Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
alians72 27 жовтня 2022, 12:04
11 ноября заканчивается депозит в валюте позвонил на горячую линию сделал заявку на Бажана 26 в отделении юниверсал банка сотрудник ответил что может удовлетворить заявку только 17 ноября. Тогда подобрали отделение на Саксаканского и сделали заявку.Проблема что отделение далеко и в нужном отделении на дату окончания депозита нет валюты.
monobank
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 12:52
Приносим извинения за доставленные неудобства
Стараемся сделать все возможное, чтобы валюта была во всех отделениях, однако война вносит свои коррективы
Проблема вирішена
Игорь Рябинин 27 жовтня 2022, 9:37
Закончился депозит и хотел его снять в Харькове в отделении А-Банка на пр. Александровский 91. В приложении пишет выберите отделение. Смотрю на карте, ближайшее это Киев. Звоню в поддержку. Говорят неважно, выбирайте любое. Ок, выбираю Киев. Пишет «Для подготовки денег, нам надо 2 дня. Выберите число.» Ближайшее через 4 дня. Снова звоню в поддержку. Говорят выбирайте любое число, главное вам придет код, с которым можете в кассе снять. ОК. Приезжаю в 9.00 к отделению. Стоит очередь из бабушек, человек 50 за какими-то выплатами. С боем и проклятиями прорываюсь к операторам, чтобы узнать. Говорят денег нет, приходите после 14.00. Жду.
monobank
Відповідь банку
27 жовтня 2022, 12:46
Понимаем, что ситуация неприятная
Мы можем заказать сумму в отделение, но уже на ноябрь
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlionaRudenko26 25 жовтня 2022, 14:46
Продает товар в телеграмме. Просит оплату 50%. После оплаты удаляет переписку и не отвечает на смс. Когда с других номеров пишу, то отвечает, но когда пишу что бы вернул деньги сразу блокирует.
Пишу номер карты, что бы больше никто этому человеку не отправлял деньги на перед.
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 жовтня 2022, 18:16
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Heti555 25 жовтня 2022, 13:55
Маю рахунок ФОП, користувався картою у сфері консалтингу та послуг, використовував чорну карту. Не проводив операції із валютами жодного разу. Інколи перевищував ліміт на транзакції по чорній карті, однак старався його не перевищувати. В якийсь момент постійно хтось почав звертатися в підтримку Монобанку, давати їм мій номер карти, і просто пишуть що знайшли мою карту, пишуть номер карти — а банк блокує. Я задовбався її розблоковувати, тртмаючи її в руці, просіть фото карти або ще щось, або через верифікований метод звертання. А на днях взагалі закрили всі рахунки. Я розчарований. Піду ваш Monobeer бомжам віддам.
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 жовтня 2022, 18:03
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kanekii 24 жовтня 2022, 23:00
Шахрайка на різних тг просить про допомогу і в інший час пише з других акаунтів і інших карт, кидає на гроші 5375 4141 4012 9171.
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 жовтня 2022, 18:10
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Olena2907 24 жовтня 2022, 20:28
Зарахувала переказ на валютну карту моно. Перед цим уточнила у службі підтримки, що валюту потрібно буде замовити зазадалегідь. АЛЕ, про те що 400 доларів потрібно чекати три тиждні… до цього я не була готова. І цей КИЇВ! Мабуть у банку почалися значні проблеми, будьте обережні!
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 жовтня 2022, 10:57
Для уточнення інформації, запитали дані в особистому повідомлені
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Li. Ch. 23 жовтня 2022, 19:39
2 місяці прошу в банку вирішити проблему з доступом до свого рахунку. Серед усіх обмежень НБУ, єдиний вихід отримати доступ, що не заборонено, а навіть рекомендовано НБУ -це корпоративна карта для отримання коштів за кордоном.
Але МОНОБАНК порушує права клієнтів на цю послугу і ухиляється від випуску карти.
Кредитки друкуються, а корпоративні карит чомусь ні.
Наомість банк нав’язує користування віртальною картою, яка мені не потрібна.
Нікому не рекомендую відкривати ФОП в Монобанку, якщо звісно не хочете подарувати гроші банку на їх розсуд.
monobank
Відповідь банку
monobankua 24 жовтня 2022, 15:44
На жаль, на цей час не реалізований друк пластикової картки до рахунку ФОП
Розуміємо, що в деяких випадках зручніше використовувати пластикову картку, ніж віртуальну
Якщо в планах з'явиться ця картка, ми обов'язково проінформуємо
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Li. Ch. 23 жовтня 2022, 0:41
НЕ ХОЧУТЬ ВИПУСКАТИ КОРПОРАТИВНУ КАРТУ!!!
ВІдповідно до Умови і правила обслуговуванняв АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК«при наданні банківських послуг щодо продуктівmonobank | Universal Bank — пункт 5

