×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 40.87 | 41.3206 |
EUR | 44.84 | 45.4401 |
Всі курси банку |
Кручу, верчу — обмануть хочу
Вы отлично знали, что МСС 6211 (гос услуги) НЕ облагается комиссией, так же как и намеренно врали людям, что это МСС «квази кеша»
Ради любопытства позвонил в десяток различных банков и мне ВЕЗДЕ ответили, что их банки НЕ ВЗЫМАЮТ комиссию по МСС с оплатой за государственные услуги.
Так, а Моно банк это что? Единственный банк которому закон не писан? Или единственный банк, который может врать людям, что их оплата за гос услуги является, якобы покупкой квази кеша причем СОВСЕМ ПО ДРУГОМУ НОМЕРУ МСС?
До квазі-кеш транзакцій належать категорії видаткових операцій, які по суті не передбачають оплати реальних товарів чи послуг, тобто придбання облігацій підпадає під квазі-валюту
Комісія списується лише у випадку, якщо оплата відбувається в рахунок кредитних коштів. Ми попереджуємо про комісію, яку буде утримано при оплаті кредитними коштами, при підтвердженні операції в застосунку моно
Коментарі (22)
Погане інформування
Претензій до банку немає, але відсутність інформування по важливим питанням хоча б на email створює незручності. Не завжди є можливість читати пуші. В деяких випадках вони зовсім вимкнені (бісять).
Тож я пропоную щось дуже важливе дублювати на email чи в телеграм.
Ще дратує відсутність окремої картки для інтернету як це є у привату. Як зʼявиться одразу перейду до вас остаточно.
Уся інформація щодо операцій по карті, змін, новин, або тимчасових помилок в першу чергу надсилається пуш-повідомленням у застосунок та зберігається там (переглянути всі повідомлення можна на головному екрані, натиснувши на іконку з повідомленням, під кнопкою поповнити картку)
Важлива інформація та інформація щодо змін зазвичай додатково дублюється на електрону пошту клієнтові.
Крім основної чорної карки можна випустити додаткові, наприклад віртуальні, білу (дебетову), валютні та використовувати для оплат в інтернеті.
Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!
Коментарі (12)
З 29 травня відправлений swift переказ десь зник.
Кошти можуть бути зупинені у банках-кореспондентах, у будь-якому випадку деталі можна уточнити лише через банк-відправник, відправивши запит на розшук/відгук/статус платежу, оскільки відстежити переказ можуть тільки вони шляхом його прямування.
Зі сторони банка відправника гроші можуть бути списані, але їх може зупинити будь-який банк кореспондент, який бере участь у переказі. Якщо платіж зупиняють, то зазвичай шлють запит до банку відправника з проханням надати інформацію щодо платежу, що їх цікавить. Тому і рекомендація відправнику звертатися до свого банку, відправник може попросити у своєму банку зробити запит по свіфт-каналу та уточнити в якому банку та чому платіж зупинили. Оскільки ініціатором звернення та пошуку завжди має бути банк відправник.
Коментарі (4)
Хочу щоб просто люди розуміли що це за банк.
Блокування коштів.
Мав шість карток, від різних банків на які мені пересилали кошти за фріланс, ніколи мені жоден банк нічого не блокував, і не запитував підтвердження коштів окрім моно.
Це можна під будь-якими соусами подавати моніторинг, і так далі. Але людей в Україні сотні тисяч фрілансить, і якщо відритий ФОП і сплачується єдиний податок, обороти не перевищують ті які дозволені законом, то доля 100 доларів які зайшли на рахунок, нікого хвилювати не повинна, звісно що довести звідки ці кошти можливості немає, цим банк і користується.
В зв’язку з рішенням виконавчої служби, у мене були тимчасово заблоковані всі картки, коли почалася війна всі рахунки на яких було менше 100к гривень, були розблоковано автоматично, окрім монобанку, і після рішення про зняття обмежень від виконавчої у мене кошти заблоковані, і це стосується лише моно банку. Тому що решта банків усе автоматично розблокували. Вони з мені кажуть що потрібен лист від виконавчої, а той лист від виконавчої мені ж в додаток монобанку прийшов. Щоразу говорять що ми перевіряємо, що там вони перевіряють — невідомо.
