Курс валютв МТБ Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення МТБ Банку: Одеса, Польський узвіз, 11
Адреса:
Одеса, Польський узвіз, 11
Телефон:
+38 (048) 230-15-00
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:00 Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
4 липня 2022, 17:58
Доброго дня! Просимо вибачення за незручності. Обов'язково розберемося за кожним описаним Вами пунктом і незабаром дамо відповідь.
Оплатила за электроэнергию через сайт Облэнерго, не сохранила квитанцию и теперь получить копию квитанцию никак нельзя. Обращалась в банк есть pos чек естет номер платежа, а копию квитанции они предоставить не могут!!! Больше не воспользуюсь данным банком!
Коментарі (2)
Мой парень в конце июня 2021 года оформил в МТБ карту универсальную в иностранной валюте, так как ваш банк позиционируется как банк для обслуживания моряков и мы представить даже не могли, что в нём может произойти такая ситуация. Когда же пришла первая зарплата и он попытался сделать перевод мне, то чудным образом выяснилось, что это невозможно, так как «Банк проводит переводы только на свои счета или счета близких родственников». У меня к вам вопрос — вы вообще в адеквате? Почему при оформлении карты нам никто даже не заикнулся о такой политике банка, ведь у вас есть возможность оформить попечителя, почему никто нас не предупредил, что иначе перевод будет невозможен? Мы оформляли карту в центральном отделении МТБ в Одессе, на Польском спуске 11. Неужели ваши сотрудники настолько некомпетентны, что даже не удосужились сообщить настолько важную информацию? Вы хоть понимаете, насколько сильно это портит вашу репутацию в глазах клиентов? Я со всей уверенностью могу заявлять, что МТБ банк — худший банк для обслуживания моряков, буду писать плохие отзывы о вас везде, где только можно, и никому не будем рекламировать связываться с такой «шаражкиной конторой»!
Коментарі (4)
Взаимодействие с банком максимально комфортно, не игнорируется клиент и его проблемы, как во многих банках на сегодняшний момент. Любые запросы принимаются адекватно, независимо от уровня их сложности или «странности». Оперативно решается любая проблема.
Наша компания сотрудничает с департаментами персонального бизнеса и депозитарной деятельности. Благодарны директору департамента персонального бизнеса Юле Зарицкой, всегда помогает профессионально и оперативно решить любую проблему. Департамент депозитарной деятельности спасал не один раз, спасибо Лесик Ларисе и Виктории Калафитской за гибкость, оперативность, квалифицированный подход.
Написати коментар
Наша компания сотрудничает с департаментами персонального бизнеса и депозитарной деятельности. Благодарны директору департамента персонального бизнеса Юле Зарицкой, всегда помогает профессионально и оперативно решить любую проблему. Департамент депозитарной деятельности спасал не один раз, спасибо Лесик Ларисе и Виктории Калафитской за гибкость, оперативность, квалифицированный подход.
Ответ банка
8 вересня 2021, 11:01
Добрий день!
Дякуємо вам за високу оцінку нашої роботи. Неодмінно передамо ваш відгук колективу.
Дякуємо вам за високу оцінку нашої роботи. Неодмінно передамо ваш відгук колективу.
Висловлюємо подяку співробітникам операційного відділу ЦВ МТБ Банка в м. Одесі за готовність та вміння надати оперативну допомогу та високий рівень обслуговування нашої установи протягом багатьох років співпраці. Дякуємо Запорожану Сергію за неодноразово надану професійну допомогу в роботі з новою програмою дистанційного обслуговування, Барабановій Світлані за відповідальність та професійність в роботі. Окрема подяка керівнику Центрального відділення Ляшенко Станіславу Олексійовичу за уважне ставлення та чуйність при будь-якому зверненні протягом співпраці з нашим театром. Дирекція та головний бухгалтер КУ «Одеський академічний театр музичної комедії ім.М.Водяного»
Написати коментар
Ответ банка
28 липня 2021, 12:38
Вдячні вам за приємний відгук та плідну багаторічну співпрацю!
Ми вирішили зняти кошти з валютного рахунку в Одесі, по сумі ми вкладались в ліміт НБУ на добу (100тис грн або еквівалент у іншій валюті). Але нам кожне відділення надавало різну інформацію: то вони видають в порядку черги, але не більше 500$ в день, то вони кажуть, шо видають лише за попереднім замовленням і також не більше 500$ в день і, нажаль, кол-центр не допомагає ні в чому. Адже вони не можуть ні замовити валюту, ні дізнатись її наявність у відділенні. Довелося чоловіку обійти 5 відділень в Одесі, з яких одне лише видало 500$ і так він ходив тиждень. Це нормальне відношення до клієнтів, коли в Одесі постійно повітряні тривоги і відділення в цей час не працюють?