https://bank.gov.ua/ua/news/all/rozshireni-mojlivosti-zastosuvannya-korporativnih-platijnih-kartok

https://bank.gov.ua/ua/news/all/rozyasnennya-stosovno-poryadku-vikoristannya-potochnih-rahunkiv-fop

Порушуються права https://bank.gov.ua/ua/news/all/natsionalniy-bank-zbilshiv-limit-na-znyattya-gotivki-v-ukrayini-z-rahunkiv-u-inozemniy-valyuti-ta-utochniv-nizku-obmejen-na-transkordonni-operatsiyi

Постанова, Положення від 05.11.2014 № 705,
«Про здійснення операцій з використанням електронних платіжних засобів»

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0164500−22#Text

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0068500−22#Text — ні слова про корпоративну карту

ТАК що Монобанк порушує права
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Li. Ch. 23 жовтня 2022, 0:06
https://dou.ua/forums/topic/38803/ — Існує два способи, як використати прибуток, отриманий у валюті, не втративши при цьому значну частину доходу на різниці курсу валют та не наразившись на штрафи.

Варіант № 1 (вивести) — можна зняти для відрядження за кордон або оформити корпоративну картку;
Варіант № 2 (зберегти) — розмістити валютний депозит ФОП.
Розглянемо кожен з варіантів детально, щоб уникнути помилок.

Але такі банки як МОНОБАНК порушують права клієнтів, я вже 2 місяці звертаюсь з метою втрати доступу до рахунку. Нещодавно тут була моя скарга, що через некомпетентність працівників я втратила доступ до рахунку, крім того я багато разів питала як користуватись своїми коштами. Але МОНОБАНК ухиляється. Певно їм дуже потрібні чужі гроші. Всі нормальні банки видають на вимогу клієнта корпоративні карти, але МОНОБАНК ухиляється.
Вимагаю випустити мені корпоративну карту!!! НЕ віртуальну, а пластикову. Кредитки друкуються, а корпоративні чому ні?
Адже це для мене доступ до рахунку, єдиний засіб існування зараз. Особливо коли я за кордоном, і мені не гривня потрібна!

Ось що заявлено про МОНОБАНК, але що не є дійсністю:
«Зняття валютної готівки в касі цього банку не передбачено.
Але можна оформити корпоративну картку до валютного рахунку, якою можна користуватись за кордоном, при цьому не надаючи банку підтверджуючих документів. Однак, перелік витратних операцій з цієї картки обмежений. Ви можете користуватися карткою при оплаті в торгових точках за кордоном у будь-яких валютах, окрім гривні, за категоріями Подорожі, Кафе та ресторани, Продукти та супермаркети, Авто та АЗС, Таксі, Фастфуд. В інтернеті дозволені покупки лише за категорією Подорожі.

Для зручності картку можна прив’язати до безконтактної оплати — Google або Apple Pay. Важливо, що операції проводяться в валюті рахунку або за кросс-курсом, завдяки чому немає втрат на конвертації через гривню."

ВИМАГАЮ ВИПУСТИ ПЛАСТИКОВУ КОРПОРАТИВНУ КАРТУ. УСІ БАНКИ ВИПУСКАЮТЬ!!! ЦЕ МОЄ ПРАВО, АЛЕ МОНОБАНК ЙОГО ПОРУШУЄ!
freshik 22 жовтня 2022, 16:30
Проблем с кредитной историей не было, пользовался картой более 2ух лет.

Перестали проходить транзакции по карте, написал в поддержку, получил ответ «На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користування нашою карткою».
На вопрос «Из каких джерел ?» получил ответ «Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.»

