Шахрайство зі сторони Монобанку при проведенні платежів та не бажання вирішити питання
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Интересно, а проверить назначение платежа и личный счёт на экране перед кнопкой «оплатить» что не позволило? ровно как и проверить зачисление на счёт в коммунальном предприятии не спустя 4 месяца.
Нашёл контакты компании «Куа Валприм» за 10 секунд, свяжитесь с ними, объясните ситуацию, может пойдут на встречу и вернут, всяко быстрее, чем ждать пока с ними свяжутся коммунальщики с тем же вопросом
Нашёл контакты компании «Куа Валприм» за 10 секунд, свяжитесь с ними, объясните ситуацию, может пойдут на встречу и вернут, всяко быстрее, чем ждать пока с ними свяжутся коммунальщики с тем же вопросом
- +
- +15
- Oleksii Ch
- 15 квітня 2023, 16:48
- #
Цікаво, як та компанія проводила по бухгалтерії ті надходження…
Те, що написав представник банку — чиста правда. Я сам вперше коли створював платіжний шаблон для оплати за сигналізацію в Харкові - відправив гроші на село до дідуся. Але чомусь не називав банк шахраями через свою власну помилку.
Банк може взяти дані про компанії з відкритиї реєстрів, може підтягнути ваші ПІБ, але за номери абонентських рахунків, різні там айбени, тощо, клієнт має піклуватись сам.
Те, що написав представник банку — чиста правда. Я сам вперше коли створював платіжний шаблон для оплати за сигналізацію в Харкові - відправив гроші на село до дідуся. Але чомусь не називав банк шахраями через свою власну помилку.
Банк може взяти дані про компанії з відкритиї реєстрів, може підтягнути ваші ПІБ, але за номери абонентських рахунків, різні там айбени, тощо, клієнт має піклуватись сам.
І чого б не звірити всі реквізити, перед тим як зберігати шаблон… А редагувати номер особового рахунку при створенні шаблону можна.
- +
- +15
- SergeyNina
- 15 квітня 2023, 21:37
- #
Вам нужно связаться с куа валприм или куда ушли ваши деньги и попросить их или вернуть или правильно оплатить ваше отопление. Только вы оплачивали очень странно, желательно сверяться вручную что оплачиваете
Наверное раньше платили за квартиру в Комфорт-Тауне в КУА, а шаблон платежа каким-то образом подятнулся для Еврореконструкции. Скорее всего надо писать письменное заявление в КУА на возврат платежа, вообще перед принятием платежа должно выскакивать подтверждение с перечнем всего (ибан, назначение…), раньше моно не показывал, хз как щас
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.6493 |
EUR | 43.34 | 44.0005 |
Всі курси банку |
Згідно з наданої інформації бачимо, що шаблон було додано самостійно у застосунку, через пошук компанії.
Якщо знайти компанію у застосунку через пошук (головний екран — інші платежі — комунальний платіж — пошук за назвою або ЄДРПОУ/IBAN ), то при додаванні шаблону потрібно було вказати тип послуги та ввести самостійно особовий рахунок.
При цьому за замовчуванням ПІБ будуть власника картки моно у застосунку, де створюється шаблон, та їх можна змінити.
При повторній оплаті за доданим шаблоном, застосунок вже не питає повторно особовий рахунок.
Якщо доданий шаблон неактуальний його можна видалити та зробити новий с коректним особовим рахунком.
Також коректний шаблон можна створити через папку з адресою (головний екран — інші платежі — папка з адресою — додати компанію — пошук за назвою або ЄДРПОУ/IBAN)
Додатково колеги склали запит, щоб допомогти в вирішенні питання з компанію.
Зв'яжуться з вами як буде додаткова інформація