Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Владислав Овчаренко 21 жовтня 2022, 15:06
вже декілька років користуюсь рахунком Монобанк, як основним.
Хоча для нарахування зарабітної плати, ніколи не користувався.

Тема цього відгука — необгрунтовані умови для отримання ліміта на оплату частинами.
Відразу зазначу, за весь час користування, я не особо приділяв увагу своїй кредитній історії, кредітому ліміту та ліміту на оплату частинами (як в цьому банку, так і інших, що використовував для повсякденних потреб), да і власно кредити я ніколи не брав, бо не було потреби. Тому коли мій кредитний ліміт почав змінюватись з 0 на інші суми (це було до 2022), пропускав це без особливої реакції.
і відповідно, коли після 24.02. ті ліміти прибрали до 0 не особо засмутився.

у серпні настав такий момент, що потрібно було здійснити велику покупку, і мав я на той момент 70−80% від необхідної суми, і ту витрачати одразу всю не дуже хотілося, тим більше, що була можливість оформити з оплатою частинами.

Вирішив я полізти в налаштування лімітів і тут з’ясувалося, що більше ніж 0, мені «не положено».
почав напрягатися — написав і в чат, і додав виписку із зарплатної картки іншого банку (що вважаю вже перебором але треба було, щось зробити, бо не дуже приємно, коли роками користуєшся банком, а від нього бенефітів, ніби тільки, тільки рахунок відкрив).
далі в чаті, полізли усі ті копіпасти про «індивідуальний підхід», «модель, яка враховує більше 1000 параметрів» і т.д.
подумав, ладно така зараз ситуація в країні.

але все ж почав питати у людей, чи стикались з таким. і дуже здивувався, коли почав дізнаватися, що навіть люди котрі не мають офіційного працевлаштування, їх доходи на рівні «працюю на їжу», деякі навіть можно віднести до категорії «з поганою кредитною історію», так чи інакше, якийсь ліміт да мають.

а все що, я отримав, після 2х місяців, як взявзя за це питання — кредитний ліміт в 5000 грн, і ліміт на ОЧ, знову ж таки — 0, і то після того, як майже все що мені потрібно було купити, я вже взяв сам, по повній оплаті.

так як на деяких інтернет-магазинах з’являється все більше і більше пропозицій з оплатою частинами від інших банків, подивився що ще ті банки можуть запропонувати в плані банка «для щоденних витрат». і виявилося, що наприклад, в плані кешбека по різним категоріям — монобанк вже можна навіть не розглядати як хороший варіант.

купівля облігацій теж доступна і інших банках, і оформлення карти є-підтримки, переводами без комісій теж зараз не багатьох можна здивувати.

і який для мене висновок? що монобанк став просто банком, без якихось бонусів від користування, без зручних функцій. А порівняти його з банком, з дерев’яним додатком, де моя картка для заробітної плати оформлена, так виходе — що різниця тільки в цьому додатку. Але який в ньому сенс, якщо користуєшся тільки типовими банківськими функціями: поповнив рахунок — розрахувався за щось

Який сенс, усюди бачити «оплата частинами монобанк», якщо ти не можеш отримати цей ліміт, хай би він навіть розраховувався відповідно до моєї середньої щомісячної суми витрат, за період в рік. Так ні, він лишається 0, і неважно скільки я витрачаю щомісяця…

