Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
sonnata 11 квітня 2023, 14:01
Надійшов переказ від родичів із Німеччини по вестерну, отримала за кілька хвилин, видали навіть без попереднього замовлення валюти!
МТБ Банк
Відповідь банку
11 квітня 2023, 16:51
Завжди до ваших послуг! Дякуємо, що Ви з нами :)
CoJIHuSHko 22 березня 2023, 10:46
Відділення за адресою: Полтава, вул. Європейська, 2
У банка невисокі комісії за перекази, в порівнянні з іншими, обслуговування вічливе, проблеми вирішують. Поки всім задоволена
МТБ Банк
Відповідь банку
22 березня 2023, 19:16
Завжди до Ваших послуг! Дякуємо, що Ви користуєтесь сервісами МТБ Банку :)
Проблема вирішена
игорь гречухин 21 березня 2023, 19:49
Сотрудники ввели в базу мои персональные данные с ошибками. Теперь система не может меня идентифицировать. В результате на карте зависла крупная сумма, которую не могу ни снять, ни отправить по назначению.Проблема не решена.
МТБ Банк
Відповідь банку
22 березня 2023, 19:38
Ігоре, дякуємо за звернення! Фахівці банку вже вирішують проблему. Найближчим часом повернемося до Вас із зворотним зв'язком
Полезный комментарий
игорь гречухин 21 березня 2023, 21:02
Подчеркиваю, проблема НЕ решена. Деньги зависли.
alexav1710 27 лютого 2023, 20:50
Відділення за адресою: Полтава, вул. Європейська, 2
Нещодавно звернулася до Полтавського відділення, щоб оформити депозит під купівлю валюти. Співробітники банку швидко і якісно допомогли мені відкупити рахунок, встановити мобільний додаток, та надали консультацію з розміщення депозити.
МТБ Банк
Відповідь банку
28 лютого 2023, 10:16
Дякуємо за ваш відгук! Завжди раді допомогти та надати необхідні консультації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
asanna 18 лютого 2023, 10:33
Дуже зручно, що банк підключився до банкоматного роумінгу, так як банкомати саме цього банку розташовані не зручно для мене, тепер можу користуватись і іншими банкоматами))
МТБ Банк
Відповідь банку
20 лютого 2023, 11:19
Дякуємо за ваш відгук! Банкоматний роумінг і справді дуже зручний сервіс. Раді, що стали вам корисні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ylsburgxtajz 14 січня 2023, 12:52
Вперше звертаюсь до цього банку. Терміново потрібна була карта. Все розказали, що потрібно, як швидше і краще, пояснили всі умови, допомогли і з вибором і все це в телефонному режимі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Оленка Василівна 23 грудня 2022, 16:48
чи можна у вас обміняти готівку онлайн? до найближчого відділення дуже далеко їхати
МТБ Банк
Відповідь банку
26 грудня 2022, 9:45
У мобільному додатку МТВ360 можлива конвертація – обмін долар/євро на гривню.
А вже придбати долар/євро можливо тільки з розміщенням на депозит на 3 місяці (у МТВ360 цей функціонал ще на етапі реалізації, скоро очікуємо на реліз з оновленнями)
Demochkooi 21 листопада 2022, 16:34
В травні 2022 року отримали кредит на поповнення обігових коштів нашої ферми (СВК «Ягідки»). Ситуація для нас була критична (власне як і для багатьох підприємств України в цьому році. Наше підприємство знаходиться у Бучанському районі Київської області і було під окупацією.
Колектив СВК «Ягідки» твердо вирішив відпрацювати сезон та внести свій вклад в економіку воюючої України.

Через підвищення цін на матеріали і послуги, необхідні для виробництва нашої продукції, виробничий сезон для нас був під великим питання, Без кредитора точно.

Ми звернулись до МТБ…далі тільки подяка! Колективу банку за злагоджену роботу, клієнтоорінтованність, максимальну увагу до наших потреб та побажань. Враховуючи короткі терміни, в які ми гостро потребували підтримки — команда МТБ працювала екстра швидко та якісно. Інколи з посадовцями зв’язувались навіть у не робочі дні, отримували консультації та радились. Підібрали для нас максимально оптимальний варіант позики😘
Складалося відчуття, що колектив банку переживає за наш бізнес не меньше за самих нас👍 це прекрасно, коли всі роблять те, що вміють найкраще — ми вирощуємо орнанчні ягоди, банк шукає та надає нам максимально підходящі послуги та ресурси. Український банк працює для українських підприємств.
