×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.43 | 40.7997 |
EUR | 43.25 | 43.9309 |
Всі курси банку |
Заказ депозита
Стараемся сделать все возможное, чтобы валюта была во всех отделениях, однако война вносит свои коррективы
Коментарі (41)
Проблема со снятием депозита.
Мы можем заказать сумму в отделение, но уже на ноябрь
Написали вам в личном сообщении, для уточнения информации
Написати коментар
Владелец карты 4441 1144 6888 9389 МОШЕННИК
Пишу номер карты, что бы больше никто этому человеку не отправлял деньги на перед.
Коментарі (5)
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користування нашою карткою.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Коментарі (37)
Шахрайка 5375 4141 4012 9171
Написати коментар
Monobank -валюту не зняти
Коментарі (19)
Обслуговування валютних ФОП рахунків
Але МОНОБАНК порушує права клієнтів на цю послугу і ухиляється від випуску карти.
Кредитки друкуються, а корпоративні карит чомусь ні.
Наомість банк нав’язує користування віртальною картою, яка мені не потрібна.
Нікому не рекомендую відкривати ФОП в Монобанку, якщо звісно не хочете подарувати гроші банку на їх розсуд.
Розуміємо, що в деяких випадках зручніше використовувати пластикову картку, ніж віртуальну
Якщо в планах з'явиться ця картка, ми обов'язково проінформуємо
Коментарі (4)
ПОРУШЕННЯ ПРАВ КЛІЄНТІВ
ВІдповідно до Умови і правила обслуговуванняв АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК«при наданні банківських послуг щодо продуктівmonobank | Universal Bank — пункт 5
https://bank.gov.ua/ua/news/all/rozshireni-mojlivosti-zastosuvannya-korporativnih-platijnih-kartok
https://bank.gov.ua/ua/news/all/rozyasnennya-stosovno-poryadku-vikoristannya-potochnih-rahunkiv-fop
Порушуються права https://bank.gov.ua/ua/news/all/natsionalniy-bank-zbilshiv-limit-na-znyattya-gotivki-v-ukrayini-z-rahunkiv-u-inozemniy-valyuti-ta-utochniv-nizku-obmejen-na-transkordonni-operatsiyi
Постанова, Положення від 05.11.2014 № 705,
«Про здійснення операцій з використанням електронних платіжних засобів»
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0164500−22#Text
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0068500−22#Text — ні слова про корпоративну карту
ТАК що Монобанк порушує права
Коментарі (2)
НЕХТУВАННЯ
Варіант № 1 (вивести) — можна зняти для відрядження за кордон або оформити корпоративну картку;
Варіант № 2 (зберегти) — розмістити валютний депозит ФОП.
Розглянемо кожен з варіантів детально, щоб уникнути помилок.
Але такі банки як МОНОБАНК порушують права клієнтів, я вже 2 місяці звертаюсь з метою втрати доступу до рахунку. Нещодавно тут була моя скарга, що через некомпетентність працівників я втратила доступ до рахунку, крім того я багато разів питала як користуватись своїми коштами. Але МОНОБАНК ухиляється. Певно їм дуже потрібні чужі гроші. Всі нормальні банки видають на вимогу клієнта корпоративні карти, але МОНОБАНК ухиляється.
Вимагаю випустити мені корпоративну карту!!! НЕ віртуальну, а пластикову. Кредитки друкуються, а корпоративні чому ні?
Адже це для мене доступ до рахунку, єдиний засіб існування зараз. Особливо коли я за кордоном, і мені не гривня потрібна!
Ось що заявлено про МОНОБАНК, але що не є дійсністю:
«Зняття валютної готівки в касі цього банку не передбачено.
Але можна оформити корпоративну картку до валютного рахунку, якою можна користуватись за кордоном, при цьому не надаючи банку підтверджуючих документів. Однак, перелік витратних операцій з цієї картки обмежений. Ви можете користуватися карткою при оплаті в торгових точках за кордоном у будь-яких валютах, окрім гривні, за категоріями Подорожі, Кафе та ресторани, Продукти та супермаркети, Авто та АЗС, Таксі, Фастфуд. В інтернеті дозволені покупки лише за категорією Подорожі.