П.С. тільки не треба і сюди дві копіпасти про «підхід» та «розуміння» пхати…
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 жовтня 2022, 17:15
Переглянули детально дані
Перегляньте, будь ласка, ліміти у додатку
LexusOK 20 жовтня 2022, 22:51
с моно 2 года… пока «тьфу-тьфу» проносило натыкаться на большие проблемы, которые присутствуют (обсуждаются) на Минфине в сторону банка.
Проблемные вопросы решаемые, но для рядового пользователя могут быть затруднительны толи из-за безграмотности службы поддержки, толи такие настановы стоят перед нею руководством.
ставлю 4 из 5 звезд только из-за поддержки, и то только потому, что приходиться всегда тратить на нее много времени и доводить доказательства своей правоты и т. п., но пока всегда решаемые.
данный пост не имеет негативного подтекста к МОНО-банку, но и не выложить тоже не могу — есть нюансы…
весь текст из переписки на ваше обозрение:
[ 20 октября 2022 г. 21:06 ] uMad?: вечір добрий
[ 20 октября 2022 г. 21:07 ] monobank: Вітаю,!!! Мене звати Естер, служба турботи monobank 🐾
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] uMad?: декілька годин не можу зайти до додатка
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] uMad?: смс не приходять
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] monobank: Уточнюю інформацію для вас ⏳
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] uMad?: замовити дзвінок не працює — ніхто не дзвонить
[ 20 октября 2022 г. 21:09 ] monobank: перевіряємо
[ 20 октября 2022 г. 21:11 ] monobank: Для того щоб код надійшов, увімкніть та вимкніть, будь ласка, режим «У літаку», можна відразу увімкнути і вимкнути, щоб мережа перезавантажилась, і через хвилину спробуйте отримати новий код. Якщо буде писати що «код застарів» або «невірний код», то спробуйте закрити застосунок та почекати хвилину, після чого запросіть код ще раз).
[ 20 октября 2022 г. 21:11 ] monobank: А також радимо змінити інтернет підключення з wifi на мобільний інтернет або навпаки, та спробувати отримати код
[ 20 октября 2022 г. 21:12 ] uMad?: еще глупее наставлений я еще не получал
[ 20 октября 2022 г. 21:13 ] monobank: Який саме номер ви вводите для входу в моно?
[ 20 октября 2022 г. 21:13 ] uMad?: смс приходят не через мобильный интернет или вайфай
[ 20 октября 2022 г. 21:13 ] uMad?: свой
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] uMad?: Який саме номер ви вводите для входу в моно? — СВОЙ!
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] monobank: наявність інтернету впливає на можливість отримання смс, тому що запит коду здійснюється в застосунку моно, без інтернету запит коджу в банк не буде надісланий.
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] monobank: Якщо у вас немає інтернету, увімкніть його, будь ласка
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] uMad?: есть интернет
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: я вам пишу завдяки йому
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] monobank: Запити коду наразі в банк не надходять, просимо під'єднатися до іншої мережі
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: или я вам пишу укрпочтой?
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: к какой?
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: инопланетной связи?
[ 20 октября 2022 г. 21:16 ] monobank: Замість wifi мобільний інтернет або навпаки.
[ 20 октября 2022 г. 21:16 ] uMad?: что за глупости
[ 20 октября 2022 г. 21:16 ] uMad?:?
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] monobank: Це рекомендації, як можна допомогти у вашій ситуації, оскільки від вашого пристрою не надходять запити коду
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] monobank: а також просимо вказати повний номер який зараз вводите
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] uMad?: мый номер у вас э
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] uMad?: мой номер у вас есть
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] uMad?: его писать в чате не вижу смысла
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] monobank: можливо у вас є декілька номерів, тому просимо написати тут номер, який вказуєте
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: нетушки
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: звоните мне на мой номер
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: готов пройти все идентификации
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] monobank: Дякую за уточнення, ви намагалися змінити підключення до інтернету?
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: нет
[ 20 октября 2022 г. 21:19 ] monobank: Радимо змінити та запросити код повторно
[ 20 октября 2022 г. 21:19 ] uMad?: у меня с вами есть договор и в нем указаны и номер и паспортные данные
[ 20 октября 2022 г. 21:20 ] monobank: Якщо ми запитуємо дані, то ця інформація дійсно необхідна, це для перевірки та для того, щоб вам допомогти, у деяких користувачів може бути декілька номерів, якщо введено інший номер, не той, на який реєструвалися, то за іншим номером потрапити в особистий кабінет не буде можливості
[ 20 октября 2022 г. 21:23 ] monobank: Якщо номер вказано правильно, ми радимо також перезавантажити смартфон і після цього спробувати ще раз запросити код
[ 20 октября 2022 г. 21:24 ] uMad?: перегружаю
[ 20 октября 2022 г. 21:25 ] monobank: Дякую, також радимо змінити інтернет підключення
[ 20 октября 2022 г. 21:28 ] uMad?: да надоели вы со своим подключением… вы в технологиях передечи данных разбираетесь?
[ 20 октября 2022 г. 21:28 ] uMad?: если у вас заглючило приложение не перекидывайте проблему на клиента!
[ 20 октября 2022 г. 21:28 ] monobank: Нам шкода, що виникли складнощі, але проблема не в нашому банку, на жаль, від вашого пристрою не отримуємо запитів коду
[ 20 октября 2022 г. 21:29 ] uMad?: перезагрузки смарта помогла, и дело не в подключении, а в работе приложения!
[ 20 октября 2022 г. 21:29 ] uMad?: теперь далее по разбору ситуаций…
[ 20 октября 2022 г. 21:29 ] monobank: До банку має надходити запит коду, якого не було від вашого пристрою, наразі масових складнощів немає у клієнтів зі входом
[ 20 октября 2022 г. 21:30 ] uMad?: вопрос в том, что у меня в приложении до сих пор торчит е-сим от Lifecell`a
[ 20 октября 2022 г. 21:30 ] monobank: Під час перезавантаження смартфону може перезавантажитися мережа мобільного оператора і потім можна успішно отримати код
[ 20 октября 2022 г. 21:30 ] uMad?: Е-сим уже деактивирована и удалена из сети
[ 20 октября 2022 г. 21:31 ] uMad?: пробуйте позвонить на номер +380739603215
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] monobank: Щоб деактивувати номер eSIM, вам достатньо просто не користуватися номером, через рік після останнього поповнення від 10 грн. номер деактивується за життєвим циклом.
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] monobank: Також esim може бути вам корисною
— Керуйте рахунком lifecell із програми monobank (переглядайте баланс, змінюйте тарифи, налаштовуйте регулярні платежі) — Якщо ви купуєте випадковий номер, його вартість повертається на кешбек + 150 грн. вже на рахунку номера телефону — Легке перенесення номера між пристроями — У разі втрати смартфона, зловмисник не зможе використати ваш номер
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] uMad?: номер вже не існує
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] uMad?: він видалений із системи за моєю заявою
[ 20 октября 2022 г. 21:33 ] monobank: Декілька хвилин, будь ласка
[ 20 октября 2022 г. 21:33 ] uMad?: я прошу вас видалити зі своєї бази та мого додатка цій номер, та відкріпити його від мене!
[ 20 октября 2022 г. 21:33 ] monobank: Перевіряємо
