Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Заказывал видеокарту, недорогую, за 840 грн. Тип, у которого я заказывал, отменил заказ так как наверное уже продал. Деньги вернули, заказывал кстати на izi. Позже, пришла такая же сумма, я не придал этому значение, подумал что это что-то от меня, так как занимаю деньги и продаю что-то, мало ли. После 2 месяцев спокойной жизни и потраченных лишних 840 грн у меня их списали. Просто списали и у меня повис долг на карте. Наверное, очень сложно прислать хотя бы какое то уведомление или списывать НЕ ЧЕРЕЗ 2 МЕСЯЦА. В поддержке кидали ссылку на FAQ — и это максимум. Писал с разных аккаунтов и пытался добится справедливости, все четно. Забил. Сейчас пишу отзыв. Зато русский язык убрали в приложении, улучшаемся
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 жовтня 2023, 19:34
Є таке поняття, як оффлайн списання.
Проведення операцій «оффлайном» це фактичний взаєморозрахунок Монобанку з банком, в якому зареєстрована торгова точка, в якій проводиться оплата.

Коли клієнт здійснює покупку, то сума резервується на карті. Далі банк-еквайр надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Іноді запит на списання приходить окремою операцією (якщо сума відрізняється або через налаштування терміналу) — оффлайн списання
А сума, що була спочатку зарезервована, повертається на рахунок на 12 день.

Іноді монобанк компенсує оффлайн суму клієнтові, та забирає з рахунку після повернення суми.

Скоріш за все після невдалої спроби покупки, банк-еквайр все ж таки надіслав запит на списання, а монобанк компенсував цю суму.
А після того, як банк-еквайр повернув списання, монобанк списав суму компенсації вже в жовтні

Всі ці операції повинні бути в виписці у застосунку.
Для перевірки інформації стосовно операцій по вашій карті та розбору саме вашої ситуації ми написали вам в особисті повідомлення
Проблема вирішена
voleksandr86 3 жовтня 2023, 18:23
Відправив гроші зі свого рахунку ФОП в Приваті на рахунок в Моно. Гроші довелося чекати 5 годин. Підозрюю, що чекав би ще довше, якби не написав в підтриму і мало не нагнув там матюків. Вишенька на торті — відповіді в стилі «дане питання передано на максимально високий рівень» і «наші фахівці працюють, щоб якомога швидше все виправити». Повідомлення про платежі в додатку приходять із запізненням. І ці підори ще позиціонують себе як «один із найкомфортніших продуктів на ринку».
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 жовтня 2023, 19:20
Вибачте, будь ласка, сьогодні виникли тимчасові складнощі з проведенням платежів за реквізитами.
Наші фахівці усунули несправності, та зараз зарахування відбуваються згідно з регламентами.
Нам щиро шкода, що ви отримали негативний досвід.
Намагатимемося зробити все можливе, щоб такого більше не повторювалося!
Проблема вирішена
Zloy007 3 жовтня 2023, 13:19
Зранку здійснив переказ суми в 159 тис грн, з власного рахунку (з іншого банку) на МОНОБАНК. Списались гроші миттєво, на рахунок в МОНО так і не зайшли.

Через декілька годин звернувся в чат-бот, де зі швидкістю відповіді раз в 30 хв повідомили що «моє звернення дуже важливе для них і будуть якнайшвидше вирішувати проблему».
Це «якнайшвидше» мене не влаштувало, звернувся до коллцентру і тільки після цього почались якісь рухи, попросили надіслати платіжку, сказали що провідні спеціалісти вже займаються моїм питанням.
Що цікаво, часто користуюсь МОНО для дрібних оплат і переводів — все працює швидко. Тільки велика сума — одразу якісь проблеми (не перший раз вже в мене).

Пройшло пів дня, на разі і досі не відомо куди поділися гроші, надіслані по IBAN, провідні спеціалісти ще шукають.

