Відділення МТБ Банку: Київ, вул. Є. Коновальця, 15, корп. 1-А
Адреса:
Київ, вул. Є. Коновальця, 15, корп. 1-А
Телефон:
+38 (044) 521-03-73
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Cat303
9 липня 2024, 15:50
На сайті банку є інформація про те, що при відкритті депозиту в мобільному застосунку додатково до ставки депозиту надається 0,5 відсотка. Виявляється це обман. І ви не зможете отримати ці 0,5 відсотки, якщо ви не являєтесь діючим клієнтом банку. Вам відкриють рахунок разом з депозитом.Та відкрити поточний рахунок без відкриття депозиту не є можливим!!! Так замість 14,5 % ви отримаєте 14%. Будьте уважні!!! Надіюсь банк компенсує свій обман клієнту!
Написати коментар
Ответ банка
11 липня 2024, 19:25
Доброго дня, Валеріє!
Для нас завжди важлива чесність у відносинах з клієнтами. Ми розібралися у ситуації, що склалася.
МТБ Банк цінує своїх клієнтів і ми маємо намір в майбутньому будувати відносини з Вами. Вам погодили індивідуальний додатковий бонус +0,5% до обраного депозиту. Наш спеціаліст в Вами зв'яжеться та проговорить деталі.
Щиро сподіваємось на вашу лояльність та наші подальші продуктивні відносини :)
Для нас завжди важлива чесність у відносинах з клієнтами. Ми розібралися у ситуації, що склалася.
МТБ Банк цінує своїх клієнтів і ми маємо намір в майбутньому будувати відносини з Вами. Вам погодили індивідуальний додатковий бонус +0,5% до обраного депозиту. Наш спеціаліст в Вами зв'яжеться та проговорить деталі.
Щиро сподіваємось на вашу лояльність та наші подальші продуктивні відносини :)
В травні 2022 року отримали кредит на поповнення обігових коштів нашої ферми (СВК «Ягідки»). Ситуація для нас була критична (власне як і для багатьох підприємств України в цьому році. Наше підприємство знаходиться у Бучанському районі Київської області і було під окупацією.
Колектив СВК «Ягідки» твердо вирішив відпрацювати сезон та внести свій вклад в економіку воюючої України.
Через підвищення цін на матеріали і послуги, необхідні для виробництва нашої продукції, виробничий сезон для нас був під великим питання, Без кредитора точно.
Ми звернулись до МТБ…далі тільки подяка! Колективу банку за злагоджену роботу, клієнтоорінтованність, максимальну увагу до наших потреб та побажань. Враховуючи короткі терміни, в які ми гостро потребували підтримки — команда МТБ працювала екстра швидко та якісно. Інколи з посадовцями зв’язувались навіть у не робочі дні, отримували консультації та радились. Підібрали для нас максимально оптимальний варіант позики😘
Складалося відчуття, що колектив банку переживає за наш бізнес не меньше за самих нас👍 це прекрасно, коли всі роблять те, що вміють найкраще — ми вирощуємо орнанчні ягоди, банк шукає та надає нам максимально підходящі послуги та ресурси. Український банк працює для українських підприємств.
Особлива подяка Наталії Рахновецькій — дякую🤝 Та пробач бо тебе ми мучили конкретно.
Кредитному комітету — за довіру та адекватну оцінку наших потреб та можливостей👍
Голові правління теж подякували — хороший банк, колектив, атмосфера, так тримати 👍
Всьо, бувайте здорові!
Слава Україні!
Написати коментар
Колектив СВК «Ягідки» твердо вирішив відпрацювати сезон та внести свій вклад в економіку воюючої України.
Через підвищення цін на матеріали і послуги, необхідні для виробництва нашої продукції, виробничий сезон для нас був під великим питання, Без кредитора точно.
Ми звернулись до МТБ…далі тільки подяка! Колективу банку за злагоджену роботу, клієнтоорінтованність, максимальну увагу до наших потреб та побажань. Враховуючи короткі терміни, в які ми гостро потребували підтримки — команда МТБ працювала екстра швидко та якісно. Інколи з посадовцями зв’язувались навіть у не робочі дні, отримували консультації та радились. Підібрали для нас максимально оптимальний варіант позики😘
Складалося відчуття, що колектив банку переживає за наш бізнес не меньше за самих нас👍 це прекрасно, коли всі роблять те, що вміють найкраще — ми вирощуємо орнанчні ягоди, банк шукає та надає нам максимально підходящі послуги та ресурси. Український банк працює для українських підприємств.