Коментарі (23)
Приховані умови
Я читав надто багато відгуків про те що банк блокує рахунки (ні, не по провадженням!) та відмовляє в обслуговуванні. Про інші банки такі відгуки чия і є (не тільки тут) але їх значно менше.
Ніде немає коментарів банку щодо того що НЕ можна робити с карткою щоб не відмовили в обслуговуванні. Так так, скріпт про «умови та правила» я вже читав, ніколи не повірю в те що більше 1000 (рахував пошуком по сторонці, може бути не точно) клієнтів порушили їх.
По перше: дайте хочаб якісь ПУБЛІЧНІ коментарі щодо того що неможна робити без зайвих посилань (я читати вмію умови, але щось тут мабуть не зовсім чисто).
Просто в якості інформації:
Потребують документи частіше за інші банки (за П24 та Ощад 100%). Тому якщо ви працюєте неофіційно (фріланс, якесь хоббі яке стало заробітком і так далі) у вас можуть виникнути проблеми з тим що у вас вкрадуть кошти посилаючись на закон. Так це цілком законно але чому Ощад ні разо цього ще не зробив? Знов таки щось тут з ініціативи самого Mono. Ну і класти крупну готівку не рекомендую. Знову можуть (а може і ні, як повезе, але я б не ризикував) документи запросити яких у тиках випадках може і не бути.
Висновок:
Банк діє зовсім непрозоро. Завжди дає посилання не аргументуючи та не надаючи ніяких простих заборон без «розмитої» юридичної лексики. Зручний але ненадійний.
P.S: Робив перевірку. З друзями писали у підтримку зі схожим (але не ідентичним питанням). Завжди відповідають по скріпту (у вас там якісь шаблони чи що? Це навіть гірше за робота). Тож якщо щось дійсно важливе то телефонуйте замість того щоб писати. По телефону збити «скріпт» легше.
P.P.S: В жодному разі не використовуйте для покупки криптоактивів. З вірогідністю в 90% відмовлять в обслуговуванні (у них як я розумію немає чи то можливості чи то бажання перевірити кожен випадок окремо). Це їх параноя з приводу курток бінансу. Така вірогідність є навіть якщо ви ніколи навіть і не чули про ці «бінанси».
А тепер я хочу почути саме ПУБЛІЧНО (вам же нічого приховувати, техпідтримка саме так відповідає, тож пишіть у масси!):
!!! Коротко для людей що неможна робити з карткою щоб запобігти відмові в обслуговуванні. Тільки без нових посилань. Я вам навіть зразок дам:
«Користувачам не можна: [пункт перший], [пункт другий], …»
Будь яка інша відповідь підтвердить те що ви приховуєте щось (я вважаю що вони шукають можливість відмовити в обслуговуванні тим клієнтам які не досить активні та не приносять «сВєРх ДаХоД» (підтверджень нема, це моя думка) тому й вигадують щось та пишуть «розмито»).
В випадку неотримання відповіді, отримання її непублічно чи отримання не по темі прошу вважати фактом приховування чогось.
Ще раз повторюю зразок: «Користувачам не можна: [пункт 1], [пункт 2], …»
Пояснюю чому я хочу саме ПУБЛІЧНО. Після відповіді я АРХІВУЮ сторінку з відповіддю у wayback що теоретично зможе допомогти як мені так і іншим запобігти цих (теоретичних) дрібних махінацій.
Дякую за увагу
Договір публічної оферти знаходиться у відкритому доступі, всі правила обслуговування, права та обов'язки сторін у ньому перераховані та ми їх не приховуємо https://www.monobank.ua/terms.
При цьому ми як банк зобов'язані перевіряти операції наших клієнтів.