Хотів трохи зекономити на коміссії, як результат:
— зіпсований настрій та час на пошуки своїх же грошей
— не встиг провести вчасно зранку платіж, який планував.

Робота підтримки в чатботі — взагалі треш!
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 жовтня 2023, 15:53
Вибачте, будь ласка, були тимчасові складнощі з проведенням платежів.
Питання було передано на максимально високий рівень та вже вирішене.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Дякуємо за розуміння.
Сподіваємось надалі тільки радувати вас
Артур Михайлюк 3 жовтня 2023, 1:47
Я звичайний айтішник, який до війни жив звичайним життям айтішника і мав звичайні мрії, які притаманні не лише айтішнику. Та одного зимового ранку… Все змінилось…
Я завжди намагався жити таким чином, щоб приносити якнайменшу шкоду іншим людям та навколишньому світу. Тому прагнув не стати заручником ані речей, ані людей. Не можу сказати, що я був аскетом або соціофобом, чи навіть наближався до них, але намагався не купувати зайві речі та знайомитись із зайвими людьми. І коли ти ведеш такий спосіб життя, то тобі, в принципі, вистачає заробітньої плати для того, щоб пізнавати світ та себе, і мені не потрібні були кредити для всього решта. Звичайно, мене не оминув цей «гріх» і я брав кредити, але це ставалося рідко і, як правило, стосувалося речей, за які не міг собі дозволити сплатити одним платежем. До сьогодні…
Так як моє життя вимушено поставилось на таку собі «паузу», то всі середньо- та довгострокові цілі та плани довелось переглянути та відкласти на невизначений час. Спираючись на власний досвід та досвід інших розумних людей я прийшов до висновку, що зараз найкраще використати цю паузу для самовдосконалення та підтримки рідних й близьких. Я зрозумів, що настав момент коли потрібно інвестувати у себе та своє майбутнє. Днями, я натрапив на чудовий курс одного із українських навчальних закладів (я керуюсь принципом — якщо я можу витратити гроші з користю для України, то маючи вибір, завжди витрачу їх з користю для моєї країни, бо це податки, робочі місця та прибуток для бізнесу). Але так як вартість навчання трошки підняла мені тиску і заплатити одразу всю суму немаю можливості, я вирішив звернутись до Монобанку. Так як я є їх клієнтом, вже довший час, прямо з додатку, звернувся до служби підтримки. Розповів консультанту про потребу в суттєвому збільшені суми розстрочки на навчання і турботливий жіночий голос запропонував мені зачекати. Хоча мені не було повідомленно приблизний час очікування, вродовж дня, консультант ще двіччі мене повідомляв, що рішення ще не прийняте. Та за третім разом відповідь була позитивною.

Мене переповнюють різні емоції та основна з них — це щира подяка простої людини простим людям, які не дивлячись на жах, біль, невизначенність і розчарування продовжують сумлінно і людяно робити свою справу. Завдяки таким простим працівникам як ви і сотням тисяч інших працівникам і функціонує наша держава. Завдяки всім вам, ми маємо на полицях хліб, на бензоколонках бензин, в розетках струм, а на картках і в гаманцях гроші.
Звичайно, що основна подяка належить тим звичайним хлопцям і дівчатам, які щосекудно боронять нашу країну. Це воїни, які готові віддати життя за кожного з нас. Завдяки їм, ми живемо і будемо жити, а от чи вони зможуть — я не знаю і ніхто не знає. Але кожен з нас може бути тим простим гідним українцем, який завжди залишається людиною. Маєте можливість допомогти — не проходьте повз того, хто потребує. Тільки у єдності і з людяністю в серці нам вдасться здолати ворога.

Щира подяка!

