Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alexander88 18 жовтня 2023, 2:14
За місяць до погашеня коедитки почав без попереджень забирати 💰
І казали ж усі не зв’язуватись
monobank
Відповідь банку
18 жовтня 2023, 9:30
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 жовтня 2023, 15:56
Відгук не зарахований (на 20.10.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
Marina Chentsova 17 жовтня 2023, 15:33
Мала рахунки ФОП і картки фізичної особи в Монобанк. Працювала чесно, сплачувала всі податки, якщо запитували, надавала банку всі необхідні документи для співпраці. З 2 жовтня мені заблокували доступ у додаток, Того ж дня і Обмежили доступ до моїх коштів (на рахунку було більше ніж 300 тис.грн.). Сказали, щоб повернути гроші, треба онлайн підписати появу на виведення коштів з рахунку ФОПу на картку фіз особи, яку вони самі підготували, регламент обробки 3 дні. Минуло вже 15 днів. Щодня телефоную і пишу у додаток, співробітники мають враження зовсім некомпетентних осіб, надсилають мені шаблонні відповіді, такі як «Нам дуже шкода, що ми вас розчарували на цьому етапі співпраці, чекайте і т. е.», терміни очікування не уточнюють.
Причину блокування рахунків сказати не можуть. Поводяться як шахраї. Також дзвонила на гарячу лінію і там адекватної відповіді я не почула, співробітник банку лише мені сказала, що Монобанк не є юридичним представником Універсал банку, це інший продукт)), відправляє мене в так звану «службу турботи клієнтів», де мені кожного дня надсилають одні і ті ж самі шаблонні відповіді, які я описала вище. Як зупинити це замкнуте коло? Це просто шахрайство, безпідставно утримувати мої кошти і не повертати їх, а також не виконувати свої обовʼязки! Заява була подана ще 2.10.2023 року і по сьогоднішній день не виконана!"
monobank
Відповідь банку
17 жовтня 2023, 16:39
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Обов'язково проаналізуємо та проведемо роботу над помилками
На поточний момент кошти було надіслано згідно з заявою
dgrebeniuk 17 жовтня 2023, 12:02
добрый день, закрыли счет просто так без причин на это. Могу ли я решить этот вопрос или обжаловать решение?
monobank
Відповідь банку
17 жовтня 2023, 14:00
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Слава Україні.

У нас військова тематика-пов'язано з дронами які мочать русню.
Заблокували платіж 455 тис, уже 14 днів несуть що розбираються і розібратися неможуть.
Документи всі що потрібно було банку надали, все в чисто працюємо у нас все Ок.
Зверталися і намагалися працівникам донести що ми це все на фронт, це потребують військові і це дуже допомагає їм.УВАГА!!! звертаюсь до людей які займають керівні посади у банку — гроші дуже потрібні.
Я дико обурений що працівники не чують що ми доносим що військовим потрібні дрони, всі це знають як дрони допомагають.
Це можна вирішити за 1−3 дня, но мабуть банку вигідно такі платижі затримувати є мабуть якісь в тому інтиреси.
Прикро що з такою байдужістю відносяться.
Жалію що відкрив фоп у монобанку, НЕРЕКОМЕНДУЮ.
monobank
Відповідь банку
17 жовтня 2023, 13:50
Розуміємо, що ситуація неприємна
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
На поточний момент, питання знаходиться в роботі у колег
Щойно буде нова інформація для вас, колеги з вами одразу зв'яжуться
irinkarr 16 жовтня 2023, 17:28
Вітаю. 30.09.2023 року в 12.50 я намагалась зняти гроші в банкоматі з картки Монобанк. Банкомат знаходиться за адресою: Київська обл., Бучанський район, с. Софіївська Борщагівка, вул. Лесі Українки, 19 і належить Ощадбанку.В момент видачі коштів банкомат відключився і видав помилку. Гроші я не отримала, але з картки Монобанку вони були списані. Сума 15 000 грн. В той же момент я звернулась на гарячу лінію Ощадбанку і написала листа до контакт-центру, в якому описала ситуацію і надала скрін поломки банкомату. Через декілька днів мені прислали листа, в якому порекомендували звертатись до банку-емітенту картки. Я звернулась в Універсал Банк в той же день (всі скрини збережені) і мені повідомили, що гроші мені автоматично має повернути Ощадбанк до 11.10.2023 р. на сьогоднішній день гроші не повернулись і мені сказали чекати до 60 днів. Прогноз «Наші спеціалісти оцінюють шанси на виграш як високі» — як зрозуміти? В які ігри граєтесь?