Судя по наличию подобных отзывов в интернете — с данной ситуацией сталкиваются пользователи занимающиеся абсолютно разной деятельностью (с подтверждение всех доходов).

Вы просто можете не понравится банку, и без предупреждения заблокируют вам счета и создадут вам ряд проблем с выводом средств.

PS. Спасибо моно, теперь у меня нету возможности переводить средства, на прямую, волонтерам.
monobank
Відповідь банку
22 жовтня 2022, 18:23
Для уточнения информации, написали вам в личном сообщении
Anasta7ui 22 жовтня 2022, 16:17
Я не пробовала много банков, но сравнить есть с чем. Начала пользоваться моно параллельно с приватом (для сравнения) и убедилась — они вообще не конкуренты. Самое основная причина это поддержка: приват это долгий робот потом операторы, которые, такое ощущение, что работают второй день, ноль умения объяснить и понимания проблем клиентов. Монобанк поддержка, которая реально выслушает и разберется, мне приходилось несколько раз звонить и писать, и каждый раз вопрос решался очень быстро без лишних роботов и попыток объяснить суть вопроса, моно понимают с полуслова. Даже приложение монобанк намного проще, оно будто отображает всю поддержку и помогает сориентироваться
в общем, приват дно, закрыла там карту и всем советую, очень зря у них столько клиентов, наверное только из-за количества отделений
monobank
Відповідь банку
22 жовтня 2022, 16:42
Благодарим за отзыв!
V2Vadym 22 жовтня 2022, 15:16
Добре спрацьовує перевод на карту. Точні показники валют. Мені дуже сильно сподобався цей банк
monobank
Відповідь банку
22 жовтня 2022, 16:41
Дякуємо за відгук!
Ми дуже стараємося!
Проблема вирішена
8anetka8 22 жовтня 2022, 1:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Борщагівська, 117/125
В наслідок потужних вибухів, які періодично лунають занадто жахливо, моя 5-ти річна донечка почала заїкатися. Тому всією родиною прийняли рішення швидко розпродати усе майно і виїхати як найдалі. Кошти з продажу отримувала на карту Монобанка. В результаті заморожені 5,700грн та лист із запитом перевірки цих надходжень від двох фізичних осіб. Від однієї 2 оплати, та від другої 6 (усі оплати за б/у товари). Надала акт приймання-передачі товару та договір купівлі-продажу. Запит додаткової інформації щодо 2-ох оплат, ТТН про відправку товару, квітанцію від відправника. Пояснила що товар розвозив чоловік особисто. Також надала угоду про внесення змін/додавань до договору купівлі-продажу. Відповідь: не інформативно. Запит надати накладні по відправленню, документи із закупівлі товарів (які вже і не згадаєш де саме купувались), скріншот оголошень з продажу, скрін з листування з покупцями. Надала: скріни оголошень на платформі ізі, скрін листування з покупцями, квітанції від відправника. Знову запит ТТН про відправку. Нагадала про доставку. Запит підтвердження що товари відправлено. Надаю скрін з листуванням де покупець підтверджує отримання товарів письмово й на фото. Третій запит ТТН. І ось я отримую інформацію, що ця перевірка в результаті звернень зі скаргами моїх покупців! Звернувшись до покупця, який здійснив 6 оплат із проханням відкликати скаргу, я отримала відповідь що відправник жодних скарг не надав!!! Надсилаю скрін Монобанку. Отримую відповідь: «Дякую за ваше очікування, ознайомились зі скріншотом, на жаль, оскільки нами було отримано сигнал про ненадання послуги, важливо, щоб до нас звернувся саме власник рахунку, який надавав даний сигнал, будь ласка, оскільки маєте зв’язок, попросіть до нас звернутись отримувача даної послуги, щоб він міг особисто підтвердити нам що питання вирішене.» Четвертий запит ТТН. Звертаюсь до відправника, якій вже зв’язався із Монобанком, де він отримав таку інформацію, що необхідно отримувачу (тобто мені) звернутись до них з підвязаного месенджера (що було зроблено з початку) і вони допоможуть. Звертаюсь… Отримую: «Анна, на разі до нас не надходило інформації від відправника коштів про вирішення питання.» Далі в мене не вистачило ні сил ні нервів…
monobank
Відповідь банку
22 жовтня 2022, 15:04
Розуміємо, що ситуація неприємна
Надіслали вам повідомлення у месенджер, перегляньте, будь ласка
Проблема вирішена
Владислав Овчаренко 21 жовтня 2022, 15:06
вже декілька років користуюсь рахунком Монобанк, як основним.
Хоча для нарахування зарабітної плати, ніколи не користувався.