На основі цього аналізу банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуванні.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Щодо фінансів наших клієнтів — немає жодного становища, яке дозволяло б банку безпідставно заволодіти коштами наших клієнтів. Тож цього ніколи не відбувалося.
У більшості подібних відгуків інформація подається недостатньо правдиво, але спростувати її, навівши конкретні деталі клієнта, ми не можемо, оскільки порушимо банківську таємницю.
Щодо відмови в обслуговуванні як такого, банк залишає за собою право відмовити в обслуговуванні клієнту, у тому числі не називаючи причини прийнятого рішення.
А також ми також залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні клієнтам у разі неповажного ставлення до співробітників банку (п.10.7 Умови та Правила обслуговування)
Коментарі (12)
Банкомат списав гроші але не видав їх, підтримка відповідає шаблонами.
Сума не мала — 20000 гивень.
Банкомат довго відщитував гроші і викинув червону помилку з надписом що тичасово гроші не видаються і не приймаються.
Гроші списалися з монобанку.
Відразу зайшли блище відділення приватбанку, там сказали дзвонити в монобанк і в підтримку приватбанку.
Зателефонував в підтримку приватбанку, відразу сказав який банкомат, вони сказали що оформили якусь заявку на перевірку банкомату, а також сказали дзвонити на підтримку монобанку що я і зробив.
В монобанку сказали що заявку створили, чекати 10 чи 11 днів якщо не вернуть то будуть подавати документи в платіжну систему для оскарження, цей проце займає біля 60 днів.
Пройшло 7 днів, виріши взнати якісь деталі по ситуації, зателефонував в приват банк (врешті приватбанк має повернути гроші монобанку і логічно що в приватбанку мають якось знати деталі ситуації), там відповідають шаблонами кажуть дзвоніть в монобанк розбирайтесь, запитував по тому банкомату чи перевірили його (бо казали що запит на перевірку створили) — нічого незнають, чекайте, дзвоніть в монобанк…
Написав про проблему тут на порталі в розділі відгуків про Приватбанк.
Приватбанк мені в особисті повідомлення написав що перевірили по номеру карти і заявок від монобанку на повернення в них немає.
Я подзвонив в монобанк і вони мені відповіли що по їхньому регламенту вони чекають 10 чи то 11 днів поки приватбанк поверне гроші без всяких заявок, якщо приватбанк неповертає тоді вони вже подають документи на платіжну систему для оскарження, яке займає всередньому 60 днів.
Тобто приватбанк цих 11 днів нічого неробить (бо в них немає заявки) а монобанк аж через 11 днів ненапряму, а через платіжну систему подає оскарження. То це як так? Чому людина яка попала в таку ситуацію повинна чекати більше 2 місяців? Чому неможна напряму подати заявку в приватбанк щоб пришвидшити процес?
Чи мені менеджери не все кажуть. Хочу почути офіційнц відповідь монобанку. Чому люди мають чекати 11 днів щоб почати чекати ще 60 днів, і чому неможна пришвидшиди процес напряму кумунікуючи з приватбанком?
Банки не пишуть один одному листи з подібними питаннями, повернення коштів за спірними транзакціями не відбувається таким чином
Оскарження проводиться безпосередньо через звернення до платіжної системи
На поточний момент, до нас надійшов запит на остаточне списання суми, то ми не будемо очікувати 11 днів, а вже почнемо оскарження операції, щоб допомогти вам повернути кошти
Щойно у нас буде нова інформація, колеги вам повідомлять
Коментарі (3)
Отвратительно
Техподдержка ноет что они чтото там зафиксировали (у вас крепеж еще не кончился? Может мешок метизов подарить?) но все равно имеют право поменять в любое время.
Выглядит как мошенничество. Мне просто нужен счет с которого удобно пополнять услуги и личные кабинеты. Почему я должен обязательно иметь кредитную линию? Это мой счет или ваш?! Мне еще потом ваших коллекторов не хватало из-за того что вышел за лимиты своих средств ведь вы так любезно в балансе указываете сумму и кредитных и личных средств! Это на лоха рассчитано?
