×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Супер обслуговування!
Написати коментар
Можу рекомендувати до співпраці
Написати коментар
Банк-неумеха.
Коментарі (2)
Подяка співробітникам банку
Написати коментар
Банкоматний роумінг
Написати коментар
Перший досвід співпраці позитивний
Коментарі (1)
обмін валют
А вже придбати долар/євро можливо тільки з розміщенням на депозит на 3 місяці (у МТВ360 цей функціонал ще на етапі реалізації, скоро очікуємо на реліз з оновленнями)
Написати коментар
Подякував МТБ🤝
Колектив СВК «Ягідки» твердо вирішив відпрацювати сезон та внести свій вклад в економіку воюючої України.
Через підвищення цін на матеріали і послуги, необхідні для виробництва нашої продукції, виробничий сезон для нас був під великим питання, Без кредитора точно.
Ми звернулись до МТБ…далі тільки подяка! Колективу банку за злагоджену роботу, клієнтоорінтованність, максимальну увагу до наших потреб та побажань. Враховуючи короткі терміни, в які ми гостро потребували підтримки — команда МТБ працювала екстра швидко та якісно. Інколи з посадовцями зв’язувались навіть у не робочі дні, отримували консультації та радились. Підібрали для нас максимально оптимальний варіант позики😘
Складалося відчуття, що колектив банку переживає за наш бізнес не меньше за самих нас👍 це прекрасно, коли всі роблять те, що вміють найкраще — ми вирощуємо орнанчні ягоди, банк шукає та надає нам максимально підходящі послуги та ресурси. Український банк працює для українських підприємств.
Особлива подяка Наталії Рахновецькій — дякую🤝 Та пробач бо тебе ми мучили конкретно.
Кредитному комітету — за довіру та адекватну оцінку наших потреб та можливостей👍
Голові правління теж подякували — хороший банк, колектив, атмосфера, так тримати 👍
Всьо, бувайте здорові!
Слава Україні!
Написати коментар
Замовила валюту для зняття депозиту
Коментарі (1)
Банк вводит в заблуждение клиентов
я специально спросил в поддержке перед тем как делать операцию, и мне ответили что между своими счетами без комиссии
а в итоге сняли комиссию, я буду жаловатся в НБУ
Коментарі (2)
Треба більше можливостей онлайн
Будемо вдячні, якщо повідомите ваші побажання, що саме на ваш погляд важливо внести в план допрацювань у найближчий час :)
Написати коментар
Незручний графік роботи.
Написати коментар
У відділенні МТБ банку в Івано-Франківську відмовили в обслуговуванні переселенцям
Співробітники банку запропонували вам свою допомогу. Якщо немає довідки на паперовому носії, то взяти її через за стосунок ДІЯ через шеринг банку. Але через технічні складнощі з додатком, не вдалося її отримати в рамках шерингу. Було запропоновано вам оновити за стосунок ДІЯ, однак від вас була відмова.
Спробуйте все ж оновити застосунок та звернутися повторно. Ми будемо раді бачити Вас у числі клієнтів банку. Наш банк завжди готовий задовольняти потреби та побажання клієнтів, допомогати з вирішенням питань, однак дотримуючись норм закону на внутрішніх розпорядків банку. Дякуємо за розуміння
Коментарі (3)
нормальний курс
Вигідний курс є лише однією з переваг нашого банку :)
Для фізичних осіб та ФОП мобільний додаток МТВ360 помітно додає зручності. Дозволяє здійснювати базові банківські операції: переказ валюти родичам, відкриття Digital картки та онлайн депозитів, а також та багато іншого. Скористайтеся перевагами МТВ 360! А якщо будуть побажання щодо покращення, ми завжди раді вислухати пропозиції!
Ваш МТБ Банк
Коментарі (1)
Очень стабильный банк.
МТБ БАНК на захисті фінансового фронту
Написати коментар
Решение проблем сотрудниками МТБ Банка
Ми працюємо задля зручності наших клієнтів
Написати коментар
цікава історія про отримання власних коштів з рахунку
Ми вирішили зняти кошти з валютного рахунку в Одесі, по сумі ми вкладались в ліміт НБУ на добу (100тис грн або еквівалент у іншій валюті). Але нам кожне відділення надавало різну інформацію: то вони видають в порядку черги, але не більше 500$ в день, то вони кажуть, шо видають лише за попереднім замовленням і також не більше 500$ в день і, нажаль, кол-центр не допомагає ні в чому. Адже вони не можуть ні замовити валюту, ні дізнатись її наявність у відділенні. Довелося чоловіку обійти 5 відділень в Одесі, з яких одне лише видало 500$ і так він ходив тиждень. Це нормальне відношення до клієнтів, коли в Одесі постійно повітряні тривоги і відділення в цей час не працюють?
1. Для чого працює кол-центр, якщо він не допомагає клієнтам у вирішенні питання, не полегшує життя клієнта та його співпрацю з банком? Мені надають номери телефонів відділення, кажуть телефонуйте дізнавайтесь наявність валюти. А відділення або не бере слухавку, або каже приходьте і по факту повідомимо. Вам необхідно розширити перелік питань, які вирішує КЦ. Або навіщо тоді взагалі потрібен такий КЦ.
2. Сьогодні 01/07/2022р. нам надійшли кошти на рахунок, які нам необхідно терміново отримати до початку тижня. Що відбувається знову? Звісно, кажуть замовляти, але не більше 500$. Цирк. Телефонуємо до КЦ, щоб якось вирішили ВОНИ це питання, а не ми і щоб ми отримали усю необхідно суму за ОДИН раз, а не знову впродовж тижня, а то й більше.
