Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
a1973n 26 грудня 2022, 8:19
Не можу отримати депозит в монобанку вже більш 35 днів як закінчився. А банк видає валюту для своїх клієнтів без проблем. Підкажіть якийсь терміни є видачі депозитів і як звертатись в фонд гарантування банківських вкладів, якщо інформація коли видадуть депозит відсутня.
monobank
Відповідь банку
26 грудня 2022, 11:48
Приносимо вибачення за незручності
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Romram 25 грудня 2022, 15:38
Монобанк це звичайні шахраї, як колись говорили «воровка на доверії». Нацбанк дозволив відкривати депозити в рамках 50000 грн купивши долар. Монобанка кинулася одна з перших. Але ніхто нікого не попереджав що працює ця моно банка тільки в Києві і ще двох містах України. Навпаки — рекламували що в них є банки партнери з фізичними відділеннями.
Прийшло до видачі. Їдьте шановний пан на…саме туда саме туда, в Київ і там може получите, а може ні. Або йдіть жебракуйте попід касами, А банку. В якого свої зобовязання перед своїми клієнтами і вони їх виконують, а монобанка при людському відношенні мала б теж підвозити їм валюту хоч персональним авто Гороховського. Але ж ні. І плетуть якісь відмазки нікчемні про ажіотажний попит. Який ажіотаж, обмінки і валютники доларом заваленені вище вух. І не особливо то й гребуть в них. Курсом чорного ринку граються, і мабуть ці монобанки теж хочуть приймати в цьому участь, а лохи нехай чекають, колись віддамо може. А зараз будемо їм брехати і брехати, посилати і посилати.
Тому я вважаю що українці мають показати своє незадоволення, ті у кого воно є, цією монобанкою і послати його рухатися слідом за «расійським ваєнним карабльом»
monobank
Відповідь банку
25 грудня 2022, 17:28
Приносимо вибачення за незручності
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Полезный комментарий
Romram 31 грудня 2022, 19:04
Проблема вирішена завдяки, А банку. Депо зняте. Киянам і іншим де є можливість зняття готівки рекомендую Монобанк. Іншим, рекомендую дійсно думати, а що буде потім. Монобанку рекомендую це розяснювати при оформленні депо. Дуже важко зрозуміти що банки партнери пошлють тебе. Народ я це вже побачив цього не знаа і бігав по касах, А банку як і я. «Розумним» рекомендую утримуватися від критики таких нефінансистів як я, а просто пояснювати якщо такі розумні.
Проблема вирішена
Михаил Боднарюк 24 грудня 2022, 21:12
Моно банк навсегда заблокировал счёт. Причину не говорят. После того как выехали с окупации и оставил все от дома до работы там в Херсонской области, приехали в другую область и пришлось использовать карту для зароботка так как денег нехватает, квартиру снять жена беременная. Карта использовалась при переводе денег покупки продажи криптовалюты на бирже битзлато. От конкурентов приходили жалобы, но я никого не обманывал и предоставлял все что просил банк и всегда я все выполнял честно. Но банк закрыл мне полностью счёт лишив зароботка в такое время, пол года пишу на поддержку изначально говорили что есть возможность позже разблокировать счёт теперь говорят что все закрыли навсегда. Готов если надо ещё раз дать все данные все что нужно я честный человек, просто нехватает денег вот зарабатывал таким образом. Русские пид. лешили меня дома, а вы дополнительную работу…
monobank
Відповідь банку
25 грудня 2022, 11:08
Понимаем, что ситуация неприятная
Банк принимает взвешенное решение касательно возможности обслуживания, анализируя информацию из различных проверенных источников
Было принято решение отказать вам в пользовании картой monobank
Сообщить вам точную причину отказа не можем в связи с политикой банка
studhyu 23 грудня 2022, 23:40
Жодної новини, жодного пуша у додатку, жодного попередження про нову комісію при купівлі бумаги у додатку. Добре, що про таке «покращення» дізнався на форумі, а не при покупці ОВДП, яку планував у наступному місяці.
Якщо раніше можна було підтримати державу і купити як гривневі (хоча в моно тільки дві бумаги з неактуальними ставками приблизно 10−11%) так і валютні ОВДП зі входом від однієї бумаги. Тепер ОВДП в моно тільки для тих, то може одразу вкластися від 3−4 бумаг у валюті, во якщо 1−2 весь дохід з'їсть комісія (16,41$ 600 грн), а з 1 бумаги, можна й в мінус піти. З гривневими бумагами теж саме, тільки вхід буде з 15 бумаг і вище.
monobank
Відповідь банку
monobankua 24 грудня 2022, 16:25
З 23.12.2022 за покупку ОВДП вводиться комісія
На облігації у ГРИВНІ: 15 грн. за операцію
На облігації у ВАЛЮТІ: 600 грн. за операцію
При цьому кількість облігацій в операції на суму комісії не впливає.
Цю комісію запроваджено виключно для оплати операцій за депозитарні операції у НБУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0790-03/sp:max15#Text
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
davidst45 23 грудня 2022, 11:59
Відділення за адресою: Київ, бул. Лесі Українки, 24 (Алло)
Причини:
1. Крадіжка. Установа не віддає власні кошти громадян. Що є крадіжкою. Кожна година без власних коштів — це втрачені можливості, купівля продуктів для дитини тощо. Установа знаходить причини, приховуючи головну — заробіток на валюті.
2. Шахрайство на відсотках по кредитних картках. А саме. Стаття цивільного кодексу Україну номер 1048 дозволяє банкам та фінансовим установам зараховувати відсотки за користування ТІЛОМ запозичених активів. Шахрайська установа монобанк зараховуває в тіло усі мінусові відрахування, а саме відсотки, пені, штрафи, неустойки тощо. Якщо ви користуєтесь даним продуктом знайте — вас обмануто.
3. Шантаж громадян України в неробочий час. А саме в неділю.
4. Постійна брехня зі сторони працівників шахрайської установи монобанк з приводу власних коштів та інших тем які їм не вигідні.