Скажу вам больше!
Они даже не предупредят никак о ее смене! (Ну типа пуш которых сейчас у всех обычно очень много и их с 70% вероятностью люди пропустят). Ни на почту не пришлют. Ни в СМС.
Жулики!
Коментарі (17)
Я у розпачі, монобанк залишив мене без жодної копійки!
До уваги нових кліентів! У жодному разі не користуйтесь банком, вони блокують кошти, та відмовляюстя їх віддавати, навіть якщо ви надали документи про їхне походження!
Аргументують це начеб-то тим, що на їх думку наданих документів недостатньо. І нічого ви їм не докажете. Ні термінів ні причини такого блокування вони не називають.
Я у розпачі, банк заблокував усі мої кошти, до останньої копійки. Я слізно просив у них віддати хоча б 200 гривень на їжу. Моїх коштів!
Вони позиціонують себе як найлюдяніший банк але в мене таке враження, що я з роботами спілкуюсь.
А саме жахливе, що у вас немає жодного шансу відстоювати свої права! Уся коммунікація з банком ведеться у телеграмі. Вони ніяк не відповідають за свої вчинки.
Ми надіслали вам повідомлення у застосунок, перегляньте, будь ласка
Коментарі (7)
Махінації
Коментарі (2)
Брати заборонено, видавати — ні.
За півгодини почав їх розглядати, та помітив, що деякі з них були старими та пописаними чорнилами.
Поскаржився на обслуговування онлайн, після чого працівник служби підтримки порадився звернутись у відділеня і поповнити цими купюрами власну картку.
Однак в той же день я цього не зміг зробити, бо виїзжав з міста, а через тиждень звернувся в теж саме відділеня. В мене відмовились взяти декілька купюр, оскільки їм «заборонено брати такі купюри». Подивились на квітанцію про видачу коштів, але нічого не зробили.
Брати заборонено, видавати — ні.
Розумію, що зараз вже нічого не доведеш, ну і до самого Моно дана ситуація ніби і мало відноситься, просто хочу попередити, що оператори кас Універсалбанку таким чином вирішують свої проблеми, за рахунок створення інших.
Коментарі (9)
Наперсточництво зі сторони банку
Коротко ця ситуація виглядає так: банк автоматично змінює кредитний ліміт на картці. Більш того, сповіщення про це приходить, але не зберігається в історії операцій в додатку. Тобто, якщо у Вас було багато сповіщень в телефоні, серед яких одно було від банку, то Ви будете навіть і не в курсі, що у Вас змінився кредитний ліміт.
Саме так і було в моєму випадку. Більше того, кредитний ліміт змінився не в півтори, та навіть не в два рази, а одразу в 20(!) разів. З 2000 грн до 40000 грн. І я цього не помітив.
В мене часто може змінюватись баланс на карті на подібні суми, тому я навіть і не думав, що це щось не т. е. «Напевно, борг повернули» — подумав я, та спокійно користувався карткою, думаючи, що це мої власні кошти. Адже великими цифрами на карті показується загальний баланс, в який так само можуть входити кредитні кошти. Тільки нижче, маленьким шрифтом, вказується, скільки там Ваших грошей, а скільки — кредитних. Власно кажучи, якщо Ви постійно десь бігаєте по справах, дуже легко не помітити зміни кредитного ліміту взагалі, ані в момент зміни, ані після.
