Мінфін - Курси валют України

Встановити

Случаи когда Монобанк массово мошенничает со средствами на оплату ЖКХ растут

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lolik1837 25 квітня 2023, 10:00
Дорогой Монобанк. В связи с тем, что в последнее время ваш банк стал уж откровенно жадным, я сократил до минимума сотрудничество с вами. Одно из того немногого, что я оставил по работе с вами — это оплата услуг ЖКХ.

Но сейчас, как я посмотрю, оплата услуг ЖКХ через вас стала невозможна. Деньги просто уходят в никуда!!! Люди платят за ЖКХ через ваше онлайн приложение, деньги с карты Монобанка снимаются, но до поставщиков услуг ЖКХ они просто не доходят.
Сперва это были разовые жалобы, а сейчас количество таких жалоб нарастают как снежный ком.
Вот только несколько из выборки
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/321913/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/323008/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/320098/
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/323783/#com4471992

Вы отвечаете стандартно, что типа это не вы сами воруете, а привлекаете к этому какую то «прокладку Айбокс и воруете уже вместе с ней.
Мы понимаем, что вы хотите переложить ответственность с себя. Но что делать людям которых вы обворовали ???
Сейчас услуги ЖКХ, особенно за зимние месяцы, представляют очень солидные суммы для людей. Когда вам люди просрочивают платежи — вы не забываете с них брать проценты.
А вы, монобанк, как-то собираетесь платить людям за пользование их деньгами, которые вы украли ???
Вы понимаете, что после такого очень многие откажутся от оплаты ЖКХ через ваш банк?
Когда вы вернете людям деньги и проценты за их использование???
monobank
Відповідь банку
25 квітня 2023, 11:01
Ми працюємо з різними консолідаторами для розширення договірної бази, щоб якомога більше платежів наших клієнтів проходили без комісії
Айбокс банк був одним із партнерів, тобто спершу кошти зараховувалися до них, а потім компаніям, які заключили з ними договір
Оскільки у них відкликали ліцензію, а кошти їм вже були перераховані, вони їх мають перерахувати компаніям, щоб виконати свої забов'язання згідно з договорами і вже почали робити перерахування, незабаром всі кошти будуть перераховані в компанії

Коментарі - 28

+
+51
yuliya1109
yuliya1109
25 квітня 2023, 13:21
#
Уважаемый Монобанк, это ваши проблемы с кем вы работаете! Решайте вопросы с айбоксом сколько хотите, а клиентам верните их деньги. Почему-то процент на пользование кредитными средствами вы списывание вовремя…
+
0
Answep
Answep
27 квітня 2023, 7:29
#
Для начала обратитесь в НБУ, вот ссылка:
https://bank.gov.ua/ua/contacts
И желательно не по телефону, а письменно, через e mail.
+
+13
yuliya1109
yuliya1109
28 квітня 2023, 12:46
#
Уже, зарегистрировали запрос, присвоили номер
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
25 квітня 2023, 14:50
#
Lolik1837, будьте послідовними, подайте позов до суду.
Бо, *** — не мішки на спині перевертати.
До того ж з якого перепою ви порівнюєте кредитні відносини, які регулюються угодою та форс-мажор за участю третьої сторони?
+
+7
Answep
Answep
26 квітня 2023, 7:10
#
Если сейчас у вас возникнет форс мажор, пусть даже с участием третьей стороны, навряд ли это повлияет на ваши обязательства перед банком.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
26 квітня 2023, 7:23
#
Нажаль так
Але такі форс-мажори прописані в угодах, що ми підписуємо.

Ну і в ситуації з ланцюжком «моно-айбокс-постачальники» я впевнений, що для моно це такий же сюрприз та халепа, як і для людей. А щоб швидко зреагувати, треба мати заготовки, яких немає. Якщо брати з точки зору операційної діяльності, моно переказав гроші айбоксу для оплати далі і вже не керує ситуацією. Звісно, можна по всім операціям ініціювати процедуру повернення коштів, але це розтягнеться на 2−3 місяці.
Сподіваюсь, вони таки зможуть порішати щось
+
0
aliwka3
aliwka3
25 квітня 2023, 16:39
#
Как мне нравятся отзывы когда пытаются раздуть из мухи слона. В день когда отобрали лицензию у Айбокса — за эти платежи он все еще расчитывается.
тем временем автор отзыва: Но сейчас, как я посмотрю, оплата услуг ЖКХ через вас стала невозможна.