Тема цього відгука — необгрунтовані умови для отримання ліміта на оплату частинами.
Відразу зазначу, за весь час користування, я не особо приділяв увагу своїй кредитній історії, кредітому ліміту та ліміту на оплату частинами (як в цьому банку, так і інших, що використовував для повсякденних потреб), да і власно кредити я ніколи не брав, бо не було потреби. Тому коли мій кредитний ліміт почав змінюватись з 0 на інші суми (це було до 2022), пропускав це без особливої реакції.
і відповідно, коли після 24.02. ті ліміти прибрали до 0 не особо засмутився.

у серпні настав такий момент, що потрібно було здійснити велику покупку, і мав я на той момент 70−80% від необхідної суми, і ту витрачати одразу всю не дуже хотілося, тим більше, що була можливість оформити з оплатою частинами.

Вирішив я полізти в налаштування лімітів і тут з’ясувалося, що більше ніж 0, мені «не положено».
почав напрягатися — написав і в чат, і додав виписку із зарплатної картки іншого банку (що вважаю вже перебором але треба було, щось зробити, бо не дуже приємно, коли роками користуєшся банком, а від нього бенефітів, ніби тільки, тільки рахунок відкрив).
далі в чаті, полізли усі ті копіпасти про «індивідуальний підхід», «модель, яка враховує більше 1000 параметрів» і т.д.
подумав, ладно така зараз ситуація в країні.

але все ж почав питати у людей, чи стикались з таким. і дуже здивувався, коли почав дізнаватися, що навіть люди котрі не мають офіційного працевлаштування, їх доходи на рівні «працюю на їжу», деякі навіть можно віднести до категорії «з поганою кредитною історію», так чи інакше, якийсь ліміт да мають.

а все що, я отримав, після 2х місяців, як взявзя за це питання — кредитний ліміт в 5000 грн, і ліміт на ОЧ, знову ж таки — 0, і то після того, як майже все що мені потрібно було купити, я вже взяв сам, по повній оплаті.

так як на деяких інтернет-магазинах з’являється все більше і більше пропозицій з оплатою частинами від інших банків, подивився що ще ті банки можуть запропонувати в плані банка «для щоденних витрат». і виявилося, що наприклад, в плані кешбека по різним категоріям — монобанк вже можна навіть не розглядати як хороший варіант.

купівля облігацій теж доступна і інших банках, і оформлення карти є-підтримки, переводами без комісій теж зараз не багатьох можна здивувати.

і який для мене висновок? що монобанк став просто банком, без якихось бонусів від користування, без зручних функцій. А порівняти його з банком, з дерев’яним додатком, де моя картка для заробітної плати оформлена, так виходе — що різниця тільки в цьому додатку. Але який в ньому сенс, якщо користуєшся тільки типовими банківськими функціями: поповнив рахунок — розрахувався за щось

Який сенс, усюди бачити «оплата частинами монобанк», якщо ти не можеш отримати цей ліміт, хай би він навіть розраховувався відповідно до моєї середньої щомісячної суми витрат, за період в рік. Так ні, він лишається 0, і неважно скільки я витрачаю щомісяця…