Для зручності картку можна прив’язати до безконтактної оплати — Google або Apple Pay. Важливо, що операції проводяться в валюті рахунку або за кросс-курсом, завдяки чому немає втрат на конвертації через гривню."
ВИМАГАЮ ВИПУСТИ ПЛАСТИКОВУ КОРПОРАТИВНУ КАРТУ. УСІ БАНКИ ВИПУСКАЮТЬ!!! ЦЕ МОЄ ПРАВО, АЛЕ МОНОБАНК ЙОГО ПОРУШУЄ!
Коментарі (14)
Банк отказал в обслуживании
Перестали проходить транзакции по карте, написал в поддержку, получил ответ «На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користування нашою карткою».
На вопрос «Из каких джерел ?» получил ответ «Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.»
Судя по наличию подобных отзывов в интернете — с данной ситуацией сталкиваются пользователи занимающиеся абсолютно разной деятельностью (с подтверждение всех доходов).
Вы просто можете не понравится банку, и без предупреждения заблокируют вам счета и создадут вам ряд проблем с выводом средств.
PS. Спасибо моно, теперь у меня нету возможности переводить средства, на прямую, волонтерам.
Коментарі (19)
Лучший банк.
в общем, приват дно, закрыла там карту и всем советую, очень зря у них столько клиентов, наверное только из-за количества отделений
Коментарі (3)
Monobank найліпший банк
Ми дуже стараємося!
Коментарі (2)
Монобанк заморозил деньги…забрали возможность увезти дочку от обстрелов!
Надіслали вам повідомлення у месенджер, перегляньте, будь ласка
Коментарі (9)
ліміт на оплату частинами
Хоча для нарахування зарабітної плати, ніколи не користувався.
Тема цього відгука — необгрунтовані умови для отримання ліміта на оплату частинами.
Відразу зазначу, за весь час користування, я не особо приділяв увагу своїй кредитній історії, кредітому ліміту та ліміту на оплату частинами (як в цьому банку, так і інших, що використовував для повсякденних потреб), да і власно кредити я ніколи не брав, бо не було потреби. Тому коли мій кредитний ліміт почав змінюватись з 0 на інші суми (це було до 2022), пропускав це без особливої реакції.
і відповідно, коли після 24.02. ті ліміти прибрали до 0 не особо засмутився.
у серпні настав такий момент, що потрібно було здійснити велику покупку, і мав я на той момент 70−80% від необхідної суми, і ту витрачати одразу всю не дуже хотілося, тим більше, що була можливість оформити з оплатою частинами.
Вирішив я полізти в налаштування лімітів і тут з’ясувалося, що більше ніж 0, мені «не положено».
почав напрягатися — написав і в чат, і додав виписку із зарплатної картки іншого банку (що вважаю вже перебором але треба було, щось зробити, бо не дуже приємно, коли роками користуєшся банком, а від нього бенефітів, ніби тільки, тільки рахунок відкрив).
далі в чаті, полізли усі ті копіпасти про «індивідуальний підхід», «модель, яка враховує більше 1000 параметрів» і т.д.
подумав, ладно така зараз ситуація в країні.
але все ж почав питати у людей, чи стикались з таким. і дуже здивувався, коли почав дізнаватися, що навіть люди котрі не мають офіційного працевлаштування, їх доходи на рівні «працюю на їжу», деякі навіть можно віднести до категорії «з поганою кредитною історію», так чи інакше, якийсь ліміт да мають.
а все що, я отримав, після 2х місяців, як взявзя за це питання — кредитний ліміт в 5000 грн, і ліміт на ОЧ, знову ж таки — 0, і то після того, як майже все що мені потрібно було купити, я вже взяв сам, по повній оплаті.
так як на деяких інтернет-магазинах з’являється все більше і більше пропозицій з оплатою частинами від інших банків, подивився що ще ті банки можуть запропонувати в плані банка «для щоденних витрат». і виявилося, що наприклад, в плані кешбека по різним категоріям — монобанк вже можна навіть не розглядати як хороший варіант.
купівля облігацій теж доступна і інших банках, і оформлення карти є-підтримки, переводами без комісій теж зараз не багатьох можна здивувати.