[ 20 октября 2022 г. 21:34 ] uMad?: він видалений із системи за моєю заявою… та за моєю заявою видалено мої паспортні дані в Lifecell
[ 20 октября 2022 г. 21:34 ] monobank: Дякую за уточнення, займаємось вашим питанням
[ 20 октября 2022 г. 21:35 ] uMad?: з телефону він також видалений
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] monobank: Вас зрозуміли, перевіряємо за вашим питанням іфнормацію
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] monobank: Прошу дати більше часу для додаткового опрацювання
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] monobank: Дякую
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:37 ] monobank: Хочу попросити вас почекати, щоб ми могли підібрати максимально ефективне рішення.
[ 20 октября 2022 г. 21:59 ] monobank: Дякую за очікування, номер eSim було успішно видалено з вашого застосунку
[ 20 октября 2022 г. 21:59 ] uMad?: щас перевірю
[ 20 октября 2022 г. 22:00 ] monobank: Очікуємо
[ 20 октября 2022 г. 22:00 ] uMad?: так, видалено… все вирішено
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] uMad?: але не пропонуйте іншим:
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] monobank: Раді знати, що вже все добре та номер не відображається)
Гарного вечора! 🌆
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] monobank: слухаю вас уважно
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] uMad?: виправити інтернет підключення
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] uMad?: по-перше ідіть с кінця- перезапустити пристрій
[ 20 октября 2022 г. 22:02 ] monobank: Ці рекомендації допомагають багатьом нашим клієнтам вирішити дану проблему, тому не можемо вам такого гарантувати
[ 20 октября 2022 г. 22:02 ] uMad?: как хотите, я почти подготовил отзыв негативный на Минфине
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] uMad?: но из-за решения вопроса по сим картеот лайфа — не буду его публиковать…
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] uMad?: удачи и спокойной ночи
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] monobank: Такої необхідності дійсно немає, ми робимо все можливе, щоб нашим клієнтам допомогти
Ця ситуація виникає з причини нестабільного підключення до інтернету або проблем з мережею оператора, обидві рекомендації можуть допомогти
Дякую за ваше розуміння
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] monobank: Звертайтеся в будь-який час, якщо виникнуть питання. На добраніч! ✨🌃
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 жовтня 2022, 15:00
  В першу чергу хочемо подякувати вам про те, що повідомляєте нам про ситуаціях, де на вашу думку співробітник некоректно провів консультацію. Ми уважно розбираємо ці питання, що допомагає нам ставати краще.
  Так само хочемо повідомити, що на підставі перевірки роботи операторів, в разі виявлення порушень, ми застосовуємо управлінські рішення згідно з внутрішніми стандартами.
В даній ситуації з боку співробітників не виявлено порушень, консультації усіма співробітниками були проведені коректно. Рекомендації, що були дані співробітником підтримки, допомогли у вирішенні питання.
Сподіваємося на те, що в подальшому наша з вами співпраця буде приносити тільки позитивні емоції
Проблема вирішена
LonelyVisionary 20 жовтня 2022, 14:53
Ситуація така. Я користувався моно декілька років без жодних проблем. З початком агресії і воєнних дій РФ проти України я опинився в дуже скрутному становищі.
По-перше, мій населений пункт було окуповано в перші ж хвилини.
По-друге, я працював у школі і не пішов на співпрацю з окупантами та звільнився.
Не дивлячись на ці складні умови я продовжував вносити мінімальні платежі за кредит.
Але в якийсь момент банк без будь-якого попередження просто закриває мій рахунок. Не було ні сповіщення в додатку, нічого. Я просто в один момент не зміг скористатися власними коштами.
На всі запити підтримка відповідає приблизно так «Мені дуже шкода, що склалася така ситуація, але банк може відмовити Клієнту у випуску картки, а також у наданні/відновленні кредитного ліміту на свій розсуд та без вказівки причин згідно з пунктом договору 6.3.1.».
Дуже шкода, що у банку таке відношення до людей, мало того, що у скрутному становищі, так ще і з окупованих територій. Якщо банк бентежить тільки питання місця проживання, то я давно вже місяць як вибрався звідти.
Хотілося б за змоги продовжити користування послугами банку, але на зустріч ніхто на данному етапі не йде.
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 16:36
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Детально перевірили інформацію
Обмеження з ваших рахунків знято
Проблема вирішена
cpk 20 жовтня 2022, 14:26
При проведені інтернет платежів, банк списав з моєї карти кошти, але транзакції відклонив та товар продавцю не оплатив. Зараз банк не хоче повертати кошти, вигадуючи причину що продавець ще може списати ці кошти. Але я вже надав банку відповідь від продавця, що платежі було скасовано банком. Ця поведінка банка нагадує звичайне шахрайство.
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 14:28
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0660608949 20 жовтня 2022, 13:37
Перед цим писала свій відгук про монобанк, що шахраї підвисили кредитний ліміт по карті, зняли всі кошти. Я подала до поліції є довідка ЄДР.
До війни мала нормальну зарплату закидала кожного місяця мінімальні платежі, бо дуже боялася зіпсувати свою кредитну історію і відносини з банком. Хоча повторюся була написана заява на викрадення коштів, як сказали у поліції коли знайдуть того хто вкрав тоді повернуть суму. Ну як завжди ніхто нікого не знайшов.
Коли почалася війна перестала платити по карті з липня місяця почала сама писати дзвонити на монобанк, щоб попросити, або реструктурізацію, або списання по акції, думала що щось допоможуть у мене ж є ЄДР і все буде добре. Але не з цим банком, вони мені написали у серпні що не має для мене ніякої пропозиції. Потім зателефонувала дівчина з відділу по проблемних клієнта, і сказала що ви робили весь цей час, щоб вирішити питання не сплати. Я сказала, що телефонували на гарячу лінію, писала на чат бота, писала на їхню особисту пошту, але ніхто нічого не допоміг. Як вони кажуть то позичте десь кошти, щоб відати борг, а це 118 тисяч гривень. Я поясню що так як зняли кошти шахраї підіть мені на поступки допоможіть спишіть хоть якусь сумму, але у відповідь ноль. Шлють мені листи на прописку погрожують судом. Це перший банк України який взагалі не іде на поступки, тим паче клієнт сам пише дзвонить і просить. Я в шоці від того на скільки ми в Україні не захищені від шахрайських дій, а тоді ще й на тебе вішають це ярмо на шию і не бажають спілкуватися з клієнтом, а вимагають де хочеш там і бери і плати. Я в шоці від того що мій район був в окупації в усіх зруйновано будинки, а монобанк каже позичай у рідні гроші щоб заплатить. Я їм говорю що нема у кого позичати бо нема в людей де жить.
Монобанк
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 14:15
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація
Нам потрібно більше часу, щоб вирішити питання
Передали інформацію колегам для перевірки
Протягом доби з вами зв'яжуться колеги, для надання відповіді
Володимир Олійник 20 жовтня 2022, 12:54
Я громадський діяч та представник ГО. Нам регулярно надсилають фінансову допомогу з інших країн свіфт переказом і все проходить успішно з всіма банками крім одного — Монобанк А Т «УНІВЕРСАЛ БАНК»! І в даному випадку протягом останніх 3−4 місяців ми постійно зіштовхуємось із затримками та протермінуваннями платежів на рахунки саме Монобанку більше 5 днів бували випадки коли затримки були до двох місяців. У підтримці Монобанку запевняють що це не їхня вина, а вина їхніх партнерів.