П.С. тільки не треба і сюди дві копіпасти про «підхід» та «розуміння» пхати…
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 жовтня 2022, 17:15
Переглянули детально дані
Перегляньте, будь ласка, ліміти у додатку
LexusOK 20 жовтня 2022, 22:51
с моно 2 года… пока «тьфу-тьфу» проносило натыкаться на большие проблемы, которые присутствуют (обсуждаются) на Минфине в сторону банка.
Проблемные вопросы решаемые, но для рядового пользователя могут быть затруднительны толи из-за безграмотности службы поддержки, толи такие настановы стоят перед нею руководством.
ставлю 4 из 5 звезд только из-за поддержки, и то только потому, что приходиться всегда тратить на нее много времени и доводить доказательства своей правоты и т. п., но пока всегда решаемые.
данный пост не имеет негативного подтекста к МОНО-банку, но и не выложить тоже не могу — есть нюансы…
весь текст из переписки на ваше обозрение:
[ 20 октября 2022 г. 21:06 ] uMad?: вечір добрий
[ 20 октября 2022 г. 21:07 ] monobank: Вітаю,!!! Мене звати Естер, служба турботи monobank 🐾
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] uMad?: декілька годин не можу зайти до додатка
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] uMad?: смс не приходять
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] monobank: Уточнюю інформацію для вас ⏳
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] uMad?: замовити дзвінок не працює — ніхто не дзвонить
[ 20 октября 2022 г. 21:09 ] monobank: перевіряємо
[ 20 октября 2022 г. 21:11 ] monobank: Для того щоб код надійшов, увімкніть та вимкніть, будь ласка, режим «У літаку», можна відразу увімкнути і вимкнути, щоб мережа перезавантажилась, і через хвилину спробуйте отримати новий код. Якщо буде писати що «код застарів» або «невірний код», то спробуйте закрити застосунок та почекати хвилину, після чого запросіть код ще раз).
[ 20 октября 2022 г. 21:11 ] monobank: А також радимо змінити інтернет підключення з wifi на мобільний інтернет або навпаки, та спробувати отримати код
[ 20 октября 2022 г. 21:12 ] uMad?: еще глупее наставлений я еще не получал
[ 20 октября 2022 г. 21:13 ] monobank: Який саме номер ви вводите для входу в моно?
[ 20 октября 2022 г. 21:13 ] uMad?: смс приходят не через мобильный интернет или вайфай
[ 20 октября 2022 г. 21:13 ] uMad?: свой
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] uMad?: Який саме номер ви вводите для входу в моно? — СВОЙ!
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] monobank: наявність інтернету впливає на можливість отримання смс, тому що запит коду здійснюється в застосунку моно, без інтернету запит коджу в банк не буде надісланий.
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] monobank: Якщо у вас немає інтернету, увімкніть його, будь ласка
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] uMad?: есть интернет
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: я вам пишу завдяки йому
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] monobank: Запити коду наразі в банк не надходять, просимо під'єднатися до іншої мережі
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: или я вам пишу укрпочтой?
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: к какой?
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: инопланетной связи?
[ 20 октября 2022 г. 21:16 ] monobank: Замість wifi мобільний інтернет або навпаки.
[ 20 октября 2022 г. 21:16 ] uMad?: что за глупости
[ 20 октября 2022 г. 21:16 ] uMad?:?
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] monobank: Це рекомендації, як можна допомогти у вашій ситуації, оскільки від вашого пристрою не надходять запити коду
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] monobank: а також просимо вказати повний номер який зараз вводите
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] uMad?: мый номер у вас э
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] uMad?: мой номер у вас есть
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] uMad?: его писать в чате не вижу смысла
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] monobank: можливо у вас є декілька номерів, тому просимо написати тут номер, який вказуєте
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: нетушки
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: звоните мне на мой номер
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: готов пройти все идентификации
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] monobank: Дякую за уточнення, ви намагалися змінити підключення до інтернету?
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: нет
[ 20 октября 2022 г. 21:19 ] monobank: Радимо змінити та запросити код повторно
[ 20 октября 2022 г. 21:19 ] uMad?: у меня с вами есть договор и в нем указаны и номер и паспортные данные
[ 20 октября 2022 г. 21:20 ] monobank: Якщо ми запитуємо дані, то ця інформація дійсно необхідна, це для перевірки та для того, щоб вам допомогти, у деяких користувачів може бути декілька номерів, якщо введено інший номер, не той, на який реєструвалися, то за іншим номером потрапити в особистий кабінет не буде можливості