Питання:1. Якщо банкомат Ощадбанку не видав гроші, тому що вийшов з ладу, не було підтвердження завершення операції з моєї сторони, на якій підставі відбулось списання коштів моєї картки Монобанку?
2. Чому після звернення через додаток Універсал Банк зайняв позицію мовчазного очікування до 11.10.2023 р., хоча в Ощадбанку зразу надали відповідь, що поверненням має займатись банк-емітент карти.
3. Якщо для вирішення ситуації потрібно лише запросити акт надлишку в Ощадбанку, для чого чекати спочатку 12, а потім ще до 60 днів?
4. Коли і ким будуть повернуті мені мої грошові кошти?
monobank
Відповідь банку
16 жовтня 2023, 18:23
Розуміємо, що ситуація неприємна
При знятті коштів в банкоматів додаткове підтвердження відсутнє, оскільки зняття проводиться при вводі ПІН-коду. Банк до нас надіслав запит на списання суми, саме через це ми її списали
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. По правилам платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження
Кошти будуть повернуті, щойно буде завершено оскарження. Зі свого боку, ми робимо все, щоб якомога швидше цей процес було завершено
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Проблема вирішена
Linatata8 15 жовтня 2023, 16:11
Здравствуйте. Расскажу про свой не очень приятный опыт с Моно. Пользуюсь данным банком не так давно. Подавляющее большинство денежных переводов заходящих на мою карту, это финансовая помощь от отца, который проживает вне Украины. У меня за некоторое время насобиралось довольно неплохая сумма, порядка 75−80 тысяч, так как трачу деньги по минимуму. Так вышло, что моему другу понадобились деньги, крупная сумма, которую я смогла дать ему взаймы.(чуть больше 50 тысяч грн). Он периодически играет в БК фавбетUA. Вчера ему повезло и он с 2000 сделал 100 тысяч грн. Решил вернуть долг. Вывел деньги на свои карты (А-Банк и ИзиБанк) и тремя платежами перевел мне 71 тысячу грн. То что был должен и часть суммы в качестве благодарности, за то что выручила. Сегодня с утра, в кабинете Моно появилось уведомление, что все суммы по трем платежам удержаны и я должна подтвердить источник доходов. Я написала в поддержку моно, объяснила ситуацию от, А и до Я. Сначало, они у меня спрашивали договор об займе. Казалось бы, кто заключает такие договора, тем более с друзьями? Конечно у меня этого не было. Далее, я попросила друга и он скинул абсолютно все выписки по этим деньгам. Скрины момента выигрыша с 2000 грн — 100 тысяч, далее скрины с запросом на вывод в БК, скрины с поступлением денежных средств на его банковские счета в А-банке и ИзиБанк, ну и конечно же выписки по трем переводам, которые он отправил мне на сумму 71 тысячи. Им это не подошло. Далее, начался трэш. Они запросили документ, который подтверждает первичный источник происхождения средств, для первого депозита на игровой счёт фавбет на котором играет мой друг. Казалось бы, каким боком уж я тут? Ну, даже в этой ситуации, друг скинул выписку перевода, который получил от родственницы в конце прошлого месяца. На эти деньги он живёт и сделал депозит на сайте БК. Моно опять таки, не устроило и это. Они вернулись к истокам и запросили «Просимо вас надати будь-які документи, які покажуть ваш офіційний регулярний дохід і ваше фінансове становище для можливості надання позик 3-м особам.» Я им объяснила, что мне переводит деньги отец. Попросила у него выписки переводам. Он мне их отправил и я скинула суппорту. Их это снова не устроило. Они запросили документы, которые покажут источники дохода родителей и мое свидетельство о рождении. Если со свидетельством проблем нет, то с первым требованиям все плохо. Отец трудоустроен за границей на неофициальной работе и зарплату получает на руки. У меня самой опускаются руки. Не знаю, что ещё можно сделать в таком случае. Кто сталкивался с подобной ситуацией, помогите пожалуйста. Это беспредел какой то. Банку показали абсолютно все, что можно. Все переводы, выигрыш с которого мне и вернули долг. Но, все тщетно. Прошу войти в положение и помочь. Пожалуйста.
monobank
Відповідь банку
15 жовтня 2023, 17:16
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Merlake 13 жовтня 2023, 23:29
Подсказали быстро и четко, ТП лучшее
monobank
Відповідь банку
14 жовтня 2023, 10:39
Вдячні за ваш відгук!