Особлива подяка Наталії Рахновецькій — дякую🤝 Та пробач бо тебе ми мучили конкретно.
Кредитному комітету — за довіру та адекватну оцінку наших потреб та можливостей👍
Голові правління теж подякували — хороший банк, колектив, атмосфера, так тримати 👍
Всьо, бувайте здорові!
Слава Україні!
Ответ банка
22 листопада 2022, 9:34
Дякуємо Вам за високу оцінку нашої роботи! МТБ Банк докладає всіх зусиль, аби український бізнес відчував професійну підтримку з боку українського Банку-партнера. Завжди Вам раді та раді разом плідно співпрацювати задля спільної мети – найкращого майбутнього нашої країни.
в києві у відділенні мтб банка можна купити долари по нормальному курсу, поки для мене це найбільший плюс банку)
Коментарі (1)
Ответ банка
1 вересня 2022, 17:36
Дякуємо за зворотній зв'язок!
Вигідний курс є лише однією з переваг нашого банку :)
Для фізичних осіб та ФОП мобільний додаток МТВ360 помітно додає зручності. Дозволяє здійснювати базові банківські операції: переказ валюти родичам, відкриття Digital картки та онлайн депозитів, а також та багато іншого. Скористайтеся перевагами МТВ 360! А якщо будуть побажання щодо покращення, ми завжди раді вислухати пропозиції!
Ваш МТБ Банк
Вигідний курс є лише однією з переваг нашого банку :)
Для фізичних осіб та ФОП мобільний додаток МТВ360 помітно додає зручності. Дозволяє здійснювати базові банківські операції: переказ валюти родичам, відкриття Digital картки та онлайн депозитів, а також та багато іншого. Скористайтеся перевагами МТВ 360! А якщо будуть побажання щодо покращення, ми завжди раді вислухати пропозиції!
Ваш МТБ Банк
Моя девушка была клиентом банка года 4 назад.
Сегодня сделали ей новую обычную карту физ лица. Вроде всё ок, хотя и долговато. По приходу домой хотела выяснить пару вопросов на кц — не смогла. Потом в чате — не смогла. Путем общения с энным количеством операторов еле узнали у одного повминяемей — что она якобы звонит и пишет не с финансового номера. Забавно, почему система тянет супер старый не актуальный номер (хотя в договоре написан актуальный, в кб пишет актуальный), почему это всплыло не при оформлении карты на месте в отделении, почему это толи секретная толи не секретная инфа (зависит от оператора).
Но суть отзыва именно в операторах чата. Они не помогают решить вопрос, не объясняют — а тупо копируют фразы, которые уже написали по 3 раза) наверное думают, что клиенты как они — не воспринимают инфу с первого раза, или слепые, или читать не умеют не знаю =)
Коментарі (1)
Сегодня сделали ей новую обычную карту физ лица. Вроде всё ок, хотя и долговато. По приходу домой хотела выяснить пару вопросов на кц — не смогла. Потом в чате — не смогла. Путем общения с энным количеством операторов еле узнали у одного повминяемей — что она якобы звонит и пишет не с финансового номера. Забавно, почему система тянет супер старый не актуальный номер (хотя в договоре написан актуальный, в кб пишет актуальный), почему это всплыло не при оформлении карты на месте в отделении, почему это толи секретная толи не секретная инфа (зависит от оператора).
Но суть отзыва именно в операторах чата. Они не помогают решить вопрос, не объясняют — а тупо копируют фразы, которые уже написали по 3 раза) наверное думают, что клиенты как они — не воспринимают инфу с первого раза, или слепые, или читать не умеют не знаю =)
Ответ банка
29 червня 2022, 8:49
Доброго дня! Фахівцями банку було проведено детальний аналіз. Відповіді служби підтримки були коректні та регламентовані банком з погляду фінансової безпеки клієнта. Розголошення особистих даних без ідентифікації може мати фінансові ризики для клієнта.