[ 20 октября 2022 г. 21:23 ] monobank: Якщо номер вказано правильно, ми радимо також перезавантажити смартфон і після цього спробувати ще раз запросити код
[ 20 октября 2022 г. 21:24 ] uMad?: перегружаю
[ 20 октября 2022 г. 21:25 ] monobank: Дякую, також радимо змінити інтернет підключення
[ 20 октября 2022 г. 21:28 ] uMad?: да надоели вы со своим подключением… вы в технологиях передечи данных разбираетесь?
[ 20 октября 2022 г. 21:28 ] uMad?: если у вас заглючило приложение не перекидывайте проблему на клиента!
[ 20 октября 2022 г. 21:28 ] monobank: Нам шкода, що виникли складнощі, але проблема не в нашому банку, на жаль, від вашого пристрою не отримуємо запитів коду
[ 20 октября 2022 г. 21:29 ] uMad?: перезагрузки смарта помогла, и дело не в подключении, а в работе приложения!
[ 20 октября 2022 г. 21:29 ] uMad?: теперь далее по разбору ситуаций…
[ 20 октября 2022 г. 21:29 ] monobank: До банку має надходити запит коду, якого не було від вашого пристрою, наразі масових складнощів немає у клієнтів зі входом
[ 20 октября 2022 г. 21:30 ] uMad?: вопрос в том, что у меня в приложении до сих пор торчит е-сим от Lifecell`a
[ 20 октября 2022 г. 21:30 ] monobank: Під час перезавантаження смартфону може перезавантажитися мережа мобільного оператора і потім можна успішно отримати код
[ 20 октября 2022 г. 21:30 ] uMad?: Е-сим уже деактивирована и удалена из сети
[ 20 октября 2022 г. 21:31 ] uMad?: пробуйте позвонить на номер +380739603215
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] monobank: Щоб деактивувати номер eSIM, вам достатньо просто не користуватися номером, через рік після останнього поповнення від 10 грн. номер деактивується за життєвим циклом.
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] monobank: Також esim може бути вам корисною
— Керуйте рахунком lifecell із програми monobank (переглядайте баланс, змінюйте тарифи, налаштовуйте регулярні платежі) — Якщо ви купуєте випадковий номер, його вартість повертається на кешбек + 150 грн. вже на рахунку номера телефону — Легке перенесення номера між пристроями — У разі втрати смартфона, зловмисник не зможе використати ваш номер
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] uMad?: номер вже не існує
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] uMad?: він видалений із системи за моєю заявою
[ 20 октября 2022 г. 21:33 ] monobank: Декілька хвилин, будь ласка
[ 20 октября 2022 г. 21:33 ] uMad?: я прошу вас видалити зі своєї бази та мого додатка цій номер, та відкріпити його від мене!
[ 20 октября 2022 г. 21:33 ] monobank: Перевіряємо
[ 20 октября 2022 г. 21:34 ] uMad?: він видалений із системи за моєю заявою… та за моєю заявою видалено мої паспортні дані в Lifecell
[ 20 октября 2022 г. 21:34 ] monobank: Дякую за уточнення, займаємось вашим питанням
[ 20 октября 2022 г. 21:35 ] uMad?: з телефону він також видалений
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] monobank: Вас зрозуміли, перевіряємо за вашим питанням іфнормацію
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] monobank: Прошу дати більше часу для додаткового опрацювання
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] monobank: Дякую
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:37 ] monobank: Хочу попросити вас почекати, щоб ми могли підібрати максимально ефективне рішення.
[ 20 октября 2022 г. 21:59 ] monobank: Дякую за очікування, номер eSim було успішно видалено з вашого застосунку
[ 20 октября 2022 г. 21:59 ] uMad?: щас перевірю
[ 20 октября 2022 г. 22:00 ] monobank: Очікуємо
[ 20 октября 2022 г. 22:00 ] uMad?: так, видалено… все вирішено
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] uMad?: але не пропонуйте іншим:
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] monobank: Раді знати, що вже все добре та номер не відображається)
Гарного вечора! 🌆
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] monobank: слухаю вас уважно
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] uMad?: виправити інтернет підключення
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] uMad?: по-перше ідіть с кінця- перезапустити пристрій
[ 20 октября 2022 г. 22:02 ] monobank: Ці рекомендації допомагають багатьом нашим клієнтам вирішити дану проблему, тому не можемо вам такого гарантувати
[ 20 октября 2022 г. 22:02 ] uMad?: как хотите, я почти подготовил отзыв негативный на Минфине
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] uMad?: но из-за решения вопроса по сим картеот лайфа — не буду его публиковать…
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] uMad?: удачи и спокойной ночи
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] monobank: Такої необхідності дійсно немає, ми робимо все можливе, щоб нашим клієнтам допомогти
Ця ситуація виникає з причини нестабільного підключення до інтернету або проблем з мережею оператора, обидві рекомендації можуть допомогти
Дякую за ваше розуміння
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] monobank: Звертайтеся в будь-який час, якщо виникнуть питання. На добраніч! ✨🌃
monobank
Відповідь банку
monobankua 21 жовтня 2022, 15:00