Уже полтора месяца как возможна, я ж плачу как-то)

И вообще, какая вам разница как решает банк вопрос с другими клиентами, если вы, судя по отзыву, не пострадали) Адвокатом устроились?)

хотя чему я удивляюсь, это тот же автор который жаловался что ему 20 минут не отвечали в поддержке во время тревоги) видимо надо было из-за такого царя выйти из укрытия и ответить)
+
+29
Answep
Answep
26 квітня 2023, 7:25
#
Из мухи слона?
Лично я так не считаю, видимо вы не попали в эту ситуацию, когда пришлось повторно оплатить все платежи от 07.03.2023, и 2000 гривен до сих пор не перечислены.
А насчёт «какая разница как банк решает вопросы» — да её бы и не было в случае перечисления денег клиента по назначению, и пусть решают проблемы со своими партнёрами — ibox банком.
Мы что клиенты ibox банк?
Их партнёр — их проблемы!
Вместо этого Монобанк преложил свои проблемы на клиентов, рискнув своей репутацией!
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
26 квітня 2023, 11:28
#
До чого тут перекладання проблем?
Як таку маячню взагалі можна передбачіти, що найбільша мережа платіжних терміналів та платіжних сервісів в одну хвилину попаде під такий прес?
Для того щою вирішити проблему немає ніяких процедур в жодного банку. Якщо навіть банк знайде бажання повернути всі ці баланси, як він ці операції проведе?
Чи ви хочете, щоб через купку нервових клієнтів, які не розуміють що таке форсмажор, решта з 7 мільйонів користувачів моно отримали проблеми з рахунками?

Я вам прямо скажу як інший клієнт моно який тимчасово має лише тут рахунки — мене ваші три копійки за комуналку взагалі ніяк не ї**ть. Рано чи піздно баланси зведуть, почекаєте. Якщо не маєете сид терпіти «пекельні борошна» — подавайте до суду.

