×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.37 | 40.7997 |
EUR | 43.5 | 44.2008 |
Всі курси банку |
відлига клієнтоорієнтованості і дивні мутки на курсах
проте прислали в євро. це було за декілька днів до зміни курсу з 29.25 на 36.56 (20,07,2022).
в договорі є що банк при різних валютах має право
1. зарахувати кошти на рахунок у валюті платежу євро.
2. продати валюту на міжбанку і зарахувати на гривню.
3. звернутись до клієнта щоб відкрив валютний рахунок.
валютний рахунок був в наявності але монобанк звісно ж продав валюту і зарахував гривню. претензій толком немає в даному моменті — це право банку і банк обрав один з пунктів. у порівнянні з клієнтоорієнтованістю раніше — стало звісно гірше з цим.
але далі цікавіше. зарахували в гривнях по курсу 30,2 євро за гривню. це приблизно курс НБУ на цю дату (29.998). хоча в додатку написано що курс НБУ застосовується виключно для продажу валюти ФОП, виявилось і для продажу свіфт коштів фізособи.
підтримка ще відписувала в стилі що в мене курс обміну 30,2 а не 30,1 як в додатку на вкладці Ще, і це от плюс від банку.
я звернувся в НБУ і там розяснили що ця операція не попадає під пункт 12−1 постанови НБУ про роботу під час воєнного стану, і курс не повинен був бути обмежений 12−1 а застосовується 12−4.
комерційний курс в банку на той день був біля 36.
монобанк ж впав на мороз — моя хата скраю
Ми обов'язково ознайомимося з відповіддю від НБУ та надамо вам офіційну відповідь банку
Колеги працюють над цим питанням
Написати коментар
Неможливо отримати ліміт на оплату частинами
Але проблема в тому що я не можу отримати ліміт на покупку оплати частинами щоб я для цього не робив.
Спочатку мені казали активніше користуйтесь, думаю немає жодних проблем, кожного дня карта моно в користуванні за місяць рух по карті від 20 до 80 тисяч.
Між користуванням звертався щоб дали ліміт на зовсім банальні сумми вже раді цікаовсті… завжди відмова.
Після чого сказали попробувати загрузити документи на автомобіль — будь ласка роблю загрузку документів, все перевіряється додається знову робится перегляд ліміту як результат знову 0.
Звертаюсь знову як результат — надішліть довідку про доходи, можливо переглянем Окай бігаю по бухгалтеріях замовляю ті довідки про доходи, думаю ну все тут вже точно ліміт мають дати, бо немає жодної причини об'єктивної для відмови загружаю документи і ЗНОВУ відмова від ліміту… чому? без причини…
Вже навіть перевірив кредитний рейтинг на УБКІ 551 балл.
Для чого тоді ганяти тих людей по кабінетах за довідками якщо впринципі ви даєте відмови без причини… сумно одним словом.
Вирішив сюди написати можливо тут мені допоможуть, всім дякую, щасливо.
Перегляньте, будь ласка, у мобільному додатку
Написати коментар
Это ужас.
Долгая предыстория.
Концовка такова, мы прекращаем сотрудничество.Говорю куда скинуть остаток средств. И тут они меня добивают окончательно, кидая деньги вообще на «левую«карту. Сейчас разбираются, говорят, что не знают откуда взялась эта карта. Ощущение взяли на работу реально д***в.
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Коментарі (5)
История отказа в обслуживании на ровном месте, без возможности обжалования
На что мне задали вопрос — «Правильно я вас поняла, что вы не можете принять видеозвонок?»
Я ответил, что могу, но не хочу чтобы это заняло час на поиск и восстановление в памяти операции за месяц, которых может быть больше сотни. Когда это можно нормально найти и когда они наберут я дам ответ.
После чего прислали сообщение что больше не могут продолжать моё обслуживание в банке и как всегда стандартный набор абстрактный фраз… Причину ееествественно называть отказались)
На вопрос, можно ли обжаловать или подать апелляцию на решение фин мониторинга, мне сказали что такой возможности нет…)
Заключение: я редко сталкивался с проблемами с банком, можно сказать практически никогда. Я предоставлял все документы которые были нужно и за всю жизнь, только хвалённый МОНОбанк поступил так по свински. Я бы понял, если бы я отказал в чём-то, или не добавил документы… но я всё сделал, кроме видеозвонка, который почему-то оператор решил что я не хочу делать.
Очень жаль, когда действительно идёшь на контакт, а тебе просто отказывают, блокируют счёт и средства (которые не понятно когда получится забрать), делая из тебя какого-то мошенника или преступника на ровном месте. А в тоже время, читаю как люди которые действительно делают незаконные операции и шлют фин мониторинг подальше или просто игнорируют запрос, им просто режут лимиты до 50 тыс в месяц.