Як я вже сказав, я користувався цими грошима, думаючи, що це мої кошти, поки не побачив раптом комісію при переводі. Почав дивитись, звідки вона взялась, і з‘ясувалось, що я виявляється взяв кредит! Побачив цей ліміт в 40 тисяч грн, думаю, «що за …, ну ладно, зараз зміню його». Змінюю, і бац — в мене на карті -300 грн, та якась «простроченість за кредитом». За кредитом, який я не збирався брати, а якщо б і взяв, то виплатив би вчасно. Пишу в підтримку, там взагалі разу з третього зрозуміли проблему, та відповіли: «банк має право самостійно змінювати ваш кредитний ліміт». Тобто, не питаючи підтвердження, не питаючи згоди, Вам просто можуть змінити кредитний ліміт, і великими цифрами в додатку у Вас буде більша сума на балансі, ніж вона є реально. Коли я намагався зателефонувати в підтримку, там просто 7 хвилин не відповідали на дзвінок, і так і не відповіли. Коли в телеграмі все ж таке розібрались, в чому справа, я ще до вечора чекав, поки мені відновлять кредитний ліміт, щоб я хоча б міг користуватись грошовими переказами, які мені потрібно було зробити в цей день. Відповідно, замість того, щоб одразу дізнатись про зміну кредитного ліміту та враховувати це, я вліз в кредитні кошти, не помітив цього та весь вечір провів у спілкуванні з підтримкою монобанку замість того, щоб займатись своїми справами. Такий «функціонал» бачу вперше, щоб банк міг просто за вас щось зробити з картою, повідомити про це звичайним пуш-сповіщенням, і типу все нормально. Така гра в наперстки — це не те, чого очікує клієнт, користуючись одним з найпопулярніших банків країни, і це не можна виправдати тим, що це було не спеціально. Можна було просто робити на рівні системи пропозицію та питати у клієнта підтвердження того, що він дійсно бажає збільшити кредитний ліміт. Але цього не зробили, що приводить до висновку, що банк навмисно змінює кредитний ліміт, щоб якась частина клієнтів цього не помітила та почала користуватись кредитними коштами поза залежністю від того, чи є в них таке бажання.
Дякую Юлії з підтримки монобанку за терпимість у вирішенні цього питання. Все інше чудово, але саме це відбиває бажання користуватись послугами цього банку. Сподіваюсь, щось зміниться та подальші дрібні спроби надурити клієнтів будуть зупинені.
Дійсно банк має право в будь-який момент змінити розмір кредитного ліміту в будь-яку сторону.
Інформація про зміну ліміту надсилається Пуш- повідомленням у застосунок та зберігаються там (переглянути всі повідомлення можна на головному екрані, натиснувши на іконку з повідомленням, під кнопкою поповнити картку)
Вибачте, що ми трохи засмутили вас.
Колеги зафіксували вашу пропозицію, та надалі будемо намагатися тільки радувати вас.
Коментарі (7)
Нельзя закрыть карту єПідтримка
Також можна проводити цією карткою будь-які операції
Ця картка використовується для отримання ряду державних виплат, тому зазвичай ми рекомендуємо залишити її для зручного дистанційного отримання коштів від держави.
Для перевірки інформації щодо закриття картки єПідтримка, написали вам у особисті повідомлення
Спасибо!
Коментарі (1)
Мошенник
Написати коментар
Блокування картки
Маю ФОП, користуюсь ним ну може раз в місяць, обороти не великі. Податки всі сплачені, документація вся наявна.
Банк просто вирішив без попередження мені відмовити в користуванні, на питання чи можно якось це рішення апелювати, мені відповіли чітко «ні».
Заблокували всі картки (всі мої збереження були тільки на них), йшов четвертій день як я сиджу без грошей, доводиться просити у близьких зайняти. Ви вважаєте це нормальним?
Дуже прикро що сталась така ситуація, не хочу комусь щось доказувати і так далі.
Але вважаєте що якщо ви блокуєте людину, то повинні дати їй можливість відразу вивести свої особисті гроші!
Написати коментар
Безглузді правила/обмеження для іноземних громадян, які хочуть переказувати гроші на ЗСУ
Вам варто переглянути це обмеження. Зробить хочаб ліміт 5000грн/місяць. Думаю, я не едина іноземка/іноземець яка/якій проактивно брала/брав участь у зборах ЗСУ та зіткнувся в один момент з цім глупим технічним налаштуванням!