і який для мене висновок? що монобанк став просто банком, без якихось бонусів від користування, без зручних функцій. А порівняти його з банком, з дерев’яним додатком, де моя картка для заробітної плати оформлена, так виходе — що різниця тільки в цьому додатку. Але який в ньому сенс, якщо користуєшся тільки типовими банківськими функціями: поповнив рахунок — розрахувався за щось
Який сенс, усюди бачити «оплата частинами монобанк», якщо ти не можеш отримати цей ліміт, хай би він навіть розраховувався відповідно до моєї середньої щомісячної суми витрат, за період в рік. Так ні, він лишається 0, і неважно скільки я витрачаю щомісяця…
П.С. тільки не треба і сюди дві копіпасти про «підхід» та «розуміння» пхати…
Перегляньте, будь ласка, ліміти у додатку
Коментарі (3)
служба підтримки так собі… «витягує косяки додатку» перекладаючи провину на абонента
Проблемные вопросы решаемые, но для рядового пользователя могут быть затруднительны толи из-за безграмотности службы поддержки, толи такие настановы стоят перед нею руководством.
ставлю 4 из 5 звезд только из-за поддержки, и то только потому, что приходиться всегда тратить на нее много времени и доводить доказательства своей правоты и т. п., но пока всегда решаемые.
данный пост не имеет негативного подтекста к МОНО-банку, но и не выложить тоже не могу — есть нюансы…
весь текст из переписки на ваше обозрение:
[ 20 октября 2022 г. 21:06 ] uMad?: вечір добрий
[ 20 октября 2022 г. 21:07 ] monobank: Вітаю,!!! Мене звати Естер, служба турботи monobank 🐾
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] uMad?: декілька годин не можу зайти до додатка
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] uMad?: смс не приходять
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] monobank: Уточнюю інформацію для вас ⏳
[ 20 октября 2022 г. 21:08 ] uMad?: замовити дзвінок не працює — ніхто не дзвонить
[ 20 октября 2022 г. 21:09 ] monobank: перевіряємо
[ 20 октября 2022 г. 21:11 ] monobank: Для того щоб код надійшов, увімкніть та вимкніть, будь ласка, режим «У літаку», можна відразу увімкнути і вимкнути, щоб мережа перезавантажилась, і через хвилину спробуйте отримати новий код. Якщо буде писати що «код застарів» або «невірний код», то спробуйте закрити застосунок та почекати хвилину, після чого запросіть код ще раз).
[ 20 октября 2022 г. 21:11 ] monobank: А також радимо змінити інтернет підключення з wifi на мобільний інтернет або навпаки, та спробувати отримати код
[ 20 октября 2022 г. 21:12 ] uMad?: еще глупее наставлений я еще не получал
[ 20 октября 2022 г. 21:13 ] monobank: Який саме номер ви вводите для входу в моно?
[ 20 октября 2022 г. 21:13 ] uMad?: смс приходят не через мобильный интернет или вайфай
[ 20 октября 2022 г. 21:13 ] uMad?: свой
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] uMad?: Який саме номер ви вводите для входу в моно? — СВОЙ!
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] monobank: наявність інтернету впливає на можливість отримання смс, тому що запит коду здійснюється в застосунку моно, без інтернету запит коджу в банк не буде надісланий.
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] monobank: Якщо у вас немає інтернету, увімкніть його, будь ласка
[ 20 октября 2022 г. 21:14 ] uMad?: есть интернет
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: я вам пишу завдяки йому
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] monobank: Запити коду наразі в банк не надходять, просимо під'єднатися до іншої мережі
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: или я вам пишу укрпочтой?
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: к какой?
[ 20 октября 2022 г. 21:15 ] uMad?: инопланетной связи?
[ 20 октября 2022 г. 21:16 ] monobank: Замість wifi мобільний інтернет або навпаки.
[ 20 октября 2022 г. 21:16 ] uMad?: что за глупости
[ 20 октября 2022 г. 21:16 ] uMad?:?