  В першу чергу хочемо подякувати вам про те, що повідомляєте нам про ситуаціях, де на вашу думку співробітник некоректно провів консультацію. Ми уважно розбираємо ці питання, що допомагає нам ставати краще.
  Так само хочемо повідомити, що на підставі перевірки роботи операторів, в разі виявлення порушень, ми застосовуємо управлінські рішення згідно з внутрішніми стандартами.
В даній ситуації з боку співробітників не виявлено порушень, консультації усіма співробітниками були проведені коректно. Рекомендації, що були дані співробітником підтримки, допомогли у вирішенні питання.
Сподіваємося на те, що в подальшому наша з вами співпраця буде приносити тільки позитивні емоції
Проблема вирішена
LonelyVisionary 20 жовтня 2022, 14:53
Ситуація така. Я користувався моно декілька років без жодних проблем. З початком агресії і воєнних дій РФ проти України я опинився в дуже скрутному становищі.
По-перше, мій населений пункт було окуповано в перші ж хвилини.
По-друге, я працював у школі і не пішов на співпрацю з окупантами та звільнився.
Не дивлячись на ці складні умови я продовжував вносити мінімальні платежі за кредит.
Але в якийсь момент банк без будь-якого попередження просто закриває мій рахунок. Не було ні сповіщення в додатку, нічого. Я просто в один момент не зміг скористатися власними коштами.
На всі запити підтримка відповідає приблизно так «Мені дуже шкода, що склалася така ситуація, але банк може відмовити Клієнту у випуску картки, а також у наданні/відновленні кредитного ліміту на свій розсуд та без вказівки причин згідно з пунктом договору 6.3.1.».
Дуже шкода, що у банку таке відношення до людей, мало того, що у скрутному становищі, так ще і з окупованих територій. Якщо банк бентежить тільки питання місця проживання, то я давно вже місяць як вибрався звідти.
Хотілося б за змоги продовжити користування послугами банку, але на зустріч ніхто на данному етапі не йде.
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 16:36
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Детально перевірили інформацію
Обмеження з ваших рахунків знято
Проблема вирішена
cpk 20 жовтня 2022, 14:26
При проведені інтернет платежів, банк списав з моєї карти кошти, але транзакції відклонив та товар продавцю не оплатив. Зараз банк не хоче повертати кошти, вигадуючи причину що продавець ще може списати ці кошти. Але я вже надав банку відповідь від продавця, що платежі було скасовано банком. Ця поведінка банка нагадує звичайне шахрайство.
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 14:28
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0660608949 20 жовтня 2022, 13:37
Перед цим писала свій відгук про монобанк, що шахраї підвисили кредитний ліміт по карті, зняли всі кошти. Я подала до поліції є довідка ЄДР.
До війни мала нормальну зарплату закидала кожного місяця мінімальні платежі, бо дуже боялася зіпсувати свою кредитну історію і відносини з банком. Хоча повторюся була написана заява на викрадення коштів, як сказали у поліції коли знайдуть того хто вкрав тоді повернуть суму. Ну як завжди ніхто нікого не знайшов.
Коли почалася війна перестала платити по карті з липня місяця почала сама писати дзвонити на монобанк, щоб попросити, або реструктурізацію, або списання по акції, думала що щось допоможуть у мене ж є ЄДР і все буде добре. Але не з цим банком, вони мені написали у серпні що не має для мене ніякої пропозиції. Потім зателефонувала дівчина з відділу по проблемних клієнта, і сказала що ви робили весь цей час, щоб вирішити питання не сплати. Я сказала, що телефонували на гарячу лінію, писала на чат бота, писала на їхню особисту пошту, але ніхто нічого не допоміг. Як вони кажуть то позичте десь кошти, щоб відати борг, а це 118 тисяч гривень. Я поясню що так як зняли кошти шахраї підіть мені на поступки допоможіть спишіть хоть якусь сумму, але у відповідь ноль. Шлють мені листи на прописку погрожують судом. Це перший банк України який взагалі не іде на поступки, тим паче клієнт сам пише дзвонить і просить. Я в шоці від того на скільки ми в Україні не захищені від шахрайських дій, а тоді ще й на тебе вішають це ярмо на шию і не бажають спілкуватися з клієнтом, а вимагають де хочеш там і бери і плати. Я в шоці від того що мій район був в окупації в усіх зруйновано будинки, а монобанк каже позичай у рідні гроші щоб заплатить. Я їм говорю що нема у кого позичати бо нема в людей де жить.
Монобанк
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 14:15
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація
Нам потрібно більше часу, щоб вирішити питання
Передали інформацію колегам для перевірки
Протягом доби з вами зв'яжуться колеги, для надання відповіді
Володимир Олійник 20 жовтня 2022, 12:54
Я громадський діяч та представник ГО. Нам регулярно надсилають фінансову допомогу з інших країн свіфт переказом і все проходить успішно з всіма банками крім одного — Монобанк А Т «УНІВЕРСАЛ БАНК»! І в даному випадку протягом останніх 3−4 місяців ми постійно зіштовхуємось із затримками та протермінуваннями платежів на рахунки саме Монобанку більше 5 днів бували випадки коли затримки були до двох місяців. У підтримці Монобанку запевняють що це не їхня вина, а вина їхніх партнерів.