Особлива подяка Наталії Рахновецькій — дякую🤝 Та пробач бо тебе ми мучили конкретно.
Кредитному комітету — за довіру та адекватну оцінку наших потреб та можливостей👍
Голові правління теж подякували — хороший банк, колектив, атмосфера, так тримати 👍
Всьо, бувайте здорові!
Слава Україні!
МТБ Банк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 9:34
Дякуємо Вам за високу оцінку нашої роботи! МТБ Банк докладає всіх зусиль, аби український бізнес відчував професійну підтримку з боку українського Банку-партнера. Завжди Вам раді та раді разом плідно співпрацювати задля спільної мети – найкращого майбутнього нашої країни.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yakin29 12 листопада 2022, 11:19
Скоро закінчується валютний депозит, читаючи відгуки користувачів про інші банки вирішила наперед подзвонити та замовити валюту, заявку прийняли і сказали, що все буде без проблем. Тепер чекаю))
Проблема вирішена
kdnepr 31 жовтня 2022, 15:29
при переводе денег между своими счетами в мобильном приложении пишет что комиссия 0, а после перевода снимается комиссия
я специально спросил в поддержке перед тем как делать операцию, и мне ответили что между своими счетами без комиссии
а в итоге сняли комиссию, я буду жаловатся в НБУ
МТБ Банк
Відповідь банку
1 листопада 2022, 16:48
Ваше звернення обов'язково буде розглянуто. Повернемось до Вас із відповіддю найближчим часом, як тільки з'ясуємо деталі!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vadim2021 9 жовтня 2022, 14:19
Банк непоганий, однак йому є над чим ще працювати. Не самий зручний мобільний банкінг, ще мало послуг, які можна отримати онлайн, хоча і тут помітний розвиток)))
МТБ Банк
Відповідь банку
10 жовтня 2022, 12:03
Дякуємо за ваш відгук! Команда МТБ БАНК постійно працює над покращенням та розширенням дистанційних сервісів для фізичних та юридичних осіб у застосунках МТВ360, MTB-B, MTB Office.
Будемо вдячні, якщо повідомите ваші побажання, що саме на ваш погляд важливо внести в план допрацювань у найближчий час :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
noliw 21 вересня 2022, 10:25
Я розумію які зараз часи і що не може все бути, як до 24.02…Але ж! В моєму місті 1 відділення і працює воно Пн-Пт з 9 до 16…Увага, питання: як працююючій людині потрапити на обслуговуванння???
МТБ Банк
Відповідь банку
22 вересня 2022, 11:05
Дякуємо за Ваше звернення! Вкажіть будь ласка місто у якому ви зараз мешкаєте, щоб розуміти про яке саме відділення йде мова. Будемо вдячні за зворотній зв'язок
Проблема вирішена
DmytroK70 31 серпня 2022, 22:06
31 серпня я звернувся до відділення МТБ банку у м. Івано Франківськ з метою оформлення депозиту. Співробітник банку, узнавши що я є преселенцем з Луганської області, відмовив мені і обслуговуванні. В порталі ДІЯ я маю довідку внутрішньо перемішеної особи, однак працівник банку не прийняв її до уваги та вимагав довідку у паперовому вигляді. Керівник відділення зайняв позицію свого співробітника. Він заявив що мені відмовлено на підставі внутрішніх нормативних документів банку. Назвати конкретний документ, який забороняє банку обслуговувати громадян України що зареєстровані в Луганській області, керівник відділення відмовився. Вважаю цей факт актом дескримінації громадян України східних областей, які потерпіли від російської агресії та вимушені були покинути свої домівки.