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] monobank: Це рекомендації, як можна допомогти у вашій ситуації, оскільки від вашого пристрою не надходять запити коду
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] monobank: а також просимо вказати повний номер який зараз вводите
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] uMad?: мый номер у вас э
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] uMad?: мой номер у вас есть
[ 20 октября 2022 г. 21:17 ] uMad?: его писать в чате не вижу смысла
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] monobank: можливо у вас є декілька номерів, тому просимо написати тут номер, який вказуєте
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: нетушки
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: звоните мне на мой номер
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: готов пройти все идентификации
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] monobank: Дякую за уточнення, ви намагалися змінити підключення до інтернету?
[ 20 октября 2022 г. 21:18 ] uMad?: нет
[ 20 октября 2022 г. 21:19 ] monobank: Радимо змінити та запросити код повторно
[ 20 октября 2022 г. 21:19 ] uMad?: у меня с вами есть договор и в нем указаны и номер и паспортные данные
[ 20 октября 2022 г. 21:20 ] monobank: Якщо ми запитуємо дані, то ця інформація дійсно необхідна, це для перевірки та для того, щоб вам допомогти, у деяких користувачів може бути декілька номерів, якщо введено інший номер, не той, на який реєструвалися, то за іншим номером потрапити в особистий кабінет не буде можливості
[ 20 октября 2022 г. 21:23 ] monobank: Якщо номер вказано правильно, ми радимо також перезавантажити смартфон і після цього спробувати ще раз запросити код
[ 20 октября 2022 г. 21:24 ] uMad?: перегружаю
[ 20 октября 2022 г. 21:25 ] monobank: Дякую, також радимо змінити інтернет підключення
[ 20 октября 2022 г. 21:28 ] uMad?: да надоели вы со своим подключением… вы в технологиях передечи данных разбираетесь?
[ 20 октября 2022 г. 21:28 ] uMad?: если у вас заглючило приложение не перекидывайте проблему на клиента!
[ 20 октября 2022 г. 21:28 ] monobank: Нам шкода, що виникли складнощі, але проблема не в нашому банку, на жаль, від вашого пристрою не отримуємо запитів коду
[ 20 октября 2022 г. 21:29 ] uMad?: перезагрузки смарта помогла, и дело не в подключении, а в работе приложения!
[ 20 октября 2022 г. 21:29 ] uMad?: теперь далее по разбору ситуаций…
[ 20 октября 2022 г. 21:29 ] monobank: До банку має надходити запит коду, якого не було від вашого пристрою, наразі масових складнощів немає у клієнтів зі входом
[ 20 октября 2022 г. 21:30 ] uMad?: вопрос в том, что у меня в приложении до сих пор торчит е-сим от Lifecell`a
[ 20 октября 2022 г. 21:30 ] monobank: Під час перезавантаження смартфону може перезавантажитися мережа мобільного оператора і потім можна успішно отримати код
[ 20 октября 2022 г. 21:30 ] uMad?: Е-сим уже деактивирована и удалена из сети
[ 20 октября 2022 г. 21:31 ] uMad?: пробуйте позвонить на номер +380739603215
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] monobank: Щоб деактивувати номер eSIM, вам достатньо просто не користуватися номером, через рік після останнього поповнення від 10 грн. номер деактивується за життєвим циклом.
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] monobank: Також esim може бути вам корисною
— Керуйте рахунком lifecell із програми monobank (переглядайте баланс, змінюйте тарифи, налаштовуйте регулярні платежі) — Якщо ви купуєте випадковий номер, його вартість повертається на кешбек + 150 грн. вже на рахунку номера телефону — Легке перенесення номера між пристроями — У разі втрати смартфона, зловмисник не зможе використати ваш номер
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] uMad?: номер вже не існує
[ 20 октября 2022 г. 21:32 ] uMad?: він видалений із системи за моєю заявою
[ 20 октября 2022 г. 21:33 ] monobank: Декілька хвилин, будь ласка
[ 20 октября 2022 г. 21:33 ] uMad?: я прошу вас видалити зі своєї бази та мого додатка цій номер, та відкріпити його від мене!