Оскільки звернення було день в день, новий фінансовий номер клієнта ще не був відображений у всіх програмних забезпеченнях (ПЗ) банку. На даний момент фінансовий номер у ПЗ Банку оновлено.
Просимо вибачення за незручності, пов'язані з технічними особливостями.
Оскільки звернення було день в день, новий фінансовий номер клієнта ще не був відображений у всіх програмних забезпеченнях (ПЗ) банку. На даний момент фінансовий номер у ПЗ Банку оновлено.
Просимо вибачення за незручності, пов'язані з технічними особливостями.
Добрый день. Обслуживаемся в Банке давно. Все всегда просто, логично, понятно. Индивидуальный подход, выявление потребностей, качество сопровождения здесь всегда на уровне. Банк с человеческим лицом и душей. Рекомендую и для обслуживание финансов семьи, и для малого бизнеса, и для компаний.
Спасибо большое коллективу, всей команде спасибо.
Командной работе хочется высший балл поставить.
Хочу подчеркнуть отдельно профессионализм в обслуживании клиентов Дзюбинской Татьяны и Ольги Прокопенко, а также менеджера кассы Натальи. Еще раз спасибо и желаю удачи
Написати коментар
Спасибо большое коллективу, всей команде спасибо.
Командной работе хочется высший балл поставить.
Хочу подчеркнуть отдельно профессионализм в обслуживании клиентов Дзюбинской Татьяны и Ольги Прокопенко, а также менеджера кассы Натальи. Еще раз спасибо и желаю удачи
Ответ банка
18 серпня 2021, 9:59
Дякуємо за теплий відгук та блискучу оцінку нашої работи.
Огромное спасибо Наталье Романько (Киев) за своевременное, качественное и компетентное обслуживание! Вся наша семья довольна работой отделения! Успехов. крепкого здоровья на многие годы!
Написати коментар
Ответ банка
5 травня 2021, 16:00
Шановна, Маріє. Дякуємо за Ваш відгук! Ми працюємо заради нашіх клієнтів. Сподіваємося виправдовувати очікування і надалі.
Вітаємо Вас і Вашу родину з травневими святами та Великоднем! Бажаємо успіхів і благополуччя, родинного тепла і злагоди.
Вітаємо Вас і Вашу родину з травневими святами та Великоднем! Бажаємо успіхів і благополуччя, родинного тепла і злагоди.
… ніякий
Гаряча лінія пропонує інфу по картках та інтернет-банкінгу для юросіб.
Таким чином довідатись про стан моїх грошей, що знаходились на завершеному депозітному рахунку не маю змоги. Інтернет-банкінг показує тільки карткові рахунки, на яких мої гроші відсутні.
Телефони відділення вже не дійсні.
Як тільки закінчеться пандемія відразу заберу гроші з цього недолугого банку.
Коментарі (3)
Гаряча лінія пропонує інфу по картках та інтернет-банкінгу для юросіб.
Таким чином довідатись про стан моїх грошей, що знаходились на завершеному депозітному рахунку не маю змоги. Інтернет-банкінг показує тільки карткові рахунки, на яких мої гроші відсутні.
Телефони відділення вже не дійсні.
Як тільки закінчеться пандемія відразу заберу гроші з цього недолугого банку.
1) Працівники по юр. особах ігнорують запитання, не відповідають на дзвінки та не відписують на листи 2) Хамовита дівчина, наймолодша з усіх, а поводить себе некоректно. Помилки які виникли з вини банку і системи сприймає як звична справа. Цікаво як її туди працевлаштували. 3) Відключають смс повідомлення по картках в любий момент, і не важливо чи ви отримали картку щойно чи три місяці тому, по смс це відноситься і розрахункових рахунків. 4) Висока плата за один платіж, порівняно з іншими банками. 5) в Інтернет банкітінгу не налаштовано оплату на 29 — значний IBAN номер.
Коментарі (1)
Хочу написать отзыв о своей работе в Центральном отделении «Marfin bank» в г.Киеве, но скорее всего это отзыв о 5 годах моей жизни, которые я прожил вместе с Банком.
Перефразирую цитату из фильма: «Для хорошего человека «Marfin bank» — мать родная, а для плохого сотрудника — теща!».
За время моей работы Банк стал для меня семьей.