Валентин Черепан 12 жовтня 2023, 13:45
Мені заблокували особистий рахунок.
Я перевищив місячний ліміт переводу коштів.
Я торгував на біржі «HXT» USD.
Всі доказові документи доходу я надав.
Зворотнього зв’язку від банку я не бачу, одні відмовки, що йде перевірка чекайте.
Я вимушено переміщена особа, всі мої кошти знаходяться на карті, мені немає за що жити, харчуватись, сплачувати орендну житла.
monobank
Відповідь банку
12 жовтня 2023, 16:18
На поточний момент колеги проводять перевірку
Щойно для вас буде нова інформація, колеги одразу з вами зв'яжуться
Проблема вирішена
Svon2 11 жовтня 2023, 11:24
17 вересня 2023р. придбав кртку АТБ Монобанку. Після сканування QR-коду, розміщеного на упаковці картки, картка не активувалася. Цього ж дня звернувся в службу підтримки. До цього часу проблема не вирішена. За ці 24 дні спілкування з співробітниками служби підтримки міяняються лише імена операторів, які пропонують вчинити одні і ті ж дії (що вже почало виводити мене з рівноваги), але вирішення проблеми відсутнє.
monobank
Відповідь банку
11 жовтня 2023, 15:45
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Slagger2 11 жовтня 2023, 11:21
~Перед открытием карты специально приобрела отдельную симку. Номер не знал никто кроме меня. И вот сегодня на эту симку поступает звонок от непонятного, якобы коллекторского агенства и называю все мои персональные данные. Возникает закономерный вопрос — откуда информация, если этого номера не знал никто, кроме меня и соответственно сотрудников вышеупомянутого банка. А потом мы все дружно удивляемся, что пропадают деньги на карте и выслушивает дешёвые отговорку сотрудников банка, что это мы сами предоставили всю информацию мошенникам.
monobank
Відповідь банку
11 жовтня 2023, 14:55
Ми суворо дотримуємося принципів конфіденційності: ми не розголошуємо та не передаємо особисту інформацію клієнтів. Також ми не працюємо з колекторськими агентствами, у разі виникнення простроченої заборгованості комунікація все одно проводитиметься з нашими співробітниками.
TarasKh 10 жовтня 2023, 18:23
Артем (табельний номер 6208) — дуже гарно показав себе, як працівник. Він структуровано та обгрунтовано надавав відповіді на питання з (на мою думку) власнооформленим підходом. За його професіоналізм, я йому дуже вдячний. Від його консультарції отримав багато позитивних емоцій.
monobank
Відповідь банку
10 жовтня 2023, 19:03
Вдячні за ваш відгук!
Макс Тенюх 10 жовтня 2023, 13:03
04.10.2023 у 19:17 годині було здійснено 3 не типічні транзакції на скількі я зрозумів з іншого девайсу та іншої країни, кредитних коштів, якіх я не пітдверджував на загальну сумму 39 300 грн, без смс підтвердження і будь якої захисної функції банку. Після чого я відразу позвонив на горячу лінію банку і мені карту заблокували і надали 60 днів пільгового періоду для погашення цього боргу. На поставлені запитання сприводу цього оператор мені відповів «Вибачте але такє на жаль буває» і порадив звернутись до кібер-поліції. Данні своєї карти я нікому не передавав і взагалі в цей день ні яких операцій не проводив. Що це за Розвод???
monobank
Відповідь банку
10 жовтня 2023, 14:44
Нам щиро шкода, що сталася така ситуація
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує ситуацію
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Рекомендуємо в такому випадку звернутися в правоохоронні органи
Ми надіслали вам шаблон заяви, з допомогою якого ви зможете звернутися до правоохоронних органів
Проблема вирішена
Andrii88888888 10 жовтня 2023, 12:25
Нет ни одной просрочки.каждый месяц все оплачено и проценты и тело кредитки…честно говоря мне их кредитный лимит не так важен…сегодня полностью заблокировали кредитную карту…от слова просто так…это плевок мне в лицо.был кредитный лимит 100000.забаргованность 60000.после этого я сам снизил лимит до 60000.я вам его выплачиваю.и больше иметь дело с вами не буду.вы не серьезный банк.то.что вы будете писать.что у системы свои алгоритмы.пишите дальше.факт.в том.что вы постепенно теряете клиентов.
