Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aa04091982 17 квітня 2023, 13:24
КСВК-9150-А58Н-50КТ номера этой квитанции нет в реестре!!! Перевод был 27.07.22 на 475€, деньги конечно не дошли до получателя. Специалисты банка твердят уже 10 месяцев, что лучшее доказательства перевода это квитанция. Но как квитанция, которой нет не в одной государственной базе может что-то доказывать? Кто сталкивался с таким «БЕСПРЕДЕЛАМ», подскажите как вернуть свои деньги?
monobank
Відповідь банку
17 квітня 2023, 15:26
Номер квитанції, який ви вказуєте у відгуку дійсно не існує
У квитанції інший номер, який можна перевірити за посиланням https://check.gov.ua/
Ми вам писали після попереднього відгуку, але, на жаль, ви нам в особистих повідомленнях не відповідаєте
Також, колеги вам повідомили коди, по яким можна буде знайти платіж банку відправника
З нашого боку платіж був успішним
Проблема вирішена
Rosttt1005 15 квітня 2023, 14:09
Виникла неприємна ситуація, яка обурює та змушує звернутись в правоохоронні органи. Сплачував комунальні послуги (опалення) через додаток Монобанку. Отримувач — Єврореконструкція. Платежі було здійснено 24 грудня 2022 року 1600 грн та 30 січня 2023 року 1060 грн. Нещодавно помітив, що особовий рахунок не співпадає з тим, що в квитанції. Так як загальна сума в квитанції, яка надходить мені від компанії не зменшувалась, а тільки збільшується. Основна проблема полягає в тому, що додатком мені автоматично підтягує чужий особовий рахунок, але моє прізвище, ім'я та по батькові. Без можливості вибору та введення потрібного рахунку. Чому так? Чому я не маю можливості обрати мій особовий рахунок? Та мої кошти надійшли на рахунок іншого користувача. Оператори роблять з клієнта дурня бо, мовляв, в них є можливість вибору. Після надання відео ситуація залишилась без змін. Звернення зафіксовано, передано в комунальну підприємство. Але гарантії повернення коштів мені ніхто не дає. Кошти були зараховані на особовий рахунок компанії Куа Валприм. Ще це за шахрайська схема?! Та чому я далі бачу чужий особовий рахунок в себе в додатку?
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 квітня 2023, 16:41
Шкода, що сталась така ситуація.
Згідно з наданої інформації бачимо, що шаблон було додано самостійно у застосунку, через пошук компанії.
Якщо знайти компанію у застосунку через пошук (головний екран — інші платежі — комунальний платіж — пошук за назвою або ЄДРПОУ/IBAN ), то при додаванні шаблону потрібно було вказати тип послуги та ввести самостійно особовий рахунок.
При цьому за замовчуванням ПІБ будуть власника картки моно у застосунку, де створюється шаблон, та їх можна змінити.
При повторній оплаті за доданим шаблоном, застосунок вже не питає повторно особовий рахунок.
Якщо доданий шаблон неактуальний його можна видалити та зробити новий с коректним особовим рахунком.
Також коректний шаблон можна створити через папку з адресою (головний екран — інші платежі — папка з адресою — додати компанію — пошук за назвою або ЄДРПОУ/IBAN)
Додатково колеги склали запит, щоб допомогти в вирішенні питання з компанію.
Зв'яжуться з вами як буде додаткова інформація
Проблема вирішена
NickBondarchyk 15 квітня 2023, 12:33
Который раз с Моно Банком проблемы с международными переводами, при выполнении всех функций, пишет перевод успешно засчитан, но этого перевода можете ожидать не известные сроки, операторы так же точного ответа не предоставляют. Уважаемые сотрудники, разработчики хочу уведомить вас если у вас такие проблемы с этим уберите эту международные переводы, мы платим деньги, для того чтобы быстро получить перевод, а не ждать не понятные сроки. Сегодня такая же проблема, ещё не понятно сколько времени ждать перевод, ещё й наглости хватает отвечать ожидайте у нас проблемы с зачислением, нет ребята если у вас проблемы уведомление отправьте клиентам своим что сейчас трудности с зачислением перевода. Короче это был мой последний раз с Моно Банком с международным переводам. БыСтРеЕ рассматривайте устраняйте проблему и зачисление денег. Большой минус банку!