Хочу наголосити! Моя подяка не скеровується до керівництва банку чи керівництва державою
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 жовтня 2023, 14:42
Сердечно дякуємо за вашу підтримку :)
Проблема вирішена
Blackforest 3 жовтня 2023, 0:20
З штовхнувся з ситуацією де в додатку монобанка вирішив зробити повторний платіж, при цьому просто змінив суму коштів на меньше, з 5000 на 1000 грн. Помилитися там навіть не можливо, з вигляду усе доступно і зручно, але зробивши повторний платіж, гроші потрапили на іншого користувача моно банку. Звернувшись в службу підтримки нічого не вирішили, так як ніби їм треба зв’язатися з тим власником карти, але вони не можуть з ним зв’язатися. Гроші не великі 1000 грн, але… проблема чомусь перекладався на мене, хоч збій був їх системі, а може це їхні айтішники вигадали схему підзаробити. Мені було запропоновано звернутися у суд, але така сума що мало хто захоче подібну волокіту. Писав листа на їх імейл, така сама відповідь як і служби підтримки в телеграмі. Цікаво чи є у когось ще подібні історії?
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 жовтня 2023, 14:26
Повернення помилкового платежу дійсно можливо лише зі згоди отримувача.
Якщо отримувач не виходить на зв'язок, або клієнт не знає отримувача, ми зазвичай радимо звернутись до цивільного суду.
Стосовно вашої ситуації написали вам в особисті повідомлення
Проблема вирішена
Ілля Момотюк 2 жовтня 2023, 20:41
30 вересня заблокували рахунки, за не типові операції. Попросили пітвердити дією, все зробив. Обіяцялт протягом доби вирішити питання. Вже 2 жовтня. Нічого немає, в підтримці морозяться. Кошти заблоковані, немаю змоги користуватися ні банком ні своїми коштами!
monobank
Відповідь банку
monobankua 3 жовтня 2023, 15:25
Дуже шкода, що склалась така ситуація.
На поточний момент бачимо перевірка операцій завершена, та банк повідомив вам про своє рішення в пуш — повідомленні. Також колеги у чаті надали інформацію стосовно подальших дій
Проблема вирішена
Анна Вакулович 2 жовтня 2023, 18:29
Досить довго користуюся послугами моно банку, не завжди активно, але 1−2 перекази в місяць роблю. Виникла проблема: не можу поповнити свою карту моно — картою іноземного банку — а ні через apple pay, а ні через дані з карти, хоча до цього все було ок і на будь-яку суму поповнення проходило без проблем. Часом вдається поповнити на менші суми до 1000 грн, але то як повезе. Вже другий місяць я пишу в техпідтримку. За кожним разом інший консультант щось там перевіряє і повертається з рішенням, що з їхнього боку все ок (хоча явно не ок). За весь час лише один консультант обмовився, що є якийсь ліміт в системі і ніби він це поправив і якщо надалі залишиться проблема, то знову звертатись в техпідтримку. На жаль, ті зміни нічого не поправили і я знову звернулась в техпідтримку. І мені знову сказали, що проблеми нема. Я вже сама їм сказала, що їх колега знайшов проблему з якихось лімітах, на що вони мені знов, що вони проблеми не бачать. :))) Просто цирк.:))Проблема далі є і не вирішена. Ніхто допомогти не може, у працівників жодного бажання вирішити проблему клієнта і допомогти. А в до цього ще на міжнародний номер техпідтримки не можливо додзвонитись. Уточню, що не можу поповнити усіма своїми іноземними картами (маю їх 3) тому проблема однозначно в моно, чомусь не перестав приймати платежі з інших країн.
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 жовтня 2023, 13:26
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема вирішена