МТБ Банк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 18:52
Доброго дня, Дмитре! Відповідно до внутрішнього положення щодо обслуговування клієнтів у МТБ БАНК — для відкриття депозитного рахунку необхідним є повний пакет документів, у тому числі довідка ВПО (внутрішньо переміщеної особи) на паперовому носії, через те, що адреса прописки на окупованій території м. Луганськ не дає змоги відкрити депозитний рахунок.
Співробітники банку запропонували вам свою допомогу. Якщо немає довідки на паперовому носії, то взяти її через за стосунок ДІЯ через шеринг банку. Але через технічні складнощі з додатком, не вдалося її отримати в рамках шерингу. Було запропоновано вам оновити за стосунок ДІЯ, однак від вас була відмова.
Спробуйте все ж оновити застосунок та звернутися повторно. Ми будемо раді бачити Вас у числі клієнтів банку. Наш банк завжди готовий задовольняти потреби та побажання клієнтів, допомогати з вирішенням питань, однак дотримуючись норм закону на внутрішніх розпорядків банку. Дякуємо за розуміння
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Voxvox 12 серпня 2022, 12:29
в києві у відділенні мтб банка можна купити долари по нормальному курсу, поки для мене це найбільший плюс банку)
МТБ Банк
Відповідь банку
1 вересня 2022, 17:36
Дякуємо за зворотній зв'язок!
Вигідний курс є лише однією з переваг нашого банку :)
Для фізичних осіб та ФОП мобільний додаток МТВ360 помітно додає зручності. Дозволяє здійснювати базові банківські операції: переказ валюти родичам, відкриття Digital картки та онлайн депозитів, а також та багато іншого. Скористайтеся перевагами МТВ 360! А якщо будуть побажання щодо покращення, ми завжди раді вислухати пропозиції!

Ваш МТБ Банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fibos86669 22 липня 2022, 11:47
Даже в такое сложное время работают все услуги, специалисты помогают разобраться с поблемами.
МТБ Банк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 9:42
Дякуємо за ваш вибір та довіру!
МТБ БАНК на захисті фінансового фронту
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
chernegasergey 19 липня 2022, 14:29
Добрый день. Хочу выразить огромную благодарность сотруднику МТБ банка Татьяне Морозовой за её неоценимую помощь в решении моей, казалось бы, уже безнадёжной проблемы с приложением, текущим счётом и виртуальными картами. Благодаря её труду, вниманию и культуре общения с клиентами я добился желаемого результата и получил максимально развёрнутые ответы на все поставленные вопросы. Побольше бы таких сотрудников, как Татьяна!
МТБ Банк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 9:36
Щиро дякуємо за Ваш відгук!
Ми працюємо задля зручності наших клієнтів
Проблема вирішена
katek1 1 липня 2022, 18:02
Відділення за адресою: Одеса, Польський узвіз, 11
Почнемо з того, що раніше ми обслуговувались у відділенні МТБ банк у м. Херсон, вимушені були виїхати з міста і наразі наш рахунок автоматично закріплено за відділенням у місті Одеса за адресою Польський узвіз 11.
Ми вирішили зняти кошти з валютного рахунку в Одесі, по сумі ми вкладались в ліміт НБУ на добу (100тис грн або еквівалент у іншій валюті). Але нам кожне відділення надавало різну інформацію: то вони видають в порядку черги, але не більше 500$ в день, то вони кажуть, шо видають лише за попереднім замовленням і також не більше 500$ в день і, нажаль, кол-центр не допомагає ні в чому. Адже вони не можуть ні замовити валюту, ні дізнатись її наявність у відділенні. Довелося чоловіку обійти 5 відділень в Одесі, з яких одне лише видало 500$ і так він ходив тиждень. Це нормальне відношення до клієнтів, коли в Одесі постійно повітряні тривоги і відділення в цей час не працюють?
1. Для чого працює кол-центр, якщо він не допомагає клієнтам у вирішенні питання, не полегшує життя клієнта та його співпрацю з банком? Мені надають номери телефонів відділення, кажуть телефонуйте дізнавайтесь наявність валюти. А відділення або не бере слухавку, або каже приходьте і по факту повідомимо. Вам необхідно розширити перелік питань, які вирішує КЦ. Або навіщо тоді взагалі потрібен такий КЦ.