Люди если вы хотите получить международный перевод, только не через моно банк!
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 квітня 2023, 14:29
Дуже шкода, що виникла така ситуація.
Зараз, дійсно, на жаль, є складнощі з отриманням такого роду переказів як: WU, MoneyGram, Ria, Payoneer.
Фахівцям відома складність та вони намагаються якомога швидше її вирішити, щоб перекази почали проходити.
Колеги зафіксували інформацію про вашу складність та як тільки проблема буде вирішена вам прийде повідомлення у застосунку монобанк та після цього має бути зарахування суми.
Вибачте нам за тимчасові складнощі, дякуємо за розуміння і терпіння!
Вадим Вадим 14 квітня 2023, 12:18
В Києві валютний депозит забрав в оговорену дату з першого разу, без жодних затримок
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 квітня 2023, 14:02
Вдячні за ваш відгук!
Larysa Levchenko 13 квітня 2023, 21:41
Хочу подякувати банку. За 4 роки було всяке, але дуже швидко і професійно вирішувалися усі негаразди. Я у застосунок зайшла 2200 раз. Це дуже цікаво. Добре, шо банк відслідковує і повідомляє деякі цікавинки. Зараз є можливість порівняти фінансові послуги Моно з закордонними банками, бо в силу обставин довелося вже рік мати картки в інших європейських банках. «Земля і небо"= інакше не сказати. Моментальні перекази, картка Моно працює у всіх країнах, є кешбек, дитячі банківські продукти, багато співпраці з благодійними фондами. З застосунком Моно- навіть готівка ні де не потрібна. Банк вже виходить за межі України. Дякую банку.
monobank
Відповідь банку
monobankua 14 квітня 2023, 12:02
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
Проблема вирішена
afkotenko 13 квітня 2023, 17:14
Становится хуже… Теперь не только переносят выдачу заказанной за неделю валюты, но и банально не подтверждают код на выдачу! Сам банк предложил альтернативную выдачу в Укргазбанке, вместо А-банка, согласованного ранее. А в итоге, приехав в Укргазбанк, кассир подержал в руках деньги, но не выдал, так как монобанк не предоставил код на выдачу. Техподдержка монобанка ограничилась лаконичным ответом — технічні проблеми. Шикарно! Добро пожаловать в ссср!!! Просто отказываюсь понимать, что происходит
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 квітня 2023, 17:28
Вибачте, будь ласка, були тимчасові складнощі на нашому боці з відправленням пуш та кодів
Дане питання вже вирішено, система працює
Нам дуже шкода, що у вас виникли негативні емоції при роботі з нашим продуктом.
marshe 12 квітня 2023, 20:41
Це просто жах! Є клієнтом вже давно, але перший раз стикаюсь коли банк — максимально нічим не може «допомогти» і треба самій вирішувати свої «проблеми». Замовляєш кошти за тиждень, відповідально, аби точно бути впевненою — о пів на 8 ВЕЧОРА приходить смс, що ви не зможете зняти бо інший банк не підтвердив. Хоча вказано що якщо будуть проблеми — повідомлять за 1 РОБОЧИЙ день. На гарячій ліній усім операторам ну дуже шкода що так вийшло ну і все) наступне замовлення — так само відмова, ми ні до чого це все війна винна.Вибачте, ну і знову чекайте коли ми замовимо ну і відмовимо вам. Нашо було закривати відділення у Харкові якщо тут дійсно дуже багато клієнтів моно, але найбільше питання — Нашо «співпрацювати» з банками, котрі по факту не співпрацюють з вами?! немає налагодженого процесу. Пропозиції співробітників — ну підуть у банк спитайте чи є у них в касі і якщо є подзвоніть нам… Дійсно? Це таке обслуговування? Я сама повинна шукати по чужим банкам собі кошти?
Проблема клієнта не вирішується ніяк
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 квітня 2023, 14:16
Дуже шкода, що склалась незручна ситуація.