Звертаюся до громадян України. Подавайте колективні заяви до суду про шахрайство. Не платіть лихварські бариші людям які вас ввели оману безкоштовним сиром типу без комісій тощо. Пам’ятайте. Закон на вашій стороні.

Окреме слово банківським працівникам під прикриттям які будуть писати коментарі на захист шахрайської установи. Ідіть колядуйте в іншу країну.
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 грудня 2022, 16:14
Розуміємо, що в поточних умовах виконати зобов'язання щодо кредиту – не найпростіше завдання.
На жаль, війна невідворотно позначається і на банківському секторі. Зараз банки безпосередньо впливають на підтримку економіки країни і ми зобов'язані триматися «на плаву» для нашого спільного майбутнього. Для виконання зобов'язань перед нашими вкладниками ми продовжуємо списувати відсотки за використання кредитного ліміту та інших кредитних продуктів.
Розуміючи всю складність ситуації ми не списуємо пені, штрафи та неустойки при невнесенні мінімального платежу згідно з постановою НБУ.
Якщо у вас по карті числиться прострочена заборгованість, то рекомендуємо якомога швидше її погасити.
Якщо у вас є питання по сумах або строками погашення заборгованості, ми готові на них відповісти.
Для уточнення даних написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dlysi 22 грудня 2022, 22:18
Знову робили замовлення готівки, але цього разу монобанк не скасував замовлення, а просто взяв і переніс на інше відділення в іншому кінці міста.
Причина знову як і раніше «У кожного відділення є ліміт на видачу готівки». При чому в повідомленні у додатку нічого не сказано, що замовлення перенесли, там сказано, що монобанк запропонував отримати в іншому відділенні. Також у службі підтримки не скасували, не відмінили замовлення. На будь яке запитання у них одна відповідь — «нажаль на дане відділення замовити кошти нам не вдалося», хоча під час підтвердження замовлення вони вже їх замовили. Тобто їм все одно, що від пропозиції отримати в іншому відділенні я відмовляюсь.

Розмовляв з Валентиною. Якістю надання послуг дуже сильно не задоволений
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 грудня 2022, 13:20
У зв’язку з великим попитом на готівкову валюту та складністю її доставки через війну, наші фахівці розглядають варіанти оптимізації процесу замовлення та отримання валюти.
Іноді вдається замовити валюту на інше відділення та запропонувати клієнту отримати кошти
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
bonddp 22 грудня 2022, 21:21
Мне нужен был кредит на 6000 грн. на покупку смартфона по акции в Комфи.Немного помониторил и остановил свой выбор на Монобанке.Заказал в интернете физическую карту и с большим трудом забрал в течение трёх недель (то тревоги, то отсутствие эл.энергии)короче когда я ее активировал на кредитном счету оказалось 0грн.0коп.
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 грудня 2022, 14:47
Рішення про надання та розмір ліміту приймається системою з урахуванням детального аналізу.
Рекомендуємо почати користуватися карткою:
— здійснювати різні операції карткою monobank (перекази, поповнення, витрати та оплати послуг, відкриття депозитів);
— слідкувати за тим, щоб не виникало прострочених заборгованостей за кредитними продуктами в інших банках.
Ці активності позитивно впливають на можливість надання та збільшення кредитного ліміту у майбутньому.
zirochkaK 22 грудня 2022, 19:15
Останнім часом перейшла повністю на монобанк, щоб було все зручно в одному місці.
І от хотіла оплатити навчання з розтермінування на 3 платежі.
Тоді з’ясувала, що у мене немає ліміту розстрочки.
Зайшла в налаштування, щоб це змінити. Надіслала запит і отримала відмову та пропозицію «подати заявку повторно через 30 днів».