[ 20 октября 2022 г. 21:33 ] monobank: Перевіряємо
[ 20 октября 2022 г. 21:34 ] uMad?: він видалений із системи за моєю заявою… та за моєю заявою видалено мої паспортні дані в Lifecell
[ 20 октября 2022 г. 21:34 ] monobank: Дякую за уточнення, займаємось вашим питанням
[ 20 октября 2022 г. 21:35 ] uMad?: з телефону він також видалений
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] monobank: Вас зрозуміли, перевіряємо за вашим питанням іфнормацію
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] monobank: Прошу дати більше часу для додаткового опрацювання
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] monobank: Дякую
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:36 ] uMad?: Фото
[ 20 октября 2022 г. 21:37 ] monobank: Хочу попросити вас почекати, щоб ми могли підібрати максимально ефективне рішення.
[ 20 октября 2022 г. 21:59 ] monobank: Дякую за очікування, номер eSim було успішно видалено з вашого застосунку
[ 20 октября 2022 г. 21:59 ] uMad?: щас перевірю
[ 20 октября 2022 г. 22:00 ] monobank: Очікуємо
[ 20 октября 2022 г. 22:00 ] uMad?: так, видалено… все вирішено
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] uMad?: але не пропонуйте іншим:
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] monobank: Раді знати, що вже все добре та номер не відображається)
Гарного вечора! 🌆
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] monobank: слухаю вас уважно
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] uMad?: виправити інтернет підключення
[ 20 октября 2022 г. 22:01 ] uMad?: по-перше ідіть с кінця- перезапустити пристрій
[ 20 октября 2022 г. 22:02 ] monobank: Ці рекомендації допомагають багатьом нашим клієнтам вирішити дану проблему, тому не можемо вам такого гарантувати
[ 20 октября 2022 г. 22:02 ] uMad?: как хотите, я почти подготовил отзыв негативный на Минфине
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] uMad?: но из-за решения вопроса по сим картеот лайфа — не буду его публиковать…
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] uMad?: удачи и спокойной ночи
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] monobank: Такої необхідності дійсно немає, ми робимо все можливе, щоб нашим клієнтам допомогти
Ця ситуація виникає з причини нестабільного підключення до інтернету або проблем з мережею оператора, обидві рекомендації можуть допомогти
Дякую за ваше розуміння
[ 20 октября 2022 г. 22:03 ] monobank: Звертайтеся в будь-який час, якщо виникнуть питання. На добраніч! ✨🌃
Так само хочемо повідомити, що на підставі перевірки роботи операторів, в разі виявлення порушень, ми застосовуємо управлінські рішення згідно з внутрішніми стандартами.
В даній ситуації з боку співробітників не виявлено порушень, консультації усіма співробітниками були проведені коректно. Рекомендації, що були дані співробітником підтримки, допомогли у вирішенні питання.
Сподіваємося на те, що в подальшому наша з вами співпраця буде приносити тільки позитивні емоції
Коментарі (13)
Закрито рахунок без пояснення причин
По-перше, мій населений пункт було окуповано в перші ж хвилини.
По-друге, я працював у школі і не пішов на співпрацю з окупантами та звільнився.
Не дивлячись на ці складні умови я продовжував вносити мінімальні платежі за кредит.
Але в якийсь момент банк без будь-якого попередження просто закриває мій рахунок. Не було ні сповіщення в додатку, нічого. Я просто в один момент не зміг скористатися власними коштами.
На всі запити підтримка відповідає приблизно так «Мені дуже шкода, що склалася така ситуація, але банк може відмовити Клієнту у випуску картки, а також у наданні/відновленні кредитного ліміту на свій розсуд та без вказівки причин згідно з пунктом договору 6.3.1.».
Дуже шкода, що у банку таке відношення до людей, мало того, що у скрутному становищі, так ще і з окупованих територій. Якщо банк бентежить тільки питання місця проживання, то я давно вже місяць як вибрався звідти.
Хотілося б за змоги продовжити користування послугами банку, але на зустріч ніхто на данному етапі не йде.
Детально перевірили інформацію
Обмеження з ваших рахунків знято
Коментарі (1)
Банк списав кошти з карти, та не повертає
Коментарі (4)
Монобанк не іде на компроміси щодо клієнтів
До війни мала нормальну зарплату закидала кожного місяця мінімальні платежі, бо дуже боялася зіпсувати свою кредитну історію і відносини з банком. Хоча повторюся була написана заява на викрадення коштів, як сказали у поліції коли знайдуть того хто вкрав тоді повернуть суму. Ну як завжди ніхто нікого не знайшов.