А от ризикувати невдалими діями привернути увагу НБУ — бродіть лісом.
+
+20
Answep
Answep
26 квітня 2023, 20:31
#
Если вас, как вы пишите: «ваши три копійки за комуналку взагалі не ї**ть» - то чего вы вообще влезли в этот разговор!
Бродіть лісом подалі від цієї теми!!!
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
26 квітня 2023, 21:07
#
З якого переляку?
Тут безпідствавно звинувачують монобанк в шахрайстві.
Я розумію, що двірникам, водіям та слюсарам нідочого розуміти як працює банківська система і взагалі як ведеться операційна діяльність. Але останнім часом кількість висмоктаних з пальця відгуків наштовхує на висновок, що тут відбувається щось цікаве.
+
+24
Answep
Answep
26 квітня 2023, 21:34
#
В этом обязаны разбираться банковские работники.
Люди перечисленных вами профессий не обязаны понимать в банковском деле, но могут на этом портале оставить отзыв и поделиться своими проблемами.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 квітня 2023, 8:18
#
Так вони і розбираються.
Підтримка завжди дає нормальні інформативні відповіді в рамках збереження банківської таємниці. Хто винен, що двірник та сантехнік не можуть зрозуміти відповідь та продовжують тиснути в ситуації, коли миттевого результату просто не може бути. Навіть за правилами міжнародних платіжних систем, діспути по поверненню платежів тягнуться місяцями…
+
+15
Answep
Answep
27 квітня 2023, 9:12
#
Каким образом дворник или сантехник могут давить на один из крупнейших банков в стране?
Ну что за дискриминация, дворник или сантехник по вашему отличаются от других клиентов банка?
Они что не могут задать вопрос?
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 квітня 2023, 10:27
#
Це як приклад людей, що не мають компетенції робити висновки щодо роботи банку. Припущення можуть, висновки — вже бракує компетенції та досвіду.
Вони можуть ставити питання, більш того — вже поставили та отримали відповідь. Далі хто винен, якщо вони не можуть зрозуміти ту відповідь та належним чином засвоїти інформацію? Підтримка нічого не додасть до відповіді, якихось прихованих процедур повернути бабло від третьої особи крім chargeback не існує.
Кожен клієнт може ініціювати процедуру повернення грошей через підтримку, надати свою позицію письмово, зазначіти претензії та надати докази. Потім почекати 3−4 місяці з шансом програти діспут через відмову від Візи або МайстерКард, бо айбокс відповість, що не відповяється переказувати кошти, а має форс-мажорні обставини.
+
+20
Answep
Answep
26 квітня 2023, 21:14
#
«Якщо навіть банк знайде бажання повернути всі ці баланси, як він ці операції проведе?» — а вы что работник Монобанк что бы такое утверждать?
Откуда вы знаете какие операции он может проводить?
Ранее, в другом банке, в похожей ситуации, мне без проблем сделали возврат платежа.
«Чи ви хочете, щоб через купку нервових клієнтів, які не розуміють що таке форсмажор, решта з 7 мільйонів користувачів моно отримали проблеми з рахунками?» — что за бред вы несёте?
У нас, у клиентов, уже есть проблемы, которые как вы пишите вас «не ї**ть», и все терпеливо ждали, и только спустя почти два месяца задали вопрос по поводу этих оплат! Тоесть нам нужно опасаясь каких-то мнимых, проблем 7 миллионов которые вы придумали, и дальше осторожно молчать?! Что вы вообще за бред несёте?!
​​​​
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 квітня 2023, 8:16
#
Не мовчати, а бути трохи більш обʼєктивними та стриманими.
Як мінимум утримуватись від гучних маніпулятивних заяв про шахрайство.
Це взагалі ганебна практика, коли аноніми, щоб привернути до себе увагу виють про «банк-шахрай, що вкрав гроші» в ситуаціх, коли шахрайством і не пахне. В цивілізованому світі, банк вже давно мав би захищати в суді ділову репутацію від наклепів і роздягати брехливих дурнів до спіднього.
+
+20
Answep
Answep
27 квітня 2023, 9:04
#
В том что Монобанк не мошенник я согласен, возможно таким образом автор решил привлечь внимание к проблеме которая не решается долгое время.
Но остальное в отзыве правда, то что платежи не перечислены и хоты бы приблизительных сроков решения вопроса до сих пор не озвучено — автор прав.
Поддержка банка в чат бот отвечает — сроки неизвестны.
Клиент задаёт вопрос вполне обосновано.
​​​​​​
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 квітня 2023, 10:29
#
Тому що в операціях була задіяна третя сторона в надійності якої раніше не було сумнівів. та немає умислу вкрасти гроші клієнтів. Це тупий форсмажор, який 100% прописаний в угоді з монобанком, яку клієнти підписували.
+
+6
Answep
Answep
27 квітня 2023, 17:43
#
То что Монобанк не имел цели обманным путём завладеть деньгами клиентов — это понятно.
То что это форс мажор — то же понятно.
Но есть вопрос в том что в платёжке указан расчётный счёт коммунального предприятия и он точно не в ibox банк, но деньги были переведены именно в ibox банк, а не по реквизитам в платёжке.
Понятно что Моно это делал в интересах клиентов, для того что бы уменьшить комиссию по платежам.
Вопрос в том — вернут ли деньги, при том что мы не клиенты ibox банк?
Хочется верить что Моно решит этот вопрос, ведь в остальном я вполне доволен банком и есть желание и далее быть их клиентом, лишь бы они решили эту проблему.
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
27 квітня 2023, 20:19
#
Ну тобто ми в результаті дійшли згоди, що автор відгуку — брехло та істерик, Моно нічого поганого не зробив і головне щоб ситуація вирішилась.