Відправники надають всі необхідні документи для підтвердження проведення платежів, також користуємось іншими банками то платежі обробляються і зараховуються до 3х днів максимум. В даному банку коли подаємо документи для моніторингу нас перенаправляють звернутись до банків відправника і так по колу і результатів нема та грошей також.

Є також сервіс Payoneer — партнер Монобанку для поповнення власних карток де Монобанк запевняє зарахування до 15хв власних коштів, але ці кошти зараховуються через 1−2 дні, свіфт поповнення банк запевняє зарахування до 5 днів, а зарахування проводиться більше 5 робочих днів і вводить в оману клієнтів банку та складає незручності і не дає ефективно працювати нашій ГО.
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 16:06
Наш колега зв'язався з вами, для уточнення інформації по переказам
Проблема вирішена
Евгений Радько 20 жовтня 2022, 11:49
Здравствуйте, хочу поделиться с вами своей проблемой, может кто-то уже сталкивался и знает, как ее решить?
Вчера 19.10.2022 я снимал деньги в банкомате «Приват банка», первую сумму банкомат мне выдал, но при выдаче второй суммы банкомат завис и перезагрузился и сумму мне так и не выдал. После на экране банкомата загорелось уведомление«банкомат временно не работает". Так как сумма которую я хотел снять мне нужна была сейчас, я пошел на соседний банкомат банка «Кредит Днипро» и начал снимать такую же сумму там и опять в момент когда банкомат уже пересчитывал деньги для выдачи на экране банкомата загорелась надпись «техническая неполадка» и банкомат перезагрузился так и не выдав мне деньги.Списание с карты по обеим операциям произошло, но по факту денег я не получил. Я набрал горячую линию «Приват банка», где мне сказали, что с данной проблемой обращайтесь к банку который выдал карту. Я вчера обратился в службу монобанка, где оператор колцентра мне ответил Ваша заявка принята, ждите с Вами свяжутся. И пока тишина. Даже не знаю на что грешить, на свою не удачу или на неисправность банкоматов (так пробовал в двух разных банкоматах и в обеих одинаковая проблема, на момент выдачи денег оба перезагрузились). Какая то странная закономерность, но везде мне говорят обращайтесь к банку который выдал карту.
monobank
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 14:27
Понимаем, что ситуация неприятная
Вам рекомендовали обратиться к нам, так как мы обслуживаем вашу карту
На текущий момент вопрос передан коллегам, которые занимаются представлением ваших интересов при передаче заявки в Платежную Систему
Как только поступит новая информация — мы с вами свяжемся

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.43 40.7997
EUR 43.25 43.9309
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.43 40.7997
EUR 43.25 43.9309
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