Дійсно, з початком війти в країні з'явились складнощі з отриманням готівки в іноземних валютах, зараз ми і всі наші колеги роблять все можливе для оптимізації процесу.
На жаль, трапляються ситуації як у вас, коли на відділенні в момент відвідування суми просто немає. Це через великий попит.
Також бачимо що на поточний момент ваше питання вже вирішено
Nyjolay 11 квітня 2023, 19:52
дуже приємна та чуйна підтримка, але політика банку мені абсолютно не зрозуміла. зараз дуже складний час для всіх українців, робити перекази грошей, допомагати родичам чи друзям треба як ніколи. Але монобанк може відмовити вам у обслуговуванні без пояснення причин. Заблокувати аккаунт та заморозити гроші.
monobank
Відповідь банку
12 квітня 2023, 10:10
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DCLXVI 11 квітня 2023, 6:03
«Ганьба, в мене картка — чорна! Хочу фіолетову. Недобанк не може видати фіолетову картку. Закриваю рахунки, ви втратили клієнта, мерщій віддайте мої сто гривень!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 квітня 2023, 17:26
У нас дуже стильні чорні (кредитні) та білі (дебетові) картки.
Також у лінійці платинових карт є срібляста та рожева.
Додатково можна вибрати обкладинки для карток у Google/Apple PAY.
Якщо в планах з'явиться функція кастомізації карток, ми обов'язково проінформуємо
Aa04091982 8 квітня 2023, 13:30
27.07.2022 в 21:40 я зі своєї валютної картки номер 53754199066962488 здійснив переклад в сумі 482,78€ (до одержувача мали прийти 478€) на карту 23253*****1110, банк отримувач: DEUTSCHER SPARKASSEN UND GIROV.
Одержувач гроші не отримав. Я одразу звернувся до монобанка написав, що платіж не було отримано. Консультанти монобанку сказали, що треба чекати від 3 до 5 банківських днів (бо це міжнародний переклад). Через 5 днів переказ знову не прийшло. Консультанти монобанку відправили мені квитанцію і сказали, що переказ був надісланий, що докази цього квитанція і що банк гроші перевів банку одержувача, і що нехай одержувач шукає гроші у своєм банку. Одержувач, у Німеччині подав запит у свій банк DEUTSCHER SPARKASSEN UND GIROV, з проханням знайти грошовий переказ за номером квитанцією КСВК-9150-ASBH-SOKT. Також він ініціював перевірку у своєму банку з метою знайти ці кошти. У банку одержувача платіжа за квитанцією номер КСВК-9150-ASBH-SOKT. не було, також після завершення і перевірки до одержувачу надіслали офіційного листа, в якому написано, що з моєї валютної картки переказу взагалі не було. Цей лист я також надіслав консультантам Monobanka. На що мені знову надіслали квитанцію про те, що платіж було відправлено. Коли я попросив зробити перевірку з метою виявлення зниклих коштів і попросив документ, який міг довести, що платіж дійшов до банку одержувача консультанти мені сказали, що найкращі докази це квитанція про переказ платежу!!! Через деякий час я знову звернувся до консультантів із цим самим питанням. Мені знову надіслали квитанцію, знову підкресливши, що квитанція це найкраще докази про переказ коштів. З 27.07.22З 27.07.22 я звертався до консультантом монобанку по 2−3 рази на місяць. Щоразу під час звернення до монобанку консультанти писали мені відпіски з роздратуванням, що погано приховували. І завжди відповідь була однією і тією же: «Є квитанція, значить платіж був відправлений»!
1 квітня 2023 року мені порадили перевірити цю квитанцію на сервісі check.gov.ua, в «Державний сервіс перевірки квитанцій», Що я й зробив. На цьому сервісі перевіривши квитанцію, я побачив, що така квитанція відсутня (КСВК-9150-ASBH-SOKT). Я відразу перевірив інші квитанції, по переказам з моєї валютної картки на картку одержувача у цьому ж німецькому банку. За перевіркою в check.gov.ua, інші квітанції оплачені. Прошу допомогти повернути мені гроші.