Eugenecom 2 жовтня 2023, 17:21
Нарешті дійшли руки написати відгук. Багато років був активним користувачем монобанку, майже з самого початку існування банку. Швидка робота додатку, непогана відповідь техпідтримки і вирішення різноманітних питань, але 27 вересня прийшло блокування рахунку. Типу система безпеки і треба підтвердити особу власника через дію або відеозв'язов. Без питань, обрав відеозв'язов, так 101% можна перевірити власника карти. Зателефонував по відео майже відразу, на що відповіли чекати 24 години. Наступного дня зв’язався зі мною оператор і запитав документи походження коштів. Надав всі відповіді і виписку ОК-7 (офіційний податковий документ). Системі банку не сподобалось і в результаті відмовили в користуванні. Хотілось би зрозуміти чому так і чи є можливість вирішити питання з відновленням доступу для подальшого користування.
monobank
Відповідь банку
2 жовтня 2023, 17:28
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
maxstar 2 жовтня 2023, 12:25
30 вересня блоконули рахунки за нетипові операції. Пройшов підтвердження через відеодзвінок. Обробка 24 години. Сьогодні 2 жовтня…а підтримка…чекайте… скільки чекати?
Чого чекати.
Перехвалили Монобанк
monobank
Відповідь банку
2 жовтня 2023, 13:53
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Банк якій просто так блокує всі рахункі, як йому захочеться. Відмовляє потім в користуванні в послугах, та розриває договір.
Якщо там були ваші кошти. То і банк може їх не повернути!!! А забрати собі. Або попросити 10000 довідок про ці кошти. Не кому не рекомендую цей банк.
monobank
Відповідь банку
2 жовтня 2023, 13:55
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Голубович 29 вересня 2023, 15:59
Сам банк дуже хороший, раніше ним користувався але вирішив закрити картку, тому що довго не користувався нею, через деякий час, я вирішив оформити картку, відправив документи та пройшов відео дзвінок, після відео дзвінка мені написали «вибачте, ми не зможемо відкрити картку для вас :(«, хотів би дізнатись причину
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 вересня 2023, 19:21
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
kolyaklap 28 вересня 2023, 17:28
Поставили на вывод все мои средства. Прислали сообщение о блокировке 21 000 гривен от какого-то частного нотариуса и говорят в службе поддержки что обращайтесь по всем вопросам к нему, класс! Тупо опустились на уровень ***, раньше нормальная компания была, а сейчас обычный МММ, не храните большие деньги у этого банка, в один момент он всё отберёт.
monobank
Відповідь банку
28 вересня 2023, 19:39
Дійсно неприємна ситуація. Зверніть увагу, що не в компетенції банку, розслідування та виявлення незаконності рішення Виконавчої служби, проте в обов'язки банку входить накладення арешту або списання за запитом виконавчої служби в рамках поточного законодавства. Якщо ви не згодні з рішенням Виконавчої служби, ви в праві його оскаржити згідно з чинним законодавством. Банк в будь-який момент готовий піти назустріч, і ми зробимо все можливе, щоб максимально швидко зняти арешт після отримання даної інформації про зняття арешту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 28 вересня 2023, 3:11
Сенс банк уже сделал все выплаты, в 19−00 — благо облигации были куплены не через неДИЮ…
А Моно что-то тормозит.
monobank
Відповідь банку
28 вересня 2023, 10:08
Бачимо, що сьогодні вранці було зарахування
Перевірте, будь ласка