2. Сьогодні 01/07/2022р. нам надійшли кошти на рахунок, які нам необхідно терміново отримати до початку тижня. Що відбувається знову? Звісно, кажуть замовляти, але не більше 500$. Цирк. Телефонуємо до КЦ, щоб якось вирішили ВОНИ це питання, а не ми і щоб ми отримали усю необхідно суму за ОДИН раз, а не знову впродовж тижня, а то й більше.
3. Зателефонувала я о 13 годині і попросила відповідь до кінця робочого дня відділення за яким ми закріплені, тобто до 16 години. Звісно, мені ніхто не надав відповідь до цього часу. О 14 годині я телефонувала у відділення, щоб уточнити, чи зафіксована у них моя заявка. На що менеджер не досить доброзичливим тоном мені відповіла «так ще ж не 16 година». Добре, я почекала і о 16 годині знов їй зателефонувала. Дана менеджер знов сказала, що відповіді так і немає, керівництва немає і взагалі, чому я телефоную, якщо я додатковий тримач, а не власник рахунку. Але ж звернення у мене особисто прийняли і у мене є моя особиста карта, з якої я можу знімати кошти. Відповідно і звернення можу залишати.
4. А тепер кульмінація цього дня. Сьогодні о 16:17 мені на мій особистий номер телефону зателефонувала менеджер Ірина з відділення за адресою Польський узвіз. Розмова почалась з того, що вона вимагала до слухавки власника рахунку, тому що начебто його номер телефону недоступний. Хоча коли продиктувала «його» номер, це виявився мій, але з помилкою. Уточню, що в банку завжди був зафіксований коректний номер телефону власника рахунку. Повідомила власнику, щоб чекав дзвінка у вівторок-середу, щодо отримання суми з рахунку і запитала, яку суму потрібно зняти. Телефон був на гучномовці і я сказала, що зараз перегляну, яку суму він буде знімати. На що почула відповідь, що вона взагалі-то не мене питала, а його. Ну вибачте, але дзвінок був по моєму телефоні і смс з балансом знаходяться на ньому ж. Також Ірина повідомила власнику рахунку, що йому необхідно звернутись у відділення актуалізувати дані, так як даних з Херсону немає. Але як це? Клієнти банку повинні обслуговуватись по всій Україні, відповідно і дані повинні бути. Це проблеми вашого програмного забезпечення, а не клієнта. Я що повинна у кожному місті звертаючись у відділення актуалізувати дані? Знову цирк.
5. Потім з Іриною вирішила поспілкуватись Я по власній картці. На що вона почала мені відверто хамити. Казала, що ми взагалі у них в ПХ не чоловік та дружина, що я зі своєю картою до рахунку чоловіка взагалі ніхто, що іона буде спілкуватись лише з власником рахунку. Майже шантажувала, мовляв якщо нам необхідно зняти кошти, то вимагала номер телефона власника. А якщо не надам його номер, то і кошти не отримаємо, так як на мій номер вона телефонувати не буде, бо я ніхто (цитую слова Ірини). Коли я запитала, невже я не можу цю ж суму прийти і зняти сама по своїй картці, то вона відповіла, що НІ, власник може зняти всю суму, а я лише знов ті кляті 500$. На питання чому так вона не відповіла. Але зрозуміло було, що це через особисту неприязнь. А чому ця неприязнь? Через моє бажання отримати наші кошти за 1 звернення у відділення, а не ходячи туди щодня.
6. І коли я запитала, чому у них в ПЗ я «ніхто», то вона зухвало відповіла: «якщо щось не подобається звертайтесь до Херсону (нагадую ми там обслуговувались до 24/02). А тепер питання: як ви вважаєте, чи доцільно рекомендувати клієнту звертатись до відділення, яке вже не функціонує у окупованому місті? Бо якщо б не ВП та ситуація у Херсоні, я б у житті не зверталась до цієї співробітниці Ірини і співпрацювала з прекрасним менеджером відділення міста Херсон.
МТБ банк як взагалі відноситься до клієнтів як вимушено переселені?