Щодо «ми не клієнти афбокс» — це не важливо, якщо платежі нге дійшли до адресата. Якщо в найгіршому випадку не дійдуть згоди, будуть ініціювати повернення коштів. Головне щоб аібокс мав доступ до власних рахунків.
+
+21
Answep
Answep
28 квітня 2023, 7:31
#
Автор лишь озвучил свою личную оценку, сформированную негативным опытом.
Было бы странно если на этом портале были только позитивные отзывы, критический взгляд — двигатель прогресса.
Я думаю если банк решит эту проблему то заслужит ещё больше уважения клиентов, ведь показатель настоящего качества обслуживания, в любом деле, это не только работать когда всё хорошо, но и решать возникающие проблемы в интересах клиента и это само собой повлияет на мнение о нём.
Так что время покажет.
​​​
+
+13
zig4free
zig4free
25 квітня 2023, 19:03
#
По моему надо предъявлять запросы к ЖКХ, которые намлодили кучу разных услуг — ха газ воду электричество — мало им платить по счету — так еще нужно платить за доставки.
+
+24
Danilich
Danilich
26 квітня 2023, 22:39
#
Доставку с абонплатой узаконили в новой редакции закона о ЖКХ, мне так полгода «доставляли» горячую воду по пустым ржавым трубам во всем городе и хрен что докажешь коммунальщикам, тупо не платил ее из принципа, так потом тепловики просто украли часть денег с оплаты на отопления на оплату всей «доставки»
+
+5
krv77
krv77
26 квітня 2023, 4:30
#
Ясненько. Значит и в этом месяце подожду платить. А когда позвонят и спросят почему — пошлю их… в монобанк.
Пойдут?
+
+15
Lolik1837
Lolik1837
26 квітня 2023, 8:22
#
«По моему надо предъявлять запросы к ЖКХ, которые намлодили кучу разных услуг — ха газ воду электричество — мало им платить по счету — так еще нужно платить за доставки.»

И еще очень возмущает, когда платишь В ОДНУ И ТУ ЖЕ КОНТОРУ НА ОДИН И ТОТ ЖЕ НОМЕР СЧЕТА, НО ПОЧЕМУ-ТО НА РАЗНЫЕ УСЛУГИ. И иной раз получается хрен зна что. Например водоканал, и поставка воды, и стоки холодной воды, и стоки горячей — все это на одном и том же счету, при оплате указываю раздельно. Но по факту хрен поймешь как там деньги ложатся.
А потом смотрю на рассчетку водоканала и фигня какая то — типа долг за поставку холодной воды 500 грн, но переплата за стоки ГОРЯЧЕЙ ВОДЫ (которой уже больше года нет) те же 500 гривен. То есть фактически получается «по нулям» перед водоканалом я. Звоню в водоканал, а мне говорят «оплатите 500 гривен долга, а то что у вас такая же переплата в 500 грн, так то другая услуга»

Пришлось какого то пойти в водоканал, писать заявление, что бы деньги с переплаты перекинули на задолженность. И так внятно и не объяснили почему на одном и том же счете три типа разные услуги и почему нельзя произвести взаимозачет.

Вот это реально бесит. Если и счет, и ИБАН, и ЕДРПУ до единой цифирки на все три услуги одинаковые — зачем вы их разделяете, да еще и непонятно как распределяете
+
+15
Danilich
Danilich
26 квітня 2023, 10:40
#
У меня тоже самое, на один ибан водоканала, с тем же л/с уходят ГВС, ХВС, ХВП, абонплата, при этом переплата за одно и долг за другое, каждый месяц та же история, и в назначении ясно указано за что, просто выбешивает маразм комунальщиков, а еще хуже только ехать в сарай в е*еня и решать на месте вопросы заявлениями, в итоге плюнул, может через год пусть сами мозгами пошевевлят от своей тупости и разберутся
+
0
zig4free
zig4free
27 квітня 2023, 10:46
#
Похожая *** в ТаскомБанке — появились 2 счета за доставку газа… но пока за доставку платить не надо — у меня переплата…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.92 41.3206
EUR 44.92 45.4401
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 40.92 41.3206
EUR 44.92 45.4401
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝 / Случаи когда Монобанк массово мошенничает со средствами на оплату ЖКХ растут