Відправники надають всі необхідні документи для підтвердження проведення платежів, також користуємось іншими банками то платежі обробляються і зараховуються до 3х днів максимум. В даному банку коли подаємо документи для моніторингу нас перенаправляють звернутись до банків відправника і так по колу і результатів нема та грошей також.

Є також сервіс Payoneer — партнер Монобанку для поповнення власних карток де Монобанк запевняє зарахування до 15хв власних коштів, але ці кошти зараховуються через 1−2 дні, свіфт поповнення банк запевняє зарахування до 5 днів, а зарахування проводиться більше 5 робочих днів і вводить в оману клієнтів банку та складає незручності і не дає ефективно працювати нашій ГО.
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 16:06
Наш колега зв'язався з вами, для уточнення інформації по переказам
Проблема вирішена
Евгений Радько 20 жовтня 2022, 11:49
Здравствуйте, хочу поделиться с вами своей проблемой, может кто-то уже сталкивался и знает, как ее решить?
Вчера 19.10.2022 я снимал деньги в банкомате «Приват банка», первую сумму банкомат мне выдал, но при выдаче второй суммы банкомат завис и перезагрузился и сумму мне так и не выдал. После на экране банкомата загорелось уведомление«банкомат временно не работает". Так как сумма которую я хотел снять мне нужна была сейчас, я пошел на соседний банкомат банка «Кредит Днипро» и начал снимать такую же сумму там и опять в момент когда банкомат уже пересчитывал деньги для выдачи на экране банкомата загорелась надпись «техническая неполадка» и банкомат перезагрузился так и не выдав мне деньги.Списание с карты по обеим операциям произошло, но по факту денег я не получил. Я набрал горячую линию «Приват банка», где мне сказали, что с данной проблемой обращайтесь к банку который выдал карту. Я вчера обратился в службу монобанка, где оператор колцентра мне ответил Ваша заявка принята, ждите с Вами свяжутся. И пока тишина. Даже не знаю на что грешить, на свою не удачу или на неисправность банкоматов (так пробовал в двух разных банкоматах и в обеих одинаковая проблема, на момент выдачи денег оба перезагрузились). Какая то странная закономерность, но везде мне говорят обращайтесь к банку который выдал карту.
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 14:27
Понимаем, что ситуация неприятная
Вам рекомендовали обратиться к нам, так как мы обслуживаем вашу карту
На текущий момент вопрос передан коллегам, которые занимаются представлением ваших интересов при передаче заявки в Платежную Систему
Как только поступит новая информация — мы с вами свяжемся
Проблема вирішена
mbobrovskaya 19 жовтня 2022, 20:56
Добрый вечер!
Нужен совет/помощь людей, кто сталкивался в монобанке со следующей ситуацией:
Я хочу погасить кредит за своего мужа в монобанке. Действую на основании нотариальной доверенности, в которой указаны мои возможности. Остаток, который нужно погасить я не вижу, с чем и обратилась на горячую линию, объяснив ситуацию.
Но, то ли «специалисты» такие…Меня даже не выслушали, не разобравшись, не помогли.
Итог: муж в страну вернётся не скоро, а может и не вернётся, связаться с банком не имеет возможности, а я и хочу за него вернуть деньги, но монобанк не хочет даже разговаривать. Что в таких ситуациях делать? Почему такой подход к клиентам? С кем можно разговаривать, кроме «специалистов» на горячей линии? Самое обидное, что не прячемся, готовы погасить долг, только нас ни кто слышать не хочет…
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 14:17
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Проблема вирішена
nebayduzhyy 19 жовтня 2022, 18:59
Доброго вечора,