monobank
Відповідь банку
10 жовтня 2023, 12:41
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації
Вже залишили вам особисте повідомлення, щоб уточнити деталі
Проблема вирішена
Top Bak 9 жовтня 2023, 19:29
Сегодня утром пришло уведомление о том что Моно Банк списал 100 грн по не понятной для меня причине! Позвонил на горячую линию, оказівается это списание за услугу месячной давности :))), я офигел! Стал проверять, оказалось что при первом расчете за услугу — сначала деньги вернулись, после я оплатил второй раз и деньги списались — это видно по транзакциям и по остатку средств после каждой транзакции! Моно банк же расказывает всякую ересть которую просто на голову не натянешь да бы оправдать свои противоправные деяния! ВОРЮЖКИ ЖАЛКИЕ!!!
Уверяю всех вас, рано или поздно вы столкнетесь из подобной проблемой!
МОНО БАНК — МОШЕННИКИ И ВОРЫ! ОБХОДИТЕ СТОРОНОЙ!!!
monobank
Відповідь банку
9 жовтня 2023, 20:53
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Проблема вирішена
dismay 7 жовтня 2023, 4:34
Рішив пограти у казино у пятничку, якимось дивом зловив 3 бонуса підряд і підняв трохи грошиків, вивів на карту монобанку, хоча і при виплаті писали не виводити туди, я ж думаю у них наче нормальна репутація тай вивів, гроші не пришли хоча космолот і на пошту прислав підтвердження і на сайті написало що вивели, написав у підтримку моно як завжди квитанції і т.д, задача підтримки не допомогти, а загнати тебе у кут щоб ти уже сам не знав чого хочеш і забив на ці гроші. На ці гроші не надіюсь навіть, хоч би повернули те що закинув, всеодно заходив пограти аби просто час весело провести і програти. Потім почитав про ідентичні випадки наче мають прийти гроші на 4−5 день, якщо прийдуть то відпишусь і зміню, якщо це можливо, оцінку. Банк то хороший ніколи не мав проблем з ним, але за споганений настрій у пятничний вечір прикро.
monobank
Відповідь банку
monobankua 7 жовтня 2023, 12:27
При виведенні коштів спочатку ми бачимо сповіщення про те, що банк, який обслуговує ресурс, планує провести зарахування на картку
Коли банк проводить фактичну відправку коштів нам через Платіжну систему VISA/MasterCard, сума зараховується на картку
Як правило це займає не більше 3-4 календарних днів, в деяких випадках може бути трішки довше
dmytromovchan 6 жовтня 2023, 15:38
Хочу висловити подяку агенту підтримки Тетяні, яка допомагала мені нещодавно.

Не дуже розуміючи структуру кредитного ліміту, звернувся в чат за допомогою. За півгодини Тетяна не тільки відповіла на усі мої питання та пояснила всі моменти, ще й поділилася як я можу повпливати на свій ліміт.

За один чат були вирішені усі мої питання, ще й завдяки допомоги Тетяни й ліміт підвищили.

Дуже вдячний за допомогу, монобанк ніколи не засмучує своєю якість!
monobank
Відповідь банку
6 жовтня 2023, 16:59
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
BruZga 6 жовтня 2023, 11:41
Так і не став клієнтом монобанку — не вистачило світла для селфі під час реєстрації(((
monobank
Відповідь банку
6 жовтня 2023, 12:29
Якщо фото зробити не виходить – спробуйте, будь ласка, зафіксувати обличчя та телефон на кілька секунд нерухомо. Оскільки селфі вимагає великих обчислень, важливо тримати пристрій та обличчя статично. Це потрібно щоб телефон зміг вирахувати інформацію.

Якщо все одно не виходить, спробуйте продовжити реєстрацію на іншому пристрої. Деякі смартфони технічно не підтримують селфі з біометричним розпізнаванням. Можна також отримати картку на точці видачі.