В конце написали что если решение изменится, то мне сообщат. Но захочу ли я, или сотни других людей пользоваться банком после такого, очень большой вопрос…
Коментарі (23)
Клієнтоорієнтованісь — 0.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (10)
Отказ в обслуживании — выехал из Крыма во время войны
Поехал 08.02.2022 из Киева в Крым к родне и буквально через пару недель началась война, смог уехать из Крыма в Стамбул и то, только через территорию русни, только 30.07.2022 в момент вылета, букинг не смог списать деньги с карты за бронь отеля, я решил через обменник пополнить карту чтоб оплатить отель, в итоге монобанк автоматом заблокировал мне карту и все счета, что я обнаружил уже по прилету в Стамбул когда не смог ничего оплатить
В поддержке на встречу не идут, отказывают в пересмотре и не дают никаких пояснений что можно сделать дальше и куда обратится в данной ситуации. Отписывают стандартную методичку: «Понимаем, что у вас были другие ожидания. Банк принимает взвешенное решение касательно возможности обслуживания, анализируя информацию из различных проверенных источников. На сейчас было принято решение отказать вам в пользовании картой monobank, к сожалению»
Других вариантов покинуть Крым нет, если бы они были, то все бы ими и пользовались. Было бы хорошо, если бы банк пересматривал такие кейсы.
Коментарі (1)
МОНОБАНК - негативний досвід роботи з банком фізичної особи-підприємця
Для уточнення даних, написали вам в особисті повідомлення
Коментарі (2)
Затримки с зарахуванням кощтів на карту Монобанка
Це зумовлено тим, що почалися масові випадки поповнення терміналів самообслуговування iBox та інших термінальних мереж 500 та 1 000 гривневими купюрами, виведеними із обігу у сховищі Ощадбанку у Херсоні.
Колеги з Ibox намагаються максимально швидко вирішити це питання із затримкою зарахувань.
Як тільки сума надійде до банку, буде одразу зарахована на вашу картку
Коментарі (24)
Шахрайські схеми менеджерів Монобанку у липні 2022р.
Менеджмент пояснення не надав.
Якщо хтось втратив без попередження, а хтось отримав, і немає пояснень — це шахрайська схема.
Під час війни деякі керівники компаній можуть і глузд втрачати, а клієнти втрачають свої гроші, яких зараз і так не вистачає.
Також можливо хтось з менеджменту Монобанку має на меті його угробити.
Будемо виясняти що це все означає.
Хтось з представників Монобанку повинен відреагувати та дати своє пояснення.
Коментарі (17)
Жахливе ставлення до своїх клієнтів.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (6)
Шахрайство
Усім Привіт.
⠀
Моєму брату на передову потрібен тепловізор, навушники, сонячний зарядний пристрій.
⠀
Якщо хтось може долучитися до мого збору то ось реквізити:
⠀
• Монобанк
5375411500016360
⠀
• Канадська картка
marianasikora8@gmail.com
⠀
Дякую Наперед За Підтримку.
Хочемо зауважити, що розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Коментарі (5)
Велика подяка!
Написати коментар
4441 1144 3165 4043
Написати коментар
Несанкціоноване списання коштів
23.08 зробив замовлення на сайті Епіцентр. Одразу ж оплатив замовлення оскільки відправка неможлива без передплати. В той самий день передзвонили і повідомили, що однієї позиції немає. Домовились, що відправлять те що є. Зі слів менеджера різницю мені мали б повернути на картку на наступний день. Різниця становила 282 грн і я за нею не сильно слідкував, адже ніяк повідомлень не мало б приходити.
В день 27.08 помічаю що на користь Епіцентру з мого рахунку списана сума 345 грн. Без підтверджень. Самовільно. Ця сума відповідає замовленню яке я зробів в них на сайті. Починаю рахувати по виписці і бачу, що 282 гривні мене НЕ повернули і до того ще додається списання на 345 гривень. Тобто до минулої транзакциї додається ще одна, при тому що по попередній жодного повернення не було. Тобто я вже в мінусі на 627 гривень.
Відправка товару до речі так само відбулась саме у цей день. З запізненням.Подаю скаргу на сайті Епіцентру. Відповідні скріни їм надав.
28.08. Отримую відповідь від Епіцентру. Цитувати тих динозаврів не збираюсь. В двох словах — вони нічого не робили, гроші вже давно повернули, звертайтесь в банк. Твої проблеми — сам і шукай відповіді.
Звертаюсь до техпідтримки Монобанку. Там підтверджують холдування суми від 23.08 станом на сьогодні, хоча Епіцентр каже, що повернення залишку відбулось на наступний день. Також підтверджують офлайн платіж в ночі 27 числа. Надсилаюсь їм переписку з Епіцентром. Створюють запит на повернення коштів. Тобто все на даний момент залежить тільки від Епіцентра. Схоче — поверне гроші, не захоче — не поверне. Також приходить повідомлення у телеграм, що у разі відмови я маю право подати скаргу у платіжну систему. У разі програшу, мені требу буде сплатити 19 долларів. Ну ок, ніби все гаразд. Я же правий у цій ситуації. В мене ж гроші самовільно зняли.
Але також і у додаток приходить повідомлення про оскарження. Вже з іншим текстом. Те що вже мій випадок проаналізовано і банк оцінює ризик програшу високим. Просять дати згоду на стягнення 19 долларів у разі програшу.