мої 2 депозити у доларах США закінчуються 02.11.2022 та 03.11.2022.
За 15 та 16 днів до завершення дії цих депозитів, а саме 19.10.2022 я звернувся до Служби підтримки клієнтів monobank з проханням у зв’язку із завершеннями депозитів зарезервувати на 04.11.2022 долари США у касі відділення Універсал Банк м. Львів, вул. Федьковича, 51, аби я міг забрати обидва депозити за 1 прихід до Банку.
Проте фахівець Служби підтримки мені відмовив, аргументуючи тим, що найближча доступна дата аж майже через цілий місяць, точніше за 28 днів, а саме 16.11.2022 через, як він висловився, «положення в країні».
На мій погляд, 16 днів цілком достатньо для своєчасного замовлення валюти, а очікування у 28 днів неприпустимо, оскільки термін депозиту на той момент вже давно як закінчиться.
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 13:33
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми намагаємося робити все можливе, щоб клієнти могли отримувати валюту якомога швидше
На жаль, війна в країні внесла свої корективи, тому можуть бути затримки
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
corzza 19 жовтня 2022, 16:56
После крайнего обновления перестал запускаться клиент. Т. е. нужно было перегрузить терминал, для того, чтобы попасть в приложение. Служба поддержки вопрос решить не смогла. Ответ был — у нас проблем нет, разбирайтесь сами. Ок. Обнулил телефон, поставил всё заново. Слетела авторизация в Дие. Нужно было опять активировать телефон как доверенный. Служба поддержки опять не смогла решить проблему. В итоге попросил разорвать договор, потому что с таким сервисом работать нельзя. Нервов не хватает. Опять двадцать пять. Служба поддержки вопрос решить не может. Как клиента удалили, но выписку дать не в состоянии уже более часа. Это эпично. Нигде нет такого уровня сервиса.
monobank
Відповідь банку
19 жовтня 2022, 16:59
Приносим извинения за негативный опыт
Позвольте, пожалуйста, все проверить
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
cantasdora09 19 жовтня 2022, 14:22
Зламався смартфон, на якому користувалася додатком Монобанку. Була клієнтом банку кілька років. Мала звичайну гривневу картку та одну доларову, яку відкрила після початку війни. На новому смартфоні не змогла зайти у додаток, тому що додаток вимагав пін-код, якого в мене ніколи не було (заходила за допомогою відбитку пальця). За три дні, після того, як додаток знущався з мене із вимогою зробити селфі («вас не видно, увімкніть світло» — серед дня, коли сонце світить так, що видно пори на обличчі) та перемовин із службою підтримки видалила додаток та сказала службі підтримки закрити обидві картки. Жахливо.

