протягом липня — серпня я неодноразово телефонувала на «гарячу лінію» Ощадбанку (тел.0800 210 800), цікавилась, коли мої кошти будуть розблоковані, однак такої інформації мені не надали. Консультант з Ощадбанку попередила, що я можу звернутись в місцеве відділення, мені відразу ж розблокують рахунок і я зможу зняти свої кошти. Коли я звернулась в місцеве відділення Ощадбанку, яке знаходиться за адресою м. Коростень вул. Михайла Грушевского,60, мені повідомили, що вони не можуть самостійно розблокувати рахунок, це можна зробити лише в центральному відділенні. Жодної інформації щодо термінів розблокування мого рахунку мені ніхто не надає, я не маю інформації щодо того, чи моє питання взагалі хтось розглядав чи збирається розглядати.
Враховуючи таку ситуацію, державний виконавець 21.07.2023 року виніс ще одну Постанову — про зняття арешту з коштів, оскільки рахунок UA 193116470000026208000467747 є виключно зарплатним, про що є виписка з Ощадбанку. 21.07.2023 року ця Постанова про зняття арешту з коштів була надіслана до центрального відділення Ощадбанку. Пройшов майже місяць, але немає жодного результату. Знову зверталась на «гарячу лінію» Ощадбанку (тел.0800 210 800) і знову мені рекомендують звернутись у місцеве відділення для розблокування рахунку, а в місцевому відділення мені в цьому відмовляють. Складається таке враження, що це все робиться свідомо. Потягом 2 місяців я не маю засобів для існування. Я є одинока мама, сама виховую малолітню дитину. Я і моя дитина маємо щодня чимось харчуватись, дитину треба зібрати і підготувати до школи, скоро осінь — треба чимось топити будинок, платити за електроенергію, купити газ. В мене немає жодної допомоги й чекати її немає звідки. Все, що я заробляю, в мене вираховують до останньої копійки. Від початку війни я свідомо не виїхала з України, я люблю свою країну і хочу жити і працювати тут. Однак, я і моя дитина, ми тут зайві. Те, що відбувається- це знущання. Під час війни залишити людей без засобів для існування — це означає винищити їх. Нас винищують. Нас не вбили російські окупанти, то нас винищують свої ж. Протягом двох місяців не розглядається жодна з Постанов, не надається жодна інформація щодо розблокування. Скільки можна чекати і як мені з дитиною жити? Борги треба віддавати, їх і вираховують, але не можна забрати все і приректи людину на голодну смерть, бо це вже є свідоме винищення.
Навіть у виконавчій службі підтверджують, що Ощадбанк- найпроблемніший банк. Таке враження, що цей банк вибрали інструментом для нашого винищення.
Ось такий емоційний відгук. Вибачте, але немає слів, це державний банк.
Коментарі (1)
1
30 березня 2022, 13:17
Послали родственнику деньги из-за границы. Родственник пошёл узнавать насчёт денег в банк. Работники банка не хотят слушать или выдавать информацию. У нас есть подтверждение из своего банка, но поскольку Ощадбанк отказывается давать э-Майл адрес, то не можем им послать это подтверждение для проверки.
Коментарі (2)
Ответ банка
Ощадбанк
31 березня 2022, 12:30
Доброго дня. Потрібно у відділенні банку повідомити лише номер переказу та прийти з документами, що посвідчують особу. Ось всі міжнародні перекази, з яким співпрацює банк: https://www.oschadbank.ua/perekazi

Знайдіть в переліку потрібний та напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення — як саме було здійснено переказ.
3
25 січня 2021, 23:18
В грудні 2020 року, в процесі поповнення власного рахунку в терміналі самообслуговування, відбулася помилка. В результаті кошти залишилися в терміналі, а рахунок, на жаль, не поповнився. Термінал розташований в продуктовому магазині. Продавець, побачивши згадану сцену, сумно сказала: «Не Ви перший…» Довелося йти у відділення (Грушевського, 50). У відділенні на подив довго не могли ідентифікувати термінал (визначити його номер). Хоча терміналів у місті в межах десяти. Я звернув увагу менеджера на не поодинокі випадки некоректної роботи терміналу. Запропонували написати заяву й пообіцяли повернути кошти впродовж трьох днів. Наприкінці третього дня кошти справді надійшли. Про неприємний випадок я забув.
25 січня 2021 року я вирішив випробувати долю ще раз. В процесі поповнення власного рахунку кількома тисячами гривень, вже згаданий термінал самообслуговування образився на мене, що довго не відвідував його, й видав повідомлення: «Технічна помилка❌». Кошти на рахунок, звісно, не надійшли. А термінал, подумавши трохи, далі собі продовжив працювати у звичному режимі. Я вирішив його випробувати знову й вніс 20 грн. І чудо здійснилося! 20 грн. надійшли на рахунок. А п’ятьма хвилинами раніше термінал кілька тисяч немовби і не помітив. Що ж, довелося знову їхати в згадане відділення. Після довгого очікування, таки зустрівся з представником банку. Й все пішло по сценарію! Знову довго не могли ідентифікувати термінал! Кудись бігали… Знову запропонували написати заяву. Я знову згадав про не поодинокі випадки некоректної роботи терміналу, на що представник банку майже не обурено сказав, що про проблеми в роботі терміналу йому не відомо.
P. S. Цього разу сказали чекати 10 робочих днів.
Подзвонив на гарячу лінію. Сказали чекати до 30 днів.
P. P. S. Як гадаєте, чи випробувати термінал втретє?
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
26 січня 2021, 10:23
Доброго дня! Дякуємо вам за зворотній зв'язок та приносимо вибачення за незручності. Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.
1 не зарахована
1 липня 2018, 15:22
11 июня платила за квартиру через терминал Ощадбанка. Терминал съел деньги и завис. В банке говорят через 10 рабочих дней вернут. Их нет, дозвониться не могу. Меня интересует один вопрос — когда вернут деньги? И вернут ли их вообще?
Коментарі (4)
Ответ банка
Ощадбанк
2 липня 2018, 9:57
Добрый день. Приносим извинения за возможные неудобства. Напишите, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ФИО, контактный номер телефона и адрес отделения банка.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відділення та банкомати Ощадбанку в Коростені 🏦 / Відділення Ощадбанк: вул. Грушевського, 50, Коростень
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ощадбанку за адресою Коростень, вул. Грушевського, 50. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ощадбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ощадбанку розташованому за адресою  Коростень, вул. Грушевського, 50- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.