При Я відразу звернувся до монобанку, і мені написали, що все добре, і квитанцію перевірив, і вона оплачено. Вже 9 місяців, як я не можу повернути свої гроші. І мені нахабно брешуть.
monobank
Відповідь банку
8 квітня 2023, 14:52
Номер квитанції по переказу від 27.07.2022 в 21:40 відрізняється від того, що ви написали у відгуку, через це на сайті check.gov.ua відображається, що квитанція відсутня
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема вирішена
36547ggg 8 квітня 2023, 3:42
Тільки відкрила віртуальну картку монобанк, нічого не поповняла і не робила, нарахували кредитні ліміти, як цього позбутися, шоб не відкрили якісь кредити, шоб спокійно користуватися карткою
monobank
Відповідь банку
8 квітня 2023, 9:46
Хочемо звернути вашу увагу, що не буває зайвим мати «гроші про запас»
Не користуєтеся кредитним лімітом — нічого не платите. Якщо вам терміново знадобляться гроші, то вони є у вас
До того ж в монобанк найвигідніші умови користування кредитною лінією на зараз: і за пільговим періодом і за ставкою за користування кредитом поза пільгового
Якщо все ж таки бажаєте знизити ліміт, то у своєму застосунку, ви можете самостійно знизити суму ліміту, подавши заявку: Головне меню — свайп вліво — Змінити кредитний ліміт, вказавши необхідну суму ліміту
Проблема вирішена
Антон Бец 6 квітня 2023, 15:32
Користуюсь з перших днів, та можна сказати амбасадор банку, але є дуже великий геп між піарним маркетингом з котиками та іншими моментами, і реальним клієнтським сервісом.
Замовлення готівкового долару для зняття. Обираємо дату, та зручне відділення за тиждень, начебто все ок. Але напередодні дати зняття приходить повідомлення, що в обраному відділенні не буде зняття і треба їхати в інше, в іншій частині міста. В техпідтримці нічого не вирішується, відповідь одна — це проблеми банка партнера, його ліміти та інше. Перезамовлення знову через тиждень, або їжайте куди вам перенаправили.
Ось в цьому і є ключове, коли красивий піар, але при виникненні простої клієнтської проблеми на стороні банку, то вже все — твої проблеми.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 квітня 2023, 16:10
Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення
Lilia1505 6 квітня 2023, 14:21
Здійснено 4 поповнення по 5 000 грн 1 платіж не надійшов.Сьогодні вже третій день очікування — безрезультатно!
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 квітня 2023, 16:04
Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fatchenko 6 квітня 2023, 9:35
Пользуюсь услугами банка пол года, не каких проблем всё отлично. Единственая проблема нет отделения.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 квітня 2023, 14:07
monobank — це продукт, заточений на віддалене обслуговування. Інтерфейс управління картою — це не відділення, в яке треба ходити, а мобільний застосунок, яке завжди під рукою.
Вдячні за ваш відгук!
Wolt 5 квітня 2023, 18:50
3 місяці тому отримав кредитний ліміт.Почав користуватися ним.Було складне становище.Все платив вчасно без прострочок.Сьогодні монобанк знизив ліміт і зняв всі кошти з картки.Так ці кошти були кредитними але я розраховував на них.Чому неможна попереджати про це завчасно щоб людина могла планувати що робити далі? зараз у мене в гаманці 0.Все що було було на картці.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 квітня 2023, 11:49
Розуміємо, що ви розраховували на ту суму яка була надана раніше.
Банк має право, на свій розсуд, переглядати ліміт в будь-яку сторону без попереднього повідомлення клієнта.
Згідно з умовами п. 5.3 та п. 6.3.2 посилання https://www.monobank.ua/terms
Для уточнення інформації по вашій картці, написали вам у особисті повідомлення
Проблема вирішена
Hadichn 5 квітня 2023, 9:27
7.03.2023р я здійснила платіж за послуги електропостачання на суму 1523.76. Гроші з рахунку були зняті, але електромережа стверджує, що не отримувала коштів. Звернулася у службу підтримки моно банку з проханням пояснити мені чому оплата за електроенергію, яка була здійснена мною, ще 7 березня 2023р до сих пір (минув майже місяць) не пройшла. Мені менеджер пояснив, що це через закінчення ліцензії Айбокс банку.