Була дуже неприємно здивована цим, бо ніколи немала проблем з заборгованостями чи чимось схожим. І тим паче, що на карті є накопичення в банках на більшу суму від очікуваної в розтермінуванні.

Зіпсували мені хороше враження про свій банк, буду переходити на інший.
monobank
Відповідь банку
22 грудня 2022, 19:22
Для перевірки інформації, написали вам в особистому повідомленні
Олександр Неділько 21 грудня 2022, 11:41
Хотів взяти розстрочку 35к на 3 місяці-відмова. В мене постійний обіг грошей в місяці на більш як 25к. Не раджу цей банк, бо як вам дійсно щось буде потрібно, вас просто культурно пошлють за напрямком російського корабля
monobank
Відповідь банку
21 грудня 2022, 12:00
Шкода, що у вас склалася така думка
Банк приймає рішення на підставі детального аналізу всієї доступної про клієнта інформації
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Meloni 20 грудня 2022, 17:52
Здравствуйте, уважаемый банк. К сожалению информирую Вас что один из ваших клиентов нарушает действующее законодательство и использует вас в мошеннических целях. Неизвестная особа женского пола активно торгующая в интернете на торговых площадках указывает карту для оплаты за товар на имя Павел Дегтярёв (г.Никополь) — карта 4441 1144 6465 2179. Она принимает оплату на карту и отказывается под надуманным предлогом отправлять товар, деньги также возвращать отказывается. Также эта особа использует карту на имя Сергея Лаврова — видимо для страховки. Пишу это не только для банка, но и для предостережения остальных. Прошу банк проверить получателя Павла Дегтярёва на законность предпринимательской деятельности (уплата налогов, оформление ЧП). Карта монобанк 4441 1144 6465 2179 (Павел Дегтярёв)
monobank
Відповідь банку
monobankua 20 грудня 2022, 19:41
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Meloni 20 грудня 2022, 13:47
Здравствуйте, уважаемый банк. К сожалению информирую Вас что один из ваших клиентов нарушает действующее законодательство и использует вас в мошеннических целях. Некая особа женского пола активно торгующая в интернете на торговых площадках указывает карту для оплаты за товар на имя Павел Дегтярёв — карта 4441 1144 2168 0354. Она принимает оплату на карту и отказывается под надуманным предлогом отправлять товар, деньги также возвращать отказывается. Также эта особа использует карту на имя Сергея Лаврова — видимо для страховки. Пишу это не только для банка, но и для предостережения остальных. Прошу банк проверить получателя Павла Дегтярёва на законность предпринимательской деятельности (уплата налогов, оформление ЧП). Карта монобанк 4441 1144 6465 2179 (Павел Дегтярёв)
monobank
Відповідь банку
monobankua 20 грудня 2022, 16:38
Для уточнення інформації, написали вам в особисті повідомлення
adkud 20 грудня 2022, 8:52
Гроші будете отримувати довго і нудно, повернення коштів у великих містах тільки на вдачу, якщо буде — отримаєте, якщо ні, то ні. Замовити кошти взагалі неможливо! Ставлення до клієнтів нижче рівня міської каналізації. У всіх пристойних банках можна отримати валюту, не у всіх одразу, але налагоджений процес замовлення, а тут за 10 місяців і в місті без обстрілів ніяк нічого не можуть зробити. Начебто колись був непоганий банк, але зараз це повне дно!
monobank
Відповідь банку
monobankua 20 грудня 2022, 11:35
У зв’язку з великим попитом на готівкову валюту та складністю її доставки через війну, наші фахівці розглядають варіанти оптимізації процесу замовлення та отримання валюти.
Для уточнення інформації написали вам в особистому повідомленні
Проблема вирішена
Назар С 19 грудня 2022, 18:19
Неможливо зняти валютний депозит. Після закінчення валютного депозиту замовив валюту, почекав кілька днів і прийшов у визначенний час. День 1ий — відділення Універслабанку не працювало через відсутність енергії та генератора. День 2ий — простояв 2,5 години у черзі до закриття банку. Ніхто не повідомив про те що каса працює надзвичайно повільно й дві каси обслуговують 5−6 людей в годину. Попросив перенести замовлення у А-банк, після довгого спілкування в чаті, перенесли й зробили замовлення валюту на ще через тиждень. Минає тиждень і приходить сповіщення у додатку, що сьогодні валюти не буде. Мовляв чекайте, завтра буде нове повідомлення. На наступний день ще переносять і так знову й знову. Без жодної інформації, чи таки виплатять і коли, просто чекайте і надійтеся. В деякі дні, повідомлення просто не приходять, й при зверенні у чат відповідають те саме: «чекайте, можливо завтра».