Два роки тому монобанк звернувся з позовом до суду, де вимагав стягнути з мене тіло кредиту плюс відсотки, штрафи, пені. Суд, в свою чергу, задовольнив позов банку частково присудивши мені виплатити тільки тіло кредиту, визнавши, що про відсотки, штрафи, пені — банк та клієнт не домовилися. Рішення суду набрало законної сили, я сумлінно виконала рішення суду і заплатила повну суму тіла, яку присудив суд. Монобанк зухвало ігнорує рішення суду, в додатку у мене продовжує світитися -43 тисячі грн (це саме ті відсотки, штрафи, пені, які планує отримати монобанк, а суд їм відмовив). Мені продовжують надходити дзвінки від хамовитих операторів з вимогою заплатити неіснуючий борг і продовжують нараховувати якісь незрозумілі відсотки.
monobank
Відповідь банку
28 вересня 2023, 16:12
В рішенні суду не зазначено, що саме необхідно зробити з залишком боргу, тому він залишається
Якщо ви бажаєте отримати від нас офіційну відповідь стосовно цієї ситуації, просимо написати або в особисті повідомлення, або у підтримку і ми надамо вам її згідно з чинним законодавством
Проблема вирішена
TarasPav 27 вересня 2023, 19:56
Всім привіт,
нещодавно Monobank мене дуже сильно і неприємно здивував. Напередодні Дня Незалежності (23 серпня) о 6:10 ранку (поки я спав в Україні) хтось розрахувався в Сан Франциско моєю картою в seafood ресторані (Хтось, мабуть, смачно поїв лобстерів) три рази по 100 доларів США (екв. 3 743 грн) (без жодного підтвердження через додаток, введення cvv2, пінкода чи будь-якої іншої ідентифікації). Хотілося мені бути там, проте ніт, то були шахраї. Вони могли б зняти і більше, проте на кредитці не було більше коштів. Через дірку в Безпеці Банку операції пройшли. Так як це сталося з вини банку, то згідно із пунктом 37.2 статті 37 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» Банк мав би повернути ці кошти і навіть пеню 0,1% за кожен день з дня неналежного платежу, проте служба підримки мені повідомила, що я не можу розраховувати на повернення грошей банком інакше, як через суд при цьому хоча ввічлтиво, але послала. Взагалі виглядає абсурдно від Банку, який пишається своєю підтримкою. І ще більш неочікувано, наскільки Банку начхати на своїх клієнтів і він готовий йти на порушення закону і втрату клієнта, який багато років з ним, приносить валютну виручку і тримає в банку всі свої фінанси. А головне ціна питання — 300 доларів.
Я подам позовну зяву — благо маю договір з хорошими юристами і незважаючи на військовий стан суди працюють. Тут не питання грошей, а питання принципу. Коли повернуть, то все що повернуть, задоначу на ЗСУ (і так більше цієї суми щомісяця доначу)
Ситуація вкрай неприємна, особливо, коли ми з вами збираємо по копійках кошти на ЗСУ.
Більш того, я з Моно з 2018 року (вони з’явились в 2017) і дотепер я вважав їх найкращим фін сервісом в Україні і всім рекомендував, проте, як виявилось, я помилявся. Тепер прийдеться знову походити по ринку і подивитись, ким їх замінити. Відчуття наче в моєму улюбленому ресторані мені наклали в тарілку і замість вибачення сказали «і так з'їсте».
Уважно ставтеся до своїх грошей — в Монобанку вони не в безпеці і коли щось станеться, то у Вас буде тільки одна можливість стягнути кошти з банку — суд, навіть якщо Банк по закону зобов’язаний заплатити. Бо мої відносини з Моно саме там [в суді] і закінчуються.
monobank
Відповідь банку
28 вересня 2023, 18:26
Нам дуже прикро, що сталася ця ситуація
Налаштуванням термінала займається торгова точка та банк, який її обслуговує. Деякі торгові точки можуть проводити платежі без введення CVV-коду, не запитувати код підтвердження в вашому застосунку (3DS) і брати при цьому відповідальність на себе за проведення даних платежів