Огидне відчуття.
monobank
Відповідь банку
19 жовтня 2022, 16:32
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
klitoshenko 19 жовтня 2022, 0:15
Відділення за адресою: Київ, пр-т Степана Бандери, 21 (Samsung)
Ніколи не міг навіть подумати що колись буду писати поганий відгук про mono.
Тож, історія полягає в тому, що мені недоступна функція кредитного ліміту, а саме підвищення. Наразі мій кредитний ліміт 0, але до війни він був близько 15000. Я користувався кредитними коштами і через якийсь проміжок часу я погасив свою заборгованість і вирішив понизити кредитний ліміт до нуля, щоб зайвий раз не використовувати його. Але коли мені дійсно знадобились кредитні кошти, банк відмовляє мені в підвищенні ліміту. З моменту постійних відмов щодо підвищення кредитного ліміту пройшло приблизно 5 місяців — постійно 0, підтримка рекомендує користуватися власними коштами частіше, щоб вірогідність підвищення ліміту стала вище, але до сьогоднішнього дня нічого не змінилося. Кожен раз відмова, підтримка завжди говорить що система приймає рішення щодо підвищення ліміту і вони ніяк не можуть на це вплинути. Я не маю поганої кредитної історії, відкритих кредитів тощо. Я офіційно працевлаштований. Не розумію чому банк, яким я користуюсь декілька років не цінить своїх клієнтів і змушує отримувати негативний досвід при користуванні його послугами. Сподіваюсь на вирішення даної проблеми!
monobank
Відповідь банку
19 жовтня 2022, 12:26
Розуміємо, що ви розраховували на ліміт
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Це не остаточне рішення, і в майбутньому ліміт може бути встановлений
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
povlanik 18 жовтня 2022, 21:34
Зек купил аккаунт 2016 г регистрации
его тема обмана это услуги Telegram, боты итп
создает объявления на OLX про услуги в Telegram
до оплаты услуг активно общается, после оплаты — молчит как рыба!

Представляется как В’ячеслав

tg: @premiumBots_official

карта монобанка 5375414133056498

сообщал об этом мошеннике в службу поддержки OLX они ничего не предприняли и предложили обратится в полицию, написал заявление через интернет в киберполицию жду теперь с моря погоды…

Будьте осторожны! не наступайте на те же грабли что я (
monobank
Відповідь банку
19 жовтня 2022, 10:04
Нам очень жаль, что произошла такая ситуация
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
aleriia 18 жовтня 2022, 19:02
Доброго дня. Даний банк доводить людей до ручки. Ситуація наступна. Користуюсь М Б близько 5 років, спочатку ліміт кредитний був 5к, потім банк сам підвищив ліміт декілька разів, загальна сума кредитного ліміту 35к і 30к розсрочки. До війни я працювала і мала можливість платити по кредиту мінімальні платежі і користувалась карткою як основною.
Звільнилась з роботи бо дізналась що вагітна в серпні 2021, після того не працювала. В лютому місяці 2022 я була на 7му місяці вагітності. В той момент недобанк повідомив, що не обовязково вносити платіж по кредиту, але це брехня як виявилось. Бо це стосувалось тільки кредитів які оформились в лютому… отже пропустимо той факт, що йде війна і люди без роботи лишились, перейду до суті. Чоловік теж має кредит в МБ, але з лютого його фірма закрилась і всіх звільнили, тому роботи офіційної немає. Я в декреті, не отримала ще навіть материнські. Банк почав списувати овердрафт і нараховувати відсотки на мінусовий баланс по карті. Тобто, заборгованість тепер в мене 60к і кожен місяць росте. Я неодноразово повідомляла в МБ що я не маю чим платити кредит, бо я в декреті, дитина на суміші, я після важкої операції, всі зароблені кошти ми витрачаємо на підгузки та суміші. Просила дати реструктуризацію. Але ж в цій конторі дбають лише про кишені власників банку, а на людей їм начхати. Реструктуризації вони не дають. Наголошують на тому, що я можу платити мінімальні платежі, а це на секунду, 2300 грн кожен місяць. Але від того що я плачу мінплатіж кредит меншим не стає. Я просто в тупу витрачаю гроші, борг зростає. Куди мені звернутись, якщо мені ніде позичити/перепозичити гроші? Перший раз в такій ситуації… я не відмовлялась від кредиту, я прошу дати можливість погасити кредит нормально.
І хочу сказати, що телефонувати мені кожен день і казати одне й те саме по скрипту не потрібно, я не тупа. А ось почути мене банк відмовляється. Банк свідомо вганяє людей в кредитну яму. І не дає ніякої можливості погасити кредит під час війни. Я не маю грошей. Загальна сума боргу по кредиту моєму і чоловіка 130к, в чоловіка така сама ситуація, але банк вимагає 10к обов’язкового платежу внести, і каже що він бреше. Але навіть не запитали документів, які можуть підтвердити наші слова.
Доводять до самогубства, вимагаючи оплати.
Терористи!
Ніколи в житті нікому не побажаю стати клієнтом монобанку. Ну хіба що щоб МБ відправили в мордор обслуговувати орків.