1. Для чого працює кол-центр, якщо він не допомагає клієнтам у вирішенні питання, не полегшує життя клієнта та його співпрацю з банком? Мені надають номери телефонів відділення, кажуть телефонуйте дізнавайтесь наявність валюти. А відділення або не бере слухавку, або каже приходьте і по факту повідомимо. Вам необхідно розширити перелік питань, які вирішує КЦ. Або навіщо тоді взагалі потрібен такий КЦ.
2. Сьогодні 01/07/2022р. нам надійшли кошти на рахунок, які нам необхідно терміново отримати до початку тижня. Що відбувається знову? Звісно, кажуть замовляти, але не більше 500$. Цирк. Телефонуємо до КЦ, щоб якось вирішили ВОНИ це питання, а не ми і щоб ми отримали усю необхідно суму за ОДИН раз, а не знову впродовж тижня, а то й більше.
3. Зателефонувала я о 13 годині і попросила відповідь до кінця робочого дня відділення за яким ми закріплені, тобто до 16 години. Звісно, мені ніхто не надав відповідь до цього часу. О 14 годині я телефонувала у відділення, щоб уточнити, чи зафіксована у них моя заявка. На що менеджер не досить доброзичливим тоном мені відповіла «так ще ж не 16 година». Добре, я почекала і о 16 годині знов їй зателефонувала. Дана менеджер знов сказала, що відповіді так і немає, керівництва немає і взагалі, чому я телефоную, якщо я додатковий тримач, а не власник рахунку. Але ж звернення у мене особисто прийняли і у мене є моя особиста карта, з якої я можу знімати кошти. Відповідно і звернення можу залишати.
4. А тепер кульмінація цього дня. Сьогодні о 16:17 мені на мій особистий номер телефону зателефонувала менеджер Ірина з відділення за адресою Польський узвіз. Розмова почалась з того, що вона вимагала до слухавки власника рахунку, тому що начебто його номер телефону недоступний. Хоча коли продиктувала «його» номер, це виявився мій, але з помилкою. Уточню, що в банку завжди був зафіксований коректний номер телефону власника рахунку. Повідомила власнику, щоб чекав дзвінка у вівторок-середу, щодо отримання суми з рахунку і запитала, яку суму потрібно зняти. Телефон був на гучномовці і я сказала, що зараз перегляну, яку суму він буде знімати. На що почула відповідь, що вона взагалі-то не мене питала, а його. Ну вибачте, але дзвінок був по моєму телефоні і смс з балансом знаходяться на ньому ж. Також Ірина повідомила власнику рахунку, що йому необхідно звернутись у відділення актуалізувати дані, так як даних з Херсону немає. Але як це? Клієнти банку повинні обслуговуватись по всій Україні, відповідно і дані повинні бути. Це проблеми вашого програмного забезпечення, а не клієнта. Я що повинна у кожному місті звертаючись у відділення актуалізувати дані? Знову цирк.
5. Потім з Іриною вирішила поспілкуватись Я по власній картці. На що вона почала мені відверто хамити. Казала, що ми взагалі у них в ПХ не чоловік та дружина, що я зі своєю картою до рахунку чоловіка взагалі ніхто, що іона буде спілкуватись лише з власником рахунку. Майже шантажувала, мовляв якщо нам необхідно зняти кошти, то вимагала номер телефона власника. А якщо не надам його номер, то і кошти не отримаємо, так як на мій номер вона телефонувати не буде, бо я ніхто (цитую слова Ірини). Коли я запитала, невже я не можу цю ж суму прийти і зняти сама по своїй картці, то вона відповіла, що НІ, власник може зняти всю суму, а я лише знов ті кляті 500$. На питання чому так вона не відповіла. Але зрозуміло було, що це через особисту неприязнь. А чому ця неприязнь? Через моє бажання отримати наші кошти за 1 звернення у відділення, а не ходячи туди щодня.
6. І коли я запитала, чому у них в ПЗ я «ніхто», то вона зухвало відповіла: «якщо щось не подобається звертайтесь до Херсону (нагадую ми там обслуговувались до 24/02). А тепер питання: як ви вважаєте, чи доцільно рекомендувати клієнту звертатись до відділення, яке вже не функціонує у окупованому місті? Бо якщо б не ВП та ситуація у Херсоні, я б у житті не зверталась до цієї співробітниці Ірини і співпрацювала з прекрасним менеджером відділення міста Херсон.
МТБ банк як взагалі відноситься до клієнтів як вимушено переселені?
Я бажаю отримати відповідь щодо:
1. роботи та функціоналу який виконує кол-центр, конкретно щодо замовлення суми,
2. чому банк ігнорує ліміти НБУ і не виконує їх,
3. чому кожне відділення працює як йому заманеться (хтось замовляє кошти, хтось — ні),
4. чому звернення та прохання клієнтів ігнорується банком,
5. я вимагаю, щоб керівництво прослухало розмову менеджера Ірини з нами та надало мені зворотній зв’язок, щодо її манери спілкування з клієнтами та взагалі людьми.