Проблема вирішена
ViktoriaH 5 жовтня 2023, 23:13
У меня был утерян доступ к моему фин номеру моно банк! Я обратилась в службу поддержки что бы изменить номер, на что они мне ответили что аккаунт заблокирован и я уже не клиент банка… Но на счёте у меня 100000 грн, я связалась с ними по чат боту (не с фин номера) прошла видео верификацию, ну и по итогу они мне предложили написать заяву что бы вернуть мне деньги мои на другую карту. Я всё написала верификацию прошла и вот весь день они отвечали на все мои вопросы которые я задавала. На вопрос когда деньги поступят мне на счёт они ответили что в течении трёх дней, но идёт уже вот третий день, денег нет!!! Горячая линия на которую советует обращаться чат бот нечего не говорит от слова совсем только то что три дня, в это же время пишу в чат бот на что теперь мне отвечают что так как я не со своего фин номера им пишу на мои вопросы они отвечать не будут (хотя до этого сутки мы общались по поводу этих денег и на все мои вопросы отвечали) теперь вопрос… Почему моей сестре вы вернули деньги в течении 7 часов (250 грн) и при том что заяву она подавала ночью в воскресенье, а в понедельник деньги были уже у неё. И вы давали ответы на все её вопросы даже на каком этапе находится вывод средств!!! Сколько же ещё ждать ??? Возвращайте пожалуйста мои деньги, сумма не маленькая!!! А служба поддержки бесполезная!!!
monobank
Відповідь банку
6 жовтня 2023, 10:22
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Обов'язково перевіримо діалоги з підтримкою та проведемо роботу над помилками
Кошти, які залишилися на ваших рахунках, буде переказано сьогодні (3 день), згідно з заявою
Проблема вирішена
Iryna1528090694 5 жовтня 2023, 13:04
При реєстрації відразу ж надали кредитний ліміт 2000, на даний момент його знизили до 0.
Такого я ще не зустрічала, мало того що в чат підтримці(вайбер) працівники компанії наче знущались. Та ще й забрали ліміт, коли я намагалася добитись чому таке сталось, я ж якщо користувалась відразу все закривала, та й сума то смішна якщо чесно я думала його мені підвищать, а вони взагалі його зняли, я там ще додумалась відкрити депозит на рік, ок якщо б я мала геть погану фінансову ситуацію, чи стала б я відкривати той депозит де за рік з нього зароблю (зараз увага) $1 з $1000 це смішно да, але думаю закину нехай може кредитний ліміт піднімуть, повірте мені той моно не дуже і потрібен, але ж я думала український банк теж потрібно, може що терміново потрібно буде, я знаю що завжди маю можливість погасити якщо беру ті кошти, думала що це дуже гарний банк, тепер бажання дочекатись того депозиту щоб зняти його і більше не користуватися Monobank взагалі. Навіщо мені цей банк якщо його працівники щоб вдовольнити своє его вставляють палки в колеса, а звернулась у месенджер на взагалі кредитку закриєм.
monobank
Відповідь банку
5 жовтня 2023, 17:17
Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки
Обов'язково перевіримо всі діалоги та вживемо заходів
Стосовно кредитного ліміту, детально все перевірили та повернули вам ліміт
Перевірити його наявність можна в мобільному застосунку
Vikimindv 4 жовтня 2023, 9:09
Доброго дня, мені продовж 13−19.09.23 було відправлено 3 swift перекази і монобанк не зарахував жодного. Я звернулася у підтримку і отримала відповідь, що гроші не надійшли у банк. Але в мене є протокол мт103, що підтверджує що операція успішна і гроші були перераховані в мій банк. Я звернулася до відправника і він також відправив підтвердження, що гроші відправлені в мій банк. Але в моно повідомляють, що не знають де гроші.
monobank
Відповідь банку
monobankua 4 жовтня 2023, 11:46
Протокол МТ103 показує вихідний переказ, але це не підтвердження того що сума у одержувача.
При Свіфт переказі зазвичай використовується ланка банків посередників.
Деталі можна уточнити лише через банк-відправник, відправивши запит на розшук/відгук платежу, оскільки відстежити переказ можуть тільки вони.
Також бачимо що колеги склали запит з цього питання, та зв'яжуться з вами, якщо буде нова інформація

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3603
EUR 49.33 49.95
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.85 42.3603
EUR 49.33 49.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