Також відповідають заготовленими на перед шаблонними фразами, на кшталт: «Нам дуже шкода, що у вас виникли складнощі. Дане питання вже передано на максимально високий рівень і наші фахівці працюють, щоб якомога швидше все виправити.
Будь ласка, дайте нам трохи часу.»
ВЖЕ МІСЯЦЬ ЧАСУ МИНУВ, СКІЛЬКИ ЩЕ ЧАСУ ТРЕБА???
В мене виник борг за електроенергію, як мені бути? Переслати ваше шаблонне повідомлення в електромережу??? Може також дадуть мені «трохи часу» і не будуть відключати електропостачання.
Поверніть мені на рахунок мої кошти або нарешті перерахуйте їх за призначенням!!!
monobank
Відповідь банку
5 квітня 2023, 13:03
Приносимо вибачення за те, що підводимо вас
Дійсно затримка платежу пов’язана з анулюванням ліцензії Айбокс Банку
Наразі Айбокс Банк розраховується за своїми зобов'язаннями з усіма партнерами
І оскільки партнерів багато, а терміни стислі, взаєморозрахунки проходять трохи довше, ніж це було раніше
Кошти найближчим часом будуть зараховані отримувачу
Проблема вирішена
Эдуард Богач 5 квітня 2023, 8:56
Начиная с октябрь 2022 года я активно начал использовать рассрочки (был лимит на 10к) и кредитный лимит (так же 10к), из-за задержек выплат. Каждый месяц я вовремя гасил остаток, чтобы оставаться в льготном периоде, и никаких проблем с банком не было. Но ещё 2‑го апреля все было хорошо, я оформил очередную рассрочку на 1.5к (т.к денег не было, а нужно было срочно купить лекарства), и на следующий день 3 апреля мне пришли часть деньги для погашения лимита и когда я захотел использовать деньги с карты мне пришёл отказ. Я написал в ТП на что мне ответили вам нужно погасить кредитный лимит и банк ограничил использование кредитных средств. Заметьте чтобы банк сказал что нельзя пользоваться именно кредитными средствами, за личные ничего не сказал
https://prnt.sc/hwj7xE_tMZ2B
https://prnt.sc/edwDRwMjmEBO
https://prnt.sc/qYaxdcNPmTV_
4‑го апреля мне приходят деньги для полного погашения кредитного лимита, и всех рассрочек на общую сумму около 10к
Кредитный лимит я погашаю, уменьшаю его до 0, захожу в раздел рассрочку и мне выбивает ошибку, что я не могу его погасить, тут и начинается интересная история с ТП, т.к они работают как ленивцы и будто специально оттягивают время
https://prnt.sc/s5WzJ4jBcOQ5
https://prnt.sc/tDlKnKb1E_SY
Они долго собирали информацию чтобы сказать что банк отказывается со мной работать
https://prnt.sc/xfRv-TIhS4nt
Я согласился вывести средства на что они сказали что банк сначала закроет рассрочки и потом можно будет писать заявление. Но банк до сих пор не закрыл рассрочки, хотя я не думаю что это очень долго делать, т.к мне ТП сказала что поддержка занимается этим 24/7
https://prnt.sc/HVJYREX2q0pH
https://prnt.sc/Y99vfhRt-yTe
https://prnt.sc/vRAxu27QG6vz
https://prnt.sc/hc-FCVjcahmn
https://prnt.sc/t0bV6ahPQK0u
Моно банку все равно что в стране сейчас идёт война, он задерживает деньги и не понимает что это могут быть единственные средства для выживания сейчас
monobank
Відповідь банку
5 квітня 2023, 14:47
Розуміємо, що ситуація неприємна
Обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та проведемо роботу над помилками
Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
Колеги повідомили вам у месенджері інформацію по розстрочкам та переказу коштів на рахунок в іншому банку
Katerina9 5 квітня 2023, 0:05
до війни чудово співпрацювали: мала білу карту та кредитну. завжди своєчасно вносила платежі і була вдячна банку за довіру. зараз дуже розчарована. зіткнулась з фінансовими труднощами (з жовтня 2022), як і у багатьох почались проблеми з роботою та виплатами з.п. стараюсь хоча б частково повертати борг і поверну, питання часу…але саме для цього банка війни не існує. маю кредит у «російському» сенс банку і вже реструктаризувала: зменшили платежі та збільшили термін. при зверненні до кц моно шаблонна відповідь що пропозиції відсутні, платіть, подати запит на розгляд не можемо, письмові звернення не приймаються. поняття «лояльність» — відсутність пені і штрафів, в принципі, то що й так у всіх банках. роботизовані беземоційні співробітники кц, які слідують виключно інструкціям. до того ж на початку війни кредитні канікули не надавались, як у решти банків. все закрию, нікому не порекоменую.