Теперь по сути:
— Банк выстоял на рынке в самые трудные годы для банковской системы Украины, на зло всем воздыхателем, которые его несколько раз продавали и закрывали – это факт;
— руководитель ЦО в г.Киеве — Латыпова Лариса Ивановна — Профессионал своего дела, Человек, который любит и выполняет свою работу на высшем уровне.
— в рабочем процессе Банка есть свои нюансы — это страшное слово, которое слышит новый сотрудник – «согласно ВНД» (внтрибанковские нормативные документы).
В сочетании этих 3-х букв лежит какой-то сакральный смысл бытия. Кого-то это приводит в ступор, кто-то наоборот, вооружившись ВНД «выполняет» свои функциональные обязанности.
К своим клиентам (ЦО в г.Киеве) Банк относится с вниманием, любовью и уважением. Но, это все завит от человеческого фактора или проще говоря от сотрудника Банка, который встречает клиента на пороге.
В Банк в 2016г., на позицию начальника Корпоративного бизнеса пришла новая руководительница Шневская Светалана Петровна. Она стала мотором подразделения и создала коллектив. Желаю ей успехов в работе, несмотря на все ВНД))).
Хочу Банку пожелать процветания в 2017г., а всем сотрудникам успехов в работе и повышения ЗП.
Написати коментар
Перефразирую цитату из фильма: «Для хорошего человека «Marfin bank» — мать родная, а для плохого сотрудника — теща!».
За время моей работы Банк стал для меня семьей.
Теперь по сути:
— Банк выстоял на рынке в самые трудные годы для банковской системы Украины, на зло всем воздыхателем, которые его несколько раз продавали и закрывали – это факт;
— руководитель ЦО в г.Киеве — Латыпова Лариса Ивановна — Профессионал своего дела, Человек, который любит и выполняет свою работу на высшем уровне.
— в рабочем процессе Банка есть свои нюансы — это страшное слово, которое слышит новый сотрудник – «согласно ВНД» (внтрибанковские нормативные документы).
В сочетании этих 3-х букв лежит какой-то сакральный смысл бытия. Кого-то это приводит в ступор, кто-то наоборот, вооружившись ВНД «выполняет» свои функциональные обязанности.
К своим клиентам (ЦО в г.Киеве) Банк относится с вниманием, любовью и уважением. Но, это все завит от человеческого фактора или проще говоря от сотрудника Банка, который встречает клиента на пороге.
В Банк в 2016г., на позицию начальника Корпоративного бизнеса пришла новая руководительница Шневская Светалана Петровна. Она стала мотором подразделения и создала коллектив. Желаю ей успехов в работе, несмотря на все ВНД))).
Хочу Банку пожелать процветания в 2017г., а всем сотрудникам успехов в работе и повышения ЗП.
Доброго дня.не перший рік є клієнтом даного банку.хотів би виразити вдячність працівникам відділення в м.Київ(Юлія і Олег)адже завдяки їхній роботі в мене як у клієнта на обслуговування йде мінімум часу і вони досить швидко і доступно можуть дати інформацію щодо послуг і індивідуальних даних… а порівняти є з ким і чим, це далеко не перша і не єдина установа в якій мені за ці роки довелося обслуговуватися… всюди різні люди і різні умови, але серед усіх мені найбільш приємно мати справу саме з цими людьми, з ними всі питання вирішуються швидко і просто… тому хотів би від себе їм подякувати за їхню роботу, за допомогу швидко і якісно вирішити питання(інколи навіть по телефону, що дуже зручно і економить час)… нехай у вас все буде тільки добре, а то і краще.........і ще хотів би звернутися до керівництва банку, аби ви теж їм подякували(премія або підвищення зарплатні або додаткова відпустка або відпочинок на теплому морі)адже ці люди не перший рік є обличчям установи і роботу свою роблять чесно і професійно на всі 100%, завдяки їм банк має гарну репутацію перед своїми клієнтами і ще й має нових клієнтів(повірте якби замість цих людей була би якась не зовсім чемна і професійна людина я би другий раз вже не прийшов,і мої знайомі також… яким я рекомендую цей банк)тому візьміть до уваги і обов'язково зробіть цим людям приємний подарунок… тим більше скоро вже Новий рік
Написати коментар