А тепер питання до розумних людей. Як бути? Куди скаржитись? В епіцентрі кожен раз дають нового оператора і кожен раз треба пояснювати ситуацію по-новому. В монобанку я так зрозумів аналогічно. Мене вже проінформували, що все залежить від того як буде подана скарга у систему MasterCard.
На разі ситуацію бачу наступним чином. В мене з мого особистого рахунку було вкрадено гроші за невідому і не отриману мною послуги. Правих, винуватих шукати не хочу. Хочу назад свої гроші.
Далі торгова організація надсилає запит на списання і відбувається взаєморозрахунок.
Якщо сума списання, яку надіслала торгова точка, відрізняється від первинно зарезервованої, наприклад, через зміну замовлення відміну/додавання товару, то списання від організації пройде окремою операцією -оффлайн списання
А сума, що спочатку зарезервована, повернеться на рахунок у строк до 11 днів.
Якщо повернення не надійде на вашу картку, повідомте нам, тоді банк захищатиме ваші інтереси за участю платіжної системи.
Коментарі (17)
Монобанк отжал 20000 грн
По окончанию проверки, коллеги с вами свяжутся, для предоставления информации
Просим ожидать
Написати коментар
Не приймають довідку
Детально все перевірили та знайшли помилки колег, які вже виправили та завантажили виписку по зарплатній картці, яку ви надавали
На рахунок довідки з ПФУ, на жаль, вона нам дійсно не підходить, оскільки документ, який ми просимо через додаток прикріпити, має бути виданий роботодавцем з підписом і мокрою печаткою директора або головного бухгалтера, а також з реквізитами роботодавця
Коментарі (2)
Отказали в обслуживании
Сообщить вам точную причину отказа не можем в связи с политикой банка.
Коментарі (11)
У 2022 Монобанк — неактуальний
Мені дуже легко перейти на інший банківський продукт, тому вирішив подивитися як далеко це може зайти. Закриваю всі ФОП — валютний і гривневий, активні валютні картки, і навіть карту єпідтримка :D по причині не підвищення ліміту на 10к))
Підтримка Монобанку це ПриватБанк 2.0 — відправити всі наявні скрипти (збережені відповіді) без особливого вникання в причини) Скоро вже і слухавку перстануть брати і відповідати на чати по 50 хв. як це зараз робить приват)
Навіть не паряться написати про 10000 критеріїв скорингової системи, або дати ссилку на пост Гороховського про вирахування кредитних лімітів.
Коментарі (14)
Списание с заблокированной банком monobank карты!
Есть депозиты, облигации. Лимиты не превышал, просрочек нет.
20 августа в 15:03 переводил на карту № 53********* 5508 сумму 5012,17 грн. Проводил платёж р2р.
Выскочила надпись: «Платіж відхилено через скарги на одержувачів коштів в цьому сервісі. Для проведення платежу ознайомтеся з деталями в ПУШІ від банку і повторіть переказ».
Больше мною никаких действий не было и вообще вышло время платежа.
На следующий день не смог рассчитаться в магазине…
«Ви перевищили один з лімітів, але це проблема.Це сталося через те, що ви користувалися карткою активніше за 98% користувачів. Зверніться будь ласка, в підтримку -вони допоможуть»
В поддержке сказали ждите. Карта заблокирова, проводиться проверка…
А 23 августа в 17:48 Монобанк с моей карты проводит платёж на сумму 5012,17 грн. И это с заблокированной карты!!!
Спрашиваю в службе поддержке: КАК ТАК?
На момент проведения платежа карта не была заблокирована, средства отправлены получателю…
Мы получили информацию, что с А-Банка, что сумма успешно зачислена получателю, хотя с нашёй стороны в момент проведения операции сумма списана не была!!!
Мы вынуждены были списать сумму операции, поскольку средства были зачислены получателю.
И ЭТО с заблокированной Монобанком карты!!!
Что делать спросил их?
Обращайтесь к получателю.
Обращайтесь в А-Банк.
Обращайтесь в полицию.
Получателя знаю только номер карты…
В А-Банке счёт заблокировали после моего обращения на горячую линию только в момент обращения 23 августа.
После нескольких попыток удалось выяснить на какаю карту ушли средства. Полный номер передали только в двух сообщениях…
ВОЗМОЖНОСТЬ выдать квитанцию с полной информацией за эту операцию обещают в течении суток.
Наверное, с моей стороны была беспечность…
НО заблокировать и потом без моего согласия отправить перевод, не предупредив меня и продолжая блокировать счёт. Это не понимаю.
Все скриншоты переписки и платежей готов предоставить.
На данный момент в полицию тоже не могу обратиться, жду выписку с Монобанка.
25.08.2022
Мы действительно получили информацию от А-Банка, что сумму успешно засчитали получателю, хотя с нашей стороны в момент проведения операции сумма списана не была.
Поэтому мы вынуждены списать сумму перевода, поскольку средства были успешно зачислены получателю
Рекомендуем обращаться в Гражданский суд.
Наши специалисты готовят вам квитанцию, и свяжутся с вами как будет информация
Коментарі (13)
mono знову приємно здивував!
Коментарі (4)