monobank
Відповідь банку
5 квітня 2023, 12:44
Розуміємо, що у поточних умовах виконати зобов'язання за кредитом є складним завданням для багатьох клієнтів. Звертаємо увагу, що зараз банк не списує штрафи за невнесення мінімального платежу
Але оскільки ми маємо зобов'язання перед вкладниками, ми змушені проводити списання відсотків за кредитами
Рекомендуємо вам вносити мінімальний платіж – 4% від суми заборгованості. Ця сума не списується з картки, важливим є сам факт поповнення і це дозволить зберегти хорошу кредитну історію
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
voloshynt 4 квітня 2023, 22:08
Я просто в шоці з швидкості обслуговування та реакції. Банк дуже змінився в негативну сторону і став не клієнт, а прибуток орієнтованим. Вчора я особисто поставив на свій рахунок суму до 400тис грн,і вона чомусь заблокована для платежів. По невідомій причині. Я надав довідки ПФУ, купу депозитів на більшу суму в вашому ж банку,і… триває перевірка, а по факту кошти заблоковані і з них йде заробіток для банку, оскільки вони у банку на рахунку є. Лінія кореспонденції банку ніяка. Одні відмовки. Перевірка фінмоніторингу займає до години в інших банках,і то при сумі більше 400тис. Тут менша сума і 1.5 доби перевірки при наявності депозитів в вашому ж банку на більшу суму. І довідки на більшу. Не реально.
monobank
Відповідь банку
5 квітня 2023, 13:14
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
На поточний момент питання в роботі у колег
Щойно буде інформація, колеги одразу з вами зв'яжуться
Проблема вирішена
AndreyB1970 4 квітня 2023, 20:34
25.03. було через Вайбер подано заяву на видачу коштів із закритої картки на рахунок до іншого банку.Все було вказано згідно з шаблоном, який надано службою підтримки. Так само з цією заявкою та паспортом сказали сфотографуватися … і це зробив.Підтримка пообіцяла, що згідно з їхніми нормативами, кошти мені будуть переведені на рахунок в іншому банку протягом трьох робочих днів.30.03. я не спостерігаючи грошей знову скликаюсь з підтримкою. Де на моє запитання, а де гроші кажуть: у вас одна цифра не читається розбірливо.Пропонують знову написати нову заяву з поточною датою і повторити процедуру з фото. Проходжу, відправляю, додаю пдф файл з банківськими реквізитами. Уточнюю правильність! Отримую підтвердження про вірність переданих даних.Оператор підтверджує, що все правильно. Пройшло три робочі дні!
Грошей на даному рахунку немає.
Знову зв’язуюсь із підтримкою і тут починається цирк! Оператор розводить руками та просить чекати…
На резонне запитання: скільки? Йдуть відмовки, що ми нічого не знаємо. На прохання дати того хто знає відповідь — чекайте.Це нормальна робота операторів?
І основне питання чому мені не віддають мої гроші?!!!
monobank
Відповідь банку
5 квітня 2023, 14:10
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Обов'язково проведемо роботу над помилками та вживемо заходів
Сьогодні кошти було відправлено згідно з заявою, яку ви нам надіслали

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3496
EUR 49.29 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