Ми сформували документи на повернення коштів за вашим зверненням і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Зараз, ми очікуємо відповідь від банку, який обслуговував термінал, по якому пройшли платежі
Ми детально проаналізували ситуацію, колеги вже зв'язались з вами стосовно оскарження
Також, колеги готують офіційну відповідь по вашому зверненню, яку нададуть згідно з чинним законодавством
Полезный комментарий
TarasPav 28 вересня 2023, 18:14
Наразі питання вирішилось. В нашому діалозі з банком виникло певне непопрозуміння і це питання сьогодні вже закрилось. Вдячний Моно за конструктивну позицицію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kostianMendes 26 вересня 2023, 18:17
7 березня я заплатив за комуналку близько 5 тисяч гривень. (вода, світло, газ і т д) Через тиждень звернув увагу що грошей немає в кабінетах компаній. Надіслав квитанції до компаній вони сказали гроші не надходили. Я звернувся до підтримки банку вони сказали що всьому виною Айбокс що їм ліцензію аналювали. Але я платив з картки в додатку монобанку то. Сказали мені що Айбокс переведе кошти на рахунки але вони не знають термінів.
Сьогодні вересень місяць. Обіцянки про переведення коштів досі йдуть. Але я дізнався неймовірну цікаву інформацію, навіть не знаю що і думати. Коротше вони мені надавали не одноразово інформацію що отримувачі коштів (комунальні підприємства) повинні написати заяву на вимоги кредитора, ну і навіт ьмені вказали що вже всі компанії написали їх. Ну І от схема яка, я теж написав заяву на вимоги кредитора до айбокс банку, і мені надійшла відповідь, дуже суха і в кінці абзац в якому сказано що підприємства можуть подати заяву на вимоги кредитора. Тобто мене не внесли в списки кредиторів і мотивували що компанії мають право подати відповідну заяву. Я в свою чергу заяву 06.09.23 надав згідно зразку і додав квитанції. Але цікава ситуація наступна, що я надіслав запит в компанії комунальні, і вони мені надали відповідь, що вони надсилали дану заяву — ще, увага, — 04.04.2023 (зареєстрована). Тобто на момент мого звернення айбокс знав про ці заяви і саме головне «КОМПАНІЯМ БУЛО ВІДМОВЛЕНО». А як тоді виходить їм відмовили, мені відмовили, тоді ж де гроші? І чому мені відмовили? Це як взагалі? Виходить моно відповідає шаблоном, що гроші переведуть підприємствам коли фонд дасть дозвіл айбоксу і що всі компанії подали заяви. Сам айбокс надає відповідь що підприємства мають право подати заяви (хоча на момент цієї відповіді вони знали що підприємства подали вже заяви і їм відмовили), і я як відправник грошей подав заяву і мені відмовили тоді як це взагалі? ЩЕ і цікаве що банк закрив мою попердню заявку і вказав що ситуація вирішена — https://minfin.com.ua/company/monobank/review/323783/. (#66298) ВОНА НЕ ВИРІШЕНА! ЩО відбувається? Що за схема з крадіжкою грошей і хто в цій схемі гроші краде? ПРОШУ РОЗГОЛОСУ!
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 вересня 2023, 19:50
Платежі було виконано через Нова-Ком. В Нова-Ком входить група компаній і перерахування відбудеться після того, як кожна з компаній надасть заяву на перерахування коштів до Айбокс Банку.
На поточний момент, на жаль, не всі компанії ще це зробили, однак Айбокс тримає дане питання на контролі. Кошти перерахують після отримання заяв. В даному випадку просимо вас очікувати на зарахування, ви зможете побачити його в особистому кабінеті компанії.

