Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Калинівка, вул. Нестерчука Вадима, 45
Адреса:
Вінницька область, Калинівка, вул. Нестерчука Вадима, 45
Телефон:
+38 (04333) 210-68
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30 - 17:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Yuriy50770
2 липня 2021, 19:18
Приємна новина для отримувачів субсидій — тільки що почали перераховувати залишок коштів по субсидіям. Меі перерахували на кредитну карту «Моя країна». Нехай хоч так…
Коментарі (5)
Ответ банка
5 липня 2021, 10:11
Доброго дня! Так, залишки дійсно перераховано. Зарахування відбувається на рахунок, до якого персональні дані збігаються з тими, що надсилає УПСЗН, а також є активна картка до цього рахунку. Якщо у клієнта декілька активних рахунків з випуском платіжної картки — зарахування здійснюється на той рахунок, дата відкриття якого найближча до 01.06.2021 р.
13.03.2019 р. згідно електронної черги було призначено зустріч для здійснення монетизації субсидій у відділенні 10001/0166. Прибувши за 5 хв до вказаного часу, мені повідомили про збій в системі програмного забезпечення банку. Внаслідок цього черга змістилася та необхідно відстояти невизначений термін. Оскільки я працюю, очікувати не було змоги (зустріч спеціально запланував на обідню перерву). Зареєєструватися на наступну зустріч не можу, оскільки при онлайн реєстрації на офіційному сайті викидає помилку запиту. Скаргу в НБУ я подав, надалі скарги в інші контролюючі органи через зловживання банком своїм монопольним становищем у монетизації субсидій та отриманні користі від їх затримки, адже це надає банку одноосібний доступ до належних мені грошей на невизначений термін
Коментарі (4)
Ответ банка
14 березня 2019, 9:48
Доброго дня. Банк доклав максимальних зусиль, для забезпечення швидкого та організованого процесу отримання субсидії у відділеннях банку. В той же час, у зв`язку зі значним навантаженням на систему, яке пов`язано з великою кількістю отримувачів субсидії, могли спостерігатися локальні проблеми, які оперативно вирішуються службами банку. Ситуація знаходиться під контролем. Також, маємо зазначити, що лише за перший день нами було проведено понад 11 000 готівкових виплат та здійснено понад 200 000 зарахувань, на відкриті в банку рахунки, сумую понад 330 млн.грн.
Ещё год назад не хотелось заходить в отделения банка в нашем городе. Сейчас всё намного лучше. Изменился дизайн, изменились сотрудники в лучшую сторону!
Но напишу не об этом, а о «Ощад-24». По сравнению с «Приват-24» — это пустое место!!! Пользоваться затруднено или нежелательно. Коммунальные услуги возможно оплатить только в трёх городах! Предлагают платить по свободным реквизитам. Вроде бы можно, НО квитанция будет только один раз в квартал обычной почтой! Зачем мне почтой, если у меня под рукой компьютер с принтером!!!??? Мне нужно было оплатить деньги за получение биометрического паспорта. И что, ждать 3 месяца квитанцию? Мне нужно здесь и сейчас. Или стоять в очереди к терминалу. И за эту программное обеспечение ещё и деньги снимают — 7 гривен. Немного, но за что? Придется пока отказаться от этой недоработки Ощадбанка!
Коментарі (4)
Но напишу не об этом, а о «Ощад-24». По сравнению с «Приват-24» — это пустое место!!! Пользоваться затруднено или нежелательно. Коммунальные услуги возможно оплатить только в трёх городах! Предлагают платить по свободным реквизитам. Вроде бы можно, НО квитанция будет только один раз в квартал обычной почтой! Зачем мне почтой, если у меня под рукой компьютер с принтером!!!??? Мне нужно было оплатить деньги за получение биометрического паспорта. И что, ждать 3 месяца квитанцию? Мне нужно здесь и сейчас. Или стоять в очереди к терминалу. И за эту программное обеспечение ещё и деньги снимают — 7 гривен. Немного, но за что? Придется пока отказаться от этой недоработки Ощадбанка!
Ответ банка
27 серпня 2018, 10:34
Добрый день! Хотим Вас заверить, что банк следит за ситуацией банковских услуг на территории Украины и старается одним из первых улучшать качество обслуживания и программное обеспечение для своих клиентов. Распечатать квитанцию, Вы можете самостоятельно, для этого рекомендуем Вам воспользоваться инструкцией, которая есть на сайте банка: https://www.oschadbank.ua/ua/private/web_bank_ng/. Хотим заметить, что за услугу СМС-информирования действительно взимается комиссия, она основана на том, что клиенту приходят СМС-сообщения не только по операциям зачисления/списания средств со счёта, но и коды доступа в ВЕБ-банкинг и коды подтверждения операции на других сайтах (3D Secure). Это поможет сохранить Ваши средства в безопасности, даже при утере карты.