Я бажаю отримати відповідь щодо:
1. роботи та функціоналу який виконує кол-центр, конкретно щодо замовлення суми,
2. чому банк ігнорує ліміти НБУ і не виконує їх,
3. чому кожне відділення працює як йому заманеться (хтось замовляє кошти, хтось — ні),
4. чому звернення та прохання клієнтів ігнорується банком,
5. я вимагаю, щоб керівництво прослухало розмову менеджера Ірини з нами та надало мені зворотній зв’язок, щодо її манери спілкування з клієнтами та взагалі людьми.
МТБ Банк
Відповідь банку
4 липня 2022, 17:58
Доброго дня! Просимо вибачення за незручності. Обов'язково розберемося за кожним описаним Вами пунктом і незабаром дамо відповідь.
Проблема вирішена
Olgabojko 1 липня 2022, 12:33
30.05 вночі зняло 20 грн за послугу смс-інформування, яка мені не потрібна була і як її підключили — не відомо. В застосунку МТБ360 самостійно я відключити цю послугу не можу. В чаті мені допомогти не можуть, на гарячій лінії також оператори нічого зробити не можуть: йдіть у відділення. Відвідувати відділення в умовах військового стану — це дуже не зручно, і в інших українських банках такі питання можна вирішити віддалено. Ну добре, 31.05 я особисто прийшла до відділення для того, щоб відключили послугу. І 29.06 з мого рахунку знімають знову 20 грн і знову вночі. На що оператор чату знову каже: йдіть у відділення.
Я не буду кожного місяця відвідувати відділення банку. Якщо працівники не можуть вирішити такі дрібні і легкі завдання, як цьому банку взагалі можна щось довірити?
МТБ Банк
Відповідь банку
4 липня 2022, 12:11
Ольго, дякуємо за зворотній зв'язок та приносимо вибачення за незручності. На момент звернення до Банку керування функцією смс/пуш через МТВ360 ще не було реалізовано. Наразі всі роботи вже завершенно та функція смс/пуш у мобільному додатку налаштована.

МТБ БАНК
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитрий Ластовецкий 28 червня 2022, 3:21
Моя девушка была клиентом банка года 4 назад.
Сегодня сделали ей новую обычную карту физ лица. Вроде всё ок, хотя и долговато. По приходу домой хотела выяснить пару вопросов на кц — не смогла. Потом в чате — не смогла. Путем общения с энным количеством операторов еле узнали у одного повминяемей — что она якобы звонит и пишет не с финансового номера. Забавно, почему система тянет супер старый не актуальный номер (хотя в договоре написан актуальный, в кб пишет актуальный), почему это всплыло не при оформлении карты на месте в отделении, почему это толи секретная толи не секретная инфа (зависит от оператора).
Но суть отзыва именно в операторах чата. Они не помогают решить вопрос, не объясняют — а тупо копируют фразы, которые уже написали по 3 раза) наверное думают, что клиенты как они — не воспринимают инфу с первого раза, или слепые, или читать не умеют не знаю =)
МТБ Банк
Відповідь банку
29 червня 2022, 8:49
Доброго дня! Фахівцями банку було проведено детальний аналіз. Відповіді служби підтримки були коректні та регламентовані банком з погляду фінансової безпеки клієнта. Розголошення особистих даних без ідентифікації може мати фінансові ризики для клієнта.
Оскільки звернення було день в день, новий фінансовий номер клієнта ще не був відображений у всіх програмних забезпеченнях (ПЗ) банку. На даний момент фінансовий номер у ПЗ Банку оновлено.
Просимо вибачення за незручності, пов'язані з технічними особливостями.
micoca32 20 червня 2022, 14:52
Закінчився депозит, була думка переоформити, але % ставки як були низькими за обліковою ставкою 10%, такі й залишилися, а вона вже 25%! Тому гроші забрав. вважаю, треба щвидше адаптуватися до умов, навіть в такі надважкі часи… Хоча в цілому обслуговуванням завжди був задоволений
МТБ Банк
Відповідь банку
20 червня 2022, 19:55
Доброго дня! Дякуємо за звернення
Ставки за депозитами було підвищено з 03.06.2022
Докладніше на сайті https://www.mtb.ua/personal/deposits
Головна / Банки України 🏦 / МТБ Банк 💰 / Відгуки про МТБ Банк 📝