monobank
Відповідь банку
monobankua 20 грудня 2022, 10:31
Просимо вибачення за незручності
Наші фахівці поінформовані про ситуацію та розглядають варіанти оптимізації процесу замовлення та отримання валюти.
Бачимо колеги зв'язались з вами та запропонували інший варіант отримання коштів
Проблема вирішена
Любов Гавриляк 16 грудня 2022, 21:29
Доброго вечора. Довірила свої кошти монобанку. Відкрила ваоютний депозит на 3 місяці. Термін закінчився 01 12.22. І з цього моменту мені постійно переносять зняття коштів. Бо в банку ажіотаж. Як зняти мої заощадження???
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 грудня 2022, 18:41
Просимо вибачення за незручності
Наші фахівці поінформовані про ситуацію та вже розглядають варіанти оптимізації процесу замовлення та отримання валюти.
Ми проінформуємо вас після вихідних, де можна буде отримати готівку
Проблема вирішена
Мария Нікітіна 16 грудня 2022, 16:46
Время от времени банк блокирует пароль и запрашивает в оскорбительной форме селфи, поморгать и прочее. Никакие уважительные способы поменять пароль для этих недофинансовых проходимцев не существует. Причем явно офис с кал центром находится где-то в глубинке и у них совершенно нет связи. Сделав оскорбительные селфи на видео связь, я надеялась все же получить их пароль и забрать деньги. Но из-за их плохой связи они прерывали звонок и заставляли повторять унизительную процедуру и наконец посадили мне заряд телефона Можно ли на законодательном уровне за оскорбление достоинства эту шарашкину контору прижучить это еще вопрос, но буду пробовать!
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 грудня 2022, 18:56
Якщо кілька разів було неправильно введено ПІН-код може відбутися пін-блокування.
Можливо, це сталося випадково (наприклад, телефон був у кишені і екран не заблокований) або до телефону був доступ 3-х осіб.
Тоді потрібно бути відновити пін код.
Дуже шкода, що процес відновлення пін-коду викликає у вас негативні емоції. Всі ці заходи спрямовані на збереження даних клієнта. Безпека коштів наших клієнтів — один з головних пріоритетів.
Додатково ми передали ваші звернення до нас на перевірку якості комунікацій.
andrian83 16 грудня 2022, 16:04
Вже декілька років користувався цим банком (ще й рекомендував іншим…) але вперше стикаюсь з таким ставленням до клієнтів: банк просто не повертає Ваші кошти (які Ви поклали на депозит)…, а при зверненні в «службу підтримки» тобі просто говорять коштів немає і коли будуть невідомо, ми вам «передзвонимо»…
На кожен запит (день за днем) одна і та сама відповідь — ми не знаємо коли будуть кошти, чекайте (можливо тиждень-два…)!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 грудня 2022, 17:31
Просимо вибачення за незручності
На жаль, іноді ми не можемо виконати всі замовлення через великий ажіотаж.
Для уточнення інформації написали вам в особистому повідомленні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Jjj641983 16 грудня 2022, 13:25
Монобанк самый подлый по отношению к населению во время войны.Списывают всё до копейки со счёта на погашение кредита даже помощь от государства.Даже во время войны этот банк хочет жировать на слезах и горе людей которые нищенствуют.
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 грудня 2022, 17:14
Розуміємо, що в поточних умовах виконати зобов'язання щодо кредиту — не найпростіше завдання
Ми не списуємо пені, штрафи та неустойки при невнесенні мінімального платежу згідно з постановою НБУ
Оскільки ми маємо зобов'язання перед вкладниками, ми змушені проводити списання по кредитних продуктах
Для уточнення даних, написали вам у особисті повідомлення
Проблема вирішена
Rom Kos 16 грудня 2022, 10:42
Раніше не було жодних проблем із зняттям валюти, замовляв — через декілька днів у віділеннях Універсал банку забирав.
Зараз чекати потрібно від 3-ох тижнів, а потім тобі приходить повідомлення «Перенесення валюти замовлення, зв’яжіться будь ласка із службою підтримки». І так вже десь було 9 разів на протязі 3−4-ох місяців. Як результат, я дальше не отримав свою валюту 😡

Всім хто поклав на 3-ох місячний депозит, щоб купити валюту бажаю терпіння і не надіятися на ці гроші, тому що монобанк сам вирішує чи потрібно видавати.