Коли почалася війна перестала платити по карті з липня місяця почала сама писати дзвонити на монобанк, щоб попросити, або реструктурізацію, або списання по акції, думала що щось допоможуть у мене ж є ЄДР і все буде добре. Але не з цим банком, вони мені написали у серпні що не має для мене ніякої пропозиції. Потім зателефонувала дівчина з відділу по проблемних клієнта, і сказала що ви робили весь цей час, щоб вирішити питання не сплати. Я сказала, що телефонували на гарячу лінію, писала на чат бота, писала на їхню особисту пошту, але ніхто нічого не допоміг. Як вони кажуть то позичте десь кошти, щоб відати борг, а це 118 тисяч гривень. Я поясню що так як зняли кошти шахраї підіть мені на поступки допоможіть спишіть хоть якусь сумму, але у відповідь ноль. Шлють мені листи на прописку погрожують судом. Це перший банк України який взагалі не іде на поступки, тим паче клієнт сам пише дзвонить і просить. Я в шоці від того на скільки ми в Україні не захищені від шахрайських дій, а тоді ще й на тебе вішають це ярмо на шию і не бажають спілкуватися з клієнтом, а вимагають де хочеш там і бери і плати. Я в шоці від того що мій район був в окупації в усіх зруйновано будинки, а монобанк каже позичай у рідні гроші щоб заплатить. Я їм говорю що нема у кого позичати бо нема в людей де жить.
Монобанк
Нам потрібно більше часу, щоб вирішити питання
Передали інформацію колегам для перевірки
Протягом доби з вами зв'яжуться колеги, для надання відповіді
Коментарі (3)
Постійні затримки платежів, та протермінування у МОНОБАНКУ
Відправники надають всі необхідні документи для підтвердження проведення платежів, також користуємось іншими банками то платежі обробляються і зараховуються до 3х днів максимум. В даному банку коли подаємо документи для моніторингу нас перенаправляють звернутись до банків відправника і так по колу і результатів нема та грошей також.
Є також сервіс Payoneer — партнер Монобанку для поповнення власних карток де Монобанк запевняє зарахування до 15хв власних коштів, але ці кошти зараховуються через 1−2 дні, свіфт поповнення банк запевняє зарахування до 5 днів, а зарахування проводиться більше 5 робочих днів і вводить в оману клієнтів банку та складає незручності і не дає ефективно працювати нашій ГО.
Коментарі (2)
банкоматы не выдают деньги
Вчера 19.10.2022 я снимал деньги в банкомате «Приват банка», первую сумму банкомат мне выдал, но при выдаче второй суммы банкомат завис и перезагрузился и сумму мне так и не выдал. После на экране банкомата загорелось уведомление«банкомат временно не работает". Так как сумма которую я хотел снять мне нужна была сейчас, я пошел на соседний банкомат банка «Кредит Днипро» и начал снимать такую же сумму там и опять в момент когда банкомат уже пересчитывал деньги для выдачи на экране банкомата загорелась надпись «техническая неполадка» и банкомат перезагрузился так и не выдав мне деньги.Списание с карты по обеим операциям произошло, но по факту денег я не получил. Я набрал горячую линию «Приват банка», где мне сказали, что с данной проблемой обращайтесь к банку который выдал карту. Я вчера обратился в службу монобанка, где оператор колцентра мне ответил Ваша заявка принята, ждите с Вами свяжутся. И пока тишина. Даже не знаю на что грешить, на свою не удачу или на неисправность банкоматов (так пробовал в двух разных банкоматах и в обеих одинаковая проблема, на момент выдачи денег оба перезагрузились). Какая то странная закономерность, но везде мне говорят обращайтесь к банку который выдал карту.
Вам рекомендовали обратиться к нам, так как мы обслуживаем вашу карту
На текущий момент вопрос передан коллегам, которые занимаются представлением ваших интересов при передаче заявки в Платежную Систему
Как только поступит новая информация — мы с вами свяжемся
Коментарі (1)