Окрім того, звертаємо вашу увагу, що ситуація також контролюється Фондом Гарантування Вкладів
Temka56 24 вересня 2023, 22:11
Якісь двоякі відчуття.

З першого боку все влаштовує. Тут вам і техпідтримка яка може «сюсюкатися» з вами у чаті, і менеджери, які допоможуть у вирішенні навіть особистих питань (якщо що то я не VIP). Зручний застосунок, є ачівки (хоч чимось можу похизуватися). Навіть картку можно блокувати та розблокувати.

З іншого боку йолопскі правила щодо «нерозголошення». Ніхто нічого не коментує. На будь які запитання щодо того, чому так багато скарг на відмову в обслуговуванні — відписки якісь ботів. Я все розумію, там таємниці, безпека і все таке інше. Але чому клієнти скаржаться на те що ви навіть самим клієнтам не відповідаєте? Я розумію що не зобовʼязані, але чому ні?
Інше що дратує — це очікування на відео верифікацію. 5 хвилин мого часу я не можу закрити застосунок. Якого біса? Мені двічі дзвонили та все доводилося починати з початку! Допіліть очікування у фоні!
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 вересня 2023, 11:31
Вдячні вам за відгук.

Стосовно причин відмови обмежень та відмови в обслуговуванні: у нас немає принципової позиції приховувати щось від клієнта або обманювати його. Наша принципова позиція перед клієнтом – максимальна відкритість.
Умови та правила Банку є у відкритому доступі https://www.monobank.ua/rates

При цьому банк, як фінансова установа, зобов'язана перевіряти операції наших клієнтів.
Найчастіше на основі цього аналізу банк може прийняти рішення про відмову в обслуговуванні.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми відловлюємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Також розголошення цієї інформації може допомогти шахраям у майбутньому знайти нові шляхи для шахрайства та фінансових махінацій.

Ще ми також залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні клієнтам у разі неповажного ставлення до співробітників банку (це зазначено в п.10.7 Умови та Правила обслуговування).

На превеликий жаль, у багатьох відгуках, наприклад про відмову в обслуговуванні, авторами вказана неповна, або недостовірна інформація яка не повною мірою описує все, що робилося, що сталося.
А надати повну інформацію у відповіді під відгуком, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося, можливість відсутня, тому що ми не можемо порушити банківську таємницю.

У клієнтів, що користуються карткою для звичайних щоденних операцій та потреб (здійснення/отримання переказів за карткою, реквізитами, сплата послуг в магазині, інтернеті, комуналки, отримання зарплати, міжнародні перекази, депозити, облігації та інше) зазвичай не виникає складнощів, обмежень та відмов в обслуговуванні.

Стосовно часу очікування відеоверифікації, написали вам в особисті повідомлення, для уточнення даних.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ovcharenkod 24 вересня 2023, 19:14
Не могу вписать улицу. Пишет что не правильное значение:(
monobank
Відповідь банку
24 вересня 2023, 19:37
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
vladyslav123 24 вересня 2023, 16:11
Заблокували рахунок ФОПа, я надав всі докази, вони тримали рахунок 59 днів заблокованим, а потім на 59 день о 23 вечора надіслали повідомлення про те, що розривають договір і потрібно забрати всі кошти (за договором вони мають право блокувати окремий платіж до 60 днів, а вони заблокували на 59 днів 23 години весь рахунок). І ФОП і всі особисті картки та банки були заблокованими майже 2 місяці.
Потім вони мали протягом 3-х днів (за умовами договору) вивести кошти на вказані реквізити але виводили 5 днів

Не банк, а шарашкіна контора. Не рекомендую. Я щодня їм писав, щоб надали інформацію але вони у відповідь «ми постараємови вирішити питання. Очікуйте до 60 днів»
monobank
Відповідь банку
24 вересня 2023, 19:33
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми діємо згідно з умовами та правилами банку (пункт 6.3.6)
Для уточнення та детальної перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Три літри 23 вересня 2023, 10:52
Як відомо Монобанк запустив картку АТБ цього місяця. Отримання її в перші тижни було трохи неочевидно, але відкрив віртуалку завдяки підказкам на телеграм-каналі Свідлова (цей канал, а также канали Тарага Гука та Ігоря WalletPro це дуже гарна альтернатива хайпо-фінансовим сайтам).

Спочатку то була просто «ще одна карта». Але сьогодні випадково (можливо Гороховський і анонсував, але я за ним не слідкую) побачив що в детальній інформації по оплаті картою АТБ в цьому магазині з’явився зміст чека.

Я ще недавно вів облік своїх фінансів і це дуже зручно що інформація є в банківському застосунку. Бо чеки з магазинів дуже часто губляться по дорозі до дому чи їх треба шукати десь в сумках. Звісно це поки що не закривая всі-всі покупки, але все одно плюс.
monobank
Відповідь банку
23 вересня 2023, 15:44
Дякуємо за відгук :)
Ми дуже стараємося!

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3603
EUR 49.33 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3603
EUR 49.33 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