Не знаю, як закрити питання з цим банком, якщо вони тупо глухі. Мої батьки військові, в перші місяці ми всі збереження віддали на ЗСУ і пологи. Тепер я банкрот. В мене доходів ніяких. Я не можу платити, а кредит банк ще більше мінусує. Просто жах
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 жовтня 2022, 20:12
Доброго дня.
Розуміємо, що в поточних умовах виконати зобов'язання щодо кредиту – не найпростіше завдання.
Поточні кредитні канікули за розпорядженням НБУ — це скасування штрафів та підвищених відсотків. Нарахування стандартної процентної ставки не було скасовано і ми ніколи не обіцяли повної відсутності нарахувань відсотків
Але оскільки ми маємо зобов'язання перед вкладниками, ми змушені проводити списання по кредитних продуктах.
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
Проблема вирішена
Богдан Лошинський 18 жовтня 2022, 0:34
До початку війни в даному банку в мене був встановлений кредитний ліміт близько 25 000 гривень, на початку війни я його про всяк випадок обнулив, щоб випадково не використати, бо час був невдалий для цього, а під кінець літа вирішив повернути його хоча б частково. І зіштовхнувся з тим, що банк вперто вже котрий місяць відмовляє мені у встановленні будь-якого кредитного ліміту, залишаючи його на нулі. Я намагався вияснити причину, але співробітник повідомив, що рішення по цьому питанню приймається хитромудрою системою, котра бере до уваги безліч параметрів і тому варто спробувати в наступному місяці — жодної конкретної інформації. І вже декілька місяців мені приходить відмова. І це враховуючи, що я завжди вчасно закривав всі свої кредити, місце роботи не змінював, а щомісячний оборот за карткою значно перевищує ту суму, що я прошу встановити в якості кредитного ліміту. І звідкіля я повинен знати, що банк в мені не влаштовує? До війни жодних нарікань до роботи банку не було, а тепер я змушений думати про зміну банку із-за неадекватної системи кредитування.
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 жовтня 2022, 15:10
Нам шкода, що у вас склалася така думка.
Надіслали запит колегам на перегляд лімітів.
Перевірте, будь ласка, ліміти у додатку
Полезный комментарий
Богдан Лошинський 18 жовтня 2022, 15:24
Дякую за вирішення даної проблеми. Хотілося б, щоб з владнанням подібних питань могла також результативно і оперативно допомагати служба підтримки банку, без залучення подібних публічних звернень.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
miffeliz 16 жовтня 2022, 20:19
20 серпня о 15:03 переказував на картку № 5**************8 5508 суму 5012,17 грн.Вискочив напис: «Платіж відхиллено через скарги на одержувачів коштів у цьому сервісі. Для проведення платежу ознайомтеся з деталями у ПУШІ від банку та повторіть переказ». Більше мною ніяких дій не було і взагалі вийшов час платежу.
Наступного дня не зміг розрахуватися у магазині.
«Ви перевищили один з лімітів, але це проблема.Це сталося через те, що ви користувалися карткою активніше за 98% користувачів. Зверніться будь ласка, в підтримку -вони допоможуть»
У підтримці сказали, чекайте. Карта заблокована, проводиться перевірка.
А 23 серпня о 17:48 Монобанк із моєї картки проводить платіж на суму 5012,17 грн.
І ЦЕ з заблокованої Монобанком картки!!!
Проте, що картка розблокована дізнався тільки 28 серпня!!!, після звернення на гарячу лінію.
Отримав офіційну відповідь з Монобанку
«20 серпня 2022 року з рахунку своєї картки № 4441 1144 4563 2126 Ви здійснювали
переказ коштів у розмірі 5012,17 грн. на рахунок картки АТ „А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний
платіж до АТ „А-БАНК“.
Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ
„А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року
АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого
рахунку.
Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку
Вашої картки № 4441 **** **** 2126″.
Написав вже три скарги в НБУ. Чекаю відповідь на третю.
В кожній відповіді нова версія!
Відповідь№ 1:
„20 серпня 2022 року АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ (далі — „Банк“) успішно перерахував даний
платіж до АТ „А-БАНК“.
Додатково Банк отримав підтвердження від АТ „А-БАНК“, що вищезазначений переказ у розмірі 5012,17 грн. був успішно зарахований 20 серпня 2022 року на рахунок картки АТ
„А-БАНК“ № 5375 **** **** 5508.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що при проведенні даного переказу 20 серпня 2022 року
АТ „УНІВЕРСАЛ БАНК“ перерахував кошти до АТ „А-БАНК“, проте не списав із Вашого
рахунку.
Тож 23 серпня 2022 року грошові кошти у розмірі 5012,17 грн. було списано з рахунку
Вашої картки № 4441 **** **** 2126.“ розрахунків по картці, а також 24 серпня 2022 року о 13:13, через мобільний додаток Банку, проінформував Вас про закінчення проведення перевірки та можливість здійснювати операції за платіжною карткою».
Відповідь№ 2:
«Банком було повідомлено, що блокування за рахунком клієнта було здійснено 20 серпня 2022 року. А також у ході цієї перевірки було встановлено, що у вказану дату блокування рахунку було здійснено саме клієнтом з мобільного додатку Банку, але після того як, від клієнта надійшло розпорядження з мобільного додатку Банку щодо розблокування рахунку — картка була розблокована.»
Під час так званих вибачень (не принятих) з Монобанку в телефоном режимі мені сказали, що стався технічний збій і тому так сталося!
Це якийсь серіалізм! Блокують переказ і картку, відправляють заблокованні гроші з заблокованної ними картки, потім кажуть всьго цього не було!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 жовтня 2022, 17:44
Нам дуже шкода, що сталася така ситуація
Коли ми отримали інформацію від А-Банку, що суму успішно зарахували одержувачу, ми були змушені списати суму переказу.
Крім обмеження від банку під час перевірки, бачимо також, що дійсно карта кілька разів блокувалася клієнтом із додатка.
Для вирішення питання з переказом рекомендуємо звертатися до одержувача або до Цивільного суду.
Вибачте, що ми дещо розчарували вас.
Вера М. 16 жовтня 2022, 17:28
Обмальовую ситуацію: живу в маленькому селі, газу у нас немає, опалюємо будинок дровами. В вересні почали палити — виявилось, що прогорів котел. Зарплата у мене невелика, тож дозволити собі придбання нового за заощадження не можу. Виручала кредитка Моно неодноразово, і зараз виручила, за що я безмежно вдячна! У такі скрутні часи, повернути ліміти на довоєнний рівень. Додам — сапорт справжні котики))
Скоро в мене в будинку буде тепло, завдяки Моно♥️
P. S. Недарма я свою кредитну історію тримаю вже не один десяток років кришталево чистою.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 жовтня 2022, 18:17
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Проблема вирішена
Олексій Герасименко 16 жовтня 2022, 15:08
При спробі зайти в додаток мені видало зараз вхід до додатку неможливий, зверніться до служби підтримки, при звернені отримав не зрозумілу відповідь — Ваша карта зараз працює на погашення заборгованості, вхід до додатку тимчасово обмежений. Після погашення необхідно буде звернутись до нас повторно.Нам дуже шкода, що трапилась така ситуація, але на даний час ми очікуємо повного погашення використаних коштів по кредитній лінії.