Рекомендуємо скористатися іншою карткою для поповнення
Можливо, в майбутньому, відбудуться зміни й можна буде надсилати більші суми
Коментарі (1)
Зробіть рефінансування
Спорт банк зробив рефінансування, а ви ніяк не оформлюєте.Я вже на вас написала скаргу Уповноваженому Верховної ради з прав людини і в Національний банк написала, що ви грабуєте людей у військовий стан.Я перебиваюсь випадковими заробітками, тобто копійками.Ну зробіть рефінансування, будьте людьми.
Ви вже задрали своїми погрозами про суд.
Ну подасте ви в суд і що?
В мене ні майна не має ні рахунків.
Зараз ваш запит на розгляді у фахівців.
Зв'яжемося з вами найближчим часом, коли буде нова інформація
Коментарі (21)
Комісія за покупку ОВДП
MCC 6211 is used for Forex, CFD and spread betting merchants.
Ніде чітко у правилах це не вказано, що цінні папери це квазі-кеш, який має інший MCC 6051, але здирати за покупку ОВДП комісію це однозначно брехня та грабіж
MCC 6211 — Цінні папери
В застосунку моно в облігації інвестувати можна лише власні кошти, таким чином комісії за покупку облігацій в застосунку моно немає.
Якщо купівля відбувається через сторонній ресурс, через інтернет, то можлива комісія в залежності від того як закодована така купівля банком еквайром та інтернет-ресурсом.
Квазі-кеш – це лотерейні квитки, облігації, дорогоцінних металів у кредитних організаціях, а також здійснення операцій у казино та інших гральних закладах, у тому числі через Інтернет.
Таким чином квазі-кеш це високоліквідні операції, тобто купівля активів, що легко конвертуються в готівку. Зазвичай банки прирівнюють такі транзакції до операцій зі зняття готівки.
Якщо інтернет ресурс завів свій термінал, як переказ коштів між картками або ви купуєте віртуальну валюту (квазі-кеш), то такі платежі в рахунок кредитних проходять із комісією 4% від суми
Коментарі (8)
Берут комиссию за ОВДП
Продаючи такі цінні папери, держава зобов'язується здійснити виплати за ними в заздалегідь передбачений термін з певною прибутковістю.
При покупці ОВДП прибутковість облігацій фіксується до кінця терміну обігу.
У облігації інвестувати можна лише власні кошти.
Комісії за покупку облігацій в застосунку моно немає.
Виплати за облігаціями надходять на картку та не є цільовими коштами.
Суму з власних коштів можна переказати з картки на картку без комісії або зняти готівкою, тоді діятиме стандартна комісія – 0,9% з гривневих карток.
Коментарі (25)
дуже не ясно шо є квазі-кеш
Комісії за покупку облігацій в застосунку моно немає.
Якщо купівля відбувається через сторонній ресурс, через інтернет, то можлива комісія в залежності від того як закодована така купівля банком еквайром та інтернет-ресурсом.
Квазі-кеш – це лотерейні квитки, облігацій, дорогоцінних металів у кредитних організаціях, а також здійснення операцій у казино та інших гральних закладах, у тому числі через Інтернет.
MCC 6211 — Цінні папери – Брокери/Ділери
Оплати, які стягуються торговими точками, які продають, купують брокерські цінні папери, товари та загальні фонди
Квазі-кеш — це високоліквідні операції, тобто купівля активів, що легко конвертуються в готівку. Зазвичай банки прирівнюють такі транзакції до операцій зі зняття готівки.
Якщо інтернет ресурс завів свій термінал, як переказ коштів між картками або ви купуєте віртуальну валюту (квазі-кеш), то такі платежі в рахунок кредитних проходять із комісією 4% від суми.
Додатково колеги склали запит для індивідуального розгляду ситуації. Зв'яжемось як буде нова інформація
Коментарі (9)
Відгук про HR
Телефонує і спить під розмови, говорить дуже монотонно, задає ті ж самі питання що були вказані в анкеті, тоді який сенс її було заповнювати? Відповіді на запитання не чує і задає одне і те саме іншими словами, питання розмиті, не можу сказати що людина кваліфікована.
Коментарі (2)