Я просто не вірю що за 3−4 місяці в банку не було 2600$ у валюті. Це вже просто неповага до клієнтів банку.

Зараз шукаю способи перейти до іншого банку
monobank
Відповідь банку
monobankua 16 грудня 2022, 17:08
Ми намагаємося зробити все можливе, щоб замовлення та отримання валюти не викликали труднощів, проте війна вносить свої корективи.
На жаль, іноді ми не можемо виконати замовлення через великий ажіотаж.
Зараз колеги займаються вашим питанням, щоб допомогти отримати суму в касах банку партнера.
Ми зв'яжемося з вами як буде інформація
Вибачте, будь ласка, за незручності
luda11111 14 грудня 2022, 23:53
Я була клієнтом Монобанку більше 4 років. Для мене це був самий найзручніший, самий найлегший банк. Так як я сама пропрацювала в банку більше 15 років на керівній посаді і знаю всю банківську бюрократію, можу порівняти. Але в часи війни МОНОБАНК показав своє істинне лице. Замість того, щоб підтримувати один одного, то він без попередження почав блокувати картки, вимагаючи при цьому джерела походження коштів. Я надала довідку про перевод мені фінансової допомоги від громадян Німеччини. Але це їх не влаштувало, вони захотіли документи про походження коштів громадян Німечини. Після цієї вимоги я була в легкому шоці. Уявіть, німці вирішили мені допомогти в часи війни фінансово, а я буду просити в них довідку де вони взяли ці кошти. Любі моі, дорогі украінці ми сама крута нація в світі! Обходьте Монобанк по можливості далекою дорогою! В такі важкі часи можна легко виявити хто є хто.
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 грудня 2022, 16:42
Нам щиро шкода, що вам довелося зіткнутися з цією складністю. Ми самі не любимо зайву бюрократію, але, на жаль, ми не маємо можливості обійти цю процедуру.
Хотіли б звернути вашу увагу, що будь-яке зарахування може випасти на перевірку і потрібно надати документи, що підтверджують походження коштів. Ці дії регламентуються Постановою НБУ та законодавством України, всі банки мають працювати у рамках правового поля.
Для уточнення даних, написали вам у особисті повідомлення
Проблема вирішена
oleg081 14 грудня 2022, 23:24
За останній тиждень вже двічі сталася ситуація, коли я намагався зняти готівку в банкоматі за кордоном, з мене списують гроші, банкомат видає помилку і нічого не видає (готівку) — в результаті ні грошей готівкою, ні грошей на рахунку. Спочатку (після першого разу) подумав на місцевий банк, але той факт, що це були два різних банкомати і те, що з картки іншого банку все працює без будь-яких помилок, ці факти викликають певні сумніви у версії, що щось не так з місцевим банком. Підтримка, яка на мій запит, що мені робити, пропонує піти спробувати в іншому банкоматі (як я можу це зробити, якщо мої гроші списали з картки і не повернули?) і каже, що мені потрібно чекати від двох тижнів до двох з половиною місяців, теж розчарувала. Унаслідок якихось помилок у роботі у мене ні грошей на картці, ні грошей готівкою, і мені потрібно якось перетерпіти кілька місяців без крупної суми грошей (котру я мабуть знімав не просто бо мені так захотілося, а щоб терміново щось сплатити), поки це питання вирішується. Дуже сподіваюсь що колись мені повернуть мої гроші.
monobank
Відповідь банку
monobankua 15 грудня 2022, 19:28
Нам щиро шкода, що вам довелося зіткнутися з цією складністю.
Бачимо, що колеги склали запит по цих операціях, зараз він знаходиться в роботі.
Ми очікуємо, що банк зробить повернення в термін до 12 днів з моменту спроби зняття.
Якщо ж банк не зробить повернення на вашу карту в зазначений термін — ми подамо документи в платіжну систему для оскарження цих транзакцій.
Якщо у нас будуть новини для вас по цих операціях — ми обов'язково з вами зв'яжемося. Ми робимо все для захисту ваших інтересів.

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.47 40.9702
EUR 43.35 44.0005
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.47 40.9702
EUR 43.35 44.0005
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