P.S В мене діє на даний момент пільговий періо, д до кінця жовтня місяця була заборгованість 500 з чимось гривень точно не скажу бо не можу подивитися тепер, але позвчора я зробив покупку на сайті розетка у іншого продавця на суму 1622 гривні і оплатив переказом на картку ФОП цього продавця в рахунок кредитних коштів сплативши комісію монобанку у розмірі 34 гривні, мені не зрозуміло чого таке відношення до своїх добросовісних клієнтів у банка, ніколи прострочок за весь час по кредиткі не мав та і ліміт кредитний основний був невеликий.
У мене одне запитання, яка у мене може бути в мене заборгованість коли діє пільговий період на даний час, неадекватна поведінка монбанка чи збої в їх скриленговій системі та некомпетентність служби підтримки мене шокувала чесно кажучи, тепер сто разів подумаю чи мати справи надалі з такою неблагонадійною шарашкиною канторою
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 жовтня 2022, 16:35
Наш шкода, що сталась така ситуація
Дійсно на поточний момент, ваша карта працює на погашення заборгованості, а вхід до додатка тимчасово обмежений.
Після погашення необхідно буде звернутись до підтримки, для уточнення інформації
Роман Мельников 15 жовтня 2022, 0:34
14.10 снялось с карты 2 раза по 4000 Карту не привязывал никуда =(
в мастеркард уже подал возврат
monobank
Відповідь банку
15 жовтня 2022, 12:56
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Алексей Степаненко 14 жовтня 2022, 10:57
Користуюсь монобанком вже більше 4х років, в принципі проблем ніколи не виникало, а якщо й були то завжди оперативно вирішувались. Вирішили з дружиною відкрити депозити в валюті, з послідуючим зняттям в готівці. Але як виявлось, з а-банком вони не працюють і не можуть гарантувати наявність валюти в їх відділенях, на питання як вирішити проблему, порадили їхати в міста де є відділення Універсал банку або ж робити довіреність на знайомих в цих містах. Прикро це чути від улюбленого банку.
monobank
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 14:24
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, не у всі відділення А-Банку можливо замовити суму, в деяких містах зняття готівки можливе лише у випадку наявності суми в касі банку
Можливо, до моменту закінчення депозиту умови зміняться і вже можна буде замовити суму у місті, де ви знаходитесь

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.2 41.6597
EUR 44.35 45.0005
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41.2 41.6597
EUR 44.35 45.0005
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