3. Зателефонувала я о 13 годині і попросила відповідь до кінця робочого дня відділення за яким ми закріплені, тобто до 16 години. Звісно, мені ніхто не надав відповідь до цього часу. О 14 годині я телефонувала у відділення, щоб уточнити, чи зафіксована у них моя заявка. На що менеджер не досить доброзичливим тоном мені відповіла «так ще ж не 16 година». Добре, я почекала і о 16 годині знов їй зателефонувала. Дана менеджер знов сказала, що відповіді так і немає, керівництва немає і взагалі, чому я телефоную, якщо я додатковий тримач, а не власник рахунку. Але ж звернення у мене особисто прийняли і у мене є моя особиста карта, з якої я можу знімати кошти. Відповідно і звернення можу залишати.
4. А тепер кульмінація цього дня. Сьогодні о 16:17 мені на мій особистий номер телефону зателефонувала менеджер Ірина з відділення за адресою Польський узвіз. Розмова почалась з того, що вона вимагала до слухавки власника рахунку, тому що начебто його номер телефону недоступний. Хоча коли продиктувала «його» номер, це виявився мій, але з помилкою. Уточню, що в банку завжди був зафіксований коректний номер телефону власника рахунку. Повідомила власнику, щоб чекав дзвінка у вівторок-середу, щодо отримання суми з рахунку і запитала, яку суму потрібно зняти. Телефон був на гучномовці і я сказала, що зараз перегляну, яку суму він буде знімати. На що почула відповідь, що вона взагалі-то не мене питала, а його. Ну вибачте, але дзвінок був по моєму телефоні і смс з балансом знаходяться на ньому ж. Також Ірина повідомила власнику рахунку, що йому необхідно звернутись у відділення актуалізувати дані, так як даних з Херсону немає. Але як це? Клієнти банку повинні обслуговуватись по всій Україні, відповідно і дані повинні бути. Це проблеми вашого програмного забезпечення, а не клієнта. Я що повинна у кожному місті звертаючись у відділення актуалізувати дані? Знову цирк.
5. Потім з Іриною вирішила поспілкуватись Я по власній картці. На що вона почала мені відверто хамити. Казала, що ми взагалі у них в ПХ не чоловік та дружина, що я зі своєю картою до рахунку чоловіка взагалі ніхто, що іона буде спілкуватись лише з власником рахунку. Майже шантажувала, мовляв якщо нам необхідно зняти кошти, то вимагала номер телефона власника. А якщо не надам його номер, то і кошти не отримаємо, так як на мій номер вона телефонувати не буде, бо я ніхто (цитую слова Ірини). Коли я запитала, невже я не можу цю ж суму прийти і зняти сама по своїй картці, то вона відповіла, що НІ, власник може зняти всю суму, а я лише знов ті кляті 500$. На питання чому так вона не відповіла. Але зрозуміло було, що це через особисту неприязнь. А чому ця неприязнь? Через моє бажання отримати наші кошти за 1 звернення у відділення, а не ходячи туди щодня.
6. І коли я запитала, чому у них в ПЗ я «ніхто», то вона зухвало відповіла: «якщо щось не подобається звертайтесь до Херсону (нагадую ми там обслуговувались до 24/02). А тепер питання: як ви вважаєте, чи доцільно рекомендувати клієнту звертатись до відділення, яке вже не функціонує у окупованому місті? Бо якщо б не ВП та ситуація у Херсоні, я б у житті не зверталась до цієї співробітниці Ірини і співпрацювала з прекрасним менеджером відділення міста Херсон.
МТБ банк як взагалі відноситься до клієнтів як вимушено переселені?
Я бажаю отримати відповідь щодо:
1. роботи та функціоналу який виконує кол-центр, конкретно щодо замовлення суми,
2. чому банк ігнорує ліміти НБУ і не виконує їх,
3. чому кожне відділення працює як йому заманеться (хтось замовляє кошти, хтось — ні),
4. чому звернення та прохання клієнтів ігнорується банком,
5. я вимагаю, щоб керівництво прослухало розмову менеджера Ірини з нами та надало мені зворотній зв’язок, щодо її манери спілкування з клієнтами та взагалі людьми.
Коментарі (3)
Послуга з Смс-інформування, яка не потрібна клієнту
Я не буду кожного місяця відвідувати відділення банку. Якщо працівники не можуть вирішити такі дрібні і легкі завдання, як цьому банку взагалі можна щось довірити?
МТБ БАНК
Коментарі (1)
Слабые операторы КЦ и чата.
Сегодня сделали ей новую обычную карту физ лица. Вроде всё ок, хотя и долговато. По приходу домой хотела выяснить пару вопросов на кц — не смогла. Потом в чате — не смогла. Путем общения с энным количеством операторов еле узнали у одного повминяемей — что она якобы звонит и пишет не с финансового номера. Забавно, почему система тянет супер старый не актуальный номер (хотя в договоре написан актуальный, в кб пишет актуальный), почему это всплыло не при оформлении карты на месте в отделении, почему это толи секретная толи не секретная инфа (зависит от оператора).
Но суть отзыва именно в операторах чата. Они не помогают решить вопрос, не объясняют — а тупо копируют фразы, которые уже написали по 3 раза) наверное думают, что клиенты как они — не воспринимают инфу с первого раза, или слепые, или читать не умеют не знаю =)
Оскільки звернення було день в день, новий фінансовий номер клієнта ще не був відображений у всіх програмних забезпеченнях (ПЗ) банку. На даний момент фінансовий номер у ПЗ Банку оновлено.
Просимо вибачення за незручності, пов'язані з технічними особливостями.
Коментарі (1)
Не змінили ставки за депозитами
Ставки за депозитами було підвищено з 03.06.2022
Докладніше на сайті https://www.mtb.ua/personal/deposits
Написати коментар